quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:30 schreef Fushia2 het volgende:
chino, rustig aan. Komt allemaal wel goed inshallah
Doubletstraatquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hee haagsie
zijn er leuke dingen te doen in den haag (of omgeving) binnenkort
quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:30 schreef Crack_ het volgende:
ik heb ook chocola, komt helemaal goed
iets buiten mn normale weekschemaquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:32 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Doubletstraat
Geleenstraat
Dizzy Duck
Visje eten bij Simonis
Chillen @ hoefkader/dunne bierkade
Chillen @ die coffeeshop waar ze ook alcohol serveren in de binnenstadf
chillen @ Scheveningen
Kamertje boeken bij de Crowne Plaza en genieten van de wellness
quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:32 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Doubletstraat
Geleenstraat
Dizzy Duck
Visje eten bij Simonis
Chillen @ hoefkader/dunne bierkade
Chillen @ die coffeeshop waar ze ook alcohol serveren in de binnenstadf
chillen @ Scheveningen
Kamertje boeken bij de Crowne Plaza en genieten van de wellness
hahahaaquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
iets buiten mn normale weekschema
Ja, laten we een cursus twerken doen!quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:33 schreef Crack_ het volgende:
ik ook nietweet ook niet of ik het kan maar leren is wel leuk
Weet je hoeveel geld dat kost? Zeker als het niet nodig is.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik leef nog.
[..]
Slecht excuus. hebben ze toch verblijven voor!
snap echt niet waarom je in een shop zou gaan rokenquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:35 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
hahahaa
maar wel fun
VERZEKERD
zou eerst naar Dizzy gaan, dan rustig jonko binnen roken als er plek is anders te voet richtring de doubie. Daar beetje paffen en chicks kijken. Uiteindelijk een chick ballen daar, kost je maar 30E..... een date is duurder......
dan neem je de auto/tram naar Crowne plaza, je neemt een douche want hoeren zijn vies
En dan ga je naar Scheveningen
als je nog geil bent rukje in de duinen
Zat een man die het tot gisteren nooit wonquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Op een terras ergens in Frankrijk in de zon
ok kom je deze kant op, begint maandagquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, laten we een cursus twerken doen!
Nee. Maar dat kan wel.quote:
Maar zijn auto vloog hier vlakbij uit de bochtquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zat een man die het tot gisteren nooit won
En wat is deze kant? Ik woon altijd nog al ver bij mensen vandaan. Komt wel goed uit, want ik heb vanaf maandag vakantiequote:Op dinsdag 10 september 2019 14:37 schreef Crack_ het volgende:
ok kom je deze kant op, begint maandag
is volgens mij zo leuk
Ik smoke af en toe wel rustig in een shop. Als ik op iemand moet wachten en geen tijd/zin heb om naar huis te gaan.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
snap echt niet waarom je in een shop zou gaan roken
Zonder hem, zonder Herman. Want die had 'm net verkocht.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar zijn auto vloog hier vlakbij uit de bocht
Den haag?!quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En wat is deze kant? Ik woon altijd nog al ver bij mensen vandaan. Komt wel goed uit, want ik heb vanaf maandag vakantie
OOOOHOOOOHOOOOOOOquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zonder hem, zonder Herman. Want die had 'm net verkocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |