sowquote:Op donderdag 12 september 2019 10:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet je vast wel een keer lukken
nou, dat.quote:
Ja wat is goed hè. Alleen te kort helaas.quote:Op donderdag 12 september 2019 10:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hey Gianni
[..]
Hoi Noel. Goed geslapen?
Dat je er vroeg in lag wil niet zeggen dat je vroeg sliepquote:Op donderdag 12 september 2019 10:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben beetje moe terwijl ik vroeg in bed lag.
Hallo waardeloze modquote:
Vandaag is het D-day en ziet ze mijn verrassing als ze thuiskomt. Het is nu volledig uit mijn handen en heb je suggestie uitgevoerd.quote:
Is het een foto van je penis in harde toestand met een ring er omheen gephotoshopt?quote:Op donderdag 12 september 2019 10:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vandaag is het D-day en ziet ze mijn verrassing als ze thuiskomt. Het is nu volledig uit mijn handen en heb je suggestie uitgevoerd.
Meen je niks vanquote:Op donderdag 12 september 2019 10:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat je er vroeg in lag wil niet zeggen dat je vroeg sliep![]()
Hier verbazingwekkend genoeg redelijk uitgerust. Het is lekker weer dus hoop vanmiddag nog even tijd te vinden om naar buiten te gaan.
[..]
Hallo waardeloze mod
Oke oke, eigenlijk ben ik nog wel een tikkeltje moe.quote:
ik heb prima geslapenquote:Op donderdag 12 september 2019 10:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja wat is goed hè. Alleen te kort helaas.
JIJ OOK FLIPS?
quote:Op donderdag 12 september 2019 10:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat je er vroeg in lag wil niet zeggen dat je vroeg sliep![]()
Hier verbazingwekkend genoeg redelijk uitgerust. Het is lekker weer dus hoop vanmiddag nog even tijd te vinden om naar buiten te gaan.
[..]
Hallo waardeloze mod
Ik ben benieuwd naar haar reactie!!quote:Op donderdag 12 september 2019 10:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vandaag is het D-day en ziet ze mijn verrassing als ze thuiskomt. Het is nu volledig uit mijn handen en heb je suggestie uitgevoerd.
Fijn om te horenquote:Op donderdag 12 september 2019 09:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goed gelukkig.![]()
Hoe is het daar? Ondertussen al gewend aan het rond scheuren op een heftruck?
Waarom moet je een nieuwe auto?quote:Op donderdag 12 september 2019 10:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Fijn om te horen![]()
Moet opzoek naar een andere auto blijkbaar
Nee niet echt. Kan er nogsteeds nix van. verschilt ook erg per truck. Sommige rijden gewoon kut.
Oh dat is wel lekker. Ik heb ook nog een kind en een beetje werk dat vanmiddag moet gebeuren. Vanavond vriend op bezoek om verder te gaan met resident evil 7 in vr.quote:Op donderdag 12 september 2019 10:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik heb prima geslapen
[..]dat viel wel mee inderdaad. Wel langer kunnen slapen omdat zijn wekker het niet deed en die van mij anderhalf uur later ging
Gaat je vast lukken vanmiddag
[..]
Ik ben benieuwd naar haar reactie!!
Waar zou hij anders zijn?quote:
Prisquote:
Maissoepquote:Op donderdag 12 september 2019 11:14 schreef Kiid het volgende:
Nog ff doorbijten boys en het is tijd voor lunch
he flipsebips, is dit een aanbodquote:Op donderdag 12 september 2019 10:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet je vast wel een keer lukken
quote:Op donderdag 12 september 2019 11:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
he flipsebips, is dit een aanbod![]()
![]()
Hoe gaat het met je datepersoon?
Omdat hij niet meer echt lekker door de apk komt. Oud gebakje is nu echt opquote:Op donderdag 12 september 2019 11:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom moet je een nieuwe auto?
En jammer dat het nog niet echt lekker werkt met de trucks.
Dat is altijd jammer. Ik moet waarschijnlijk volgend jaar de keuze gaan maken, sleep ik 'm voor redelijk wat kosten door de apk of ga ik kijken naar een andere.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Omdat hij niet meer echt lekker door de apk komt. Oud gebakje is nu echt op
Had jij die maar verzonnen hequote:
Hallo collega.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Had jij die maar verzonnen he
Klinkt als prima middag plan even goed.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom moet je een nieuwe auto?
En jammer dat het nog niet echt lekker werkt met de trucks.
[..]
Oh dat is wel lekker. Ik heb ook nog een kind en een beetje werk dat vanmiddag moet gebeuren. Vanavond vriend op bezoek om verder te gaan met resident evil 7 in vr.
Sowieso niet.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
he flipsebips, is dit een aanbod![]()
![]()
Hoe gaat het met je datepersoon?
Haaagsie, boel onder controle? Ja tochquote:
Ja alles onder controle.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Haaagsie, boel onder controle? Ja toch
Ja nou zou zoiets echt zeggenquote:Op donderdag 12 september 2019 11:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Had jij die maar verzonnen he
gewoon Flippiee volstaatquote:Op donderdag 12 september 2019 11:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja nou zou zoiets echt zeggen
Ik had het vorige week nog over een andere auto. Het zat er ooit aan te komen, maar daadwerkelijk die beslissing maken is toch anders.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is altijd jammer. Ik moet waarschijnlijk volgend jaar de keuze gaan maken, sleep ik 'm voor redelijk wat kosten door de apk of ga ik kijken naar een andere.
Afgelopen jaar ook weer redelijk wat geld er in gestoken maar dat was allemaal slijtage dus hoop dat het dit jaar erg meevalt en dan volgend jaar maar eens gaan kijken naar een andere.
auto kopen is wel leuk,behalve het betalenquote:Op donderdag 12 september 2019 11:43 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik had het vorige week nog over een andere auto. Het zat er ooit aan te komen, maar daadwerkelijk die beslissing maken is toch anders.
Auto kopen hoort leuk te zijn, vind het nu al niet leuk
Kom jij het voor me doen dan?quote:Op donderdag 12 september 2019 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
auto kopen is wel leuk,behalve het betalen
Stelen een optie?quote:Op donderdag 12 september 2019 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
auto kopen is wel leuk,behalve het betalen
nee, een auto voor een ander kopen is altijd een risicoquote:
nee, voor mij nietquote:
Nee voor mij ook niet.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, een auto voor een ander kopen is altijd een risico
[..]
nee, voor mij niet
Ja ik zit er ook niet op te wachten naar een ander te moeten kijken. M'n ogen zijn dan toch weer groter dan m'n budget enzo.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:43 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik had het vorige week nog over een andere auto. Het zat er ooit aan te komen, maar daadwerkelijk die beslissing maken is toch anders.
Auto kopen hoort leuk te zijn, vind het nu al niet leuk
Je chick is ook toe aan wat anders nieuws.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gelukkig hebben wij net twee nieuwe auto's. Die van mijn chick was er echt erg aan toe.
Eens.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja ik zit er ook niet op te wachten naar een ander te moeten kijken. M'n ogen zijn dan toch weer groter dan m'n budget enzo.
[..]
Je chick is ook toe aan wat anders nieuws.
hahaha ja dat inderdaadquote:Op donderdag 12 september 2019 11:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja ik zit er ook niet op te wachten naar een ander te moeten kijken. M'n ogen zijn dan toch weer groter dan m'n budget enzo.
[..]
Je chick is ook toe aan wat anders nieuws.
Uhm zal het vanavond vragen. Trio?quote:Op donderdag 12 september 2019 11:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Houdt ze van vrouwen? Dan wil ik dat nieuwe wel zijn.
u wot mate?quote:Op donderdag 12 september 2019 11:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Houdt ze van vrouwen? Dan wil ik dat nieuwe wel zijn.
Stuur haar maar langs morgenochtend. Zal ik eens even trakteren.quote:
En ik wil een stationwagen dus dan schiet de prijs ook alweer omhoog. Liefste wil ik een c5 maar dat is allemaal weer luxe dus tikt ook weer aan.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
hahaha ja dat inderdaad
Lastig.
Zo leer je nog eens wat over flipsquote:
Ze zal niet langskomen hoor.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Stuur haar maar langs morgenochtend. Zal ik eens even trakteren.
[..]
En ik wil een stationwagen dus dan schiet de prijs ook alweer omhoog. Liefste wil ik een c5 maar dat is allemaal weer luxe dus tikt ook weer aan.
Lastig lastig lastig allemaal.
[..]
Zo leer je nog eens wat over flips
geen idee, ik weet niet hoe je vrouw er uit zietquote:
Jezus wat een eisen weer.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze zal niet langskomen hoor.
Ik heb echt een grote haat tegen stationwagensquote:Op donderdag 12 september 2019 11:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Stuur haar maar langs morgenochtend. Zal ik eens even trakteren.
[..]
En ik wil een stationwagen dus dan schiet de prijs ook alweer omhoog. Liefste wil ik een c5 maar dat is allemaal weer luxe dus tikt ook weer aan.
Lastig lastig lastig allemaal.
[..]
Zo leer je nog eens wat over flips
Knap.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, ik weet niet hoe je vrouw er uit ziet
Nooit van werken gehoord zeker?quote:Op donderdag 12 september 2019 12:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zit je daarom zo vaak hier haha ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |