Dat doen niet veel mensen, dus wel eens fijn voor de veranderingquote:Op donderdag 12 september 2019 15:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Integendeel, zie je die grijns niet. Leuk je aan het denken te hebben gezet.
Gewoon bizar hoe mooi dat altijd is.quote:
Ook die eerste films? Die durf ik niet te kijken, sowieso dat ik hard ga cringen.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:56 schreef Amarantha het volgende:
Misschien binnenkort maar weer even alle Star Wars kijken.
Ja ik kijk alles, hoewel ik episode 1 wel eens heb overgeslagen hehe.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:57 schreef I. het volgende:
[..]
Gewoon bizar hoe mooi dat altijd is.
[..]
Ook die eerste films? Die durf ik niet te kijken, sowieso dat ik hard ga cringen.
Ze staan op volgorde in de app zag ik. Dat is helemaal handig gewoon bij 1 beginnen en bij 8 eindigen.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:56 schreef Amarantha het volgende:
Misschien binnenkort maar weer even alle Star Wars kijken.
quote:Op donderdag 12 september 2019 15:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik kijk alles, hoewel ik episode 1 wel eens heb overgeslagen hehe.
Oh verrek nog echt ook. Wist niet dat Solo voor Rogue One hoort in het verhaallijn.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze staan op volgorde in de app zag ik. Dat is helemaal handig gewoon bij 1 beginnen en bij 8 eindigen.
ik ook niet. dus daarom vond ik het wel handig.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh verrek nog echt ook. Wist niet dat Solo voor Rogue One hoort in het verhaallijn.Volgens mij
het leven is een wervelstorm, hier in duckstad.quote:
Dat hebben ze wel slim aangepakt idd.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:02 schreef Fok-it het volgende:
Ook maar even proefje genomen op Disney +. Vind het ook leuk dat de Disneyclassics op jaartal zijn gesorteerd als je op zoeken klikt. Kan me heel veel van die films echt niet meer herinneren
Ik ben heel benieuwd.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:03 schreef Amarantha het volgende:
Wel nice dat NL gewoon mag beginnen.
Maar in mn hoofd klopt dat niet maar natuurlijk klopt dat wel. Han Solo is in deel 4, 5 en 6 volwassen dus logisch wel dat we daarvoor een jongere versie zien.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:03 schreef dud0r het volgende:
ik ook niet. dus daarom vond ik het wel handig.
Maar de rest meh. Marveltroep.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:04 schreef I. het volgende:
[..]
Dat hebben ze wel slim aangepakt idd.
is die op netflix nu weg dan?quote:Op donderdag 12 september 2019 16:05 schreef Amarantha het volgende:
Rogue One wil ik wel weer zien, wou ik laatst al. Misschien vanavond maar even doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |