Twee maanden er na dacht ik ergens gelezen te hebben. Maar er komt ook spul wat rechtstreeks naar disney+ gaat zoals frozen 2quote:Op donderdag 12 september 2019 16:21 schreef Amarantha het volgende:
Maar vraag me wel af hoe snel het nu op Disney komt. Meteen als het op dvd uit is?
Ik heb 'm ook al op de watchlist gezetquote:Op donderdag 12 september 2019 16:22 schreef Amarantha het volgende:
En ik kan mijn andere favoriete film nu keer op keer kijken.Nightmare Before Christmas.
Huh Frozen 2 komt toch eerst in de bios?quote:Op donderdag 12 september 2019 16:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Twee maanden er na dacht ik ergens gelezen te hebben. Maar er komt ook spul wat rechtstreeks naar disney+ gaat zoals frozen 2
Ik ga het nog eens nazoeken want ik dacht gelezen te hebben dat die rechtstreeks op D+ zou uitkomen.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Huh Frozen 2 komt toch eerst in de bios?
NPO en RTL zit nog wel een verschil in natuurlijkquote:Op donderdag 12 september 2019 16:23 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik heb een gedeeld account van Netflix, wil Disney er wel naast, ik ga niet betalen voor NPO of RTL
Zou dom zijn want Frozen 2 gaat weer een kaskraker worden als ze hem in de bios gooien.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga het nog eens nazoeken want ik dacht gelezen te hebben dat die rechtstreeks op D+ zou uitkomen.
Dit ja.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou dom zijn want Frozen 2 gaat weer een kaskraker worden als ze hem in de bios gooien.
Als hij tegelijk op + komt ga ik toch met m'n dochtertje naar de bios, kan ze de aandacht beter vast houdenquote:Op donderdag 12 september 2019 16:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou dom zijn want Frozen 2 gaat weer een kaskraker worden als ze hem in de bios gooien.
Sowieso is bios toch andere beleving dan thuis voor je tv.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:25 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Als hij tegelijk op + komt ga ik toch met m'n dochtertje naar de bios, kan ze de aandacht beter vast houden
Preciesquote:Op donderdag 12 september 2019 16:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso is bios toch andere beleving dan thuis voor je tv.
Heb ik met Star Wars (en sommige Marvel ook wel) maar ik kijk het paar maanden later graag nog een keer. Zie altijd dan wel weer dingetjes die ik eerste keer zo snel niet zag. En in het geval van het eerste kijk ik het ook nog wel een 3de, 4de en 5de keer haha.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:25 schreef I. het volgende:
Voor Marvelfilms ga ik altijd nog gewoon naar de bioscoop, dus daar hoef ik Disney+ ook niet echt voor te hebben.
quote:Op donderdag 12 september 2019 16:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb ik met Star Wars (en sommige Marvel ook wel) maar ik kijk het paar maanden later graag nog een keer. Zie altijd dan wel weer dingetjes die ik eerste keer zo snel niet zag. En in het geval van het eerste kijk ik het ook nog wel een 3de, 4de en 5de keer haha.
Duurt veel te lang ja.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:27 schreef Amarantha het volgende:
Guardians of the Galaxy Vol. 3 (2021) - IMDb 2021 pas?
Mwah, vraag het me af.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Allemaal dit jaar nog, ga er niet van uit dat als ze het 22-11 in de bios gooien dat ze het dan nog voor het eind van het jaar op plus gooien dus gok ik dat ze rechtstreeks naar D+ gaanquote:Disney+ will be the exclusive streaming home of all Walt Disney Studios films beginning in 2019, including:
“Captain Marvel”
“Dumbo”
“Avengers: Endgame”
“Aladdin”
“Toy Story 4”
“The Lion King”
“Maleficent: Mistress of Evil”
“Frozen II”
“Star Wars: The Rise of Skywalker” (Episode IX)
Ja ik doe het ook niet vaak maar Marvel en Star Wars is altijd wel leuk.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:30 schreef I. het volgende:
[..]Ik heb niet zo snel de neiging om films vaak opnieuw te kijken, maar misschien ook wel omdat ik dan denk dat het zonde is, en ik beter gewoon iets nieuws kan kijken.
![]()
Maar het zijn verder wel allemaal bioscoop films. Ik hoef van dit lijstje alleen de laatste te zien. En misschien Maleficent. Heb de rest al recent gezien (op bovenste na).quote:Op donderdag 12 september 2019 16:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mwah, vraag het me af.
[..]
Allemaal dit jaar nog, ga er niet van uit dat als ze het 22-11 in de bios gooien dat ze het dan nog voor het eind van het jaar op plus gooien dus gok ik dat ze rechtstreeks naar D+ gaan
Je was te snel voor m'n editquote:Op donderdag 12 september 2019 16:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar het zijn verder wel allemaal bioscoop films. Ik hoef van dit lijstje alleen de laatste te zien. En misschien Maleficent. Heb de rest al recent gezien (op bovenste na).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |