Den Haag is redelijk ver, maar wel te doen opzich.quote:
meh, liever gewoon buitenquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:39 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik smoke af en toe wel rustig in een shop. Als ik op iemand moet wachten en geen tijd/zin heb om naar huis te gaan.
Maar niet elke shop is relaxed.
Dizzy Duck wel. Of Green House wat verder, is heel wat minder gezellig maar je vindt er altijd wel een plekje. Oordopjes in en even 30 min CHILLEN
Jammer dit, wilde een hele singoff doen met jou.quote:
Nah man, buiten roken is voor pubers. Of het moet 30+ graden zijnquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
meh, liever gewoon buiten
binnen ook beetje voor tokkies ofzo
Ook lekkerquote:
Croissantjes zijn in NL niet te vreten.quote:
Blow jij? Omgomgquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
meh, liever gewoon buiten
binnen ook beetje voor tokkies ofzo
Ja ander keertjequote:Op dinsdag 10 september 2019 14:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jammer dit, wilde een hele singoff doen met jou.
OEquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:44 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik kom wel kijken als jullie het twerken leren
https://www.npostart.nl/k(...)5-09-2019/KN_1709859quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:44 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Croissantjes zijn in NL niet te vreten.
Ik ga mss een warme bakker openen in NL, ik ga rijk worden. Heb nog nooit een land gezien met zo weinig goed bakkerijen.
Hoe komt dit eigenlijk?
ik zag laatst een filmpje van een vrouw die twerkte en per ongeluk een dikke scheet lietquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:44 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik kom wel kijken als jullie het twerken leren
Kan gebeuren als het allemaal in beweging isquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:45 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
ik zag laatst een filmpje van een vrouw die twerkte en per ongeluk een dikke scheet liet![]()
![]()
![]()
ok gezelligquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Den Haag is redelijk ver, maar wel te doen opzich.
Ja ok, maar waarom zijn er in Nederland amper echte bakkers te vinden? Supermarktbrood is toch niet te vreten??quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:45 schreef I. het volgende:
[..]
https://www.npostart.nl/k(...)5-09-2019/KN_1709859
Kijk dit, en je weet waarom
quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:43 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nah man, buiten roken is voor pubers. Of het moet 30+ graden zijn
nee en jijquote:
Zelfde geldt voor jou he. Of we lachen samen om onze twerkkunstenquote:
Ja, dat leggen ze daar ook uitquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:46 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja ok, maar waarom zijn er in Nederland amper echte bakkers te vinden? Supermarktbrood is toch niet te vreten??
jaa samen lachenquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor jou he. Of we lachen samen om onze twerkkunsten
Daarom buiten. Ik ga dat risico ook echt niet meer lopen, in zomer kan wel (maar liever niet heueu) maar in de winter ook heel die auto blankquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:47 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Gewoon in de auto blowen.
Maar is altijd wel risicovol. Ik mag mijn rijbewijs niet verliezen
Jij snapt het heeeeelemaalquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:47 schreef Crack_ het volgende:
jaa samen lachen![]()
en daarna volvreten omdat het zo'n voldaan gevoel gaf
Eén keer gedaan. Gewoon wiet gerookt en de geur was echt niet te harden in mijn auto daarnaquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:48 schreef Crack_ het volgende:
Daarom buiten. Ik ga dat risico ook echt niet meer lopen, in zomer kan wel (maar liever niet heueu) maar in de winter ook heel die auto blank![]()
![]()
Wel stukken minder dan eerstquote:
Inderdaad, auto in orde, alle lampjes etc, als je gewoon netjes rijdt doen ze niets, als je para om je heen gaat kijken, harder of te zacht gaat dan val je opquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:49 schreef Crack_ het volgende:
Mensen die meteen para doen enkel omdat politie voorbij komt
CHILL DE FUCK WTF![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Eén keer gedaan. Gewoon wiet gerookt en de geur was echt niet te harden in mijn auto daarna
Dat doe ik maar niet meer.
en dat heb je gecompenseerd met hardere drugs of watquote:
Makkelijk praten als je geen lijk achterin hebt.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:50 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Inderdaad, auto in orde, alle lampjes etc, als je gewoon netjes rijdt doen ze niets, als je para om je heen gaat kijken, harder of te zacht gaat dan val je op
dit jaquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:50 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Inderdaad, auto in orde, alle lampjes etc, als je gewoon netjes rijdt doen ze niets, als je para om je heen gaat kijken, harder of te zacht gaat dan val je op
Echt hèquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:49 schreef Crack_ het volgende:
CHILL DE FUCK WTF![]()
![]()
haahaha nee dit doe ik dus niet. Maar hoef geen speekseltest.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:49 schreef Crack_ het volgende:
CHILL DE FUCK WTF![]()
![]()
Mwah dat valt me nog behoorlijk met tbh. Deze maand nog cleanquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]dat is ook echt viiiies
[..]
en dat heb je gecompenseerd met hardere drugs of wat
is verboden in de daklozenopvangquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Hebben jullie geen huis waar je die drugs kan consumeren of zo.
jawel maar als je even na werk wil chillen ofzo ga je toch niet helemaal naar huis koekoekquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Hebben jullie geen huis waar je die drugs kan consumeren of zo.
Heb ik niet wekelijks nee, maja, dan nog, rustig rijden, en dan niet midden in de nacht ofzo para doenquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Makkelijk praten als je geen lijk achterin hebt.
Werken? Daar heeft hij nog nooit van gehoord vrees ik.... ;+quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jawel maar als je even na werk wil chillen ofzo ga je toch niet helemaal naar huis koekoek
Kinderachtigquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:52 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
is verboden in de daklozenopvang
Nog viezer was dat ik met het stiefzusje van een vriendin ging blowen, was haar eerste keer en ze had geen controle meer over haar blaas. Gelukkig heb ik die auto verkocht. Die auto was echt heel erg nasty na dat avondje blowenquote:
quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nog viezer was dat ik met het stiefzusje van een vriendin ging blowen, was haar eerste keer en ze had geen controle meer over haar blaas. Gelukkig heb ik die auto verkocht. Die auto was echt heel erg nasty na dat avondje blowen
Wacht? Ze heeft je auto ondergezeken? Van een beetje wiet?quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nog viezer was dat ik met het stiefzusje van een vriendin ging blowen, was haar eerste keer en ze had geen controle meer over haar blaas. Gelukkig heb ik die auto verkocht. Die auto was echt heel erg nasty na dat avondje blowen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |