Klinkt niet heel positiefquote:
Duh, iedereen wil mij.quote:
wat een egoquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Klinkt niet heel positief
[..]
Duh, iedereen wil mij.
En met een volle bipsquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zo ben ik. Vol zelfvertrouwen.
Lol.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zo ben ik. Vol zelfvertrouwen.
Nee maakt niet uit. Kom ik zo onzeker over dan?quote:
Nee helemaal niet.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee maakt niet uit. Kom ik zo onzeker over dan?
je onzekerheid spreekt nuquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee maakt niet uit. Kom ik zo onzeker over dan?
Iedereen die mij een beetje kent, weet dat ik geen persoon ben die blaakt van zelfvertrouwen.quote:
hee haagsiequote:
Uh.....quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hee haagsie
zijn er leuke dingen te doen in den haag (of omgeving) binnenkort
kom maar even hier dan zal ik er wat zelfvertrouwen in stoppen hihihiquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Iedereen die mij een beetje kent, weet dat ik geen persoon ben die blaakt van zelfvertrouwen.
Ik stap nu gelijk de auto in!quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:28 schreef Crack_ het volgende:
kom maar even hier dan zal ik er wat zelfvertrouwen in stoppen hihihi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
chino, rustig aan. Komt allemaal wel goed inshallahquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Iedereen die mij een beetje kent, weet dat ik geen persoon ben die blaakt van zelfvertrouwen.
ik heb ook chocola, komt helemaal goedquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik stap nu gelijk de auto in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |