Zelfs daar zou ik niet meer van opkijken inderdaad.quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:19 schreef sp3c het volgende:
begint wel heel wazig te worden zo
ik zit te wachten op een bericht in de trent van 'die of die is er met het geld vandoor'
Als Jantje Lammers ineens weer met Racing For Holland gaat rijden, weten we waar de gelden van de ticketverkoop gebleven zijn!quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:20 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zelfs daar zou ik niet meer van opkijken inderdaad.
Net ik Vertrek dit, waar ze ook altijd beginnen zonder vergunningquote:Op dinsdag 24 september 2019 18:12 schreef McLaren_Fan het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)-prix-zandvoort.html
Gaat er iemand nog voor de nieuwe kaarten die beschikbaar zijn gekomen?
_ O-
De problematiek mbt stikstof zou idd ook Assen (kunnen) treffen. Ben ook geen advocaat van de duivel die de GP naar Assen wil. Zeker niet!quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:31 schreef sasquatsch het volgende:
Het grootste probleem is de stikstofwetgeving (PAS) die door de Raad van State is teruggedraaid.
Dat was pas nadat Zandvoort de Grand Prix toegewezen kreeg.
Zelfs het wielrennen moet er aan geloven, want ook de start van de Vuelta in Utrecht volgend jaar staat hierdoor op losse schroeven.
https://www.ad.nl/binnenl(...)uitspraak~a4b90eeb6/
En dat probleem zou Assen ook hebben als zij de Grand Prix toegewezen hadden gekregen.
dat is gewoon een heel brede lijst waarvan voor veel geldt het of het nog maar de vraag is of het geraakt wordt. Rond de verbouwingen van Zandvoort is dat veel waarschijnlijkerquote:Op dinsdag 24 september 2019 19:31 schreef sasquatsch het volgende:
Het grootste probleem is de stikstofwetgeving (PAS) die door de Raad van State is teruggedraaid.
Dat was pas nadat Zandvoort de Grand Prix toegewezen kreeg.
Zelfs het wielrennen moet er aan geloven, want ook de start van de Vuelta in Utrecht volgend jaar staat hierdoor op losse schroeven.
https://www.ad.nl/binnenl(...)uitspraak~a4b90eeb6/
En dat probleem zou Assen ook hebben als zij de Grand Prix toegewezen hadden gekregen.
het noodverband wat er jaren voor gezorgd heeft dat er gewoon doorgegaan kon worden is juist verboden. Er zal echt wat gedaan moeten worden.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:00 schreef Vriezzer het volgende:
Reken maar dat de topambtenaren broeden op een spoedwet waarmee e.e.a. tijdelijk rechtgetrokken gaat worden.
Assen hoeft wel minder te verbouwen eigenlijk dan Zandvoort.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:31 schreef sasquatsch het volgende:
Het grootste probleem is de stikstofwetgeving (PAS) die door de Raad van State is teruggedraaid.
Dat was pas nadat Zandvoort de Grand Prix toegewezen kreeg.
Zelfs het wielrennen moet er aan geloven, want ook de start van de Vuelta in Utrecht volgend jaar staat hierdoor op losse schroeven.
https://www.ad.nl/binnenl(...)uitspraak~a4b90eeb6/
En dat probleem zou Assen ook hebben als zij de Grand Prix toegewezen hadden gekregen.
Ik voel een nieuw Tv-format ontstaan..quote:Op woensdag 25 september 2019 07:26 schreef VacaLoca het volgende:
Knap bouwproject wat in 7 maanden klaar is als de vergunningen nog aangevraagd moeten worden.
Het nieuwe asfalt wat ze willen hebben liggen is binnen een week geregeld.quote:Op woensdag 25 september 2019 07:26 schreef VacaLoca het volgende:
Knap bouwproject wat in 7 maanden klaar is als de vergunningen nog aangevraagd moeten worden.
De pits moeten ook aangepast worden, of moeten al de teams en de FIA hun materieel kwijt in de huidige 18 (hele krappe) garages?quote:Op woensdag 25 september 2019 12:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het nieuwe asfalt wat ze willen hebben liggen is binnen een week geregeld.
Nieuwe pitsingang ook.
Tribunes kunnen portable. Staat binnen een week als het moet
Alleen de banking van Bosuit en de verplaatsing van de bochten duurt wat langer. Voor de rest ligt het er eigenlijk al.
Technisch gezien kan je er over 2 weken al een GP houden als het moet.
Schijnbaar is die groot genoeg met grotere interne afmetingen dan die van Monaco.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:08 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
De pits moeten ook aangepast worden, of moeten al de teams en de FIA hun materieel kwijt in de huidige 18 (hele krappe) garages?
Hahahahaquote:Op woensdag 25 september 2019 13:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Schijnbaar is die groot genoeg met grotere interne afmetingen dan die van Monaco.
Monaco heeft een status aparte qau heel veel regels die de FIA stelt.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Schijnbaar is die groot genoeg met grotere interne afmetingen dan die van Monaco.
Tijdelijke tribunes gaan het inderdaad worden, maar daarvoor moeten duinen afgegraven en verplaatst worden. Is niet zo maar gedaanquote:Op woensdag 25 september 2019 12:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Tribunes kunnen portable. Staat binnen een week als het moet
Half juni was ben begonnen met het vervangen van het asfalt en de GP half juli 😉quote:Op woensdag 25 september 2019 12:49 schreef Nattekat het volgende:
Had Silverstone niet ooit een week van tevoren al het asfalt opnieuw aangelegd?
Help mijn man (lees: Jan Lammers) is klusserquote:Op woensdag 25 september 2019 08:52 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik voel een nieuw Tv-format ontstaan..
Verzachtende omstandigheid is wel dat in de uitspraak over de PAS (stikstof) van de Raad van State in mei de rekenmodule ook is afgeschoten. Daarnaast was de consequentie van de uitspraak dat de provincies geen nieuwe vergunning op basis van de Wnb meer konden verlenen.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:58 schreef sp3c het volgende:
klinkt allemaal niet vreselijk lastig trouwens maar dan moet je wel een keer kunnen beginnen
waarom die vergunningsaanvragen niet direct de deur uit gegaan zijn toen de geruchtenmolen begon te draaien is mij echt een raadsel hoor ...
Lijkt mij een prima plan.quote:Op woensdag 25 september 2019 15:13 schreef Airbus89 het volgende:
Reken er maar op dat als het in 2020 niet door gaat, het nooit meer gaat gebeuren in dit land.
Ja meid, we weten het nu welquote:
Ik verdenk die bezwaarclubjes er zelfs van dat ze die zeer zeldzame paarsgestreepte duinschildpad (of zo) eerst zelf droppen in zo'n gebied om 'm daarna aan te kunnen wijzen als argument tegen de werkzaamheden en/of race.quote:Op woensdag 25 september 2019 15:13 schreef Airbus89 het volgende:
Die milieuorganisaties gaan het echt verpesten.
Ik ben zelf ook actief als organisator in de autosport (rally) Maar hier is het ook al bijna niet meer te doen, en ik vermoed dat dat met een aantal jaren ook gewoon niet meer kan in Nederland. Dan zit er hier weer een vogeltje te broeden, dan staat er daar weer een plantje die beschermt is.
Mobilisation for the Environment is een grote club die al een aantal rechtzaken heeft gewonnen.quote:Op woensdag 25 september 2019 16:09 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik verdenk die bezwaarclubjes er zelfs van dat ze die zeer zeldzame paarsgestreepte duinschildpad (of zo) eerst zelf droppen in zo'n gebied om 'm daarna aan te kunnen wijzen als argument tegen de werkzaamheden en/of race.
Tegen de tijd dat Greenpeace zich vastketent aan de hekken van het circuit vind ik het een ander verhaal, maar al die andere clubjes zijn toch meer van het niveau "not in my back yard" en "bezwaar maken omdat het kán".
Dit.quote:Op woensdag 25 september 2019 16:09 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik verdenk die bezwaarclubjes er zelfs van dat ze die zeer zeldzame paarsgestreepte duinschildpad (of zo) eerst zelf droppen in zo'n gebied om 'm daarna aan te kunnen wijzen als argument tegen de werkzaamheden en/of race.
Tegen de tijd dat Greenpeace zich vastketent aan de hekken van het circuit vind ik het een ander verhaal, maar al die andere clubjes zijn toch meer van het niveau "not in my back yard" en "bezwaar maken omdat het kán".
De General admission is gewoon op het terrein van het circuit nu. De overige tribunes zitten in al afgegraven gebied of komen in het infield.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:15 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Tijdelijke tribunes gaan het inderdaad worden, maar daarvoor moeten duinen afgegraven en verplaatst worden. Is niet zo maar gedaan
En? Portable pits in nette portacabins.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:14 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Hahahaha
Nee hoor, sowieso moeten ze 8 meter dieper gemaakt worden. Is al heel vroeg bekend gemaakt. Daarnaast moeten er garages bijkomen, omdat er op Zandvoort maar 18 zijn en dat is niet genoeg voor 20 F1 auto’s en de FIA heeft voor de technische keuring en de auto’s (safety car en medical car) ook garageboxen nodig
Persoonlijk ben ik tegen het muggenziften en mierenneuken. Die gp mag er komen van mij. Maar proberen de autosport als iets quasi milieuvriendelijks neer te zetten gaat me dan ook wat ver. Dat is het namelijk pertinent niet.quote:Op woensdag 25 september 2019 15:13 schreef Airbus89 het volgende:
Die milieuorganisaties gaan het echt verpesten.
Ik ben zelf ook actief als organisator in de autosport (rally) Maar hier is het ook al bijna niet meer te doen, en ik vermoed dat dat met een aantal jaren ook gewoon niet meer kan in Nederland. Dan zit er hier weer een vogeltje te broeden, dan staat er daar weer een plantje die beschermt is.
Mensen vergeten alleen dat juist uit de autosport een hele hoop innovaties komen, zoals het hele hybride rijden, zuiniger rijden, en ook elektrisch.
Reken er maar op dat als het in 2020 niet door gaat, het nooit meer gaat gebeuren in dit land.
Kunnen ze dan niet ergens anders staan, waar geen duinen weg hoeven.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:15 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Tijdelijke tribunes gaan het inderdaad worden, maar daarvoor moeten duinen afgegraven en verplaatst worden. Is niet zo maar gedaan
Voor afgraven van duinen zijn helaas geen vergunningen en kost nog wel tijd 😉quote:Op woensdag 25 september 2019 16:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De General admission is gewoon op het terrein van het circuit nu. De overige tribunes zitten in al afgegraven gebied of komen in het infield.
Nou...
Allemaal op het eigen terrein van het circuit.quote:Op woensdag 25 september 2019 16:33 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Voor afgraven van duinen zijn helaas geen vergunningen en kost nog wel tijd 😉
Overigens vergeet je voor het gemak dat het circuit ook verbreed moet worden. Betekend verplaatsen van muren en/of hekken.
Niet als je nog enigszins zicht wil hebben op de baan. Zeker als je goed geld hebt betaald voor kaarten wil je we zicht hebben.quote:Op woensdag 25 september 2019 16:33 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
Kunnen ze dan niet ergens anders staan, waar geen duinen weg hoeven.
Maar geen vergunning voor! En eigen terrein? Op gepacht terrein!quote:Op woensdag 25 september 2019 16:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Allemaal op het eigen terrein van het circuit.
8 meter dieper? Waar zijn ze zo diep dan?quote:Op woensdag 25 september 2019 13:14 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Hahahaha
Nee hoor, sowieso moeten ze 8 meter dieper gemaakt worden. Is al heel vroeg bekend gemaakt. Daarnaast moeten er garages bijkomen, omdat er op Zandvoort maar 18 zijn en dat is niet genoeg voor 20 F1 auto’s en de FIA heeft voor de technische keuring en de auto’s (safety car en medical car) ook garageboxen nodig
Kaartjes zijn toch al verkocht. Dat hoeft het voor dit jaar niet tegen te houden lijkt mij. Pitstraat is ook zo aangepast, zoals Red ook al aangeeft.quote:Op woensdag 25 september 2019 16:33 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Niet als je nog enigszins zicht wil hebben op de baan. Zeker als je goed geld hebt betaald voor kaarten wil je we zicht hebben.
Portable pits? We hebben het hier over F1. Die FOM gaat niet akkoord met een paar aan elkaar geschakelde portacabins!quote:Op woensdag 25 september 2019 16:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En? Portable pits in nette portacabins.
Zo geregeld.
Jij maakt je echt druk om vanalles.
De aanpassingen van het circuit, de verbreding op het rechte stuk, nieuwe laag asfalt, de bochten en weet ik veel wat, liggen binnen de huidige vergunning.quote:Op woensdag 25 september 2019 16:34 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Maar geen vergunning voor! En eigen terrein? Op gepacht terrein!
Je kan het ook meteen aan Williams meegevenquote:Op woensdag 25 september 2019 16:35 schreef daNpy het volgende:
[..]
8 meter dieper? Waar zijn ze zo diep dan?
Wij racen niet vaak op Zandvoort maar de pitboxen zijn niet 8 meter korter als op Spa of andere circuits.
En voor het aantal boxen; ze houden de race ervoor een extra kwalificatie race. Puntentelling 20 tot 1. Team met de minste punten moet hun eigen tent meenemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |