Uhm zal het vanavond vragen. Trio?quote:Op donderdag 12 september 2019 11:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Houdt ze van vrouwen? Dan wil ik dat nieuwe wel zijn.
u wot mate?quote:Op donderdag 12 september 2019 11:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Houdt ze van vrouwen? Dan wil ik dat nieuwe wel zijn.
Stuur haar maar langs morgenochtend. Zal ik eens even trakteren.quote:
En ik wil een stationwagen dus dan schiet de prijs ook alweer omhoog. Liefste wil ik een c5 maar dat is allemaal weer luxe dus tikt ook weer aan.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
hahaha ja dat inderdaad
Lastig.
Zo leer je nog eens wat over flipsquote:
Ze zal niet langskomen hoor.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Stuur haar maar langs morgenochtend. Zal ik eens even trakteren.
[..]
En ik wil een stationwagen dus dan schiet de prijs ook alweer omhoog. Liefste wil ik een c5 maar dat is allemaal weer luxe dus tikt ook weer aan.
Lastig lastig lastig allemaal.
[..]
Zo leer je nog eens wat over flips
Jezus wat een eisen weer.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze zal niet langskomen hoor.
Ik heb echt een grote haat tegen stationwagensquote:Op donderdag 12 september 2019 11:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
En ik wil een stationwagen dus dan schiet de prijs ook alweer omhoog. Liefste wil ik een c5 maar dat is allemaal weer luxe dus tikt ook weer aan.
Lastig lastig lastig allemaal.
[..]
Zo leer je nog eens wat over flips
Knap.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, ik weet niet hoe je vrouw er uit ziet
Nooit van werken gehoord zeker?quote:Op donderdag 12 september 2019 12:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zit je daarom zo vaak hier haha ja
Doe je dat hier in deze sc ja?quote:Op donderdag 12 september 2019 12:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nooit van werken gehoord zeker?
Gewoon onder werktijd ja.quote:Op donderdag 12 september 2019 12:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doe je dat hier in deze sc ja?
neequote:Op donderdag 12 september 2019 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Uhm zal het vanavond vragen. Trio?
hoiquote:
te laatquote:Op donderdag 12 september 2019 11:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien dan maar eens overwegen de uren terug te schalenquote:Op donderdag 12 september 2019 12:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon onder werktijd ja.
Heb je suggesties voor betere naam?quote:Op donderdag 12 september 2019 12:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Voel ik ook niet zo, eigenlijk heb je een hele matige username uitgezocht
Oeh, nog steeds ongoing dus, nais!quote:Op donderdag 12 september 2019 11:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klinkt als prima middag plan even goed.
[..]
Sowieso niet.
Prima
Hoe gaat het met jou?
ronaldolover69quote:Op donderdag 12 september 2019 12:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je suggesties voor betere naam?
Ja die doet het weer langzamerhand.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Pris![]()
Hoe is het met je neus ondertussen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |