je weet dat vermoeid achter het stuur zitten VEEL gevaarlijker is hequote:Op dinsdag 10 september 2019 14:58 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind wel dat mensen die met drank of/en drugs achter het stuur kruipen naar een strafkamp moeten worden gestuurd.
Was al te laat. Ze kreeg een lachkick en toen keek ze me heel serieus aan opeens en zei; ik heb een plasje gedaan HAHAHA.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:57 schreef Crack_ het volgende:
kon ze niet gewoon even buiten plassen
Echt he, bahquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat een criminelen hier gadverdamme
En geen gek petje ofzo opzetten, gewoon net casual en niets aan het handje.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:58 schreef Fushia2 het volgende:
regelmatig de grens over met een flinke voorraad wiet.
Gewoon normaal doen. Zolang er geen drugshond erbij is en je er niet al te fucked up stoned uitziet heb je geen enkel probleem.
jezus fuckquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Was al te laat. Ze kreeg een lachkick en toen keek ze me heel serieus aan opeens en zei; ik heb een plasje gedaan HAHAHA.
Krijg je toch terug van de belasting?quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Weet je hoeveel geld dat kost? Zeker als het niet nodig is.
Zo zegt m'n dochtertje van 3,5 het ook als ze in haar broek gepist heeftquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:59 schreef Kopjechino het volgende:
as al te laat. Ze kreeg een lachkick en toen keek ze me heel serieus aan opeens en zei; ik heb een plasje gedaan HAHAHA.
Jup, was daar nog voor.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dit was nog allemaal voor de speekseltest?nu ben je echt kei hard de lul
Ja, 1 keer eruit gepikt geweest. Heb mij eruit kunnen lullen. Trouwens, er past wel veel wiet bij je ballen merkte ik toen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:59 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
En geen gek petje ofzo opzetten, gewoon net casual en niets aan het handje.
ja dat kan met wiet dus nietquote:Op dinsdag 10 september 2019 15:01 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jup, was daar nog voor.
Daarom alleen nog rijden met drugs die niet via speekseltest naar voren komt
Ja echt he, gewoon het lekker laten lopen. Ik kan dat echt niet. Zelfs al moeite met plassen in een openbaar toiletquote:Op dinsdag 10 september 2019 15:00 schreef Crack_ het volgende:
jezus fuck![]()
lijkt me wel echt chill als je dat gewoon zou kunnen irl, lekker plassen ahhh
quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:01 schreef Ivo1986 het volgende:
Zo zegt m'n dochtertje van 3,5 het ook als ze in haar broek gepist heeft![]()
![]()
Gewoon in een boodschappentas in de achterbak doen, wat erop gooien, misschien wat lege verpakkingen ofzoquote:Op dinsdag 10 september 2019 15:01 schreef Fushia2 het volgende:
eweest. Heb mij eruit kunnen lullen. Trouwens, er past wel veel wiet bij je ballen merkte ik toen.
Maar was toen ook niet aan het blowen. Dit is het domste wat je kan doen als je veel op zak h
klopt, maar er moet wel aanleiding zijn om een speekseltest te gebruiken. Dit mag niet zomaarquote:Op dinsdag 10 september 2019 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja dat kan met wiet dus nietals ze ons aanhouden dan zijn we sowieso de lul want permante rokers en dat zit dan gewoon in je lichaam en doei rijbewijs
Neen, ze gingen wel alles doorzoeken en mij ook fouilleren. Als stak in tussen mijn liezen. Ze hebben niks gevonden.quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:02 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Gewoon in een boodschappentas in de achterklep doen, wat erop gooien, misschien wat lege verpakkingen ofzo
Bij recidive naar een vernietigingskampquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je weet dat vermoeid achter het stuur zitten VEEL gevaarlijker is he
drank buiten beschouwing gelaten
edit: of andere drugs buiten wiet
ok nvm
meer roken, misschien helpt hetquote:Op dinsdag 10 september 2019 15:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja echt he, gewoon het lekker laten lopen. Ik kan dat echt niet. Zelfs al moeite met plassen in een openbaar toilet
[..]
'aanleiding' je weet hoe dit gaat tochquote:Op dinsdag 10 september 2019 15:02 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
klopt, maar er moet wel aanleiding zijn om een speekseltest te gebruiken. Dit mag niet zomaar
Mijn auto is echt nog nooit onderzocht, 2 x aangehouden om te blazen. Was beide rond carnaval.quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:03 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Neen, ze gingen wel alles doorzoeken en mij ook fouilleren. Als stak in tussen mijn liezen. Ze hebben niks gevonden.
Zelfs toen ik het meest stoned was tot nu toe, is me dat niet geluktquote:
hoe lang heb je je rijbewijs al en wat voor wegen rij je meestal (snelweg of stadsblabla)quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:05 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Mijn auto is echt nog nooit onderzocht, 2 x aangehouden om te blazen.
meer drinken?quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zelfs toen ik het meest stoned was tot nu toe, is me dat niet gelukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |