Thuis begonnen. Kind naar school brengen. Nu naar Den Haag. Beetje werken. Kind halen. Weer verder werken.quote:Op donderdag 12 september 2019 09:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoe is het met jou dan?
Vandaag ook weer part-timen?
Vermoeiend hoor.quote:Op donderdag 12 september 2019 09:50 schreef dud0r het volgende:
![]()
Vanochtend
[..]
Thuis begonnen. Kind naar school brengen. Nu naar Den Haag. Beetje werken. Kind halen. Weer verder werken.
Goed gelukkig.quote:Op donderdag 12 september 2019 09:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vermoeiend hoor.
Hoe gaat t met hem? En met jou uiteraard.
Masternaaturbaterquote:
Ben je aan het opsparen voor een grote lading?quote:Op donderdag 12 september 2019 10:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Al een dag of twee niet gedaan, masturberen.
Laat mij jou die nieuwsgierigheid wegnemenquote:Op donderdag 12 september 2019 09:37 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
ben echt benieuwd hoe je eruit ziet
Om de dag is het beste, blijft het zaad goed zwemmenquote:Op donderdag 12 september 2019 10:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben je aan het opsparen voor een grote lading?
Mooiboyquote:Op donderdag 12 september 2019 10:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Laat mij jou die nieuwsgierigheid wegnemen
[ afbeelding ]
Niet eens eigenlijk, al zit ik na te denken over wederom #nofap tijd.quote:Op donderdag 12 september 2019 10:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben je aan het opsparen voor een grote lading?
Drugarquote:
Je moet inderdaad wel zorgen dat het blijft bewegen. Anders komt er op een gegeven moment alleen maar stof uit. Ineens zo'n witte wolk eruit poef.quote:Op donderdag 12 september 2019 10:06 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Om de dag is het beste, blijft het zaad goed zwemmen
Waarom?quote:Op donderdag 12 september 2019 10:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet eens eigenlijk, al zit ik na te denken over wederom #nofap tijd.
En zij maar denken dat je af en toe een lekker nakkie voor haar op tafel leftquote:Op donderdag 12 september 2019 10:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je moet inderdaad wel zorgen dat het blijft bewegen. Anders komt er op een gegeven moment alleen maar stof uit. Ineens zo'n witte wolk eruit poef.
[..]
Waarom?
Meer motivatie om de daadwerkelijke daad na te gaan jagenquote:Op donderdag 12 september 2019 10:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je moet inderdaad wel zorgen dat het blijft bewegen. Anders komt er op een gegeven moment alleen maar stof uit. Ineens zo'n witte wolk eruit poef.
[..]
Waarom?
Echt he.quote:Op donderdag 12 september 2019 10:11 schreef Dven het volgende:
[..]
En zij maar denken dat je af en toe een lekker nakkie voor haar op tafel left
Klinkt als een goed streven.quote:Op donderdag 12 september 2019 10:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Meer motivatie om de daadwerkelijke daad na te gaan jagen
Moet je vast wel een keer lukkenquote:Op donderdag 12 september 2019 10:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Meer motivatie om de daadwerkelijke daad na te gaan jagen
sowquote:Op donderdag 12 september 2019 10:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet je vast wel een keer lukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |