quote:Op maandag 23 september 2019 21:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoeveel assen zitten er eigenlijk op een formule 1 wagen? 😎
quote:Op maandag 23 september 2019 21:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoeveel assen zitten er eigenlijk op een formule 1 wagen? 😎
Banquote:Op maandag 23 september 2019 21:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoeveel assen zitten er eigenlijk op een formule 1 wagen? 😎
quote:Stilgelegd
Maar er is ook goed nieuws, zegt hij. De spoedprocedure die de drie organisaties bij de bestuursrechter hadden aangespannen tegen de ontheffing, blijkt niet meer nodig. Op last van de provincie heeft het circuit het werk moeten stilleggen omdat er geen vergunningen voor zijn. “Een eerste succes”, laat Van Broekhoven weten. “Er is erkend dat het circuit zonder vergunning bezig is geweest in het Natura2000-gebied en het werk staat stil totdat er vergunningen zijn.”
quote:De Dutch Grand Prix organisatie erkent dat de vergunningen nog niet allemaal rond zijn. Sportief directeur Jan Lammers zei tegen het Haarlems Dagblad dat te kunnen opvangen. “Als er nu bepaalde vergunningen worden ingehouden, wil dat niet zeggen dat de Grand Prix in gevaar komt. We kunnen het dan alleen niet zo goed en mooi organiseren als we zouden willen.”
Als je ziet hoe deze club de volledige bouwsector heeft stil gelegd dan acht ik dit als zeer bedreigend voor Zandvoort. 1000’en bouwprojecten liggen stil met veel grotere belangen dan sport en vermaak.quote:Op dinsdag 24 september 2019 07:17 schreef McLaren_Fan het volgende:
https://www.destentor.nl/(...)in-het-nauw~a986ecbd
Jeugdzorg levert geen geld op, de Grand Prix wel. De lokale economie en de overheid verdienen er meer aan dan wat de gemeente bijpast. Althans dat is in Spa het geval.quote:Op dinsdag 24 september 2019 08:15 schreef LorneMalvo het volgende:
Dit zijn een paar stevige tegenvallers. Waarbij ik persoonlijk nog het meest onder de indruk ben van de miljoenen die de gemeente er tegenaan wil/moet smijten (8 mio). Voor 3 dagen racen. Voor 2 jaar, daarna geen garanties. Maar wel tekorten op jeugdzorg?
https://nl.motorsport.com(...)1-zandvoort/4537756/quote:Ook dit jaar maakt de race wellicht opnieuw zeven miljoen euro verlies. Winst maken is gelukkig geen must, want door de economische en promotionele waarde van de Grand Prix Formule 1 wordt het verschil met een glimlach bijgepast door de Waalse overheid. "De Grand Prix verliest ieder jaar zeven miljoen euro, dat weten we. Maar er komt dertig miljoen terug via allerlei belastingen”, duidt De Boever.
Dit is lulkoek voor de bühne.quote:Op dinsdag 24 september 2019 08:25 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Jeugdzorg levert geen geld op, de Grand Prix wel. De lokale economie en de overheid verdienen er meer aan dan wat de gemeente bijpast. Althans dat is in Spa het geval.
[..]
https://nl.motorsport.com(...)1-zandvoort/4537756/
Ja of gewoon beide? Waarom moeten we altijd 'een kant' kiezen?quote:Op dinsdag 24 september 2019 08:30 schreef franklop het volgende:
Het stikstofbesluit zal wel het grootste probleem zijn of het überhaupt allemaal door kan gaan. Kabinet kan wel zeggen dat de F1 er niet onder mag lijden, maar denk dat veel mensen liever hebben dat hun huis op tijd klaar is, dan dat er geracet kan worden in Zandvoort.
Gezien alle ontwikkelingen denk ik dat het negeren ervan al een gepasseerd station isquote:Op dinsdag 24 september 2019 08:38 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ja of gewoon beide? Waarom moeten we altijd 'een kant' kiezen?
Gewoon dat stikstofakkoord ergens stoppen waar de zon niet schijnt.
Want het past niet in je straatje?quote:Op dinsdag 24 september 2019 08:35 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
Dit is lulkoek voor de bühne.
Ik heb hier geen straatje in. Dus tot zover dat.quote:Op dinsdag 24 september 2019 08:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Want het past niet in je straatje?
Met het één los je ook het ander op.quote:Op dinsdag 24 september 2019 08:30 schreef franklop het volgende:
Het stikstofbesluit zal wel het grootste probleem zijn of het überhaupt allemaal door kan gaan. Kabinet kan wel zeggen dat de F1 er niet onder mag lijden, maar denk dat veel mensen liever hebben dat hun huis op tijd klaar is, dan dat er geracet kan worden in Zandvoort.
Dat zijn van die berekeningen waar iedereen naar eigen voordeel rekent om het verhaal maar kloppend te maken. Je hebt geen idee wat ze berekenen, hoe ze cijfers bepaald hebben en over welke periode. Daarbij zijn het Walen dus in hoeverre er uberhaupt serieus gerekend is kun je je ook afvragen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 08:25 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Jeugdzorg levert geen geld op, de Grand Prix wel. De lokale economie en de overheid verdienen er meer aan dan wat de gemeente bijpast. Althans dat is in Spa het geval.
[..]
https://nl.motorsport.com(...)1-zandvoort/4537756/
Joh, 10 tallen!quote:Op dinsdag 24 september 2019 07:38 schreef DorothyGale het volgende:
Is het wel eens eerder gebeurd dat een circuit niet op tijd klaar/afgekeurd was? En wat is dan in dit geval plan B voor de organisatie?
Maar als het dat weekend in Amsterdam Beach niet door kan gaan, zullen ze dat circus toch moeten verkAssen. Is er een officieel reservecircuit aangewezen?quote:Op maandag 23 september 2019 18:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gaat niet naar Assen, nooit. Vergeet het maar en kap met die plaats in dit topic noemen.
Dan wordt GP niet verredenquote:Op dinsdag 24 september 2019 10:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Maar als het dat weekend in Amsterdam Beach niet door kan gaan, zullen ze dat circus toch moeten verkAssen. Is er een officieel reservecircuit aangewezen?
quote:Op dinsdag 24 september 2019 10:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
geen letter over al die liefhebbers die nu al uitkijken naar een leuk evenement op 3 mei. Daar is geen aandacht voor.
Er worden niet-bedreigde diersoorten genoemd, die verder niet in de media op beeld willen verschijnen.
Maandag een nieuwe poging om legitiem kaarten te bestellen. Ik ben bereid om een zandhagedis en rugstreeppad te adopteren. Op 3 mei gaan er 20 auto's een optocht rijden op Zandvoort en daar ben ik graag bij.
laten we kappen met de negatieve energie hier
Dan laten we ons verrAssen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 10:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Maar als het dat weekend in Amsterdam Beach niet door kan gaan, zullen ze dat circus toch moeten verkAssen. Is er een officieel reservecircuit aangewezen?
Als het er eenmaal echt aankomt gaat de enorme hype die gaat ontstaan je ook snel de strot uithangen, dat die kant gaan we ook krijgen . Nu zitten we in de fase dat iedereen die ergens aandacht voor wil even gebruik aan het maken is van de kans.quote:Op dinsdag 24 september 2019 10:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
geen letter over al die liefhebbers die nu al uitkijken naar een leuk evenement op 3 mei. Daar is geen aandacht voor.
Er worden niet-bedreigde diersoorten genoemd, die verder niet in de media op beeld willen verschijnen.
Maandag een nieuwe poging om legitiem kaarten te bestellen. Ik ben bereid om een zandhagedis en rugstreeppad te adopteren. Op 3 mei gaan er 20 auto's een optocht rijden op Zandvoort en daar ben ik graag bij.
laten we kappen met de negatieve energie hier
Kappen met die onzin....quote:Op dinsdag 24 september 2019 10:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Maar als het dat weekend in Amsterdam Beach Zandvoort niet door kan gaan, zullen ze dat circus toch moeten verkAssen. Is er een officieel reservecircuit aangewezen?
Dan gaat het feest niet door. Assen zal nooit de F1 hosten, die hele discussie is compleet nutteloos.quote:Op dinsdag 24 september 2019 10:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Maar als het dat weekend in Amsterdam Beach niet door kan gaan, zullen ze dat circus toch moeten verkAssen. Is er een officieel reservecircuit aangewezen?
Laat je toch eens verassen door Assen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 11:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan gaat het feest niet door. Assen zal nooit de F1 hosten, die hele discussie is compleet nutteloos.
Ach, zeg nooit nooit. Als Zandvoort het in 2020 niet rond krijgt (wat zéér waarschijnlijk is) en de organisatoren willen toch een Nederlandse GP, dan maakt Assen voor 2021 en verder wellicht een kans. Toen Donington Park de GP “gegund” werd en deze niet door kon gaan is er een nieuwe deal met Silverstone gemaakt. Maar ook Assen zal geen leuke races opleveren... Nederland heeft geen geschikt circuit voor de F1.quote:Op dinsdag 24 september 2019 11:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan gaat het feest niet door. Assen zal nooit de F1 hosten, die hele discussie is compleet nutteloos.
Assen was toch een verboden woord in dit topic?quote:Op dinsdag 24 september 2019 11:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan gaat het feest niet door. Assen zal nooit de F1 hosten, die hele discussie is compleet nutteloos.
Ach, we kunnen onsquote:Op dinsdag 24 september 2019 12:15 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Assen was toch een verboden woord in dit topic?
Een aantal mensen denkt schijnbaar dat je allemaal speciale belastingen mag gaan innen als je een evenement organiseert. De enigen die netto gaan verdienen zijn de FIA en haar netwerkpartijen. Zandvoort krijgt wat geld voor de vergunning, waarschijnlijk. Geen 8 miljoen gok ik zo.quote:Op dinsdag 24 september 2019 09:04 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat zijn van die berekeningen waar iedereen naar eigen voordeel rekent om het verhaal maar kloppend te maken. Je hebt geen idee wat ze berekenen, hoe ze cijfers bepaald hebben en over welke periode. Daarbij zijn het Walen dus in hoeverre er uberhaupt serieus gerekend is kun je je ook afvragen.
Poging tot haiku?quote:Op dinsdag 24 september 2019 12:48 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
Ach, we kunnen ons
Storen aan de gekkigheid rond Zandvoort.
Serieus kunnen we het niet nemen.
Eerlijk gezegd vind ik het verspilling
Neemt niet weg dat een dutchgp goud is.
Dat had er destijds ook al alle schijn van dat die deal meer gebruikt werd als pressie middel tov Silverstone dan een echte reële optie.quote:Op dinsdag 24 september 2019 12:11 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Toen Donington Park de GP “gegund” werd en deze niet door kon gaan is er een nieuwe deal met Silverstone gemaakt.
Op Donington dachten ze daar anders over. Circuit is failliet gegaan aan de verbouwingen en de fees die ze aan de FOM verschuldigd waren.quote:Op dinsdag 24 september 2019 13:29 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat had er destijds ook al alle schijn van dat die deal meer gebruikt werd als pressie middel tov Silverstone dan een echte reële optie.
Ze hadden beter kunnen zorgen dat het in ieder geval goed geregeld zou kunnen worden een jaar later.quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:28 schreef rubbereend het volgende:
Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat ze eerst bedacht hebben dat ze de GP gingen binnen halen en daarna pas dingen zijn gaan regelen op veel gebieden. Als ik zo'n GP zou binnenhalen zou ik al een heel draaiboek voor alles willen hebben.
Op deze manier voeden ze alleen maar de negatieve stroming terwijl het enthousiasme verstomt.
ze hadden beter van te voren dingen kunnen regelen. Dit je al vrij snel moet terug komen op je vervoersplan wil zeggen dat je je er totaal op verkeken hebt en nauwelijks over is nagedacht. En dat valt me van ze tegen want er zitten best een aantal slimme mensen bij elkaar in de organisatiequote:Op dinsdag 24 september 2019 17:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze hadden beter kunnen zorgen dat het in ieder geval goed geregeld zou kunnen worden een jaar later.
Zal wel lukken in 2020, maar met een hoop gezeur en halve uitgewerkte plannen.
I know. Vandaar ook dat ik zeg dat het alle schijn ervan had. Vond het destijds al vreemd dat Silverstone al direct paraat stond én direct een contract kreeg van 20(?) jaar. Het leek erop dat Ecclestone er alles aan deed om Donington ten gronde te richten en op Silverstone meer druk te zetten, er leek destijds veel achter de schermen aan de hand te zijn iig. Specifiek weet ik het ook niet meer, is alweer een tijdje terug.quote:Op dinsdag 24 september 2019 13:36 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Op Donington dachten ze daar anders over. Circuit is failliet gegaan aan de verbouwingen en de fees die ze aan de FOM verschuldigd waren.
Jaquote:Op dinsdag 24 september 2019 17:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze hadden beter van te voren dingen kunnen regelen. Dit je al vrij snel moet terug komen op je vervoersplan wil zeggen dat je je er totaal op verkeken hebt en nauwelijks over is nagedacht. En dat valt me van ze tegen want er zitten best een aantal slimme mensen bij elkaar in de organisatie
Wordt een me een epic klucht van heb ik jou daar. En zie straks je geld maar eens terug te krijgen. Verbaas me dat dit zover heeft kunnen komen, zijn er dan geen tussentijdse mijlpalen vanuit overheid of FOM?quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:12 schreef McLaren_Fan het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)-prix-zandvoort.html
Gaat er iemand nog voor de nieuwe kaarten die beschikbaar zijn gekomen?
_ O-
Zelfs daar zou ik niet meer van opkijken inderdaad.quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:19 schreef sp3c het volgende:
begint wel heel wazig te worden zo
ik zit te wachten op een bericht in de trent van 'die of die is er met het geld vandoor'
Als Jantje Lammers ineens weer met Racing For Holland gaat rijden, weten we waar de gelden van de ticketverkoop gebleven zijn!quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:20 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zelfs daar zou ik niet meer van opkijken inderdaad.
Net ik Vertrek dit, waar ze ook altijd beginnen zonder vergunningquote:Op dinsdag 24 september 2019 18:12 schreef McLaren_Fan het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)-prix-zandvoort.html
Gaat er iemand nog voor de nieuwe kaarten die beschikbaar zijn gekomen?
_ O-
De problematiek mbt stikstof zou idd ook Assen (kunnen) treffen. Ben ook geen advocaat van de duivel die de GP naar Assen wil. Zeker niet!quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:31 schreef sasquatsch het volgende:
Het grootste probleem is de stikstofwetgeving (PAS) die door de Raad van State is teruggedraaid.
Dat was pas nadat Zandvoort de Grand Prix toegewezen kreeg.
Zelfs het wielrennen moet er aan geloven, want ook de start van de Vuelta in Utrecht volgend jaar staat hierdoor op losse schroeven.
https://www.ad.nl/binnenl(...)uitspraak~a4b90eeb6/
En dat probleem zou Assen ook hebben als zij de Grand Prix toegewezen hadden gekregen.
dat is gewoon een heel brede lijst waarvan voor veel geldt het of het nog maar de vraag is of het geraakt wordt. Rond de verbouwingen van Zandvoort is dat veel waarschijnlijkerquote:Op dinsdag 24 september 2019 19:31 schreef sasquatsch het volgende:
Het grootste probleem is de stikstofwetgeving (PAS) die door de Raad van State is teruggedraaid.
Dat was pas nadat Zandvoort de Grand Prix toegewezen kreeg.
Zelfs het wielrennen moet er aan geloven, want ook de start van de Vuelta in Utrecht volgend jaar staat hierdoor op losse schroeven.
https://www.ad.nl/binnenl(...)uitspraak~a4b90eeb6/
En dat probleem zou Assen ook hebben als zij de Grand Prix toegewezen hadden gekregen.
het noodverband wat er jaren voor gezorgd heeft dat er gewoon doorgegaan kon worden is juist verboden. Er zal echt wat gedaan moeten worden.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:00 schreef Vriezzer het volgende:
Reken maar dat de topambtenaren broeden op een spoedwet waarmee e.e.a. tijdelijk rechtgetrokken gaat worden.
Assen hoeft wel minder te verbouwen eigenlijk dan Zandvoort.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:31 schreef sasquatsch het volgende:
Het grootste probleem is de stikstofwetgeving (PAS) die door de Raad van State is teruggedraaid.
Dat was pas nadat Zandvoort de Grand Prix toegewezen kreeg.
Zelfs het wielrennen moet er aan geloven, want ook de start van de Vuelta in Utrecht volgend jaar staat hierdoor op losse schroeven.
https://www.ad.nl/binnenl(...)uitspraak~a4b90eeb6/
En dat probleem zou Assen ook hebben als zij de Grand Prix toegewezen hadden gekregen.
Ik voel een nieuw Tv-format ontstaan..quote:Op woensdag 25 september 2019 07:26 schreef VacaLoca het volgende:
Knap bouwproject wat in 7 maanden klaar is als de vergunningen nog aangevraagd moeten worden.
Het nieuwe asfalt wat ze willen hebben liggen is binnen een week geregeld.quote:Op woensdag 25 september 2019 07:26 schreef VacaLoca het volgende:
Knap bouwproject wat in 7 maanden klaar is als de vergunningen nog aangevraagd moeten worden.
De pits moeten ook aangepast worden, of moeten al de teams en de FIA hun materieel kwijt in de huidige 18 (hele krappe) garages?quote:Op woensdag 25 september 2019 12:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het nieuwe asfalt wat ze willen hebben liggen is binnen een week geregeld.
Nieuwe pitsingang ook.
Tribunes kunnen portable. Staat binnen een week als het moet
Alleen de banking van Bosuit en de verplaatsing van de bochten duurt wat langer. Voor de rest ligt het er eigenlijk al.
Technisch gezien kan je er over 2 weken al een GP houden als het moet.
Schijnbaar is die groot genoeg met grotere interne afmetingen dan die van Monaco.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:08 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
De pits moeten ook aangepast worden, of moeten al de teams en de FIA hun materieel kwijt in de huidige 18 (hele krappe) garages?
Hahahahaquote:Op woensdag 25 september 2019 13:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Schijnbaar is die groot genoeg met grotere interne afmetingen dan die van Monaco.
Monaco heeft een status aparte qau heel veel regels die de FIA stelt.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Schijnbaar is die groot genoeg met grotere interne afmetingen dan die van Monaco.
Tijdelijke tribunes gaan het inderdaad worden, maar daarvoor moeten duinen afgegraven en verplaatst worden. Is niet zo maar gedaanquote:Op woensdag 25 september 2019 12:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Tribunes kunnen portable. Staat binnen een week als het moet
Half juni was ben begonnen met het vervangen van het asfalt en de GP half juli 😉quote:Op woensdag 25 september 2019 12:49 schreef Nattekat het volgende:
Had Silverstone niet ooit een week van tevoren al het asfalt opnieuw aangelegd?
Help mijn man (lees: Jan Lammers) is klusserquote:Op woensdag 25 september 2019 08:52 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik voel een nieuw Tv-format ontstaan..
Verzachtende omstandigheid is wel dat in de uitspraak over de PAS (stikstof) van de Raad van State in mei de rekenmodule ook is afgeschoten. Daarnaast was de consequentie van de uitspraak dat de provincies geen nieuwe vergunning op basis van de Wnb meer konden verlenen.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:58 schreef sp3c het volgende:
klinkt allemaal niet vreselijk lastig trouwens maar dan moet je wel een keer kunnen beginnen
waarom die vergunningsaanvragen niet direct de deur uit gegaan zijn toen de geruchtenmolen begon te draaien is mij echt een raadsel hoor ...
Lijkt mij een prima plan.quote:Op woensdag 25 september 2019 15:13 schreef Airbus89 het volgende:
Reken er maar op dat als het in 2020 niet door gaat, het nooit meer gaat gebeuren in dit land.
Ja meid, we weten het nu welquote:
Ik verdenk die bezwaarclubjes er zelfs van dat ze die zeer zeldzame paarsgestreepte duinschildpad (of zo) eerst zelf droppen in zo'n gebied om 'm daarna aan te kunnen wijzen als argument tegen de werkzaamheden en/of race.quote:Op woensdag 25 september 2019 15:13 schreef Airbus89 het volgende:
Die milieuorganisaties gaan het echt verpesten.
Ik ben zelf ook actief als organisator in de autosport (rally) Maar hier is het ook al bijna niet meer te doen, en ik vermoed dat dat met een aantal jaren ook gewoon niet meer kan in Nederland. Dan zit er hier weer een vogeltje te broeden, dan staat er daar weer een plantje die beschermt is.
Mobilisation for the Environment is een grote club die al een aantal rechtzaken heeft gewonnen.quote:Op woensdag 25 september 2019 16:09 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik verdenk die bezwaarclubjes er zelfs van dat ze die zeer zeldzame paarsgestreepte duinschildpad (of zo) eerst zelf droppen in zo'n gebied om 'm daarna aan te kunnen wijzen als argument tegen de werkzaamheden en/of race.
Tegen de tijd dat Greenpeace zich vastketent aan de hekken van het circuit vind ik het een ander verhaal, maar al die andere clubjes zijn toch meer van het niveau "not in my back yard" en "bezwaar maken omdat het kán".
Dit.quote:Op woensdag 25 september 2019 16:09 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik verdenk die bezwaarclubjes er zelfs van dat ze die zeer zeldzame paarsgestreepte duinschildpad (of zo) eerst zelf droppen in zo'n gebied om 'm daarna aan te kunnen wijzen als argument tegen de werkzaamheden en/of race.
Tegen de tijd dat Greenpeace zich vastketent aan de hekken van het circuit vind ik het een ander verhaal, maar al die andere clubjes zijn toch meer van het niveau "not in my back yard" en "bezwaar maken omdat het kán".
De General admission is gewoon op het terrein van het circuit nu. De overige tribunes zitten in al afgegraven gebied of komen in het infield.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:15 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Tijdelijke tribunes gaan het inderdaad worden, maar daarvoor moeten duinen afgegraven en verplaatst worden. Is niet zo maar gedaan
En? Portable pits in nette portacabins.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:14 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Hahahaha
Nee hoor, sowieso moeten ze 8 meter dieper gemaakt worden. Is al heel vroeg bekend gemaakt. Daarnaast moeten er garages bijkomen, omdat er op Zandvoort maar 18 zijn en dat is niet genoeg voor 20 F1 auto’s en de FIA heeft voor de technische keuring en de auto’s (safety car en medical car) ook garageboxen nodig
Persoonlijk ben ik tegen het muggenziften en mierenneuken. Die gp mag er komen van mij. Maar proberen de autosport als iets quasi milieuvriendelijks neer te zetten gaat me dan ook wat ver. Dat is het namelijk pertinent niet.quote:Op woensdag 25 september 2019 15:13 schreef Airbus89 het volgende:
Die milieuorganisaties gaan het echt verpesten.
Ik ben zelf ook actief als organisator in de autosport (rally) Maar hier is het ook al bijna niet meer te doen, en ik vermoed dat dat met een aantal jaren ook gewoon niet meer kan in Nederland. Dan zit er hier weer een vogeltje te broeden, dan staat er daar weer een plantje die beschermt is.
Mensen vergeten alleen dat juist uit de autosport een hele hoop innovaties komen, zoals het hele hybride rijden, zuiniger rijden, en ook elektrisch.
Reken er maar op dat als het in 2020 niet door gaat, het nooit meer gaat gebeuren in dit land.
Kunnen ze dan niet ergens anders staan, waar geen duinen weg hoeven.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:15 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Tijdelijke tribunes gaan het inderdaad worden, maar daarvoor moeten duinen afgegraven en verplaatst worden. Is niet zo maar gedaan
Voor afgraven van duinen zijn helaas geen vergunningen en kost nog wel tijd 😉quote:Op woensdag 25 september 2019 16:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De General admission is gewoon op het terrein van het circuit nu. De overige tribunes zitten in al afgegraven gebied of komen in het infield.
Nou...
Allemaal op het eigen terrein van het circuit.quote:Op woensdag 25 september 2019 16:33 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Voor afgraven van duinen zijn helaas geen vergunningen en kost nog wel tijd 😉
Overigens vergeet je voor het gemak dat het circuit ook verbreed moet worden. Betekend verplaatsen van muren en/of hekken.
Niet als je nog enigszins zicht wil hebben op de baan. Zeker als je goed geld hebt betaald voor kaarten wil je we zicht hebben.quote:Op woensdag 25 september 2019 16:33 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
Kunnen ze dan niet ergens anders staan, waar geen duinen weg hoeven.
Maar geen vergunning voor! En eigen terrein? Op gepacht terrein!quote:Op woensdag 25 september 2019 16:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Allemaal op het eigen terrein van het circuit.
8 meter dieper? Waar zijn ze zo diep dan?quote:Op woensdag 25 september 2019 13:14 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Hahahaha
Nee hoor, sowieso moeten ze 8 meter dieper gemaakt worden. Is al heel vroeg bekend gemaakt. Daarnaast moeten er garages bijkomen, omdat er op Zandvoort maar 18 zijn en dat is niet genoeg voor 20 F1 auto’s en de FIA heeft voor de technische keuring en de auto’s (safety car en medical car) ook garageboxen nodig
Kaartjes zijn toch al verkocht. Dat hoeft het voor dit jaar niet tegen te houden lijkt mij. Pitstraat is ook zo aangepast, zoals Red ook al aangeeft.quote:Op woensdag 25 september 2019 16:33 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Niet als je nog enigszins zicht wil hebben op de baan. Zeker als je goed geld hebt betaald voor kaarten wil je we zicht hebben.
Portable pits? We hebben het hier over F1. Die FOM gaat niet akkoord met een paar aan elkaar geschakelde portacabins!quote:Op woensdag 25 september 2019 16:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En? Portable pits in nette portacabins.
Zo geregeld.
Jij maakt je echt druk om vanalles.
De aanpassingen van het circuit, de verbreding op het rechte stuk, nieuwe laag asfalt, de bochten en weet ik veel wat, liggen binnen de huidige vergunning.quote:Op woensdag 25 september 2019 16:34 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Maar geen vergunning voor! En eigen terrein? Op gepacht terrein!
Je kan het ook meteen aan Williams meegevenquote:Op woensdag 25 september 2019 16:35 schreef daNpy het volgende:
[..]
8 meter dieper? Waar zijn ze zo diep dan?
Wij racen niet vaak op Zandvoort maar de pitboxen zijn niet 8 meter korter als op Spa of andere circuits.
En voor het aantal boxen; ze houden de race ervoor een extra kwalificatie race. Puntentelling 20 tot 1. Team met de minste punten moet hun eigen tent meenemen
Ze moeten dieper, omdat ze zo krap zijn. Heeft slammers reeds bekend gemaakt toen de GP net was aangekondigd.quote:Op woensdag 25 september 2019 16:35 schreef daNpy het volgende:
[..]
8 meter dieper? Waar zijn ze zo diep dan?
Wij racen niet vaak op Zandvoort maar de pitboxen zijn niet 8 meter korter als op Spa of andere circuits.
En voor het aantal boxen; ze houden de race ervoor een extra kwalificatie race. Puntentelling 20 tot 1. Team met de minste punten moet hun eigen tent meenemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |