Ja, daarom laatst ook niet gekeken.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is die op netflix nu weg dan?
hmm, oke.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja, daarom laatst ook niet gekeken.
Ik heb rogue one en solo nog niet gezien dus ik geloof jequote:Op donderdag 12 september 2019 16:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar in mn hoofd klopt dat niet maar natuurlijk klopt dat wel. Han Solo is in deel 4, 5 en 6 volwassen dus logisch wel dat we daarvoor een jongere versie zien.
Nu de tijd nog hebben om alles te kijken.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:06 schreef Amarantha het volgende:
Maar goed met Disney & Netflix samen heb ik nu altijd wel iets te kijken in principe.
Eensquote:Op donderdag 12 september 2019 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, oke.
ik vond het wel vrij kut dat modern family van netflix af is
Ja godver ik vet lang wachten tot ze weer een seizoen gaan uploaden.. Gaat alles eraf. Fuckers! Net als New Girl.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, oke.
nog in 8 landen beschikbaarquote:Op donderdag 12 september 2019 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, oke.
Nergens is het bijna compleet.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
nog in 8 landen beschikbaar
https://unogs.com/video/?v=70143858
Daar heb ik niet naar gekeken.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nergens is het bijna compleet.
kan ik een petitie starten om alle seizoenen van scrubs op netflix te krijgen?quote:Op donderdag 12 september 2019 16:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja godver ik vet lang wachten tot ze weer een seizoen gaan uploaden.. Gaat alles eraf. Fuckers! Net als New Girl.
Ik vind 2 wel genoeg.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel kut dat je straks nog meer van die diensten hebt om fatsoenlijk film/serie te kijken.
Geen idee maar kijk ik niet.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan ik een petitie starten om alle seizoenen van scrubs op netflix te krijgen?
Alleen de eerste seizoenen dan. De laatste waren kutquote:Op donderdag 12 september 2019 16:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan ik een petitie starten om alle seizoenen van scrubs op netflix te krijgen?
Ja het liefst alles in 1, maarja dat gaat toch niet gebeuren.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind 2 wel genoeg.
[..]
Geen idee maar kijk ik niet.
ja, als je straks netflix, videoland, hbo, disney enz moet pakken ben je wel een paar euro kwijt.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel kut dat je straks nog meer van die diensten hebt om fatsoenlijk film/serie te kijken.
nee joh, beste serie ooitquote:Op donderdag 12 september 2019 16:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alleen de eerste seizoenen dan. De laatste waren kut
Videoland kan je wel schrappen denk ik? Daar staat niet veel boeiends op tochquote:Op donderdag 12 september 2019 16:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, als je straks netflix, videoland, hbo, disney enz moet pakken ben je wel een paar euro kwijt.
[..]
nee joh, beste serie ooit
Nooit behoefte gehad om abonnement te nemen.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Videoland kan je wel schrappen denk ik? Daar staat niet veel boeiends op toch
Ja precies, het enige wat ik dan niet heb is waarschijnlijk videoland.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, als je straks netflix, videoland, hbo, disney enz moet pakken ben je wel een paar euro kwijt.
[..]
nee joh, beste serie ooit
geen idee. ik heb alleen netflixquote:Op donderdag 12 september 2019 16:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Videoland kan je wel schrappen denk ik? Daar staat niet veel boeiends op toch
Dat snap ik dan weer niet. Die maken juist de kwalitatieve series altijd.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:17 schreef Amarantha het volgende:
HBO heb ik ook niet maar mis ik ook niet echt.
Ik kijk sowieso niet veel series ofzo. Ben allang blij als ik bij Netflix weer eens bij ben.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat snap ik dan weer niet. Die maken juist de kwalitatieve series altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |