Jij hebt ook geen kind. Is echt wel een uitkomst daarmee.quote:Op donderdag 12 september 2019 12:00 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb echt een grote haat tegen stationwagens
Wil eigenlijk gewoon het liefst een Opel Astra.
Ik ben iedereen z'n type. Anders zijn ze aseksueelquote:Op donderdag 12 september 2019 12:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent haar type niet.
Vooruit jij mag eerstquote:
quote:
quote:Op donderdag 12 september 2019 12:18 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ja die doet het weer langzamerhand.
Nog wel beetje dicht maar veel beter dan het was.
quote:Op donderdag 12 september 2019 12:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen kind. Is echt wel een uitkomst daarmee.
[..]
Ik ben iedereen z'n type. Anders zijn ze aseksueel
[..]
Vooruit jij mag eerst
[..]
[..]
Tering wat dom.quote:
Eff kijken of ik met een ander een account kan delen, maar maak vanavond een testaccountjequote:
Moet je daarvoor nogsteeds hele karrevrachten meenemen dan?quote:Op donderdag 12 september 2019 12:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen kind. Is echt wel een uitkomst daarmee.
[..]
Ik ben iedereen z'n type. Anders zijn ze aseksueel
[..]
Vooruit jij mag eerst
[..]
[..]
half jaartje cel is goed voor zequote:Op donderdag 12 september 2019 12:55 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2 Youtube schooiers
Moet moet moet. Dat niet maar het is wel handig. Met school uitstapjes ook dat je kan aanmelden om te rijden .quote:Op donderdag 12 september 2019 13:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Moet je daarvoor nogsteeds hele karrevrachten meenemen dan?
1 is een bekende van fok!quote:Op donderdag 12 september 2019 12:55 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2 Youtube schooiers
Wie van de schooiers?quote:Op donderdag 12 september 2019 13:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
1 is een bekende van fok!
DIT MEEN JE NIETquote:Op donderdag 12 september 2019 13:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeft FOK! al een persbericht uitgebracht?quote:Op donderdag 12 september 2019 13:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Prop je de kinderen in de achterklep dan?quote:Op donderdag 12 september 2019 13:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet moet moet. Dat niet maar het is wel handig. Met school uitstapjes ook dat je kan aanmelden om te rijden .
quote:Op donderdag 12 september 2019 13:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Prop je de kinderen in de achterklep dan?
Lekker toch. Lekker knusquote:Op donderdag 12 september 2019 13:36 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik heb eens met 13 volwassenen in een oude Micra gezeten, dat was proppen
@ties02quote:Op donderdag 12 september 2019 13:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Net Tetrisquote:Op donderdag 12 september 2019 13:40 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Was een 3deurs dus dat was wel even puzzelen
Ik ook nietquote:Op donderdag 12 september 2019 14:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat wist Ivo nog niet hoor.
Je zit dichtbij. Het is een schilderij waarbij mijn orgaan als een boom in bloei op het portret staatquote:Op donderdag 12 september 2019 10:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is het een foto van je penis in harde toestand met een ring er omheen gephotoshopt?
shitquote:Op donderdag 12 september 2019 15:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je zit dichtbij. Het is een schilderij waarbij mijn orgaan als een boom in bloei op het portret staat
Volgende keer vraag ik wel eerst wat je geeft voor ik advies geef over hoe je het moet gevenquote:Op donderdag 12 september 2019 15:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
En dan zie je allemaal van die wolkjes in de lucht en dat is dan...nja je snapt het wel
Liefdeselixer? Prachtig hoor.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
En dan zie je allemaal van die wolkjes in de lucht en dat is dan...nja je snapt het wel
En terecht als ze een straf krijgen!quote:
Poehee, daar kan je niet zomaar mee op de proppen komen. Waar verdrink je in, waar verlang je naar en wat maakt jou jou.quote:Op donderdag 12 september 2019 12:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je suggesties voor betere naam?
hoezo reageer je boven een quote :squote:
Dit vind ik zulke diepzinnige vragen dat ik hier even over na ga denken, prof.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Poehee, daar kan je niet zomaar mee op de proppen komen. Waar verdrink je in, waar verlang je naar en wat maakt jou jou.
Deed mijn mobielquote:Op donderdag 12 september 2019 15:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hoezo reageer je boven een quote :s
[..]
Dit vind ik zulke diepzinnige vragen dat ik hier even over na ga denken, prof.
Ze was er super blij mee en moest zelfs een traantje wegpinkenquote:Op donderdag 12 september 2019 15:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volgende keer vraag ik wel eerst wat je geeft voor ik advies geef over hoe je het moet geven
quote:Op donderdag 12 september 2019 15:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hoezo reageer je boven een quote :s
[..]
Dit vind ik zulke diepzinnige vragen dat ik hier even over na ga denken, prof.
Wat was het, een seizoenskaart voor Feyenoord?quote:Op donderdag 12 september 2019 15:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ze was er super blij mee en moest zelfs een traantje wegpinken
cutequote:Op donderdag 12 september 2019 15:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ze was er super blij mee en moest zelfs een traantje wegpinken
doe je weer onverschillig :squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |