Oke, heel wat anders jaquote:Op dinsdag 10 september 2019 15:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben afgestudeerd als grafisch vormgever algemeen.
Pauze is voor losers!quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:33 schreef naatje_1 het volgende:
Toch zeer productief geweest hoor en nog niet klaar met productief zijn. Nu even pauze.
klaarquote:
oooh, klinkt interessantquote:Op dinsdag 10 september 2019 15:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, heeft er echt totaal niets mee te maken
Zocht na mijn opleiding wel gerelateerd werk, maar was niets in te vinden wat aansloot bij wat ik wilde. Daarna even thuis gezeten, en toen kwam mijn huidige werk op mijn pad. Ik werk nu aan de bekabeling voor de JSF.
Nog verder studeren? Jij studeert al zo lang ik me kan herinneren op fokquote:Op dinsdag 10 september 2019 15:16 schreef Crack_ het volgende:
godverdomme weet echt niet of ik nog verder wil studeren of wil werken
echt moeilijk
Deel je ze ook eff?quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
klaar
verveel me weer
[..]
oooh, klinkt interessant
tof dat het zo is gelopen
Vind je?quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:34 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik heb administratief geleerd en doe salarissen, ook wat anders
Is ook erg tof werkquote:Op dinsdag 10 september 2019 15:34 schreef Crack_ het volgende:
oooh, klinkt interessant
tof dat het zo is gelopen
ok en danquote:Op dinsdag 10 september 2019 15:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nog verder studeren? Jij studeert al zo lang ik me kan herinneren op fok
Lijkt me niet dat je zoiets mag zeggen in het geval het echt zo isquote:Op dinsdag 10 september 2019 15:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, heeft er echt totaal niets mee te maken
Zocht na mijn opleiding wel gerelateerd werk, maar was niets in te vinden wat aansloot bij wat ik wilde. Daarna even thuis gezeten, en toen kwam mijn huidige werk op mijn pad. Ik werk nu aan de bekabeling voor de JSF.
Ja nee niks jezus manquote:
Ja Salarisadministratie is wat totaal anders dan boekhouding, ik kan hun wel over nemen, zij mij niet.quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vind je?
[..]
Is ook erg tof werk
Ben ik ook blij mee ja!
Natuurlijk mag dat, werk niet in area 51 hequote:Op dinsdag 10 september 2019 15:36 schreef Solotovski het volgende:
Lijkt me niet dat je zoiets mag zeggen in het geval het echt zo is
Oh, daar weet ik echt niets vanquote:Op dinsdag 10 september 2019 15:36 schreef Ivo1986 het volgende:
Ja Salarisadministratie is wat totaal anders dan boekhouding, ik kan hun wel over nemen, zij mij niet.
Beest!quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Toch zeer productief geweest hoor en nog niet klaar met productief zijn. Nu even pauze.
Gedraag je, je hebt het wel tegen een moderatorquote:
L.OSERquote:
Je kale dikke moederquote:Op dinsdag 10 september 2019 15:45 schreef I. het volgende:
[..]
Jij bent echt nog te dom om te poepen hè. Jezus Christus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |