Ze hadden beter kunnen zorgen dat het in ieder geval goed geregeld zou kunnen worden een jaar later.quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:28 schreef rubbereend het volgende:
Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat ze eerst bedacht hebben dat ze de GP gingen binnen halen en daarna pas dingen zijn gaan regelen op veel gebieden. Als ik zo'n GP zou binnenhalen zou ik al een heel draaiboek voor alles willen hebben.
Op deze manier voeden ze alleen maar de negatieve stroming terwijl het enthousiasme verstomt.
ze hadden beter van te voren dingen kunnen regelen. Dit je al vrij snel moet terug komen op je vervoersplan wil zeggen dat je je er totaal op verkeken hebt en nauwelijks over is nagedacht. En dat valt me van ze tegen want er zitten best een aantal slimme mensen bij elkaar in de organisatiequote:Op dinsdag 24 september 2019 17:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze hadden beter kunnen zorgen dat het in ieder geval goed geregeld zou kunnen worden een jaar later.
Zal wel lukken in 2020, maar met een hoop gezeur en halve uitgewerkte plannen.
I know. Vandaar ook dat ik zeg dat het alle schijn ervan had. Vond het destijds al vreemd dat Silverstone al direct paraat stond én direct een contract kreeg van 20(?) jaar. Het leek erop dat Ecclestone er alles aan deed om Donington ten gronde te richten en op Silverstone meer druk te zetten, er leek destijds veel achter de schermen aan de hand te zijn iig. Specifiek weet ik het ook niet meer, is alweer een tijdje terug.quote:Op dinsdag 24 september 2019 13:36 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Op Donington dachten ze daar anders over. Circuit is failliet gegaan aan de verbouwingen en de fees die ze aan de FOM verschuldigd waren.
Jaquote:Op dinsdag 24 september 2019 17:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze hadden beter van te voren dingen kunnen regelen. Dit je al vrij snel moet terug komen op je vervoersplan wil zeggen dat je je er totaal op verkeken hebt en nauwelijks over is nagedacht. En dat valt me van ze tegen want er zitten best een aantal slimme mensen bij elkaar in de organisatie
Wordt een me een epic klucht van heb ik jou daar. En zie straks je geld maar eens terug te krijgen. Verbaas me dat dit zover heeft kunnen komen, zijn er dan geen tussentijdse mijlpalen vanuit overheid of FOM?quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:12 schreef McLaren_Fan het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)-prix-zandvoort.html![]()
![]()
Gaat er iemand nog voor de nieuwe kaarten die beschikbaar zijn gekomen?
_ O-![]()
Zelfs daar zou ik niet meer van opkijken inderdaad.quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:19 schreef sp3c het volgende:
begint wel heel wazig te worden zo
ik zit te wachten op een bericht in de trent van 'die of die is er met het geld vandoor'
Als Jantje Lammers ineens weer met Racing For Holland gaat rijden, weten we waar de gelden van de ticketverkoop gebleven zijn!quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:20 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zelfs daar zou ik niet meer van opkijken inderdaad.
Net ik Vertrek dit, waar ze ook altijd beginnen zonder vergunningquote:Op dinsdag 24 september 2019 18:12 schreef McLaren_Fan het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)-prix-zandvoort.html![]()
![]()
Gaat er iemand nog voor de nieuwe kaarten die beschikbaar zijn gekomen?
_ O-![]()
De problematiek mbt stikstof zou idd ook Assen (kunnen) treffen. Ben ook geen advocaat van de duivel die de GP naar Assen wil. Zeker niet!quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:31 schreef sasquatsch het volgende:
Het grootste probleem is de stikstofwetgeving (PAS) die door de Raad van State is teruggedraaid.
Dat was pas nadat Zandvoort de Grand Prix toegewezen kreeg.
Zelfs het wielrennen moet er aan geloven, want ook de start van de Vuelta in Utrecht volgend jaar staat hierdoor op losse schroeven.
https://www.ad.nl/binnenl(...)uitspraak~a4b90eeb6/
En dat probleem zou Assen ook hebben als zij de Grand Prix toegewezen hadden gekregen.
dat is gewoon een heel brede lijst waarvan voor veel geldt het of het nog maar de vraag is of het geraakt wordt. Rond de verbouwingen van Zandvoort is dat veel waarschijnlijkerquote:Op dinsdag 24 september 2019 19:31 schreef sasquatsch het volgende:
Het grootste probleem is de stikstofwetgeving (PAS) die door de Raad van State is teruggedraaid.
Zelfs het wielrennen moet er aan geloven, want ook de start van de Vuelta in Utrecht volgend jaar staat hierdoor op losse schroeven.
En dat probleem zou Assen ook hebben als zij de Grand Prix toegewezen hadden gekregen.
het noodverband wat er jaren voor gezorgd heeft dat er gewoon doorgegaan kon worden is juist verboden. Er zal echt wat gedaan moeten worden.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:00 schreef Vriezzer het volgende:
Reken maar dat de topambtenaren broeden op een spoedwet waarmee e.e.a. tijdelijk rechtgetrokken gaat worden.
Assen hoeft wel minder te verbouwen eigenlijk dan Zandvoort.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:31 schreef sasquatsch het volgende:
Ik voel een nieuw Tv-format ontstaan..quote:Op woensdag 25 september 2019 07:26 schreef VacaLoca het volgende:
Knap bouwproject wat in 7 maanden klaar is als de vergunningen nog aangevraagd moeten worden.
Het nieuwe asfalt wat ze willen hebben liggen is binnen een week geregeld.quote:Op woensdag 25 september 2019 07:26 schreef VacaLoca het volgende:
Knap bouwproject wat in 7 maanden klaar is als de vergunningen nog aangevraagd moeten worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |