Zou oppassen daarmeequote:Op dinsdag 10 september 2019 12:06 schreef Amarantha het volgende:
Wel lekker, mijn maandbedrag kan bijna met de helft naar beneden.
quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2019 12:06 schreef Amarantha het volgende:
Maar doe ik niet hoor. Heb het nu beetje naar beneden gedaan.
wel als hij alleen maar pr0n aan het downloaden is.quote:Op dinsdag 10 september 2019 12:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zoveel verbruikt dat toch niet?
He bah.quote:Op dinsdag 10 september 2019 12:07 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
wel als hij alleen maar pr0n aan het downloaden is.
Veel te veel betalen vind ik ook beetje bullshit.quote:Op dinsdag 10 september 2019 12:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh ja dat lees ik nu pas.
Ja verstandig. Doe ik ook al jaren zodat ik op de jaarnota terug krijg.quote:Op dinsdag 10 september 2019 12:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Veel te veel betalen vind ik ook beetje bullshit.Maar ik wil niet precies het bedrag betalen wat ik nu uitgeef, zit er wel liever wat boven.
ja kost enorm veel stroom. Het wachten is op de ontwikkeling van een generator die hij aan zijn rukhand kan aansluiten om een beetje de kosten te drukken.quote:
downloaden? we leven toch niet in de middeleeuwen..quote:Op dinsdag 10 september 2019 12:07 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
wel als hij alleen maar pr0n aan het downloaden is.
Dit vind ik heel bijzonderquote:Op dinsdag 10 september 2019 12:09 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
ja kost enorm veel stroom. Het wachten is op de ontwikkeling van een generator die hij aan zijn rukhand kan aansluiten om een beetje de kosten te drukken.
Ja beter terug dan bij moet betalen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 12:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja verstandig. Doe ik ook al jaren zodat ik op de jaarnota terug krijg.
dat moet bij sommige users net een stroboscoop lijken als ze elke keer naar de koelkast gaan om bier te pakken.quote:Op dinsdag 10 september 2019 12:13 schreef Amarantha het volgende:
Het scheelt vast dat ik vaak in 1 kamer zit met alleen een lamp aan en mijn koelkast (want altijd aan stroom maar wel andere ruimte).
Moet toch eens checken of m'n buurvrouw niet stiekem stroom aftapt en een wietplantage in dr meterkast heeft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |