ja ik noem nico gewoon nicoquote:Op woensdag 11 september 2019 22:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar wij zijn trouwe supporters maat.
Al deed ik dit alleen bij Sol. Franske
KlaasjanGodquote:Op woensdag 11 september 2019 22:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja ik noem nico gewoon nico
en klaas jan is klaas jan
voor de rest ook niet nee
@kk slechtquote:Op woensdag 11 september 2019 22:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat vond jij van dat Apple Event gisteren? Ouderwets kut.
Applegoden niet innoveren wel miljoenen iPhones verkopen genotquote:Op woensdag 11 september 2019 22:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat vond jij van dat Apple Event gisteren? Ouderwets kut.
@klaasweetallesquote:Op woensdag 11 september 2019 22:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja ik noem nico gewoon nico
en klaas jan is klaas jan
voor de rest ook niet nee
wanneer is die gimmaquote:Op woensdag 11 september 2019 22:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
KlaasjanGod
Wat een beest. Veruit mijn favoriete speler bij Ajax. Hoop dat ie speelt bij W2 - Ajax
heb weer qcy dopjes gekochtquote:Op woensdag 11 september 2019 22:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Applegoden niet innoveren wel miljoenen iPhones verkopen genot
Oh weet niet. Niet binnenkort. Hoop gewoon dat ik hem nog een keer live zie.quote:Op woensdag 11 september 2019 22:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wanneer is die gimma
kan je kaartje voor mij regelen of al uitverkocht zeker
quote:Op woensdag 11 september 2019 22:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:kk slecht
Denk over 3 maand Iphone 11 halen
Kick out Tim Cock.quote:Op woensdag 11 september 2019 22:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Applegoden niet innoveren wel miljoenen iPhones verkopen genot
Die heb ik ook. Niks mis mee.quote:Op woensdag 11 september 2019 22:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb weer qcy dopjes gekocht
had die andere laten liggen op werk en weg waren ze
iemand dacht vast dat ze meer dan 100 euro waard waren ofzo
nu gebruikt iemand mijn dopjes met mijn oorsmeer er in
kapot smerig
quote:Op woensdag 11 september 2019 22:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh weet niet. Niet binnenkort. Hoop gewoon dat ik hem nog een keer live zie.
Toch een levende legende.
quote:Op woensdag 11 september 2019 22:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb weer qcy dopjes gekocht
had die andere laten liggen op werk en weg waren ze
iemand dacht vast dat ze meer dan 100 euro waard waren ofzo
nu gebruikt iemand mijn dopjes met mijn oorsmeer er in
kapot smerig
oh jouw probleemquote:Op woensdag 11 september 2019 22:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh weet niet. Niet binnenkort. Hoop gewoon dat ik hem nog een keer live zie.
Toch een levende legende.
Dat krijg je als je mensen zoals ik en @JanCees zwaar uitbuiten en ons de tering in laat werken voor onbetaalbare huizenquote:Op woensdag 11 september 2019 22:41 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]ik hoorde dat vroeger bij v&d op Zuidplein zelfs de wc borstels werden gestolen.
Lol, wtfquote:Op woensdag 11 september 2019 22:41 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]ik hoorde dat vroeger bij v&d op Zuidplein zelfs de wc borstels werden gestolen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |