Kinderen inzetten?quote:Op maandag 23 september 2019 22:33 schreef -Chakotay- het volgende:
kinderen inzetten... dit zou strafbaar moeten zijn
Jajaa lach maar, tot we over 50 jaar de hele planeet aarde hebben opgevreten en uitgeleefd zodat we er niet meer normaal op kunnen leven.quote:
Minimaal voor zuipen tijdens de zwangerschap. Overduidelijk gevalletje FAS dit.quote:Op maandag 23 september 2019 22:36 schreef Rockefellow het volgende:
en haar ouders zouden gearresteerd moeten worden.
Omdat ze in het openbaar een mening verkondigt?quote:Op maandag 23 september 2019 22:36 schreef Rockefellow het volgende:
Dat meisje zou gepaste hulp moeten krijgen en haar ouders zouden gearresteerd moeten worden.
Kim Jong-un groet u.quote:Op maandag 23 september 2019 22:36 schreef Rockefellow het volgende:
Dat meisje zou gepaste hulp moeten krijgen en haar ouders zouden gearresteerd moeten worden.
twitter:tomselliott twitterde op donderdag 29-08-2019 om 16:06:07What is happening here? #GretaThunberg https://t.co/85EwSa5nfh reageer retweet
Ga een boom kietelen linkse lassiequote:Op maandag 23 september 2019 22:37 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Jajaa lach maar, tot we over 50 jaar de hele planeet aarde hebben opgevreten en uitgeleefd zodat we er niet meer normaal op kunnen leven.
oja, boeit je vast en zeker niks want dan ben je toch al dood of zo?! Die lui die na je komen zijn evenveel waard dan jij dat bent. Dokter Knakworst.
Omdat er een kind mentaal de vernieling in wordt geholpen; ten gunste van de mensen om haar heen.quote:Op maandag 23 september 2019 22:38 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Omdat ze in het openbaar een mening verkondigt?
Goede speech inhoudelijk. Beetje overdreven gebracht wel. Maar goed, zeiken over de vorm is makkelijk vanaf de luie stoel.quote:Op maandag 23 september 2019 22:31 schreef pokkerdepok het volgende:
momentje, mensen. deze gaat de boeken in. wat een speech.
Ga een boom kappen om jezelf van allerlei luxe te voorzien, rechtse rakker.quote:Op maandag 23 september 2019 22:39 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Ga een boom kietelen linkse lassie
quote:Op maandag 23 september 2019 22:40 schreef IriYe het volgende:
Ohja, ik zag haar weer eens voorbij komen.
[ afbeelding ]
Ziedend, Mad.
[ afbeelding ]
Donderse sukkel.quote:Op maandag 23 september 2019 22:41 schreef Nikonlover het volgende:
Klimaatreligie. Echt doodeng dit. En dan ook nog misbruik maken van een 16-jarig meisje met verschillende psychische stoornissen. ZIEKE, hele zieke wereld.
Denk je echt dat al die duizenden klimaatwetenschappers een onzin verhaal vertellen? Dan weet je ofwel niet hoe wetenschap werkt ofwel je bent heel dom, of beide.quote:Op maandag 23 september 2019 22:39 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Ga een boom kietelen linkse lassie
Ze is zelf verantwoordelijkheid voor haar leven Einstein. Als ze zegt, ik houd er mee op en ga nu bomen kappen in plaats van peptalk geven over t klimaat kan dat ook gewoon.quote:Op maandag 23 september 2019 22:41 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Omdat er een kind mentaal de vernieling in wordt geholpen; ten gunste van de mensen om haar heen.
dat zeg je maar tegen je moeder ok?quote:Op maandag 23 september 2019 22:35 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Kinderen inzetten?
Alsof ze geen eigen vrije wil heeft en daar is neergezet door een bepaalde klimaatlobby?
Alsof ze onder dwang van de klimaatlobby daar dat verhaal loopt te vertellen.
Halve zool .
als blikken konden dodenquote:Op maandag 23 september 2019 22:40 schreef IriYe het volgende:
[ afbeelding ]
Ziedend, Mad.
[ afbeelding ]
Ja, en dan?quote:Op maandag 23 september 2019 22:44 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
dat zeg je maar tegen je moeder ok?
Die agent staat er zo bij alsof Donnie "Black trees matter" zeiquote:Op maandag 23 september 2019 22:40 schreef IriYe het volgende:
[ afbeelding ]
Ziedend, Mad.
[ afbeelding ]
Jouw mening is helder Ad van den Berg.quote:Op maandag 23 september 2019 22:44 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ze is zelf verantwoordelijkheid voor haar leven Einstein.
ik denk dat jij beter kan gaan kutkindquote:Op maandag 23 september 2019 22:45 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ja, en dan?
Je bevestigt zelf momenteel hoe een grote druiloor je bent door totaal een onzinnige en nutteloze post te plaatsen.
Ga fietsen, log uit en kom vooral niet terug als je niet normaal kunt reageren.
Dat gebeurt dus precies zoals jij het zegt ja, via de ouders.quote:Op maandag 23 september 2019 22:35 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Kinderen inzetten?
Alsof ze geen eigen vrije wil heeft en daar is neergezet door een bepaalde klimaatlobby?
Halve zool .
Als ik als autist Sorros achter mij zou hebben, dan zou ik misschien ook dingen zeggen die mij ingefluisterd zouden worden.quote:Op maandag 23 september 2019 22:48 schreef pokkerdepok het volgende:
de hoeveelheid haat en oppositie laat zien hoeveel impact ze heeft. dit meisje gaat daadwerkelijk iets voor elkaar krijgen.
en verder? ach, 90% van fok! is autistich, maar dan veel dommer dan deze.
Ad van den Berg? De pedoseksueel, ik ken hem van het nieuws.... Vanwaar noem je mij Ad van Den Berg?quote:Op maandag 23 september 2019 22:47 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Jouw mening is helder Ad van den Berg.
Los van dat dit op zichzelf al totale onzin is slaat deze post in dit topic als een lul op een drumstel.quote:Op maandag 23 september 2019 22:47 schreef -Chakotay- het volgende:
Meisje uit notabene Zweden, een land waar de minderheid een meerderheid geworden is, vrouwen verkracht worden en de politie er al lang niet meer de baas is
schrijnend.. diep schrijnend
Ondertussen verkracht Femke Halsema 90% van Amsterdam, en deze miep is uit hetzelfde hout gesnedenquote:Op maandag 23 september 2019 22:48 schreef pokkerdepok het volgende:
de hoeveelheid haat en oppositie laat zien hoeveel impact ze heeft. dit meisje gaat daadwerkelijk iets voor elkaar krijgen.
Kutkind? Gaan we nu schelden?quote:Op maandag 23 september 2019 22:48 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
ik denk dat jij beter kan gaan kutkind
quote:Op maandag 23 september 2019 22:40 schreef IriYe het volgende:
[ afbeelding ]
Ziedend, Mad.
[ afbeelding ]
zeg je nou een boom kappen?quote:Op maandag 23 september 2019 22:42 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ga een boom kappen om jezelf van allerlei luxe te voorzien, rechtse rakker.
Als mijn ouders mij vragen om van de 3e verdieping naar beneden te springen doe ik dat ook niet.quote:Op maandag 23 september 2019 22:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat gebeurt dus precies zoals jij het zegt ja, via de ouders.
Helaas, dat beloof ik je niet. Ik beloof je helemaal niets. Behalve dat als ik je ooit tegenkom dat je een oplawaai kunt verwachten als je weer zulke pietpraat uit slaat.quote:Op maandag 23 september 2019 22:52 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
zeg je nou een boom kappen?
heb serieus 3 keer gelezen..
het was nog een beetje grappig geweest als je het zou hebben over een boom koppen
haha.. jij weet half niet wat voor een bedorven geest je hebt man![]()
als je het plastic probleem wilt aanpakken, dan moet er een alternatief komen.. zoals bomen kappen..
maaruhh.. wil je mij één ding plechtig beloven.. door niet voor te planten?
ohquote:Op maandag 23 september 2019 22:49 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Als ik als autist Sorros achter mij zou hebben, dan zou ik misschien ook dingen zeggen die mij ingefluisterd zouden worden.
oeiquote:Op maandag 23 september 2019 22:50 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Ondertussen verkracht Femke Halsema 90% van Amsterdam, en deze miep is uit hetzelfde hout gesneden
ja.. als de linkse maffedia maar alle camera's op haar blijft richten, krijgt ze de aandacht die het wilt cq opgedrongen wordt..quote:Op maandag 23 september 2019 22:48 schreef pokkerdepok het volgende:
Volgens die logica is Sylvana Simons dan ook de redder van de wereld die alles voor elkaar kan krijgenquote:Op maandag 23 september 2019 22:48 schreef pokkerdepok het volgende:
volgens mij was jij begonnenquote:Op maandag 23 september 2019 22:51 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Kutkind? Gaan we nu schelden?
Is er al een toto geopend voor dit toetsenbord titelgevecht?quote:Op maandag 23 september 2019 22:53 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Helaas, dat beloof ik je niet. Ik beloof je helemaal niets. Behalve dat als ik je ooit tegenkom dat je een oplawaai kunt verwachten als je weer zulke pietpraat uit slaat.
t is belangrijk genoeg. dat al die kutleiders zich maar kapot schamen, vannacht in hun warme bedje.quote:Op maandag 23 september 2019 22:54 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
ja.. als de linkse maffedia maar alle camera's op haar blijft richten, krijgt ze de aandacht die het wilt cq opgedrongen wordt..
twitter:JuliaHB1 twitterde op maandag 23-09-2019 om 17:38:10No loving parent scares their child this much and then puts them on a stage. The only people who have stolen her childhood are the very people whose job it was to protect her: her parents. https://t.co/4PULabQzL5 reageer retweet
nou nee. niet echt een kwestie van logica.quote:Op maandag 23 september 2019 22:54 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Volgens die logica is Sylvana Simons dan ook de redder van de wereld die alles voor elkaar kan krijgen
Zij zal zich wel beroepen op de stelling van Negrodamusquote:Op maandag 23 september 2019 22:58 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
nou nee. niet echt een kwestie van logica.
het verbaast mij keer op keer welke wanhopige middelen die linkse moraalridders aangrijpen om hun standpunt te maken... neemt elke jaar steeds gevaarlijkere vormen aanquote:Op maandag 23 september 2019 23:00 schreef -XOR- het volgende:
Wel knap van d'r dat ze alle rechtsen over de zeik krijgt, props!
Ik ben niet rechts. Ook niet links trouwens. Ik ben midden en stem op een middenpartijquote:Op maandag 23 september 2019 23:00 schreef -XOR- het volgende:
Dit gaat ooit uit de hand lopen. Een burgeroorlog is in de maakquote:Op maandag 23 september 2019 23:01 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
het verbaast mij keer op keer welke wanhopige middelen die linkse moraalridders aangrijpen om hun standpunt te maken... neemt elke jaar steeds gevaarlijkere vormen aan
Dat denk ik niet, tenzij bij de volgende tweede kamer verkiezingen weer een rechts politicus wordt vermoord. Dan heb je de poppen aan het dansen.quote:Op maandag 23 september 2019 23:02 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dit gaat ooit uit de hand lopen. Een burgeroorlog is in de maak
Ik denk van wel. De extreemlinksen dringen de meest achterlijke ideeen op. Ze schuwen geweld niet. Ooit komt er een keiharde tegenreactie.quote:
wat een geestelijke armoe weer zeg..quote:Op maandag 23 september 2019 22:59 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Zij zal zich wel beroepen op de stelling van Negrodamus
[ afbeelding ]
Volgens mij hebben mensen vooral medelijden met haar. Kind heeft professionele hulp nodig.quote:Op maandag 23 september 2019 23:00 schreef -XOR- het volgende:
Klimaatverhitting... Het wordt steeds gekker...quote:Op maandag 23 september 2019 23:08 schreef Farenji het volgende:
Hoe vurig ze ook spreekt, hoeveel waarheid er ook in haar woorden zitten, hoe boos ze ook wordt, het heeft geen effect. Omdat mensen het niet leuk vinden om vermanend toegesproken te worden door een klein meisje. Mensen vinden het ook niet leuk om hun ongelijk toe te moeten geven. Maar vooral, de achterlijke mongolen die nu nog klimaatverhitting ontkennen zullen dat waarschijnlijk zelfs nog blijven doen als ze aan het wegbranden zijn in de ziedend hete woestijn van spitsbergen.
Dit. Te belachelijk dat hier kinderen voor gebruikt worden.quote:Op maandag 23 september 2019 23:09 schreef franske19 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben mensen vooral medelijden met haar. Kind heeft professionele hulp nodig.
Ad vindt net als jij dat kinderen zelf verantwoordelijk zijn voor hun leven.quote:Op maandag 23 september 2019 22:50 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ad van den Berg? De pedoseksueel, ik ken hem van het nieuws.... Vanwaar noem je mij Ad van Den Berg?
Zijn de andere goede ideeėn op? Sip figuur. Ga een winterslaap houden.
Eigenlijk verdienen de ouders billenkoek.quote:Op maandag 23 september 2019 23:09 schreef franske19 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben mensen vooral medelijden met haar. Kind heeft professionele hulp nodig.
Verstand komt met de jarenquote:Op maandag 23 september 2019 23:09 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
wat een geestelijke armoe weer zeg..
ze zet de boel op scherp. bovendien heeft ze een enorm effect op het mondig maken van haar generatie. ik denk dat je het ernstig onderschat, wat er hier gebeurt.quote:Op maandag 23 september 2019 23:08 schreef Farenji het volgende:
Hoe vurig ze ook spreekt, hoeveel waarheid er ook in haar woorden zitten, hoe boos ze ook wordt, het heeft geen effect. Omdat mensen het niet leuk vinden om vermanend toegesproken te worden door een klein meisje. Mensen vinden het ook niet leuk om hun ongelijk toe te moeten geven. Maar vooral, de achterlijke mongolen die nu nog klimaatverhitting ontkennen zullen dat waarschijnlijk zelfs nog blijven doen als ze aan het wegbranden zijn in de ziedend hete woestijn van spitsbergen.
Mwa, er worden allerhande klimaatmaatregelen getroffen, dus haar jeremieren sorteert wel degelijk effect.quote:Op maandag 23 september 2019 23:08 schreef Farenji het volgende:
Over de zeik? De meesten (links EN rechts) hebben simpelweg medelijden met haar omdat ze gewoon misbruikt wordt als propagandamiddel.quote:Op maandag 23 september 2019 23:00 schreef -XOR- het volgende:
Dan zet mijn generatie de wifi thuis gewoon uit, einde "mondig"...quote:Op maandag 23 september 2019 23:12 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ze zet de boel op scherp. bovendien heeft ze een enorm effect op het mondig maken van haar generatie. ik denk dat je het ernstig onderschat, wat er hier gebeurt.
Welnee, er wordt in het westen een industrie opgetuigd. Zij is ironisch genoeg posterchild van dat verdienmodel.quote:Op maandag 23 september 2019 23:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwa, er worden allerhande klimaatmaatregelen getroffen, dus haar jeremieren sorteert wel degelijk effect.
Helemaal gezond is het inderdaad ook niet meer, ze mag best een beetje afgeremd en tegen zichzelf in bescherming worden genomen. Ze meet zich nu een martelaarschap aan waarin ze niet te veel meer gestimuleerd moet worden.quote:Op maandag 23 september 2019 23:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Over de zeik? De meesten (links EN rechts) hebben simpelweg medelijden met haar omdat ze gewoon misbruikt wordt als propagandamiddel.
Ze heeft een hele rits aandoeningen die door pappa en mamma uitgebuit worden ten voordele van hun eigen agenda.quote:Op maandag 23 september 2019 23:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Helemaal gezond is het inderdaad ook niet meer, ze mag best een beetje afgeremd en tegen zichzelf in bescherming worden genomen. Ze meet zich nu een martelaarschap aan waarin ze niet te veel meer gestimuleerd moet worden.
Ze ziet er inderdaad een beetje down uit.quote:Op maandag 23 september 2019 22:38 schreef Nikonlover het volgende:
En iedereen haar maar uitlachen.... Ik vind het echt heel sneu voor haar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
En Adolf Hitler vindt godverdomme op sommige vlakken ook wel t zelfde als mij, daarom hoef je me toch ook nog geen Adolf Hitler te noemen ongelofelijke waailap. Een hele grote dikkequote:Op maandag 23 september 2019 23:10 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Ad vindt net als jij dat kinderen zelf verantwoordelijk zijn voor hun leven.
Jezus Christus. Wat een verschrikkelijk kind moet dat zijn als ze haar zin niet krijgt zeg. Vol verdriet omdat ze denkt dat ze verongelijkt is en je ziet de enorme haat in haar gezicht omdat ze vindt dat ze verongelijkt is.quote:Op maandag 23 september 2019 22:31 schreef pokkerdepok het volgende:
meisje Thunberg laat er geen twijfel over bestaan.
"This is all wrong. I shouldn’t be standing here. I should be back in school on the other side of the ocean. Yet you all come to me for hope? How dare you! You have stolen my dreams and my childhood with your empty words. And yet I’m one of the lucky ones. People are suffering. People are dying. Entire ecosystems are collapsing. We are in the beginning of a mass extinction. And all you can talk about is money and fairytales of eternal economic growth. How dare you!"
- G. Thunberg, UN Climate Summit, NY, 23 Sep, 2019
momentje, mensen. deze gaat de boeken in. wat een speech.
Veel te weinig.quote:Op maandag 23 september 2019 23:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwa, er worden allerhande klimaatmaatregelen getroffen, dus haar jeremieren sorteert wel degelijk effect.
Tsja. Zou ze serieuzer worden genomen als zij dat allemaal niet had? Of wordt zij juist wel serieus genomen. Ik respecteer haar moed maar verder is het een vervelend drammertje dat wordt misbruikt door de poppenspelers.quote:Op maandag 23 september 2019 23:18 schreef -Chakotay- het volgende:
Dit meisje heeft de volgende aandoeningen: obsessieve-compulsieve stoornis, selectief mutisme, ADHD en het syndroom van Asperger.
Ze vindt het vast prachtig. Desalniettemin ben je wel het laagste van het laagste als je een kind hier niet voor zichzelf beschermd. Dat kind heeft geen idee wat ze doet en wie ze vertegenwoordigt lijkt me.quote:Op maandag 23 september 2019 23:30 schreef Postbus100 het volgende:
Of ze gebruikt wordt of dit zelf wil, weet ik niet, maar ik heb wel medelijden met haar. Die gaat nog een keer heel hard zichzelf tegenkomen.
Gevalletje pot verwijt de ketelquote:Op maandag 23 september 2019 23:23 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
En Adolf Hitler vindt godverdomme op sommige vlakken ook wel t zelfde als mij, daarom hoef je me toch ook nog geen Adolf Hitler te noemen ongelofelijke waailap. Een hele grote dikkevoor jou, en een knuffel want hoop dat je lekker slaapt. Denk de volgende keer na door mensen te vergelijken met zomaar iemand want het is alleen maar om te provoceren.
We gaan dood!!!einz!!!quote:Op maandag 23 september 2019 23:28 schreef Farenji het volgende:
We zien nog steeds de ernst niet in en gaan het pas begrijpen als het al veel te laat is en er geen weg meer terug is.
Ik ben gewoon bang voor dat kindquote:Op maandag 23 september 2019 23:21 schreef Mr.Ping het volgende:
Ze is 16!!!
Ik dacht een jaar of 10.
[ afbeelding ]
Ja joh ze is echt aan het genieten hier.....quote:Op maandag 23 september 2019 23:32 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Ze vindt het vast prachtig. Desalniettemin ben je wel het laagste van het laagste als je een kind hier niet voor zichzelf beschermd. Dat kind heeft geen idee wat ze doet en wie ze vertegenwoordigt lijkt me.
quote:Op maandag 23 september 2019 22:38 schreef Nikonlover het volgende:
En iedereen haar maar uitlachen.... Ik vind het echt heel sneu voor haar. Val aub de mensen die haar sturen aan en niet dit gehersenspoelde 16-jarige meisje met psychische problemen.
Zie video in tweet. Ze voelt zich duidelijk niet op haar gemak. Arm kind!
twitter:tomselliott twitterde op donderdag 29-08-2019 om 16:06:07What is happening here? #GretaThunberg https://t.co/85EwSa5nfh reageer retweet
quote:Op maandag 23 september 2019 23:35 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Ik ben gewoon bang voor dat kind
Mamma is milieu activiste, appeltje valt niet ver van de boom.quote:Op maandag 23 september 2019 23:30 schreef Postbus100 het volgende:
Of ze gebruikt wordt of dit zelf wil, weet ik niet, maar ik heb wel medelijden met haar. Die gaat nog een keer heel hard zichzelf tegenkomen.
eehm ze is daar in dat filmpje heel heel heel erg boos en verdrietig omdat ze zichzelf heeft overtuigd dat ze verschrikkelijk verongelijkt wordt en je ziet de enorme haat in haar gezicht er om.quote:Op maandag 23 september 2019 23:36 schreef Nikonlover het volgende:
Ja joh ze is echt aan het genieten hier.....
Ik vind het ook heel sneu voor haar. Een groot deel bestaat uit haters of mensen die misbruik van haar maken. Wel kudo's dat ze haar emoties uit.quote:Op maandag 23 september 2019 23:30 schreef Postbus100 het volgende:
Het is niet zo raar dat je geassocieerd wordt met de enige beweging die jouw standpunt uitdraagt.quote:Op maandag 23 september 2019 23:23 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
En Adolf Hitler vindt godverdomme op sommige vlakken ook wel t zelfde als mij, daarom hoef je me toch ook nog geen Adolf Hitler te noemen ongelofelijke waailap. Een hele grote dikkevoor jou, en een knuffel want hoop dat je lekker slaapt. Denk de volgende keer na door mensen te vergelijken met zomaar iemand want het is alleen maar om te provoceren.
Zijn dit haar emoties? Of zijn het emoties die haar ingepraat zijn door mensen om haar heen die haar misbruiken voor hun agenda?quote:Op maandag 23 september 2019 23:40 schreef Morrigan het volgende:
Ik vind het ook heel sneu voor haar. Een groot deel bestaat uit haters of mensen die misbruik van haar maken. Wel kudo's dat ze haar emoties uit.
Dat doe ik ookquote:Op maandag 23 september 2019 23:36 schreef Nikonlover het volgende:
. Ik vind het echt heel sneu voor haar. Val aub de mensen die haar sturen aan en niet dit gehersenspoelde 16-jarige meisje met psychische problemen.
Ik denk dat we het gezegde "De jeugd is de toekomst" maar eens moeten heroverwegenquote:Op maandag 23 september 2019 23:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Vroeger was het allemaal wat onschuldiger en hadden we Kinderen voor kinderen. Nu hebben we Greta.
Zoals Theo Maassen al zei: Het is net als met voetbal. Winst is veel beter dan gelijk.quote:Op maandag 23 september 2019 23:08 schreef Farenji het volgende:
Vertel eens. Welke gevolgen gaat haar generatie voelen? En wanneer?quote:Op maandag 23 september 2019 23:45 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Zoals Theo Maassen al zei: Het is net als met voetbal. Winst is veel beter dan gelijk.
Dit meisje heeft gelijk, zowel inhoudelijk als qua toon. Zij kan er niets aan doen maar haar generatie zal de gevolgen voelen van wat de vorige doen en hebben gedaan. En wanneer ze hier aandacht voor vraagt wordt ze minachtend bekeken door dezelfde mensen die volop hebben geprofiteerd van de ellende en zelf dood zijn voordat het echt mis gaat. Frustrerend natuurlijk. Ze heeft inderdaad niet de (juiste) oplossingen, maar laten we niet doen alsof er anders wel geluisterd zou worden.
Het schrijnende is trouwens dat de autochtone bevolking in Europa aan het krimpen is.quote:Op maandag 23 september 2019 23:40 schreef -Chakotay- het volgende:
Ik wil opzich wel geloven in climate change... maar het doel heiligt niet de middelen.
De focus wordt namelijk (o.a.) op consumptie gelegd, en dat is kansloos.
Want de consumptie blijft groeien zolang de bevolking blijft groeien.
Dit zie ik namelijk als een gevaarlijk probleem. Er zijn teveel mensen op de wereld.
Dit kan je maar op één humane manier oplossen, en dat is een wereldwijde geboortebeperking toepassen. Dwz, vrouwen en mannen mogen niet méér dan 2 kinderen hebben. Hoe je dit gaat handhaven is een interessant ethische kwestie, omdat het recht op zelfbeschikking om de hoek komt kijken.
Wat vervolgens een idee zou kunnen zijn, is dat mensen die ervoor kiezen geen kinderen te nemen (en dus zich vrijwillig laten sterriliseren) een financiėle vergoeding krigen.
Wat een gelul, wat die Greta vooral doet is (voor mamma en pappa) hard schreeuwen en mensen dat soort onzin in de schoenen schuiven terwijl er minimale onderbouwing achter zit.quote:Op maandag 23 september 2019 23:45 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Zoals Theo Maassen al zei: Het is net als met voetbal. Winst is veel beter dan gelijk.
Dit meisje heeft gelijk, zowel inhoudelijk als qua toon. Zij kan er niets aan doen maar haar generatie zal de gevolgen voelen van wat de vorige doen en hebben gedaan. En wanneer ze hier aandacht voor vraagt wordt ze minachtend bekeken door dezelfde mensen die volop hebben geprofiteerd van de ellende en zelf dood zijn voordat het echt mis gaat. Frustrerend natuurlijk. Ze heeft inderdaad niet de (juiste) oplossingen, maar laten we niet doen alsof er anders wel geluisterd zou worden.
Ze is daar te oud voor.quote:Op maandag 23 september 2019 23:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Vroeger was het allemaal wat onschuldiger en hadden we Kinderen voor kinderen. Nu hebben we Greta.
Ik moet er niet aan denken dat dit soort meisjes en de ouders/lobby die er achter zitten het voor het zeggen gaan krijgen. Ik denk echt dat dat een heel duistere toekomst gaat worden. De immense haat in haar gezicht. gevoed door de ouders/lobby achter haar is echt beangstigend. Tegen het psychopatische aan volgens mij.quote:Op maandag 23 september 2019 23:45 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Dat is ook 1 van de redenen dat ik haar irritant vind. Bij Asperger focust diegene zich vaak enorm op iets wat hen interesseert, zij hebben een erg nauwe blik..nuance kennen zij niet. Begrijp niet dat zoveel mensen zich door haar laten beļnvloeden.quote:Op maandag 23 september 2019 23:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat een gelul, wat die Greta vooral doet is (voor mamma en pappa) hard schreeuwen en mensen dat soort onzin in de schoenen schuiven terwijl er minimale onderbouwing achter zit.
Doen ze nu nog steeds. En dan hun geweten afkopen door 1x per jaar met een bordje te zwaaien dat ze het klimaat gaan redden.quote:Op maandag 23 september 2019 23:49 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Ze is daar te oud voor.
In mijn tijd lagen meisjes van 16 topless op het strand en kwam je ze 's avonds aangeschoten in een Spaanse discotheek tegen. Geen één die mekkerde dat de ijsberen het warm hadden of dat het zonnetje te fel op hun billetjes scheen.
Je noemt die twee dingen alsof het randzaken zijn. Cultuur en welvaart zijn vrij essentieel voor een mens.quote:Op maandag 23 september 2019 23:47 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Vertel eens. Welke gevolgen gaat haar generatie voelen? En wanneer?
Los van het inleveren van welvaart en cultuur.
Wees eens concreet dan. Ik ben serieus benieuwd naar het antwoord op beide vragen.quote:Op maandag 23 september 2019 23:54 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Je noemt die twee dingen alsof het randzaken zijn. Cultuur en welvaart zijn vrij essentieel voor een mens.
De meer specifieke gevolgen van klimaatverandering zijn deels al zichtbaar, wat er nog aan komt is ook bekend.
Valt wel mee, is sowieso persoon afhankelijk. Omdat mensen vaak willen volgen en snel dingen naroepen zonder iets zelf te checken.quote:Op maandag 23 september 2019 23:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is ook 1 van de redenen dat ik haar irritant vind. Bij Asperger focust diegene zich vaak enorm op iets wat hen interesseert, zij hebben een erg nauwe blik..nuance kennen zij niet. Begrijp niet dat zoveel mensen zich door haar laten beļnvloeden.
Allebei onwaar.quote:Op maandag 23 september 2019 23:45 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dit meisje heeft gelijk, zowel inhoudelijk als qua toon.
Ze onderbouwt haar standpunt beter dan jij. En het is mij een rotzorg van wie ze het heeft gehoord, dat staat los van of het klopt of niet.quote:Op maandag 23 september 2019 23:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat een gelul, wat die Greta vooral doet is (voor mamma en pappa) hard schreeuwen en mensen dat soort onzin in de schoenen schuiven terwijl er minimale onderbouwing achter zit.
Kijk naar Amsterdam en hoe ze daar bezig zijn, dat is niet veel anders dan wat er hier aan de gang is.
Inderdaad. Wat ze in het filmpje zegt zijn echt niet haar woorden. Ik geloof er geen donder van. Die woorden zijn gewoon ingefluisterd door Pappie en Mammie en een clubje hele, hele enge mensen er omheen.quote:Op maandag 23 september 2019 23:48 schreef S95Sedan het volgende:
Kijk naar Amsterdam en hoe ze daar bezig zijn, dat is niet veel anders dan wat er hier aan de gang is.
Oké, zo had ik het nog niet bekeken. Dank voor je sterke onderbouwing.quote:
Misschien moet je eens beter naar de text kijken van haar geschreeuw. Inhoud is er niet.quote:Op maandag 23 september 2019 23:56 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Oké, zo had ik het nog niet bekeken. Dank voor je sterke onderbouwing.
Ik zou daar niet bang voor zijn, die krijgt nooit voet aan de grond. De wil van het geld is altijd sterker. Daar zitten trouwens mensen achter die ik minstens even eng vind, maar wie ben ik.quote:Op maandag 23 september 2019 23:52 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Ik vind het lullig om zo over een kind te moeten praten, maar ik vind haar dood en dood eng. En krijg het gevoel dat er gruwelijke dingen gaan gebeuren als zij ooit het ergens voor het zeggen krijgt.
quote:Op maandag 23 september 2019 23:58 schreef Ringo het volgende:
Hebben de rechtse pikkentrekkertjes zich hier verzameld om lelijke dingen over het meisje te zeggen?
16 is gewoon legaal hoorquote:
Dus je ziet niet in dat wat zij doet gewoon propaganda is?quote:Op maandag 23 september 2019 23:56 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ze onderbouwt haar standpunt beter dan jij. En het is mij een rotzorg van wie ze het heeft gehoord, dat staat los van of het klopt of niet.
Vooralsnog maken ze zich op links hard voor kindermisbruik.quote:Op maandag 23 september 2019 23:58 schreef Ringo het volgende:
Hebben de rechtse pikkentrekkertjes zich hier verzameld om lelijke dingen over het meisje te zeggen?
Het punt is, ze heeft al voet aan grondquote:Op maandag 23 september 2019 23:59 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik zou daar niet bang voor zijn, die krijgt nooit voet aan de grond. De wil van het geld is altijd sterker. Daar zitten trouwens mensen achter die ik minstens even eng vind, maar wie ben ik.
De inhoud is dat de luisteraars dit soort bijeenkomsten zien als spelletje van netwerken en onderhandelen over een procentje uitstoot meer of minder, zonder zich echt in te zetten voor het grotere plaatje. Als je bedoelt dat ze niet met oplossingen komt, dan heb je daar gelijk in, maar dat zei ik net zelf al.quote:Op maandag 23 september 2019 23:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Misschien moet je eens beter naar de text kijken van haar geschreeuw. Inhoud is er niet.
Hoera voor kapitalisme dan maar. Want als het voorkomt dat iemand als dit meisje of de mensen die er achter zitten het ooit voor het zeggen krijgen dan zou ik mezelf bijna een kapitalist gaan noemen.quote:Op maandag 23 september 2019 23:59 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik zou daar niet bang voor zijn, die krijgt nooit voet aan de grond. De wil van het geld is altijd sterker.
Oké.quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:01 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Hoera voor kapitalisme dan maar. Want als het voorkomt dat iemand als dit meisje of de mensen die er achter zitten het ooit voor het zeggen krijgen dan zou ik mezelf bijna een kapitalist gaan noemen.
minimaal ditquote:Op dinsdag 24 september 2019 00:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus je ziet niet in dat wat zij doet gewoon propaganda is?
Voor mij is iets pas bewezen als daar wetenschappelijk bewijs achter zit en niet je kind wat mooie woordjes laten zeggen en je eigen agenda laten pushen met zoiets.
Want geen enkele 'normale' ouder zou zijn/haar kind in die positie zetten.
Waar blijkt dat concreet uit?quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:00 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Het punt is, ze heeft al voet aan grond
de cameras die op haar gericht staanquote:Op dinsdag 24 september 2019 00:01 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Waar blijkt dat concreet uit?
Ze zou niet eens nieuws zijn als dat niet het geval was?quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:01 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 september 2019 23:56 schreef Scarface88 het volgende:
Alsof ze een soort jezus is. Een profeet voor de klimaathysterie.
Als je nu gaat beweren dat klimaatverandering niet wetenschappelijk bewezen is, ga ik ook echt niet de moeite doen je te overtuigen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus je ziet niet in dat wat zij doet gewoon propaganda is?
Voor mij is iets pas bewezen als daar wetenschappelijk bewijs achter zit en niet je kind wat mooie woordjes laten zeggen en je eigen agenda laten pushen met zoiets.
Want geen enkele 'normale' ouder zou zijn/haar kind in die positie zetten.
wat de fuck is dit voor fake niewsquote:Op dinsdag 24 september 2019 00:03 schreef Ringo het volgende:
Dave gelooft niet in klimaatverandering want dat is goedkoper
Er zijn volgens mij wel meer mensen in het nieuws die geen invloed uitoefenen op de politieke wereldtop.quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze zou niet eens nieuws zijn als dat niet het geval was?
16 is niet eens het eerst waarom ik een kotstsunamie moest wegwerken toen ik je zag zeggen dat je haar wel keihard zou willen doen.quote:Op maandag 23 september 2019 23:59 schreef vosss het volgende:
16 is gewoon legaal hoor
@nogeenoudebekende ben jij ook benieuwd of ze die tik ook met dat andere oog heeft als ze flink genomen wordt?
en de islamquote:Op dinsdag 24 september 2019 00:05 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Christendom wordt in de westerse wereld vervangen door de klimaatreligie.
De linkse elite wil al jaren geen kinderen meer zien bij frisdrank en snoepreclames. Wegens o.a. vermeend kinderarbeid en imago inzet. Maar nu het ze wel uitkomt om minderjarigen in te zetten, is het allemaal 'legendarisch'?quote:Op maandag 23 september 2019 22:35 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Kinderen inzetten?
Halve zool .
Dat ze daar staat!!quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:01 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
De tering, dat staat toch nergens?quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:03 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Als je nu gaat beweren dat klimaatverandering niet wetenschappelijk bewezen is, ga ik ook echt niet de moeite doen je te overtuigen.
Precies, ik geloof er niet in.quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:05 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Christendom wordt in de westerse wereld vervangen door de klimaatreligie.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Opwarming_van_de_Aardequote:Op maandag 23 september 2019 23:55 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Wees eens concreet dan. Ik ben serieus benieuwd naar het antwoord op beide vragen.
Zieke mensen die haar als posterchild gebruiken.quote:Op maandag 23 september 2019 22:41 schreef Nikonlover het volgende:
Klimaatreligie. Echt doodeng dit. En dan ook nog misbruik maken van een 16-jarig meisje met verschillende psychische stoornissen. ZIEKE, hele zieke wereld.
Dat is geen antwoord op de vragen. Heb je er überhaupt wel over nagedacht, of roep je zomaar wat?quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:07 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Opwarming_van_de_Aarde
Dat 'grotere plaatje' is juist het probleem. Dat bestaat helemaal niet.quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:01 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
De inhoud is dat de luisteraars dit soort bijeenkomsten zien als spelletje van netwerken en onderhandelen over een procentje uitstoot meer of minder, zonder zich echt in te zetten voor het grotere plaatje.
Hah. Ja, soms lees je nog wel eens de waarheid op De Speld.quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:03 schreef Ringo het volgende:
Dave gelooft niet in klimaatverandering want dat is goedkoper
Wat moet ik hiervan maken dan?quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
De tering, dat staat toch nergens?
Wat er gedaan wordt is mensen een schuldgevoel aan proberen te praten en op basis van dat de boel veranderen.
quote:Voor mij is iets pas bewezen als daar wetenschappelijk bewijs achter zit
Zet dit grafiekje eens naast immigratiequote:Op dinsdag 24 september 2019 00:07 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Maar het echte punt achter deze satire gaat dan weer verloren.quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:08 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hah. Ja, soms lees je nog wel eens de waarheid op De Speld.
Ja maar dan is hij dus op zn 16e al een masochist. Ik ga verder niet in hoe dat er aan toe zal gaan bij een 16 jarige met haar. Dat voelt heel fout.quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:08 schreef Mr.Ping het volgende:
Hij kan zelf ook 16 zijn, dan is er niets mis mee.
Nou, vertel.quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:10 schreef Fir3fly het volgende:
Maar het echte punt achter deze satire gaat dan weer verloren.
Gvd...quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:07 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Die link staat bol met antwoorden op je vragen. Ik ga het niet voor je overtypen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:08 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op de vragen. Heb je er überhaupt wel over nagedacht, of roep je zomaar wat?
Dat Dave absoluut gelijk heeft wat betreft de kosten.quote:
Dat je er met elkaar over in discussie gaat (op een normale manier) en van beide kanten met feiten komt?quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:08 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Wat moet ik hiervan maken dan?
[..]
Oh oké gelukkig, dan is er niks aan de hand.quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat 'grotere plaatje' is juist het probleem. Dat bestaat helemaal niet.
Ik had geen ander antwoord verwacht. Het standaard religieuze anti-nuance antwoord.quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:12 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Oh oké gelukkig, dan is er niks aan de hand.
Het helpt niet bepaald als je termen gebruikt als “klimaatmaffia” of zelf volstrekt geen enkele moeite steekt in het achterhalen van wat het IPCC projecteert als mogelijke gevolgen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat je er met elkaar over in discussie gaat (op een normale manier) en van beide kanten met feiten komt?
En dat is nou net het hele punt want dat wil die hele klimaatmaffia niet.
Dat is dus ook niet je agenda pushen om maar zo veel mogelijk mensen te laten 'geloven' dat je gelijk hebt door middel van zo'n kind voor je karretje spannen.
Net begon jij te griepen dat mensen concreet moesten worden... Maar andersom hoeft dat allemaal niet?quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:11 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Die link staat bol met antwoorden op je vragen. Ik ga het niet voor je overtypen.
Het probleem is dat organisaties als deze daar ook helemaal geen interesse in hebben. Het is gewoon weer een ouderwetse extremistische boodschap vermomd als idealisme.quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:14 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het helpt niet bepaald als je termen gebruikt als “klimaatmaffia” of zelf volstrekt geen enkele moeite steekt in het achterhalen van wat het IPCC projecteert als mogelijke gevolgen.
Oké, je hebt een punt dat het met feiten behoort te gebeuren. Maar dat wordt al decennia gepoogd door wetenschappers en echt heel veel effect heeft dat ook niet.quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat je er met elkaar over in discussie gaat (op een normale manier) en van beide kanten met feiten komt?
En dat is nou net het hele punt want dat wil die hele klimaatmaffia niet.
Dat is dus ook niet je agenda pushen om maar zo veel mogelijk mensen te laten 'geloven' dat je gelijk hebt door middel van zo'n kind voor je karretje spannen.
Jij vindt serieus dat dit meisje een punt heeft en de lobby achter haar. Maar zie je niet dat als men kinderen zo gaat bewerken als ze bij dit kind hebben gedaan en haar als wapen inzetten om met emo terreur hun zin te krijgen dat men dan zeer waarschijnlijk JUIST een gebrek heeft aan feiten?quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:12 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Oh oké gelukkig, dan is er niks aan de hand.
En dat zeg jij? Wat een onzin, en als dat zo was dan doen West-Europese blanke mensen al hun duit in het zakje.quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:16 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
We moeten gewoon allemaal aan de eenkindpolitiek.
Over de zeik, tuurlijk. We lachen ons rot, maar hebben ook medelijden met die arme, gekke meid.quote:Op maandag 23 september 2019 23:00 schreef -XOR- het volgende:
Onzin. Wat ze schrijven is prima wetenschappelijk onderbouwd. Slechts zeer sporadisch sluipt er een foutje in. Lees zelf anders eens wat ze precies schrijven, hoe ze claims qualificeren en hoe ze ver wijzen naar bronnen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het probleem is dat organisaties als deze daar ook helemaal geen interesse in hebben. Het is gewoon weer een ouderwetse extremistische boodschap vermomd als idealisme.
Eh, wat? Deze speech had 0,0 met wetenschap te makenquote:Op dinsdag 24 september 2019 00:20 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Onzin. Wat ze schrijven is prima wetenschappelijk onderbouwd.
Wat jij nu van me wilt horen is dat ik niet exact weet wat en wanneer omdat niet alle onderzoeken op alle details dezelfde uitkomsten hebben. En dan kun je zeggen dat het allemaal toch niet zeker is dus waar maken we ons druk om. Sorry, geen zin om aan mee te werken.quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Net begon jij te griepen dat mensen concreet moesten worden... Maar andersom hoeft dat allemaal niet?
Anyway, jij wilde beweren dat al vast stond wat en wanneer dingen gingen gebeuren, kom maar op.
Eerder diep en diep triest dat er mensen zijn die een kind hier zo enorm voor misbruiken!!quote:Op maandag 23 september 2019 23:00 schreef -XOR- het volgende:
Ja, Dave is spekkoper. Die laat de ham niet van zʼn brood eten.quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:11 schreef Fir3fly het volgende:
Dat Dave absoluut gelijk heeft wat betreft de kosten.
O, ik las je verkeerd... dacht dat “organisaties als deze” verwees naar het IPCC waar ik naar verwees. Never mind, Ik heb zelf vaak ook niet veel met gemeng van klimaatwetenschap en andere politieke doelen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Eh, wat? Deze speech had 0,0 met wetenschap te maken?
quote:
Overbevolking staat aan de voet van de te grote totale vervuiling en tekort aan beschikbare resources. Logischer wordt het niet.quote:Wat een onzin, en als dat zo was dan doen West-Europese blanke mensen al hun duit in het zakje.
Dan nog is wat er hier aan de hand is niet normaal vind ik.quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:16 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Oké, je hebt een punt dat het met feiten behoort te gebeuren. Maar dat wordt al decennia gepoogd door wetenschappers en echt heel veel effect heeft dat ook niet.
We moeten gewoon allemaal aan de eenkindpolitiek. Maar dat wil men ook niet want stagnatie van de economische groei.
Dan vind ik dat je niet iedereen moet aanspreken met een degelijke speech.quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:22 schreef Stray_cat het volgende:
Buiten het feit dat ze dit kind nooit hadden mogen gebruiken, is er wel degelijk een probleem. Bijv:
https://www.duurzaamnieuw(...)ic-afval-in-oceanen/
Misschien moeten "we" het niet zo persoonlijk opvatten, ze (en de lobby erachter) wil de problemen aanpakken in landen zoals China en India. Of ze er iets mee doen is een tweede, maar het adresseren (liefst zonder een kind) is wel degelijk nuttig.
Oh ok. Inderdaad, wat mij betreft is haar extremisme vergelijkbaar met de ontkenners.quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
O, ik las je verkeerd... dacht dat “organisaties als deze” verwees naar het IPCC waar ik naar verwees. Never mind, Ik heb zelf vaak ook niet veel met gemeng van klimaatwetenschap en andere politieke doelen.
Ja precies, ze moeten daar gewoon weer met de naziʼs collaboreren, dan komt het allemaal goed.quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:24 schreef Hendrik_Bever het volgende:
Het is ook wel weer typisch het linkse Zweden waar dit kan he. Snappen ze nog steeds niet dat de enorme linksheid daar het land de afgrond in stort?
Dat zijn volwassen mensen met een leasebak en een vinexwoning.quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:26 schreef Fir3fly het volgende:
Oh ok. Inderdaad, wat mij betreft is haar extremisme vergelijkbaar met de ontkenners.
Ze hebben het al decennia geprobeerd met wetenschappers. En die worden genegeerd of uitgemaakt voor leugenaar. Dan proberen ze het anders en dan wordt weer de boodschapper aangevallen. Alles om de boodschap maar te kunnen negeren.quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:16 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Jij vindt serieus dat dit meisje een punt heeft en de lobby achter haar. Maar zie je niet dat als men kinderen zo gaat bewerken als ze bij dit kind hebben gedaan en haar als wapen inzetten om met emo terreur hun zin te krijgen dat men dan zeer waarschijnlijk JUIST een gebrek heeft aan feiten?
Want als je de feiten aan je want hebt, dan hoef je nooit zo laat te zakken dat je een kind zo gaat misbruiken als hier gebeurd lijkt me.
Nu heeft ze het wel naar haar zin. Als kind wil je graag volwassen zijn. Maar als je eenmaal volwassen bent, dan weet je dat je jeugd de belangrijkste tijd was van je leven. Dit meisje mist haar jeugd. Het is net zo triest als Michael Jackson die geen jeugd heeft gehad omdat zijn ouders andere plannen met hem hadden en zijn jeugd uitmelkten voor keiharde cash!quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Misschien zijn de critici stiekem of onbewust wel jaloers op Greta. Zij heeft een doel in haar leven en haar wereldbeeld is vrij simpel en zwart-wit. Als je zo in elkaar zit dan heb je het meestal wel naar je zin.
Zweden is allang verloren en de globalistische elite die het daar voor het zeggen heeft geeft er geen kut om een kind daarvoor te gebruiken. Doel heiligt in dit geval alle middelen. De klimaathysterie moet en zal door de strot geduwd worden.quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:24 schreef Hendrik_Bever het volgende:
Het is ook wel weer typisch het linkse Zweden waar dit kan he. Snappen ze nog steeds niet dat de enorme linksheid daar het land de afgrond in stort?
Ik denk niet dat die het naar haar zin heeft anders. Zo kijkt ze meestal niet.quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Misschien zijn de critici stiekem of onbewust wel jaloers op Greta. Zij heeft een doel in haar leven en haar wereldbeeld is vrij simpel en zwart-wit. Als je zo in elkaar zit dan heb je het meestal wel naar je zin.
Zij is dan ook verder niet interessant, het gaat om de organisatie om haar heen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:27 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat zijn volwassen mensen met een leasebak en een vinexwoning.
Zij is een kind van 16.
Dat is ongeveer wel het type mens waar ze nu mee collaboreren inderdaad.quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:26 schreef Ringo het volgende:
Ja precies, ze moeten daar gewoon weer met de naziʼs collaboreren, dan komt het allemaal goed.
Dit was op de UN, dus sprak ze iedereen aan, omdat zij uiteindelijk moeten samenwerken aan een gezamelijk plan. Tuurlijk zijn de individuele acties -zoals vuil rapen langs de kust sympathiek- maar de grote oplossingen zijn niet aan ons.quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:25 schreef S95Sedan het volgende:
Dan vind ik dat je niet iedereen moet aanspreken met een degelijke speech.
Het lijkt er niet op maar Aspergers zitten emotioneel wat anders in elkaar, toch? Zij bijt zich vast in haar klimaat en dat vindt zij vast wel fijn.quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:28 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die het naar haar zin heeft anders. Zo kijkt ze meestal niet.
Wellicht om dat elke keer die fabels over klimaat onzin blijken te zijn/ Eerst was het een ijstijd die zou komen. Toen was het een poleshift. Toen kwam Al Gore met zijn fabels. Ondertussen worden termen als "hittegolf" bijgesteld om het eerder een hittegolf te laten zijn en hittegolven in het verleden geschrapt om het te laten lijken dat er nu meer hittegolven zijn dan vroeger. Want dan is het inderdaad net alsof het inderdaad warmer wordt en ga zo maar door.quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:27 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ze hebben het al decennia geprobeerd met wetenschappers. En die worden genegeerd of uitgemaakt voor leugenaar.
Dus je denkt serieus dat ze op de UN van zoiets onder de indruk zijn? Helemaal in landen zoals China waar vooral het probleem ligt.quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:29 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dit was op de UN, dus sprak ze iedereen aan, omdat zij uiteindelijk moeten samenwerken aan een gezamelijk plan. Tuurlijk zijn de individuele acties -zoals vuil rapen langs de kust sympathiek- maar de grote oplossingen zijn niet aan ons.
Ja dat is met deze actie van ze wel overduidelijkquote:Op dinsdag 24 september 2019 00:28 schreef Scarface88 het volgende:
Zweden is allang verloren en de globalistische elite die het daar voor het zeggen heeft geeft er geen kut om een kind daarvoor te gebruiken. Doel heiligt in dit geval alle middelen. De klimaathysterie moet en zal door de strot geduwd worden.
Ze zal wel het idee hebben dat ze wat nuttigs doet. Zingeving is belangrijk, maar ik kan me voorstellen dat het ook erg frustrerend kan zijn.quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het lijkt er niet op maar Aspergers zitten emotioneel wat anders in elkaar, toch? Zij bijt zich vast in haar klimaat en dat vindt zij vast wel fijn.
Juist. Oké. Je snapt de wetenschap dus niet.quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:36 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Wellicht om dat elke keer die fabels over klimaat onzin blijken te zijn.
Kinderen zijn een makkelijk slachtoffer voor enge mensen. Je kunt ze van alles wijsmaken en heel veel gedaan krijgen als je ze het idee geeft dat ze belangrijk zijn. Als je daar misbruik van maakt voor je eigen gerief, dan ben je het allerlaagste van het allerlaagste vind ik.quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:37 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ze zal wel het idee hebben dat ze wat nuttigs doet
Blijkbaar snap jij niet dat er mensen zijn die elk decennium proberen bakken met geld binnen te halen met een verzonnen klimaattheorie. Net als de voorbeelden die ik je gaf maar die je voor het gemak maar even uit de reactie hebt weggelaten.quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:41 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Juist. Oké. Je snapt de wetenschap dus niet.
Binnen de evolutietheorie zijn ontzettend veel discussies gaande, over afstamming, tijdschalen en soortsconcepten. Vaak worden meningen ook bijgesteld of veranderd. De evolutietheorie zelf staat echter als een huis.
Zo ongeveer is dit.
Denk dat we het daar allemaal wel over eens zijn. Onge-acht je standpunt over het klimaat.quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:42 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Kinderen zijn een makkelijk slachtoffer voor enge mensen. Je kunt ze van alles wijsmaken en heel veel gedaan krijgen als je ze het idee geeft dat ze belangrijk zijn. Als je daar misbruik van maakt voor je eigen gerief, dan ben je het allerlaagste van het allerlaagste vind ik.
Rob Jetten zit met een dikke piemel voor de tv!quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:47 schreef Hendrik_Bever het volgende:
Ik dacht dat links op ramkoers was. Maar Greta maakt duidelijk dat er nog een D voor stond.
Ja vastquote:Op maandag 23 september 2019 23:34 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Gevalletje pot verwijt de ketel
Ja man. Al die steenrijke klimaatwetenschappers met hun paleizen en hun cheetahs die altijd maar geld aftroggelen van het kwakkelende lokale olieverkopertje om de hoek. Gelukkig ben jij tenminste realistisch over hoe de economische verhoudingen liggen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:45 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Blijkbaar snap jij niet dat er mensen zijn die elk decennium proberen bakken met geld binnen te halen met een verzonnen klimaattheorie. Net als de voorbeelden die ik je gaf maar die je voor het gemak maar even uit de reactie hebt weggelaten.
Lijkt mij ook. En ik denk dat die klimaatlobby zich nu enorm te kijk zet en het verpest voor diegene die het onderwerp wel echt serieus nemen. Want ik kan me wel prima indenken dat onze technologie ook zijn schaduwkant heeft en de fossiele brandstoffen nooit een invloed kan hebben op de aarde die positief is. Maar zo overdreven catastrofaal op korte termijn als men het elk decennium brengt is het volgens mij lang niet.quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:47 schreef Stray_cat het volgende:
Denk dat we het daar allemaal wel over eens zijn. Onge-acht je standpunt over het klimaat.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 24 september 2019 00:54 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. En ik denk dat die klimaatlobby zich nu enorm te kijk zet en het verpest voor diegene die het onderwerp wel echt serieus nemen. Want ik kan me wel prima indenken dat onze technologie ook zijn schaduwkant heeft en de fossiele brandstoffen nooit een invloed kan hebben op de aarde die positief is. Maar zo overdreven catastrofaal op korte termijn als men het elk decennium brengt is het volgens mij lang niet.
Het zou me niet eens verbazen als we in de toekomst zelfs ons voordeel er uit kunnen halen en een manier bedenken om die vervuilende stoffen in de lucht als brandstof kunnen gebruiken of zelfs uit de lucht kunnen filteren en het gebruiken om Mars te terraformen.
maar mat men nu doet is hen die er wel serieus mee omgaan zonder dit walgelijk overdramatische toneelstuk buitenspel zetten en het hele verhaal tot een karikatuur maken.
Dan mag ze mij ook wel even komen pakken. Oh nee, nu ik dit zo uitgesproken heb kan dat al niet meer!quote:Op maandag 23 september 2019 22:50 schreef dokter.knakworst het volgende:
Ondertussen verkracht Femke Halsema 90% van Amsterdam,
Doekjes. MEER doekjes! Het blijft stromen. Mijn God meer doekjesquote:Op dinsdag 24 september 2019 00:48 schreef Mr.Ping het volgende:
Rob Jetten zit met een dikke piemel voor de tv!
Niet normaal deze reactie.quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:02 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
omdat je een pedo bent gok ik
Jezus wat is jouw probleem?quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:05 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
16 is niet eens het eerst waarom ik een kotstsunamie moest wegwerken toen ik je zag zeggen dat je haar wel keihard zou willen doen.
klimaatwetenschappers? Die Thunbergmaffia bestaat niet uit wetenschappers hoor. Al Gore was geen wetenschappers. Het zijn meestal gewoon complottertjes in een groen hesjequote:Op dinsdag 24 september 2019 00:52 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ja man. Al die steenrijke klimaatwetenschappers met hun paleizen en hun cheetahs
Onzin.quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:36 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Wellicht om dat elke keer die fabels over klimaat onzin blijken te zijn/ Eerst was het een ijstijd die zou komen.
Wat bedoel je hier mee?quote:Toen was het een poleshift.
Al Gore is geen wetenschapper.quote:Toen kwam Al Gore met zijn fabels.
Als je kijkt naar de correcties laat het op globale schaal juist zien dat het leidt tot lagere verwarming dan eerder gedacht. Wat op zich toeval is en een geluk bij een ongeluk, omdat het je aluhoedjesgedachte hierin nogal makkelijker weerlegt dan wanneer het toevallig net andersom was geweest.quote:Ondertussen worden termen als "hittegolf" bijgesteld om het eerder een hittegolf te laten zijn en hittegolven in het verleden geschrapt om het te laten lijken dat er nu meer hittegolven zijn dan vroeger. Want dan is het inderdaad net alsof het inderdaad warmer wordt en ga zo maar door.
De kogel kwam van links. Maar van rechts kwam de lovegunquote:Op dinsdag 24 september 2019 00:55 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Dan mag ze mij ook wel even komen pakken. Oh nee, nu ik dit zo uitgesproken heb kan dat al niet meer!
ik kaap je avatar omdat statementquote:Op dinsdag 24 september 2019 00:59 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
De kogel kwam van links. Maar van rechts kwam de lovegun
quote:Op dinsdag 24 september 2019 01:01 schreef -Chakotay- het volgende:
ik kaap je avatar omdat statement
En in die complottertjeswereld gaat meer geld om dan in bijvoorbeeld de olie-industrie?quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:58 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
klimaatwetenschappers? Die Thunbergmaffia bestaat niet uit wetenschappers hoor. Al Gore was geen wetenschappers. Het zijn meestal gewoon complottertjes in een groen hesje
Denk het niet. Maar die complottertjes willen ook geld zien!quote:Op dinsdag 24 september 2019 01:02 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
En in die complottertjeswereld gaat meer geld om dan in de olie-industrie?
De realiteit vind ik het belangrijkst. Ongeacht wie daar wel bij vaart.quote:Op dinsdag 24 september 2019 01:02 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Waar zouden de economische belangen het grootst bij zijn: bij verandering of de status quo?
Precies.quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:58 schreef barthol het volgende:
Ik sta helemaal achter die jongeren die door hebben dat hun generatie straks biljoenen moet gaan uitgeven aan z.g.n. “negatieve emissies”. Het partieel ongedaan maken van de uitstoot van de voorgaande generaties om erger te voorkomen. Ik snap heel goed dat zij ook flinke inspanning willen zien van de oudere generatie om de uitstoot te verminderen.
Die jongeren hebben door dat hun generatie de klos is. Dat zij uiteindelijk de rekening gepresenteerd zullen krijgen, zich blauw moeten gaan betalen, en op geen enkele manier vruchten zullen kunnen plukken van de inspanning die van hun generatie verwacht wordt.
It's Kids vs. the World in a Landmark Climate Complaint
https://earther.gizmodo.c(...)te-lawsui-1838343565
https://childrenvsclimatecrisis.org/
Nee afschuwquote:Op dinsdag 24 september 2019 01:05 schreef pokkerdepok het volgende:
maar wel een soort woede triggert.
t is een begin.
En een Iphone vol troepquote:Op dinsdag 24 september 2019 01:06 schreef dokter.knakworst het volgende:
Stiekem heeft Greta gewoon een slaapzak van shell en een teddybeer van Soros
Ik vond het gewoon een hele enge heks met een goed verhaal.quote:Op dinsdag 24 september 2019 01:05 schreef pokkerdepok het volgende:
wel grappig dat ze bij velen kennelijk nog niet echt doordringt, maar wel een soort woede triggert.
t is een begin.
Nee, communiceren is haast onmogelijk zonder het milieu te belasten...quote:
Eerder medelijdenquote:Op dinsdag 24 september 2019 01:05 schreef pokkerdepok het volgende:
maar wel een soort woede triggert.
Een verhaal vol cliche's en emoterreur uitgedacht door een clubje mensen die er niet voor schuwen een kind te misbruiken voor hun agenda. In vind er niks goeds of moois aan eerlijk gezegd. Ik vind het dieptriestquote:Op dinsdag 24 september 2019 01:08 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik vond het gewoon een hele enge heks met een goed verhaal.
Kan dat?
Ik denk dat ze hypocriet is en niet echt weet waar ze voor staat.quote:Op dinsdag 24 september 2019 01:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, het is een eng wijf maar haar verhaal klopt wel.
Kijk ff naar ons land, alleen maar groeien, maar wat is groeien?quote:Op dinsdag 24 september 2019 01:11 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Een verhaal vol cliche's en emoterreur uitgedacht door een clubje mensen die er niet voor schuwen een kind te misbruiken voor hun agenda. In vind er niks goeds of moois aan eerlijk gezegd. Ik vind het dieptriest
Ze moeten helemaal niks. Biljoenen uitgeven aan wat? De overheid? Trap er toch niet in man.quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:58 schreef barthol het volgende:
Ik sta helemaal achter die jongeren die door hebben dat hun generatie straks biljoenen moet gaan uitgeven aan z.g.n. “negatieve emissies”. Het partieel ongedaan maken van de uitstoot van de voorgaande generaties om erger te voorkomen. Ik snap heel goed dat zij ook flinke inspanning willen zien van de oudere generatie om de uitstoot te verminderen.
Die jongeren hebben door dat hun generatie de klos is. Dat zij uiteindelijk de rekening gepresenteerd zullen krijgen, zich blauw moeten gaan betalen, en op geen enkele manier vruchten zullen kunnen plukken van de inspanning die van hun generatie verwacht wordt.
It's Kids vs. the World in a Landmark Climate Complaint
https://earther.gizmodo.c(...)te-lawsui-1838343565
https://childrenvsclimatecrisis.org/
Haar verhaal is al generaties lang gekopieerd door andere milieu muppets, genoeg wereld natuur fonds/greenpeace/antifa figuren die in de rij staan om haar mixtape verder te playbackenquote:Op dinsdag 24 september 2019 01:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, het is een eng wijf maar haar verhaal klopt wel.
Smileys hebben ook liefde nodigquote:Op dinsdag 24 september 2019 01:11 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Het is iig een emotie in een zee van smileys.
Nee, ze is geestelijk zwaar gehandicapt, en over 20 jaar (mocht ze geen zelfmoord plegen) komt er ineens een hoop bagger uit hoe ze vroeger misbruikt en misleidt is.quote:Op dinsdag 24 september 2019 01:13 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hypocriet is en niet echt weet waar ze voor staat.
Nee man. Een meisje van 16 kun je echt niet serieus nemen in een discussie als dit. Bijna alle kinderen vinden ook asielzoekers zielig en ze zouden ze het liefst allemaal hierheen halen en ze een huis en geld geven. Want ze snappen vaak nog niet dat die mensen ook ergens misbruik van kunnen maken.quote:Op dinsdag 24 september 2019 01:13 schreef Stray_cat het volgende:
Ik denk dat ze hypocriet is en niet echt weet waar ze voor staat.
Wat groeien?quote:Op dinsdag 24 september 2019 01:14 schreef ootjekatootje het volgende:
Kijk ff naar ons land, alleen maar groeien, maar wat is groeien?
Mijn knakworst is ook een reutjequote:Op dinsdag 24 september 2019 01:12 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Over medelijden gesproken. Dat hondje, dat is een reutje he?
Vega?quote:Op dinsdag 24 september 2019 01:18 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Mijn knakworst is ook een reutje
Maar gebruik dan catootje als broodje. En verkloot niet die o tot een OOOOOOOtjequote:Op dinsdag 24 september 2019 01:18 schreef dokter.knakworst het volgende:
Mijn knakworst is ook een reutje
Economisch, in volume qua mensen, en woonruimte per persoon, infrastructuur...quote:
Ies koeltoerquote:Op dinsdag 24 september 2019 01:21 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Maar je Haramt hem er wel achter in?
Nog ff oefenen voor Sinterklaas.quote:Op dinsdag 24 september 2019 01:20 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Maar gebruik dan catootje als broodje. En verkloot niet die o tot een OOOOOOOtje
Nederland is vol genoeg vind ik. Breng wat er de laatste 30 jaar hier geimporteerd is maar naar Zweden. Plek zat daar.quote:Op dinsdag 24 september 2019 01:21 schreef ootjekatootje het volgende:
Economisch, in volume qua mensen, en woonruimte per persoon, infrastructuur...
En allemaal zo lang mogelijk leven...
Siberiė, ruimte zatquote:Op dinsdag 24 september 2019 01:22 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Nederland is vol genoeg vind ik. Breng wat er de laatste 30 jaar hier geimporteerd is maar naar Zweden. Plek zat daar.
Jamaar, Gretaquote:Op dinsdag 24 september 2019 01:22 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Nederland is vol genoeg vind ik. Breng wat er de laatste 30 jaar hier geimporteerd is maar naar Zweden. Plek zat daar.
Tsja lullig dat jij hier nu net bent. Ik doelde op die poes uit Jan Jans en de kinderen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 01:22 schreef ootjekatootje het volgende:
Nog ff oefenen voor Sinterklaas.
Leeft die besneden kater nog?quote:Op dinsdag 24 september 2019 01:24 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Tsja lullig dat jij hier nu net bent. Ik doelde op die poes uit Jan Jans en de kinderen.
Ja maar die heeft tegenwoordig volgens mij een X in zijn/haar dierenpaspoortquote:Op dinsdag 24 september 2019 01:27 schreef dokter.knakworst het volgende:
Leeft die besneden kater nog?
afschuw voelen bij een 16 jarig meisje die de waarheid spreekt, en achterlijke wereldleiders ter verantwoording roept.quote:
Transgender is hip tegenwoordigquote:Op dinsdag 24 september 2019 01:29 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Ja maar die heeft tegenwoordig volgens mij een X in zijn/haar dierenpaspoort
kennelijkquote:Op dinsdag 24 september 2019 01:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon een hele enge heks met een goed verhaal.
Kan dat?
transgayquote:Op dinsdag 24 september 2019 01:30 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Transgender is hip tegenwoordig
Maar was natuurlijk te voorspellen met Jan ..... als schepper hequote:Op dinsdag 24 september 2019 01:29 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Ja maar die heeft tegenwoordig volgens mij een X in zijn/haar dierenpaspoort
Nee afschuw over de mensen achter Greta dia haar hiervoor misbruikenquote:Op dinsdag 24 september 2019 01:30 schreef pokkerdepok het volgende:
afschuw voelen bij een 16 jarig meisje die de waarheid spreekt, en achterlijke wereldleiders ter verantwoording roept.
okee..
Alleen jammer dat die hips het ook weer voor ze verpesten hequote:Op dinsdag 24 september 2019 01:30 schreef dokter.knakworst het volgende:
Transgender is hip tegenwoordig
Het is ook wel heel transparantquote:Op dinsdag 24 september 2019 01:33 schreef Hendrik_Bever het volgende:
Het is een soort Transsport geworden.
transgay is nog steeds gayquote:Op dinsdag 24 september 2019 01:33 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Het is een soort Transsport geworden.
Kan je niet lezen? Ik schreef “z.g.n. Negatieve Emissies”, ik legde ook nog uit dat dat ging over het partieel ongedaan maken van de emissies van voorgaande generatiesquote:Op dinsdag 24 september 2019 01:14 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ze moeten helemaal niks. Biljoenen uitgeven aan wat? De overheid? Trap er toch niet in man.
Nee volgens mij komt het dan neer op overgelopen naar de andere kant. Dus niet meer gay. Meer een soort Transitiequote:Op dinsdag 24 september 2019 01:34 schreef -Chakotay- het volgende:
transgay is nog steeds gay snappie?
transgay is lesgayquote:Op dinsdag 24 september 2019 01:36 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Nee volgens ij komt het dan neer op overgelopen naar de andere kant. Dus niet meer gay. Meer een soort Transitie
dat snappen ze best wel hoor. 16 is geen 5.quote:Op dinsdag 24 september 2019 01:18 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Nee man. Een meisje van 16 kun je echt niet serieus nemen in een discussie als dit. Bijna alle kinderen vinden ook asielzoekers zielig en ze zouden ze het liefst allemaal hierheen halen en ze een huis en geld geven. Want ze snappen vaak nog niet dat die mensen ook ergens misbruik van kunnen maken.
10 jaar later komen de meesten er wel achter hoe de realiteit in elkaar steekt en staan velen er heel anders in.
Kinderen zijn naief. Die naieviteit moet je ze ook gunnen. Je moet een jeugd niet te veel verpesten met met de soms nare realiteit. En je moet ze er al helemaal niet in betrekken om je eigen agenda. En het allerlaagste is die naiviteit uitbuiten zoals hier gebeurd.
Nee en 16 is ook geen 26quote:Op dinsdag 24 september 2019 01:37 schreef pokkerdepok het volgende:
dat snappen ze best wel hoor. 16 is geen 5.
net zo achterlijk. doen alsof het kindermisbruik is...quote:Op dinsdag 24 september 2019 01:31 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Nee afschuw over de mensen achter Greta dia haar hiervoor misbruiken
Ja aan wie moeten ze dat geld uitgeven dan? De incapabele overheid?quote:Op dinsdag 24 september 2019 01:35 schreef barthol het volgende:
[..]
Kan je niet lezen? Ik schreef “z.g.n. Negatieve Emissies”, ik legde ook nog uit dat dat ging over het partieel ongedaan maken van de emissies van voorgaande generaties
Climate change risks leaving future generations $530 trillion in debt
https://www.business-stan(...)-117071900158_1.html
Maar ik betwijffel eigenlijk of jij dat snapt.
Volgens mij ben je echt achterlijk als je niet ziet dat dit duidelijk kindermisbruik isquote:Op dinsdag 24 september 2019 01:39 schreef pokkerdepok het volgende:
net zo achterlijk. doen alsof het kindermisbruik is...
dat verschil is veel minder groot.quote:
Die greta komt niet eens over als 16. Als je haar ziet en hoort dan lijkt ze eerder een jaar of 8quote:Op dinsdag 24 september 2019 01:41 schreef pokkerdepok het volgende:
dat verschil is veel minder groot.
dat is jouw negatieve kijk op de hoek waar ze vandaan komt.quote:Op dinsdag 24 september 2019 01:40 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Volgens mij ben je echt achterlijk als je niet ziet dat dit duidelijk kindermisbruik is
Ja, doemdenken is goed jaquote:Op dinsdag 24 september 2019 01:41 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
en wil niet accepteren dat de wereld onveranderlijk verrot is. likt me een prima eigenschap.
Nee. Het is gewoon de realiteitquote:Op dinsdag 24 september 2019 01:42 schreef pokkerdepok het volgende:
dat is jouw negatieve kijk op de hoek waar ze vandaan komt.
welnee. zegt meer intelligente dingen in 3 minuten, dan dat ik hier de hele dag lees.quote:Op dinsdag 24 september 2019 01:42 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Die greta komt niet eens over als 16. Als je haar ziet en hoort dan lijkt ze eerder een jaar of 8
quote:Op dinsdag 24 september 2019 01:43 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
welnee. zegt meer intelligente dingen in 3 minuten, dan dat ik hier de hele dag lees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |