beetje jammerquote:
Accepteren van nederlaag en weer doorgaan maat.quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje jammer
ook jammer van de topickaap.
ik had een andere, extreem rechtse, TT
moesten we in 45 ook jaquote:Op dinsdag 10 september 2019 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Accepteren van nederlaag en weer doorgaan maat.
altijd een doorslaand succes hierquote:Op dinsdag 10 september 2019 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje jammer
ook jammer van de topickaap.
ik had een andere, extreem rechtse, TT
Lekker is dat ja.quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:59 schreef Amarantha het volgende:
Nice, ik gebruik de helft minder aan stroom ong. dan de gemiddelde 1 persoonshuishouden.
Oh ik juist in juli zie ik nu.quote:Op dinsdag 10 september 2019 12:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Over 45 gesproken, ik kreeg net mail van ene Co, en ik heb in augustus meer gas verbruikt dan in juli.
Dan heb je minder gekookt in augustusquote:Op dinsdag 10 september 2019 12:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik juist in juli zie ik nu.
Ook niet zo gek hoor..quote:
Wel lekker zuinig dus.quote:Op dinsdag 10 september 2019 12:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ook niet zo gek hoor..Naast de standaard apparaten heb ik weinig elektronica wat ik aan zet.
Ik dus bijna de helft meer.quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:59 schreef Amarantha het volgende:
Nice, ik gebruik de helft minder aan stroom ong. dan de gemiddelde 1 persoonshuishouden.
Ik wil nog keertje nieuwe oven enz zodat die ook ook energiezuiniger zijn.quote:Op dinsdag 10 september 2019 12:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel lekker zuinig dus.
Zoveel verbruikt dat toch niet?quote:Op dinsdag 10 september 2019 12:03 schreef I. het volgende:
[..]
Geen idee, misschien m'n pc die 24/7 aanstaat
Lang leve laptopquote:Op dinsdag 10 september 2019 12:03 schreef I. het volgende:
[..]
Geen idee, misschien m'n pc die 24/7 aanstaat
A+++quote:Op dinsdag 10 september 2019 12:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil nog keertje nieuwe oven enz zodat die ook ook energiezuiniger zijn.
Geen idee joh, ik houd dat toch niet bij.quote:Op dinsdag 10 september 2019 12:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zoveel verbruikt dat toch niet?
Da's wel chill ja.quote:Op dinsdag 10 september 2019 12:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lang leve laptopZodra hij vol is kan hij weer van het stroom.
Volgens mij slurpt er iets anders energiequote:Op dinsdag 10 september 2019 12:04 schreef I. het volgende:
[..]
Geen idee joh, ik houd dat toch niet bij.
[..]
Da's wel chill ja.Maar pc is ook wel heel chill
Zou oppassen daarmeequote:Op dinsdag 10 september 2019 12:06 schreef Amarantha het volgende:
Wel lekker, mijn maandbedrag kan bijna met de helft naar beneden.
quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2019 12:06 schreef Amarantha het volgende:
Maar doe ik niet hoor. Heb het nu beetje naar beneden gedaan.
wel als hij alleen maar pr0n aan het downloaden is.quote:Op dinsdag 10 september 2019 12:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zoveel verbruikt dat toch niet?
He bah.quote:Op dinsdag 10 september 2019 12:07 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
wel als hij alleen maar pr0n aan het downloaden is.
Veel te veel betalen vind ik ook beetje bullshit.quote:Op dinsdag 10 september 2019 12:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh ja dat lees ik nu pas.
Ja verstandig. Doe ik ook al jaren zodat ik op de jaarnota terug krijg.quote:Op dinsdag 10 september 2019 12:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Veel te veel betalen vind ik ook beetje bullshit.Maar ik wil niet precies het bedrag betalen wat ik nu uitgeef, zit er wel liever wat boven.
ja kost enorm veel stroom. Het wachten is op de ontwikkeling van een generator die hij aan zijn rukhand kan aansluiten om een beetje de kosten te drukken.quote:
downloaden? we leven toch niet in de middeleeuwen..quote:Op dinsdag 10 september 2019 12:07 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
wel als hij alleen maar pr0n aan het downloaden is.
Dit vind ik heel bijzonderquote:Op dinsdag 10 september 2019 12:09 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
ja kost enorm veel stroom. Het wachten is op de ontwikkeling van een generator die hij aan zijn rukhand kan aansluiten om een beetje de kosten te drukken.
Ja beter terug dan bij moet betalen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 12:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja verstandig. Doe ik ook al jaren zodat ik op de jaarnota terug krijg.
dat moet bij sommige users net een stroboscoop lijken als ze elke keer naar de koelkast gaan om bier te pakken.quote:Op dinsdag 10 september 2019 12:13 schreef Amarantha het volgende:
Het scheelt vast dat ik vaak in 1 kamer zit met alleen een lamp aan en mijn koelkast (want altijd aan stroom maar wel andere ruimte).
Moet toch eens checken of m'n buurvrouw niet stiekem stroom aftapt en een wietplantage in dr meterkast heeft.quote:
Wij hebben een gezinnetje en zit op het gebruik op een 1persoon kwa stroom, gas is helaas nog een ander verhaal...quote:Op dinsdag 10 september 2019 12:48 schreef Amarantha het volgende:
En mijn wasmachine en oven zijn sowieso oud en niet energiezuinig dus het kan nog beter. En denk als ik even alle lampen vervang (want overal zit maar wat in nu haha) dat ik weer een klein beetje win.
Gas gaat hier ook hard in de herfst en winter.quote:Op dinsdag 10 september 2019 12:49 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Wij hebben een gezinnetje en zit op het gebruik op een 1persoon kwa stroom, gas is helaas nog een ander verhaal...
Hoop dit jaar nog nieuwe kozijnen te regelen, maja duurzaamheidslening doet wat lastig, zijn 14 kozijnenquote:Op dinsdag 10 september 2019 12:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gas gaat hier ook hard in de herfst en winter.
Dat zou wel fijn zijn ja.quote:Op dinsdag 10 september 2019 12:50 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Hoop dit jaar nog nieuwe kozijnen te regelen, maja duurzaamheidslening doet wat lastig, zijn 14 kozijnen![]()
Heb nu de rolluiken ingebouwd in het kozijn, verlies daar veel warmte mee
Best wel ja 21,9 thuis, kachel is een uurtje of 4 uit gegaan.quote:
jij hebt de verwarming al aan gehad?quote:Op dinsdag 10 september 2019 12:52 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Best wel ja 21,9 thuis, kachel is een uurtje of 4 uit gegaan.
quote:Op dinsdag 10 september 2019 12:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij hebt de verwarming al aan gehad?
Ik ook niet hoor, maar vind het wel vrij frisjes worden.quote:Op dinsdag 10 september 2019 12:53 schreef Amarantha het volgende:
Oh heb de verwarming nog niet aan gehad. Als ik alleen ben doe ik dat ook niet heel snel.
het is nog zomer..quote:Op dinsdag 10 september 2019 12:56 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]In de zomer is hier warmer, maar winter ook kouder he!
155 per maand trouwensquote:Op dinsdag 10 september 2019 12:47 schreef Ivo1986 het volgende:
Hoeveel heb je in een jaar/maand gebruikt? ik zie de plaatjes niet
Nee, stroomverbruik; 155kWh per maand.quote:Op dinsdag 10 september 2019 13:00 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
is het voorschot, merendeel zal voor gas zijn.
Dat valt toch wel mee?quote:
Ja klopt, maar ik zit er dus wel boven.quote:Op dinsdag 10 september 2019 13:04 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee?
138kWh = 1 persoons
216kWh = 2 persoons
285kWh = 3 persoons
300kWh = 4 persoons huishouden
quote:Op dinsdag 10 september 2019 12:48 schreef I. het volgende:
Hmm, bij nader inzien, ik heb een hoge koelkast die al flink wat jaartjes oud is, heb een grote vaatwasser, was-droogcombinatie die echt heel wat uren draait in het weekend, nog een losse lage vriezer, grote oven, pc die 24/7 aanstaat, mja, dat tikt wel aan.
Amandel broodjes?quote:
Gelukkig maar. Ik schrok al even.quote:
ik wil zoveel niet meer.quote:
Ga eens werkenquote:
Ik moet zo nog een beetje verder werken maar moet de kleine man ophalenquote:
Ik leef nog.quote:
Slecht excuus. hebben ze toch verblijven voor!quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik moet zo nog een beetje verder werken maar moet de kleine man ophalen
Jij snapt het!quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik leef nog.
[..]
Slecht excuus. hebben ze toch verblijven voor!
Klinkt niet heel positiefquote:
Duh, iedereen wil mij.quote:
wat een egoquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Klinkt niet heel positief
[..]
Duh, iedereen wil mij.
En met een volle bipsquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zo ben ik. Vol zelfvertrouwen.
Lol.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zo ben ik. Vol zelfvertrouwen.
Nee maakt niet uit. Kom ik zo onzeker over dan?quote:
Nee helemaal niet.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee maakt niet uit. Kom ik zo onzeker over dan?
je onzekerheid spreekt nuquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee maakt niet uit. Kom ik zo onzeker over dan?
Iedereen die mij een beetje kent, weet dat ik geen persoon ben die blaakt van zelfvertrouwen.quote:
hee haagsiequote:
Uh.....quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hee haagsie
zijn er leuke dingen te doen in den haag (of omgeving) binnenkort
kom maar even hier dan zal ik er wat zelfvertrouwen in stoppen hihihiquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Iedereen die mij een beetje kent, weet dat ik geen persoon ben die blaakt van zelfvertrouwen.
Ik stap nu gelijk de auto in!quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:28 schreef Crack_ het volgende:
kom maar even hier dan zal ik er wat zelfvertrouwen in stoppen hihihi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
chino, rustig aan. Komt allemaal wel goed inshallahquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Iedereen die mij een beetje kent, weet dat ik geen persoon ben die blaakt van zelfvertrouwen.
ik heb ook chocola, komt helemaal goedquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik stap nu gelijk de auto in!
quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:30 schreef Fushia2 het volgende:
chino, rustig aan. Komt allemaal wel goed inshallah
Doubletstraatquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hee haagsie
zijn er leuke dingen te doen in den haag (of omgeving) binnenkort
quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:30 schreef Crack_ het volgende:
ik heb ook chocola, komt helemaal goed
iets buiten mn normale weekschemaquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:32 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Doubletstraat
Geleenstraat
Dizzy Duck
Visje eten bij Simonis
Chillen @ hoefkader/dunne bierkade
Chillen @ die coffeeshop waar ze ook alcohol serveren in de binnenstadf
chillen @ Scheveningen
Kamertje boeken bij de Crowne Plaza en genieten van de wellness
quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:32 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Doubletstraat
Geleenstraat
Dizzy Duck
Visje eten bij Simonis
Chillen @ hoefkader/dunne bierkade
Chillen @ die coffeeshop waar ze ook alcohol serveren in de binnenstadf
chillen @ Scheveningen
Kamertje boeken bij de Crowne Plaza en genieten van de wellness
hahahaaquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
iets buiten mn normale weekschema
Ja, laten we een cursus twerken doen!quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:33 schreef Crack_ het volgende:
ik ook nietweet ook niet of ik het kan maar leren is wel leuk
Weet je hoeveel geld dat kost? Zeker als het niet nodig is.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik leef nog.
[..]
Slecht excuus. hebben ze toch verblijven voor!
snap echt niet waarom je in een shop zou gaan rokenquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:35 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
hahahaa
maar wel fun
VERZEKERD
zou eerst naar Dizzy gaan, dan rustig jonko binnen roken als er plek is anders te voet richtring de doubie. Daar beetje paffen en chicks kijken. Uiteindelijk een chick ballen daar, kost je maar 30E..... een date is duurder......
dan neem je de auto/tram naar Crowne plaza, je neemt een douche want hoeren zijn vies
En dan ga je naar Scheveningen
als je nog geil bent rukje in de duinen
Zat een man die het tot gisteren nooit wonquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Op een terras ergens in Frankrijk in de zon
ok kom je deze kant op, begint maandagquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, laten we een cursus twerken doen!
Nee. Maar dat kan wel.quote:
Maar zijn auto vloog hier vlakbij uit de bochtquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zat een man die het tot gisteren nooit won
En wat is deze kant? Ik woon altijd nog al ver bij mensen vandaan. Komt wel goed uit, want ik heb vanaf maandag vakantiequote:Op dinsdag 10 september 2019 14:37 schreef Crack_ het volgende:
ok kom je deze kant op, begint maandag
is volgens mij zo leuk
Ik smoke af en toe wel rustig in een shop. Als ik op iemand moet wachten en geen tijd/zin heb om naar huis te gaan.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
snap echt niet waarom je in een shop zou gaan roken
Zonder hem, zonder Herman. Want die had 'm net verkocht.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar zijn auto vloog hier vlakbij uit de bocht
Den haag?!quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En wat is deze kant? Ik woon altijd nog al ver bij mensen vandaan. Komt wel goed uit, want ik heb vanaf maandag vakantie
OOOOHOOOOHOOOOOOOquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zonder hem, zonder Herman. Want die had 'm net verkocht.
Den Haag is redelijk ver, maar wel te doen opzich.quote:
meh, liever gewoon buitenquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:39 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik smoke af en toe wel rustig in een shop. Als ik op iemand moet wachten en geen tijd/zin heb om naar huis te gaan.
Maar niet elke shop is relaxed.
Dizzy Duck wel. Of Green House wat verder, is heel wat minder gezellig maar je vindt er altijd wel een plekje. Oordopjes in en even 30 min CHILLEN
Jammer dit, wilde een hele singoff doen met jou.quote:
Nah man, buiten roken is voor pubers. Of het moet 30+ graden zijnquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
meh, liever gewoon buiten
binnen ook beetje voor tokkies ofzo
Ook lekkerquote:
Croissantjes zijn in NL niet te vreten.quote:
Blow jij? Omgomgquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
meh, liever gewoon buiten
binnen ook beetje voor tokkies ofzo
Ja ander keertjequote:Op dinsdag 10 september 2019 14:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jammer dit, wilde een hele singoff doen met jou.
OEquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:44 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik kom wel kijken als jullie het twerken leren
https://www.npostart.nl/k(...)5-09-2019/KN_1709859quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:44 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Croissantjes zijn in NL niet te vreten.
Ik ga mss een warme bakker openen in NL, ik ga rijk worden. Heb nog nooit een land gezien met zo weinig goed bakkerijen.
Hoe komt dit eigenlijk?
ik zag laatst een filmpje van een vrouw die twerkte en per ongeluk een dikke scheet lietquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:44 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik kom wel kijken als jullie het twerken leren
Kan gebeuren als het allemaal in beweging isquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:45 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
ik zag laatst een filmpje van een vrouw die twerkte en per ongeluk een dikke scheet liet![]()
![]()
![]()
ok gezelligquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Den Haag is redelijk ver, maar wel te doen opzich.
Ja ok, maar waarom zijn er in Nederland amper echte bakkers te vinden? Supermarktbrood is toch niet te vreten??quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:45 schreef I. het volgende:
[..]
https://www.npostart.nl/k(...)5-09-2019/KN_1709859
Kijk dit, en je weet waarom
quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:43 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nah man, buiten roken is voor pubers. Of het moet 30+ graden zijn
nee en jijquote:
Zelfde geldt voor jou he. Of we lachen samen om onze twerkkunstenquote:
Ja, dat leggen ze daar ook uitquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:46 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja ok, maar waarom zijn er in Nederland amper echte bakkers te vinden? Supermarktbrood is toch niet te vreten??
jaa samen lachenquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor jou he. Of we lachen samen om onze twerkkunsten
Daarom buiten. Ik ga dat risico ook echt niet meer lopen, in zomer kan wel (maar liever niet heueu) maar in de winter ook heel die auto blankquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:47 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Gewoon in de auto blowen.
Maar is altijd wel risicovol. Ik mag mijn rijbewijs niet verliezen
Jij snapt het heeeeelemaalquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:47 schreef Crack_ het volgende:
jaa samen lachen![]()
en daarna volvreten omdat het zo'n voldaan gevoel gaf
Eén keer gedaan. Gewoon wiet gerookt en de geur was echt niet te harden in mijn auto daarnaquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:48 schreef Crack_ het volgende:
Daarom buiten. Ik ga dat risico ook echt niet meer lopen, in zomer kan wel (maar liever niet heueu) maar in de winter ook heel die auto blank![]()
![]()
Wel stukken minder dan eerstquote:
Inderdaad, auto in orde, alle lampjes etc, als je gewoon netjes rijdt doen ze niets, als je para om je heen gaat kijken, harder of te zacht gaat dan val je opquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:49 schreef Crack_ het volgende:
Mensen die meteen para doen enkel omdat politie voorbij komt
CHILL DE FUCK WTF![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Eén keer gedaan. Gewoon wiet gerookt en de geur was echt niet te harden in mijn auto daarna
Dat doe ik maar niet meer.
en dat heb je gecompenseerd met hardere drugs of watquote:
Makkelijk praten als je geen lijk achterin hebt.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:50 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Inderdaad, auto in orde, alle lampjes etc, als je gewoon netjes rijdt doen ze niets, als je para om je heen gaat kijken, harder of te zacht gaat dan val je op
dit jaquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:50 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Inderdaad, auto in orde, alle lampjes etc, als je gewoon netjes rijdt doen ze niets, als je para om je heen gaat kijken, harder of te zacht gaat dan val je op
Echt hèquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:49 schreef Crack_ het volgende:
CHILL DE FUCK WTF![]()
![]()
haahaha nee dit doe ik dus niet. Maar hoef geen speekseltest.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:49 schreef Crack_ het volgende:
CHILL DE FUCK WTF![]()
![]()
Mwah dat valt me nog behoorlijk met tbh. Deze maand nog cleanquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]dat is ook echt viiiies
[..]
en dat heb je gecompenseerd met hardere drugs of wat
is verboden in de daklozenopvangquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Hebben jullie geen huis waar je die drugs kan consumeren of zo.
jawel maar als je even na werk wil chillen ofzo ga je toch niet helemaal naar huis koekoekquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Hebben jullie geen huis waar je die drugs kan consumeren of zo.
Heb ik niet wekelijks nee, maja, dan nog, rustig rijden, en dan niet midden in de nacht ofzo para doenquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Makkelijk praten als je geen lijk achterin hebt.
Werken? Daar heeft hij nog nooit van gehoord vrees ik.... ;+quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jawel maar als je even na werk wil chillen ofzo ga je toch niet helemaal naar huis koekoek
Kinderachtigquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:52 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
is verboden in de daklozenopvang
Nog viezer was dat ik met het stiefzusje van een vriendin ging blowen, was haar eerste keer en ze had geen controle meer over haar blaas. Gelukkig heb ik die auto verkocht. Die auto was echt heel erg nasty na dat avondje blowenquote:
quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nog viezer was dat ik met het stiefzusje van een vriendin ging blowen, was haar eerste keer en ze had geen controle meer over haar blaas. Gelukkig heb ik die auto verkocht. Die auto was echt heel erg nasty na dat avondje blowen
Wacht? Ze heeft je auto ondergezeken? Van een beetje wiet?quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nog viezer was dat ik met het stiefzusje van een vriendin ging blowen, was haar eerste keer en ze had geen controle meer over haar blaas. Gelukkig heb ik die auto verkocht. Die auto was echt heel erg nasty na dat avondje blowen
maar toen je aan het rijden was of wat?quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Echt hè
Wel paar keer aangehouden, rooie ogen alles maar niks aan het handje
Haags zijn kinderen lopen buitenquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jawel maar als je even na werk wil chillen ofzo ga je toch niet helemaal naar huis koekoek
Ja, plasje gedaan op de stoelquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:54 schreef Fushia2 het volgende:
Wacht? Ze heeft je auto ondergezeken? Van een beetje wiet?
Van die opvangquote:
ik ook niet, maar de keren dat mensen para werden waren het ook keren dat je 'nog' niks fout deedquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:51 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
haahaha nee dit doe ik dus niet. Maar hoef geen speekseltest.
Ja, reed zelf. Zaklamp in mn ogen schijnen enzo pfoeequote:Op dinsdag 10 september 2019 14:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar toen je aan het rijden was of wat?
Ik niet gelukkig, zou echt bang zijn
netjesquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mwah dat valt me nog behoorlijk met tbh. Deze maand nog clean
handelingen uitvoerenquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:53 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Werken? Daar heeft hij nog nooit van gehoord vrees ik.... ;+
quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja is wel het beste.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:53 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Heb ik niet wekelijks nee, maja, dan nog, rustig rijden, en dan niet midden in de nacht ofzo para doen
Amnesia is wel een van de sterkste soortjes voor beginners. Niet heel bijzonder neen....quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, plasje gedaan op de stoel
We hadden gewoon amnesia gehaald, niets bijzonders.
denk t nietquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Haags zijn kinderen lopen buiten![]()
Toen kon ik er om lachen, maar in nuchtere staat iets minderquote:
echt zo blij dat ik een blanke vrouw benquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja, reed zelf. Zaklamp in mn ogen schijnen enzo pfoee
kon ze niet gewoon even buiten plassenquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Toen kon ik er om lachen, maar in nuchtere staat iets minder
Ik kan daar ook voor door hoorquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
echt zo blij dat ik een blanke vrouw ben
Die was goed wegquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ook niet, maar de keren dat mensen para werden waren het ook keren dat je 'nog' niks fout deed
Toen ik nog wel in mn auto rookte dan reed ik niet, kun je altijd nog zeggen dat je met ov naar huis ging en gewoon auto gebruikte voor chillings OFZOIETS HE
had keer gast die z'n gordel omging doen toen politie voorbij kwam, we stonden geparkeerd en hij was gewoon bijrijder![]()
![]()
![]()
![]()
dit was nog allemaal voor de speekseltest?quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:57 schreef Solotovski het volgende:
Auto werd ook keer doorzocht en in dashboardkastje lag cocaïne en wat denk je.
Ze doorzoeken alles behalve het dashboardkastje
Ik ga regelmatig de grens over met een flinke voorraad wiet.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ook niet, maar de keren dat mensen para werden waren het ook keren dat je 'nog' niks fout deed
Toen ik nog wel in mn auto rookte dan reed ik niet, kun je altijd nog zeggen dat je met ov naar huis ging en gewoon auto gebruikte voor chillings OFZOIETS HE
had keer gast die z'n gordel omging doen toen politie voorbij kwam, we stonden geparkeerd en hij was gewoon bijrijder![]()
![]()
![]()
![]()
Amnesia was ook mijn eerste, ging er niet bad op ofzo. Bij haar ging het minder goed.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:56 schreef Fushia2 het volgende:
Amnesia is wel een van de sterkste soortjes voor beginners. Niet heel bijzonder neen....
mja, als ik zeg dat het een donkere gast uit detroit is dan snappen veel mensen zijn reactie ook wel weerquote:
wat een criminelen hier gadverdammequote:Op dinsdag 10 september 2019 14:58 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik ga regelmatig de grens over met een flinke voorraad wiet.
Gewoon normaal doen. Zolang er geen drugshond erbij is en je er niet al te fucked up stoned uitziet heb je geen enkel probleem.
je weet dat vermoeid achter het stuur zitten VEEL gevaarlijker is hequote:Op dinsdag 10 september 2019 14:58 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind wel dat mensen die met drank of/en drugs achter het stuur kruipen naar een strafkamp moeten worden gestuurd.
Was al te laat. Ze kreeg een lachkick en toen keek ze me heel serieus aan opeens en zei; ik heb een plasje gedaan HAHAHA.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:57 schreef Crack_ het volgende:
kon ze niet gewoon even buiten plassen
Echt he, bahquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat een criminelen hier gadverdamme
En geen gek petje ofzo opzetten, gewoon net casual en niets aan het handje.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:58 schreef Fushia2 het volgende:
regelmatig de grens over met een flinke voorraad wiet.
Gewoon normaal doen. Zolang er geen drugshond erbij is en je er niet al te fucked up stoned uitziet heb je geen enkel probleem.
jezus fuckquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Was al te laat. Ze kreeg een lachkick en toen keek ze me heel serieus aan opeens en zei; ik heb een plasje gedaan HAHAHA.
Krijg je toch terug van de belasting?quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Weet je hoeveel geld dat kost? Zeker als het niet nodig is.
Zo zegt m'n dochtertje van 3,5 het ook als ze in haar broek gepist heeftquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:59 schreef Kopjechino het volgende:
as al te laat. Ze kreeg een lachkick en toen keek ze me heel serieus aan opeens en zei; ik heb een plasje gedaan HAHAHA.
Jup, was daar nog voor.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dit was nog allemaal voor de speekseltest?nu ben je echt kei hard de lul
Ja, 1 keer eruit gepikt geweest. Heb mij eruit kunnen lullen. Trouwens, er past wel veel wiet bij je ballen merkte ik toen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:59 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
En geen gek petje ofzo opzetten, gewoon net casual en niets aan het handje.
ja dat kan met wiet dus nietquote:Op dinsdag 10 september 2019 15:01 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jup, was daar nog voor.
Daarom alleen nog rijden met drugs die niet via speekseltest naar voren komt
Ja echt he, gewoon het lekker laten lopen. Ik kan dat echt niet. Zelfs al moeite met plassen in een openbaar toiletquote:Op dinsdag 10 september 2019 15:00 schreef Crack_ het volgende:
jezus fuck![]()
lijkt me wel echt chill als je dat gewoon zou kunnen irl, lekker plassen ahhh
quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:01 schreef Ivo1986 het volgende:
Zo zegt m'n dochtertje van 3,5 het ook als ze in haar broek gepist heeft![]()
![]()
Gewoon in een boodschappentas in de achterbak doen, wat erop gooien, misschien wat lege verpakkingen ofzoquote:Op dinsdag 10 september 2019 15:01 schreef Fushia2 het volgende:
eweest. Heb mij eruit kunnen lullen. Trouwens, er past wel veel wiet bij je ballen merkte ik toen.
Maar was toen ook niet aan het blowen. Dit is het domste wat je kan doen als je veel op zak h
klopt, maar er moet wel aanleiding zijn om een speekseltest te gebruiken. Dit mag niet zomaarquote:Op dinsdag 10 september 2019 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja dat kan met wiet dus nietals ze ons aanhouden dan zijn we sowieso de lul want permante rokers en dat zit dan gewoon in je lichaam en doei rijbewijs
Neen, ze gingen wel alles doorzoeken en mij ook fouilleren. Als stak in tussen mijn liezen. Ze hebben niks gevonden.quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:02 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Gewoon in een boodschappentas in de achterklep doen, wat erop gooien, misschien wat lege verpakkingen ofzo
Bij recidive naar een vernietigingskampquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je weet dat vermoeid achter het stuur zitten VEEL gevaarlijker is he
drank buiten beschouwing gelaten
edit: of andere drugs buiten wiet
ok nvm
meer roken, misschien helpt hetquote:Op dinsdag 10 september 2019 15:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja echt he, gewoon het lekker laten lopen. Ik kan dat echt niet. Zelfs al moeite met plassen in een openbaar toilet
[..]
'aanleiding' je weet hoe dit gaat tochquote:Op dinsdag 10 september 2019 15:02 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
klopt, maar er moet wel aanleiding zijn om een speekseltest te gebruiken. Dit mag niet zomaar
Mijn auto is echt nog nooit onderzocht, 2 x aangehouden om te blazen. Was beide rond carnaval.quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:03 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Neen, ze gingen wel alles doorzoeken en mij ook fouilleren. Als stak in tussen mijn liezen. Ze hebben niks gevonden.
Zelfs toen ik het meest stoned was tot nu toe, is me dat niet geluktquote:
hoe lang heb je je rijbewijs al en wat voor wegen rij je meestal (snelweg of stadsblabla)quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:05 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Mijn auto is echt nog nooit onderzocht, 2 x aangehouden om te blazen.
meer drinken?quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zelfs toen ik het meest stoned was tot nu toe, is me dat niet gelukt
Elke dag beginnen met een halve literquote:
als je minimaal 2 dagen in de week maar niet drinkt, dan heb je geen gewenningquote:Op dinsdag 10 september 2019 15:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Elke dag beginnen met een halve liter
Ehm eff kieke sinds 2005, motor sinds 2012quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoe lang heb je je rijbewijs al en wat voor wegen rij je meestal (snelweg of stadsblabla)
Pak het inderdaad tactisch aan. Hogere tolerantie, maar geen gewenning.quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:07 schreef Crack_ het volgende:
als je minimaal 2 dagen in de week maar niet drinkt, dan heb je geen gewenning
Ik ben dan ook niet helemaal blank.quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:05 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Mijn auto is echt nog nooit onderzocht, 2 x aangehouden om te blazen. Was beide rond carnaval.
oh wel heel lang alquote:Op dinsdag 10 september 2019 15:09 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ehm eff kieke sinds 2005, motor sinds 2012
maja eerste auto
BMW e36 18i bj1994, bietje pooierbak, 5 jaar iets van 120k gereden
Silo Abarth, 2,4L bj 2001, racebeest, 3 jaar 80k gereden
Polo 1.2 TSI bj 2011nu al 8 jaar 150k gereden
eerste 2 bakjes staan nog in mijn FoBo
autoweg, proviciale wegen vooral maar ook wel eens volksbuurtjes
Waarom downgrade je?quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:09 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ehm eff kieke sinds 2005, motor sinds 2012
maja eerste auto
BMW e36 18i bj1994, bietje pooierbak, 5 jaar iets van 120k gereden
Silo Abarth, 2,4L bj 2001, racebeest, 3 jaar 80k gereden
Polo 1.2 TSI bj 2011nu al 8 jaar 150k gereden
eerste 2 bakjes staan nog in mijn FoBo
autoweg, proviciale wegen vooral maar ook wel eens volksbuurtjes
Ach de BMW was op, je kon toen voor oude wagens 1000 slooppremie krijgenquote:
Zat met hetzelfde, herken de dubio.quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:16 schreef Crack_ het volgende:
godverdomme weet echt niet of ik nog verder wil studeren of wil werken
echt moeilijk
quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zat met hetzelfde, herken de dubio.
En nu, wanneer je het financieel beter hebt, rijd je in een oude Polo?quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:16 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ach de BMW was op, je kon toen voor oude wagens 1000 slooppremie krijgen
De stilo was een mooi weer auto, als het vroor, kon ik nauwelijks schakelen, sta je in de 5 stil voor et stoplicht... na 3 winters weg gedaan en wou toen wel wat zuinigere auto voor de toekomst
niet iedereen staart zich blind op meer geld = meer kopenquote:Op dinsdag 10 september 2019 15:19 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
En nu, wanneer je het financieel beter hebt, rijd je in een oude Polo?
Ga een leuke wagen kopen vriend
Toen ik em kocht was ie 3 maanden oud jaquote:Op dinsdag 10 september 2019 15:19 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
En nu, wanneer je het financieel beter hebt, rijd je in een oude Polo?
Ga een leuke wagen kopen vriend
Is ook lastig, je weet niet of je de juiste keuze maakt. Ik was er helemaal klaar mee en ben gaan werken. Achteraf gezien heb ik de goede keuze gemaakt, maar dat geldt niet voor iedereen natuurlijk. Gelukkig wel mijn vorige opleiding afgerond, dus wel diploma. Heb er alleen niets aanquote:Op dinsdag 10 september 2019 15:18 schreef Crack_ het volgende:
opzich wel fijn dat er veel met hetzelfde probleem zijn zodat je het er over kan hebben maar pufpuf
oh heeft je werk niks met je opleiding te maken? Hoe heb je dat dan gedaanquote:Op dinsdag 10 september 2019 15:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is ook lastig, je weet niet of je de juiste keuze maakt. Ik was er helemaal klaar mee en ben gaan werken. Achteraf gezien heb ik de goede keuze gemaakt, maar dat geldt niet voor iedereen natuurlijk. Gelukkig wel mijn vorige opleiding afgerond, dus wel diploma. Heb er alleen niets aan
Neen, maar je wilt toch op z'n minst een leuke gezinsauto?quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niet iedereen staart zich blind op meer geld = meer kopen
neequote:Op dinsdag 10 september 2019 15:24 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Neen, maar je wilt toch op z'n minst een leuke gezinsauto?
Ik ben trouwens fan van Skoda mocht ik het zelf moeten betalen.
Skoda Octavia RS![]()
Nee, heeft er echt totaal niets mee te makenquote:Op dinsdag 10 september 2019 15:23 schreef Crack_ het volgende:
oh heeft je werk niks met je opleiding te maken? Hoe heb je dat dan gedaanof wat doe je?
Wel fijn dat het de juiste keuze was bij jou
Wat heb je voor diploma?quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, heeft er echt totaal niets mee te maken
Zocht na mijn opleiding wel gerelateerd werk, maar was niets in te vinden wat aansloot bij wat ik wilde. Daarna even thuis gezeten, en toen kwam mijn huidige werk op mijn pad. Ik werk nu aan de bekabeling voor de JSF.
Ben afgestudeerd als grafisch vormgever algemeen.quote:
Een gedeelte ja. Lang niet alles.quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Krijg je toch terug van de belasting?
Oke, heel wat anders jaquote:Op dinsdag 10 september 2019 15:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben afgestudeerd als grafisch vormgever algemeen.
Pauze is voor losers!quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:33 schreef naatje_1 het volgende:
Toch zeer productief geweest hoor en nog niet klaar met productief zijn. Nu even pauze.
klaarquote:
oooh, klinkt interessantquote:Op dinsdag 10 september 2019 15:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zocht na mijn opleiding wel gerelateerd werk, maar was niets in te vinden wat aansloot bij wat ik wilde. Daarna even thuis gezeten, en toen kwam mijn huidige werk op mijn pad. Ik werk nu aan de bekabeling voor de JSF.
Nog verder studeren? Jij studeert al zo lang ik me kan herinneren op fokquote:Op dinsdag 10 september 2019 15:16 schreef Crack_ het volgende:
godverdomme weet echt niet of ik nog verder wil studeren of wil werken
echt moeilijk
Deel je ze ook eff?quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
klaar
verveel me weer
[..]
oooh, klinkt interessant
tof dat het zo is gelopen
Vind je?quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:34 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik heb administratief geleerd en doe salarissen, ook wat anders
Is ook erg tof werkquote:Op dinsdag 10 september 2019 15:34 schreef Crack_ het volgende:
oooh, klinkt interessant
tof dat het zo is gelopen
ok en danquote:Op dinsdag 10 september 2019 15:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nog verder studeren? Jij studeert al zo lang ik me kan herinneren op fok
Lijkt me niet dat je zoiets mag zeggen in het geval het echt zo isquote:Op dinsdag 10 september 2019 15:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja nee niks jezus manquote:
Ja Salarisadministratie is wat totaal anders dan boekhouding, ik kan hun wel over nemen, zij mij niet.quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vind je?
[..]
Is ook erg tof werk
Ben ik ook blij mee ja!
Natuurlijk mag dat, werk niet in area 51 hequote:Op dinsdag 10 september 2019 15:36 schreef Solotovski het volgende:
Lijkt me niet dat je zoiets mag zeggen in het geval het echt zo is
Oh, daar weet ik echt niets vanquote:Op dinsdag 10 september 2019 15:36 schreef Ivo1986 het volgende:
Ja Salarisadministratie is wat totaal anders dan boekhouding, ik kan hun wel over nemen, zij mij niet.
Beest!quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Toch zeer productief geweest hoor en nog niet klaar met productief zijn. Nu even pauze.
Gedraag je, je hebt het wel tegen een moderatorquote:
L.OSERquote:
Je kale dikke moederquote:Op dinsdag 10 september 2019 15:45 schreef I. het volgende:
[..]
Jij bent echt nog te dom om te poepen hè. Jezus Christus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |