Den Haag is redelijk ver, maar wel te doen opzich.quote:
meh, liever gewoon buitenquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:39 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik smoke af en toe wel rustig in een shop. Als ik op iemand moet wachten en geen tijd/zin heb om naar huis te gaan.
Maar niet elke shop is relaxed.
Dizzy Duck wel. Of Green House wat verder, is heel wat minder gezellig maar je vindt er altijd wel een plekje. Oordopjes in en even 30 min CHILLEN
Jammer dit, wilde een hele singoff doen met jou.quote:
Nah man, buiten roken is voor pubers. Of het moet 30+ graden zijnquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
meh, liever gewoon buiten
binnen ook beetje voor tokkies ofzo
Ook lekkerquote:
Croissantjes zijn in NL niet te vreten.quote:
Blow jij? Omgomgquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
meh, liever gewoon buiten
binnen ook beetje voor tokkies ofzo
Ja ander keertjequote:Op dinsdag 10 september 2019 14:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jammer dit, wilde een hele singoff doen met jou.
OEquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:44 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik kom wel kijken als jullie het twerken leren
https://www.npostart.nl/k(...)5-09-2019/KN_1709859quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:44 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Croissantjes zijn in NL niet te vreten.
Ik ga mss een warme bakker openen in NL, ik ga rijk worden. Heb nog nooit een land gezien met zo weinig goed bakkerijen.
Hoe komt dit eigenlijk?
ik zag laatst een filmpje van een vrouw die twerkte en per ongeluk een dikke scheet lietquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:44 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik kom wel kijken als jullie het twerken leren
Kan gebeuren als het allemaal in beweging isquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:45 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
ik zag laatst een filmpje van een vrouw die twerkte en per ongeluk een dikke scheet liet![]()
![]()
![]()
ok gezelligquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Den Haag is redelijk ver, maar wel te doen opzich.
Ja ok, maar waarom zijn er in Nederland amper echte bakkers te vinden? Supermarktbrood is toch niet te vreten??quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:45 schreef I. het volgende:
[..]
https://www.npostart.nl/k(...)5-09-2019/KN_1709859
Kijk dit, en je weet waarom
quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:43 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nah man, buiten roken is voor pubers. Of het moet 30+ graden zijn
nee en jijquote:
Zelfde geldt voor jou he. Of we lachen samen om onze twerkkunstenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |