Gefeliciteerdquote:Op donderdag 12 september 2019 07:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wel prima
weer jaartje ouder he
natuurlijk nietquote:Op donderdag 12 september 2019 07:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Uitgebreid vieren natuurlijk?
die weet niet eens wanneer ik jarig benquote:Op donderdag 12 september 2019 07:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:flippiee ook trouwens.
ben fitboy tegenwoordig ik eet geen taartquote:Op donderdag 12 september 2019 07:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jammer dit. Ik verwacht taart.
💪quote:Op donderdag 12 september 2019 07:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die weet niet eens wanneer ik jarig ben
[..]
ben fitboy tegenwoordig ik eet geen taart
Kloptquote:Op donderdag 12 september 2019 07:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:flippiee ook trouwens.
quote:Op donderdag 12 september 2019 07:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[..]
Dikke jonko dan?quote:Op donderdag 12 september 2019 07:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[..]
Nee, lang vooral.quote:Op donderdag 12 september 2019 09:31 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
elhamdulilah
leuke dag op de planning?
Absoluutquote:Op donderdag 12 september 2019 09:35 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
sterkte broeder. Alles komt goed inshallah
Dankjequote:Op donderdag 12 september 2019 09:34 schreef Amarantha het volgende:
Mijn favoriete man is weer knap. 😍
Dankje.quote:Op donderdag 12 september 2019 09:34 schreef Amarantha het volgende:
Mijn favoriete man is weer knap. 😍
Arme jij.quote:Op donderdag 12 september 2019 09:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, lange dag ook
Vanavond ook nog.
quote:Op donderdag 12 september 2019 09:48 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Andere haai.
Mssn is "haaij" beter
Thuis begonnen. Kind naar school brengen. Nu naar Den Haag. Beetje werken. Kind halen. Weer verder werken.quote:Op donderdag 12 september 2019 09:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoe is het met jou dan?
Vandaag ook weer part-timen?
Vermoeiend hoor.quote:Op donderdag 12 september 2019 09:50 schreef dud0r het volgende:
![]()
Vanochtend
[..]
Thuis begonnen. Kind naar school brengen. Nu naar Den Haag. Beetje werken. Kind halen. Weer verder werken.
Goed gelukkig.quote:Op donderdag 12 september 2019 09:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vermoeiend hoor.
Hoe gaat t met hem? En met jou uiteraard.
Masternaaturbaterquote:
Ben je aan het opsparen voor een grote lading?quote:Op donderdag 12 september 2019 10:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Al een dag of twee niet gedaan, masturberen.
Laat mij jou die nieuwsgierigheid wegnemenquote:Op donderdag 12 september 2019 09:37 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
ben echt benieuwd hoe je eruit ziet
Om de dag is het beste, blijft het zaad goed zwemmenquote:Op donderdag 12 september 2019 10:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben je aan het opsparen voor een grote lading?
Mooiboyquote:Op donderdag 12 september 2019 10:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Laat mij jou die nieuwsgierigheid wegnemen
[ afbeelding ]
Niet eens eigenlijk, al zit ik na te denken over wederom #nofap tijd.quote:Op donderdag 12 september 2019 10:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben je aan het opsparen voor een grote lading?
Drugarquote:
Je moet inderdaad wel zorgen dat het blijft bewegen. Anders komt er op een gegeven moment alleen maar stof uit. Ineens zo'n witte wolk eruit poef.quote:Op donderdag 12 september 2019 10:06 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Om de dag is het beste, blijft het zaad goed zwemmen
Waarom?quote:Op donderdag 12 september 2019 10:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet eens eigenlijk, al zit ik na te denken over wederom #nofap tijd.
En zij maar denken dat je af en toe een lekker nakkie voor haar op tafel leftquote:Op donderdag 12 september 2019 10:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je moet inderdaad wel zorgen dat het blijft bewegen. Anders komt er op een gegeven moment alleen maar stof uit. Ineens zo'n witte wolk eruit poef.
[..]
Waarom?
Meer motivatie om de daadwerkelijke daad na te gaan jagenquote:Op donderdag 12 september 2019 10:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je moet inderdaad wel zorgen dat het blijft bewegen. Anders komt er op een gegeven moment alleen maar stof uit. Ineens zo'n witte wolk eruit poef.
[..]
Waarom?
Echt he.quote:Op donderdag 12 september 2019 10:11 schreef Dven het volgende:
[..]
En zij maar denken dat je af en toe een lekker nakkie voor haar op tafel left
Klinkt als een goed streven.quote:Op donderdag 12 september 2019 10:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Meer motivatie om de daadwerkelijke daad na te gaan jagen
Moet je vast wel een keer lukkenquote:Op donderdag 12 september 2019 10:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Meer motivatie om de daadwerkelijke daad na te gaan jagen
sowquote:Op donderdag 12 september 2019 10:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet je vast wel een keer lukken
nou, dat.quote:
Ja wat is goed hè. Alleen te kort helaas.quote:Op donderdag 12 september 2019 10:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hey Gianni
[..]
Hoi Noel. Goed geslapen?
Dat je er vroeg in lag wil niet zeggen dat je vroeg sliepquote:Op donderdag 12 september 2019 10:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben beetje moe terwijl ik vroeg in bed lag.
Hallo waardeloze modquote:
Vandaag is het D-day en ziet ze mijn verrassing als ze thuiskomt. Het is nu volledig uit mijn handen en heb je suggestie uitgevoerd.quote:
Is het een foto van je penis in harde toestand met een ring er omheen gephotoshopt?quote:Op donderdag 12 september 2019 10:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vandaag is het D-day en ziet ze mijn verrassing als ze thuiskomt. Het is nu volledig uit mijn handen en heb je suggestie uitgevoerd.
Meen je niks vanquote:Op donderdag 12 september 2019 10:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat je er vroeg in lag wil niet zeggen dat je vroeg sliep![]()
Hier verbazingwekkend genoeg redelijk uitgerust. Het is lekker weer dus hoop vanmiddag nog even tijd te vinden om naar buiten te gaan.
[..]
Hallo waardeloze mod
Oke oke, eigenlijk ben ik nog wel een tikkeltje moe.quote:
ik heb prima geslapenquote:Op donderdag 12 september 2019 10:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja wat is goed hè. Alleen te kort helaas.
JIJ OOK FLIPS?
quote:Op donderdag 12 september 2019 10:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat je er vroeg in lag wil niet zeggen dat je vroeg sliep![]()
Hier verbazingwekkend genoeg redelijk uitgerust. Het is lekker weer dus hoop vanmiddag nog even tijd te vinden om naar buiten te gaan.
[..]
Hallo waardeloze mod
Ik ben benieuwd naar haar reactie!!quote:Op donderdag 12 september 2019 10:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vandaag is het D-day en ziet ze mijn verrassing als ze thuiskomt. Het is nu volledig uit mijn handen en heb je suggestie uitgevoerd.
Fijn om te horenquote:Op donderdag 12 september 2019 09:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goed gelukkig.![]()
Hoe is het daar? Ondertussen al gewend aan het rond scheuren op een heftruck?
Waarom moet je een nieuwe auto?quote:Op donderdag 12 september 2019 10:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Fijn om te horen![]()
Moet opzoek naar een andere auto blijkbaar
Nee niet echt. Kan er nogsteeds nix van. verschilt ook erg per truck. Sommige rijden gewoon kut.
Oh dat is wel lekker. Ik heb ook nog een kind en een beetje werk dat vanmiddag moet gebeuren. Vanavond vriend op bezoek om verder te gaan met resident evil 7 in vr.quote:Op donderdag 12 september 2019 10:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik heb prima geslapen
[..]dat viel wel mee inderdaad. Wel langer kunnen slapen omdat zijn wekker het niet deed en die van mij anderhalf uur later ging
Gaat je vast lukken vanmiddag
[..]
Ik ben benieuwd naar haar reactie!!
Waar zou hij anders zijn?quote:
Prisquote:
Maissoepquote:Op donderdag 12 september 2019 11:14 schreef Kiid het volgende:
Nog ff doorbijten boys en het is tijd voor lunch
he flipsebips, is dit een aanbodquote:Op donderdag 12 september 2019 10:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet je vast wel een keer lukken
quote:Op donderdag 12 september 2019 11:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
he flipsebips, is dit een aanbod![]()
![]()
Hoe gaat het met je datepersoon?
Omdat hij niet meer echt lekker door de apk komt. Oud gebakje is nu echt opquote:Op donderdag 12 september 2019 11:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom moet je een nieuwe auto?
En jammer dat het nog niet echt lekker werkt met de trucks.
Dat is altijd jammer. Ik moet waarschijnlijk volgend jaar de keuze gaan maken, sleep ik 'm voor redelijk wat kosten door de apk of ga ik kijken naar een andere.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Omdat hij niet meer echt lekker door de apk komt. Oud gebakje is nu echt op
Had jij die maar verzonnen hequote:
Hallo collega.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Had jij die maar verzonnen he
Klinkt als prima middag plan even goed.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom moet je een nieuwe auto?
En jammer dat het nog niet echt lekker werkt met de trucks.
[..]
Oh dat is wel lekker. Ik heb ook nog een kind en een beetje werk dat vanmiddag moet gebeuren. Vanavond vriend op bezoek om verder te gaan met resident evil 7 in vr.
Sowieso niet.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
he flipsebips, is dit een aanbod![]()
![]()
Hoe gaat het met je datepersoon?
Haaagsie, boel onder controle? Ja tochquote:
Ja alles onder controle.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Haaagsie, boel onder controle? Ja toch
Ja nou zou zoiets echt zeggenquote:Op donderdag 12 september 2019 11:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Had jij die maar verzonnen he
gewoon Flippiee volstaatquote:Op donderdag 12 september 2019 11:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja nou zou zoiets echt zeggen
Ik had het vorige week nog over een andere auto. Het zat er ooit aan te komen, maar daadwerkelijk die beslissing maken is toch anders.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is altijd jammer. Ik moet waarschijnlijk volgend jaar de keuze gaan maken, sleep ik 'm voor redelijk wat kosten door de apk of ga ik kijken naar een andere.
Afgelopen jaar ook weer redelijk wat geld er in gestoken maar dat was allemaal slijtage dus hoop dat het dit jaar erg meevalt en dan volgend jaar maar eens gaan kijken naar een andere.
auto kopen is wel leuk,behalve het betalenquote:Op donderdag 12 september 2019 11:43 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik had het vorige week nog over een andere auto. Het zat er ooit aan te komen, maar daadwerkelijk die beslissing maken is toch anders.
Auto kopen hoort leuk te zijn, vind het nu al niet leuk
Kom jij het voor me doen dan?quote:Op donderdag 12 september 2019 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
auto kopen is wel leuk,behalve het betalen
Stelen een optie?quote:Op donderdag 12 september 2019 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
auto kopen is wel leuk,behalve het betalen
nee, een auto voor een ander kopen is altijd een risicoquote:
nee, voor mij nietquote:
Nee voor mij ook niet.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, een auto voor een ander kopen is altijd een risico
[..]
nee, voor mij niet
Ja ik zit er ook niet op te wachten naar een ander te moeten kijken. M'n ogen zijn dan toch weer groter dan m'n budget enzo.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:43 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik had het vorige week nog over een andere auto. Het zat er ooit aan te komen, maar daadwerkelijk die beslissing maken is toch anders.
Auto kopen hoort leuk te zijn, vind het nu al niet leuk
Je chick is ook toe aan wat anders nieuws.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gelukkig hebben wij net twee nieuwe auto's. Die van mijn chick was er echt erg aan toe.
Eens.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja ik zit er ook niet op te wachten naar een ander te moeten kijken. M'n ogen zijn dan toch weer groter dan m'n budget enzo.
[..]
Je chick is ook toe aan wat anders nieuws.
hahaha ja dat inderdaadquote:Op donderdag 12 september 2019 11:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja ik zit er ook niet op te wachten naar een ander te moeten kijken. M'n ogen zijn dan toch weer groter dan m'n budget enzo.
[..]
Je chick is ook toe aan wat anders nieuws.
Uhm zal het vanavond vragen. Trio?quote:Op donderdag 12 september 2019 11:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Houdt ze van vrouwen? Dan wil ik dat nieuwe wel zijn.
u wot mate?quote:Op donderdag 12 september 2019 11:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Houdt ze van vrouwen? Dan wil ik dat nieuwe wel zijn.
Stuur haar maar langs morgenochtend. Zal ik eens even trakteren.quote:
En ik wil een stationwagen dus dan schiet de prijs ook alweer omhoog. Liefste wil ik een c5 maar dat is allemaal weer luxe dus tikt ook weer aan.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
hahaha ja dat inderdaad
Lastig.
Zo leer je nog eens wat over flipsquote:
Ze zal niet langskomen hoor.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Stuur haar maar langs morgenochtend. Zal ik eens even trakteren.
[..]
En ik wil een stationwagen dus dan schiet de prijs ook alweer omhoog. Liefste wil ik een c5 maar dat is allemaal weer luxe dus tikt ook weer aan.
Lastig lastig lastig allemaal.
[..]
Zo leer je nog eens wat over flips
geen idee, ik weet niet hoe je vrouw er uit zietquote:
Jezus wat een eisen weer.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze zal niet langskomen hoor.
Ik heb echt een grote haat tegen stationwagensquote:Op donderdag 12 september 2019 11:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
En ik wil een stationwagen dus dan schiet de prijs ook alweer omhoog. Liefste wil ik een c5 maar dat is allemaal weer luxe dus tikt ook weer aan.
Lastig lastig lastig allemaal.
[..]
Zo leer je nog eens wat over flips
Knap.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, ik weet niet hoe je vrouw er uit ziet
Nooit van werken gehoord zeker?quote:Op donderdag 12 september 2019 12:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zit je daarom zo vaak hier haha ja
Doe je dat hier in deze sc ja?quote:Op donderdag 12 september 2019 12:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nooit van werken gehoord zeker?
Gewoon onder werktijd ja.quote:Op donderdag 12 september 2019 12:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doe je dat hier in deze sc ja?
neequote:Op donderdag 12 september 2019 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Uhm zal het vanavond vragen. Trio?
hoiquote:
te laatquote:Op donderdag 12 september 2019 11:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien dan maar eens overwegen de uren terug te schalenquote:Op donderdag 12 september 2019 12:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon onder werktijd ja.
Heb je suggesties voor betere naam?quote:Op donderdag 12 september 2019 12:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Voel ik ook niet zo, eigenlijk heb je een hele matige username uitgezocht
Oeh, nog steeds ongoing dus, nais!quote:Op donderdag 12 september 2019 11:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klinkt als prima middag plan even goed.
[..]
Sowieso niet.
Prima
Hoe gaat het met jou?
ronaldolover69quote:Op donderdag 12 september 2019 12:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je suggesties voor betere naam?
Ja die doet het weer langzamerhand.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Pris![]()
Hoe is het met je neus ondertussen?
Jij hebt ook geen kind. Is echt wel een uitkomst daarmee.quote:Op donderdag 12 september 2019 12:00 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb echt een grote haat tegen stationwagens
Wil eigenlijk gewoon het liefst een Opel Astra.
Ik ben iedereen z'n type. Anders zijn ze aseksueelquote:Op donderdag 12 september 2019 12:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent haar type niet.
Vooruit jij mag eerstquote:
quote:
quote:Op donderdag 12 september 2019 12:18 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ja die doet het weer langzamerhand.
Nog wel beetje dicht maar veel beter dan het was.
quote:Op donderdag 12 september 2019 12:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen kind. Is echt wel een uitkomst daarmee.
[..]
Ik ben iedereen z'n type. Anders zijn ze aseksueel
[..]
Vooruit jij mag eerst
[..]
[..]
Eff kijken of ik met een ander een account kan delen, maar maak vanavond een testaccountjequote:
Moet je daarvoor nogsteeds hele karrevrachten meenemen dan?quote:Op donderdag 12 september 2019 12:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen kind. Is echt wel een uitkomst daarmee.
[..]
Ik ben iedereen z'n type. Anders zijn ze aseksueel
[..]
Vooruit jij mag eerst
[..]
[..]
half jaartje cel is goed voor zequote:Op donderdag 12 september 2019 12:55 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2 Youtube schooiers
Moet moet moet. Dat niet maar het is wel handig. Met school uitstapjes ook dat je kan aanmelden om te rijden .quote:Op donderdag 12 september 2019 13:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Moet je daarvoor nogsteeds hele karrevrachten meenemen dan?
1 is een bekende van fok!quote:Op donderdag 12 september 2019 12:55 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2 Youtube schooiers
Wie van de schooiers?quote:Op donderdag 12 september 2019 13:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
1 is een bekende van fok!
DIT MEEN JE NIETquote:Op donderdag 12 september 2019 13:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeft FOK! al een persbericht uitgebracht?quote:Op donderdag 12 september 2019 13:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Prop je de kinderen in de achterklep dan?quote:Op donderdag 12 september 2019 13:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet moet moet. Dat niet maar het is wel handig. Met school uitstapjes ook dat je kan aanmelden om te rijden .
quote:Op donderdag 12 september 2019 13:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Prop je de kinderen in de achterklep dan?
Lekker toch. Lekker knusquote:Op donderdag 12 september 2019 13:36 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik heb eens met 13 volwassenen in een oude Micra gezeten, dat was proppen
@ties02quote:Op donderdag 12 september 2019 13:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Net Tetrisquote:Op donderdag 12 september 2019 13:40 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Was een 3deurs dus dat was wel even puzzelen
Ik ook nietquote:Op donderdag 12 september 2019 14:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat wist Ivo nog niet hoor.
Je zit dichtbij. Het is een schilderij waarbij mijn orgaan als een boom in bloei op het portret staatquote:Op donderdag 12 september 2019 10:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is het een foto van je penis in harde toestand met een ring er omheen gephotoshopt?
shitquote:Op donderdag 12 september 2019 15:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je zit dichtbij. Het is een schilderij waarbij mijn orgaan als een boom in bloei op het portret staat
Volgende keer vraag ik wel eerst wat je geeft voor ik advies geef over hoe je het moet gevenquote:Op donderdag 12 september 2019 15:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
En dan zie je allemaal van die wolkjes in de lucht en dat is dan...nja je snapt het wel
Liefdeselixer? Prachtig hoor.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
En dan zie je allemaal van die wolkjes in de lucht en dat is dan...nja je snapt het wel
En terecht als ze een straf krijgen!quote:
Poehee, daar kan je niet zomaar mee op de proppen komen. Waar verdrink je in, waar verlang je naar en wat maakt jou jou.quote:Op donderdag 12 september 2019 12:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je suggesties voor betere naam?
hoezo reageer je boven een quote :squote:
Dit vind ik zulke diepzinnige vragen dat ik hier even over na ga denken, prof.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Poehee, daar kan je niet zomaar mee op de proppen komen. Waar verdrink je in, waar verlang je naar en wat maakt jou jou.
Deed mijn mobielquote:Op donderdag 12 september 2019 15:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hoezo reageer je boven een quote :s
[..]
Dit vind ik zulke diepzinnige vragen dat ik hier even over na ga denken, prof.
Ze was er super blij mee en moest zelfs een traantje wegpinkenquote:Op donderdag 12 september 2019 15:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volgende keer vraag ik wel eerst wat je geeft voor ik advies geef over hoe je het moet geven
quote:Op donderdag 12 september 2019 15:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hoezo reageer je boven een quote :s
[..]
Dit vind ik zulke diepzinnige vragen dat ik hier even over na ga denken, prof.
Wat was het, een seizoenskaart voor Feyenoord?quote:Op donderdag 12 september 2019 15:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ze was er super blij mee en moest zelfs een traantje wegpinken
cutequote:Op donderdag 12 september 2019 15:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ze was er super blij mee en moest zelfs een traantje wegpinken
doe je weer onverschillig :squote:
Redelijk nummertjequote:
Integendeel, zie je die grijns niet. Leuk je aan het denken te hebben gezet.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
cute
[..]
doe je weer onverschillig :s
Maar het beste komt 12 november pas. Ik wil godverdomme Star Wars serie kijken.quote:
Fijn hèquote:
Matig aanbod trouwens zeg. Star wars troep, Marvel Troep en Pixar-films. (die wel leuk zijn, maar die heb ik allemaal al gezien)quote:
Dat pakken ze wel slim aan ja.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar het beste komt 12 november pas. Ik wil godverdomme Star Wars serie kijken.
Ja ik kan dus niet opzeggen na 12 november maar wist ik al. Maar er komt wel meer wat ik nog wil zien.quote:
National Geographic docu'squote:Op donderdag 12 september 2019 15:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Matig aanbod trouwens zeg. Star wars troep, Marvel Troep en Pixar-films. (die wel leuk zijn, maar die heb ik allemaal al gezien)
Ik ben erg teleurgesteld.
quote:Op donderdag 12 september 2019 15:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik kan dus niet opzeggen na 12 november maar wist ik al. Maar er komt wel meer wat ik nog wil zien.
Ik ga wel opzeggen denk ik, dan neem ik wel weer een maandje abo na een half jaar ofzo.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:53 schreef Amarantha het volgende:
En Star Wars komt elke week een aflevering van las ik ergens. Doen ze ook wel slim.
Dat doen niet veel mensen, dus wel eens fijn voor de veranderingquote:Op donderdag 12 september 2019 15:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Integendeel, zie je die grijns niet. Leuk je aan het denken te hebben gezet.
Gewoon bizar hoe mooi dat altijd is.quote:
Ook die eerste films? Die durf ik niet te kijken, sowieso dat ik hard ga cringen.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:56 schreef Amarantha het volgende:
Misschien binnenkort maar weer even alle Star Wars kijken.
Ja ik kijk alles, hoewel ik episode 1 wel eens heb overgeslagen hehe.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:57 schreef I. het volgende:
[..]
Gewoon bizar hoe mooi dat altijd is.
[..]
Ook die eerste films? Die durf ik niet te kijken, sowieso dat ik hard ga cringen.
Ze staan op volgorde in de app zag ik. Dat is helemaal handig gewoon bij 1 beginnen en bij 8 eindigen.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:56 schreef Amarantha het volgende:
Misschien binnenkort maar weer even alle Star Wars kijken.
quote:Op donderdag 12 september 2019 15:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik kijk alles, hoewel ik episode 1 wel eens heb overgeslagen hehe.
Oh verrek nog echt ook. Wist niet dat Solo voor Rogue One hoort in het verhaallijn.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze staan op volgorde in de app zag ik. Dat is helemaal handig gewoon bij 1 beginnen en bij 8 eindigen.
ik ook niet. dus daarom vond ik het wel handig.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh verrek nog echt ook. Wist niet dat Solo voor Rogue One hoort in het verhaallijn.Volgens mij
het leven is een wervelstorm, hier in duckstad.quote:
Dat hebben ze wel slim aangepakt idd.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:02 schreef Fok-it het volgende:
Ook maar even proefje genomen op Disney +. Vind het ook leuk dat de Disneyclassics op jaartal zijn gesorteerd als je op zoeken klikt. Kan me heel veel van die films echt niet meer herinneren
Ik ben heel benieuwd.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:03 schreef Amarantha het volgende:
Wel nice dat NL gewoon mag beginnen.
Maar in mn hoofd klopt dat niet maar natuurlijk klopt dat wel. Han Solo is in deel 4, 5 en 6 volwassen dus logisch wel dat we daarvoor een jongere versie zien.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:03 schreef dud0r het volgende:
ik ook niet. dus daarom vond ik het wel handig.
Maar de rest meh. Marveltroep.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:04 schreef I. het volgende:
[..]
Dat hebben ze wel slim aangepakt idd.
is die op netflix nu weg dan?quote:Op donderdag 12 september 2019 16:05 schreef Amarantha het volgende:
Rogue One wil ik wel weer zien, wou ik laatst al. Misschien vanavond maar even doen.
Ja, daarom laatst ook niet gekeken.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is die op netflix nu weg dan?
hmm, oke.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja, daarom laatst ook niet gekeken.
Ik heb rogue one en solo nog niet gezien dus ik geloof jequote:Op donderdag 12 september 2019 16:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar in mn hoofd klopt dat niet maar natuurlijk klopt dat wel. Han Solo is in deel 4, 5 en 6 volwassen dus logisch wel dat we daarvoor een jongere versie zien.
Nu de tijd nog hebben om alles te kijken.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:06 schreef Amarantha het volgende:
Maar goed met Disney & Netflix samen heb ik nu altijd wel iets te kijken in principe.
Eensquote:Op donderdag 12 september 2019 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, oke.
ik vond het wel vrij kut dat modern family van netflix af is
Ja godver ik vet lang wachten tot ze weer een seizoen gaan uploaden.. Gaat alles eraf. Fuckers! Net als New Girl.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, oke.
nog in 8 landen beschikbaarquote:Op donderdag 12 september 2019 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, oke.
Nergens is het bijna compleet.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
nog in 8 landen beschikbaar
https://unogs.com/video/?v=70143858
Daar heb ik niet naar gekeken.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nergens is het bijna compleet.
kan ik een petitie starten om alle seizoenen van scrubs op netflix te krijgen?quote:Op donderdag 12 september 2019 16:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja godver ik vet lang wachten tot ze weer een seizoen gaan uploaden.. Gaat alles eraf. Fuckers! Net als New Girl.
Ik vind 2 wel genoeg.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel kut dat je straks nog meer van die diensten hebt om fatsoenlijk film/serie te kijken.
Geen idee maar kijk ik niet.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan ik een petitie starten om alle seizoenen van scrubs op netflix te krijgen?
Alleen de eerste seizoenen dan. De laatste waren kutquote:Op donderdag 12 september 2019 16:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan ik een petitie starten om alle seizoenen van scrubs op netflix te krijgen?
Ja het liefst alles in 1, maarja dat gaat toch niet gebeuren.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind 2 wel genoeg.
[..]
Geen idee maar kijk ik niet.
ja, als je straks netflix, videoland, hbo, disney enz moet pakken ben je wel een paar euro kwijt.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel kut dat je straks nog meer van die diensten hebt om fatsoenlijk film/serie te kijken.
nee joh, beste serie ooitquote:Op donderdag 12 september 2019 16:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alleen de eerste seizoenen dan. De laatste waren kut
Videoland kan je wel schrappen denk ik? Daar staat niet veel boeiends op tochquote:Op donderdag 12 september 2019 16:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, als je straks netflix, videoland, hbo, disney enz moet pakken ben je wel een paar euro kwijt.
[..]
nee joh, beste serie ooit
Nooit behoefte gehad om abonnement te nemen.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Videoland kan je wel schrappen denk ik? Daar staat niet veel boeiends op toch
Ja precies, het enige wat ik dan niet heb is waarschijnlijk videoland.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, als je straks netflix, videoland, hbo, disney enz moet pakken ben je wel een paar euro kwijt.
[..]
nee joh, beste serie ooit
geen idee. ik heb alleen netflixquote:Op donderdag 12 september 2019 16:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Videoland kan je wel schrappen denk ik? Daar staat niet veel boeiends op toch
Dat snap ik dan weer niet. Die maken juist de kwalitatieve series altijd.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:17 schreef Amarantha het volgende:
HBO heb ik ook niet maar mis ik ook niet echt.
Ik kijk sowieso niet veel series ofzo. Ben allang blij als ik bij Netflix weer eens bij ben.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat snap ik dan weer niet. Die maken juist de kwalitatieve series altijd.
Twee maanden er na dacht ik ergens gelezen te hebben. Maar er komt ook spul wat rechtstreeks naar disney+ gaat zoals frozen 2quote:Op donderdag 12 september 2019 16:21 schreef Amarantha het volgende:
Maar vraag me wel af hoe snel het nu op Disney komt. Meteen als het op dvd uit is?
Ik heb 'm ook al op de watchlist gezetquote:Op donderdag 12 september 2019 16:22 schreef Amarantha het volgende:
En ik kan mijn andere favoriete film nu keer op keer kijken.Nightmare Before Christmas.
Huh Frozen 2 komt toch eerst in de bios?quote:Op donderdag 12 september 2019 16:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Twee maanden er na dacht ik ergens gelezen te hebben. Maar er komt ook spul wat rechtstreeks naar disney+ gaat zoals frozen 2
Ik ga het nog eens nazoeken want ik dacht gelezen te hebben dat die rechtstreeks op D+ zou uitkomen.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Huh Frozen 2 komt toch eerst in de bios?
NPO en RTL zit nog wel een verschil in natuurlijkquote:Op donderdag 12 september 2019 16:23 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik heb een gedeeld account van Netflix, wil Disney er wel naast, ik ga niet betalen voor NPO of RTL
Zou dom zijn want Frozen 2 gaat weer een kaskraker worden als ze hem in de bios gooien.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga het nog eens nazoeken want ik dacht gelezen te hebben dat die rechtstreeks op D+ zou uitkomen.
Dit ja.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou dom zijn want Frozen 2 gaat weer een kaskraker worden als ze hem in de bios gooien.
Als hij tegelijk op + komt ga ik toch met m'n dochtertje naar de bios, kan ze de aandacht beter vast houdenquote:Op donderdag 12 september 2019 16:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou dom zijn want Frozen 2 gaat weer een kaskraker worden als ze hem in de bios gooien.
Sowieso is bios toch andere beleving dan thuis voor je tv.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:25 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Als hij tegelijk op + komt ga ik toch met m'n dochtertje naar de bios, kan ze de aandacht beter vast houden
Preciesquote:Op donderdag 12 september 2019 16:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso is bios toch andere beleving dan thuis voor je tv.
Heb ik met Star Wars (en sommige Marvel ook wel) maar ik kijk het paar maanden later graag nog een keer. Zie altijd dan wel weer dingetjes die ik eerste keer zo snel niet zag. En in het geval van het eerste kijk ik het ook nog wel een 3de, 4de en 5de keer haha.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:25 schreef I. het volgende:
Voor Marvelfilms ga ik altijd nog gewoon naar de bioscoop, dus daar hoef ik Disney+ ook niet echt voor te hebben.
quote:Op donderdag 12 september 2019 16:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb ik met Star Wars (en sommige Marvel ook wel) maar ik kijk het paar maanden later graag nog een keer. Zie altijd dan wel weer dingetjes die ik eerste keer zo snel niet zag. En in het geval van het eerste kijk ik het ook nog wel een 3de, 4de en 5de keer haha.
Duurt veel te lang ja.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:27 schreef Amarantha het volgende:
Guardians of the Galaxy Vol. 3 (2021) - IMDb 2021 pas?
Mwah, vraag het me af.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Allemaal dit jaar nog, ga er niet van uit dat als ze het 22-11 in de bios gooien dat ze het dan nog voor het eind van het jaar op plus gooien dus gok ik dat ze rechtstreeks naar D+ gaanquote:Disney+ will be the exclusive streaming home of all Walt Disney Studios films beginning in 2019, including:
“Captain Marvel”
“Dumbo”
“Avengers: Endgame”
“Aladdin”
“Toy Story 4”
“The Lion King”
“Maleficent: Mistress of Evil”
“Frozen II”
“Star Wars: The Rise of Skywalker” (Episode IX)
Ja ik doe het ook niet vaak maar Marvel en Star Wars is altijd wel leuk.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:30 schreef I. het volgende:
[..]Ik heb niet zo snel de neiging om films vaak opnieuw te kijken, maar misschien ook wel omdat ik dan denk dat het zonde is, en ik beter gewoon iets nieuws kan kijken.
![]()
Maar het zijn verder wel allemaal bioscoop films. Ik hoef van dit lijstje alleen de laatste te zien. En misschien Maleficent. Heb de rest al recent gezien (op bovenste na).quote:Op donderdag 12 september 2019 16:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mwah, vraag het me af.
[..]
Allemaal dit jaar nog, ga er niet van uit dat als ze het 22-11 in de bios gooien dat ze het dan nog voor het eind van het jaar op plus gooien dus gok ik dat ze rechtstreeks naar D+ gaan
Je was te snel voor m'n editquote:Op donderdag 12 september 2019 16:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar het zijn verder wel allemaal bioscoop films. Ik hoef van dit lijstje alleen de laatste te zien. En misschien Maleficent. Heb de rest al recent gezien (op bovenste na).
Ik wil alle oude tekenfilms zien zoals ducktales, darkwing duck, gargoyles.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:38 schreef Amarantha het volgende:
Heb nog niet veel in mijn lijstje wat ik wil zien maar komt nog wel hoop ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |