dat weet ikquote:Op woensdag 11 september 2019 22:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die heb ik ook. Niks mis mee.
EEN HEEL GROOT PROBLEEM.quote:Op woensdag 11 september 2019 22:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als je zo doet kan ik geen kaartje regelen.
Je hebt dus een GROOT PROBLEEM
@:ZIPPORTAL
Waar heb jij het over? Heb je weer iets gezien bij Hart van Nederland ofzo?quote:Op woensdag 11 september 2019 22:44 schreef Doublepain het volgende:
Waarom worden mensen zo boos omdat iemand een kat het water in gejast heeft, zijn toch stinkende kut beesten
@KingRoland heeft een wc borstel fetishquote:Op woensdag 11 september 2019 22:41 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]ik hoorde dat vroeger bij v&d op Zuidplein zelfs de wc borstels werden gestolen.
https://www.dumpert.nl/me(...)sje_in_de_plomp.htmlquote:Op woensdag 11 september 2019 22:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Heb je weer iets gezien bij Hart van Nederland ofzo?
nouja was al wel een beetje het gesprek 2 weken terugquote:Op woensdag 11 september 2019 22:41 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]ik hoorde dat vroeger bij v&d op Zuidplein zelfs de wc borstels werden gestolen.
hey maatquote:Op woensdag 11 september 2019 22:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@:kingroland heeft een wc borstel fetish
Geklikt.quote:Op woensdag 11 september 2019 22:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/me(...)sje_in_de_plomp.html
De tokoquote:Op woensdag 11 september 2019 22:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hey maat
kr wil graag samen met je uit gaan waar veel aziaten komen
oh ja sorryquote:Op woensdag 11 september 2019 22:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als je zo doet kan ik geen kaartje regelen.
Je hebt dus een GROOT PROBLEEM
@:ZIPPORTAL
Hij zegt steeds afquote:Op woensdag 11 september 2019 22:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hey maat
kr wil graag samen met je uit gaan waar veel aziaten komen
en tjackaquote:Op woensdag 11 september 2019 22:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij bent die gast die JanCees van Discord had getyft toch?
welke dikkequote:Op woensdag 11 september 2019 22:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik dacht dat die dikke dat was
want die zien maar de helft van zijn gezichtquote:Op woensdag 11 september 2019 22:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien gaat hij daarom voor Aziaten
@Driepinkquote:Op woensdag 11 september 2019 22:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die ook drugsverslaafd was, hoewel ie dat niet vond toch @:Jancees
Maar wat moet je nou met een Asianquote:Op woensdag 11 september 2019 22:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien gaat hij daarom voor Aziaten
KOEKOEKquote:Op woensdag 11 september 2019 22:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Met al die kraakvriendjes moet jij toch geen moeite hebben met andermans huis
wow dus eigenlijk ben ik een asianquote:Op woensdag 11 september 2019 22:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar wat moet je nou met een Asian
Ze zijn klein
Slechte genen want je kind krijgt een kleine penis en daar moet ie de rest van zijn leven mee leven
Ogen staan niet goed
Dragen altijd een bril
WOWquote:Op woensdag 11 september 2019 22:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wow dus eigenlijk ben ik een asian
@:jancees
@:charlotte3
@:amarantha
Je moet er ook geen kinderen mee maken. Bloedlijn moet puur blijvenquote:Op woensdag 11 september 2019 22:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar wat moet je nou met een Asian
Ze zijn klein
Slechte genen want je kind krijgt een kleine penis en daar moet ie de rest van zijn leven mee leven
Ogen staan niet goed
Dragen altijd een bril
Halfbloedje is juist bestequote:Op woensdag 11 september 2019 22:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je moet er ook geen kinderen mee maken. Bloedlijn moet puur blijven
Zijn die halfgeschoren?quote:Op woensdag 11 september 2019 22:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Halfbloedje is juist beste
Mits de juiste mix is het wel geilquote:Op woensdag 11 september 2019 22:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Halfbloedje is juist beste
Heb je pics ter illustratie maatquote:Op woensdag 11 september 2019 22:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mits de juiste mix is het wel geil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |