Zelfs daar zou ik niet meer van opkijken inderdaad.quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:19 schreef sp3c het volgende:
begint wel heel wazig te worden zo
ik zit te wachten op een bericht in de trent van 'die of die is er met het geld vandoor'
Als Jantje Lammers ineens weer met Racing For Holland gaat rijden, weten we waar de gelden van de ticketverkoop gebleven zijn!quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:20 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zelfs daar zou ik niet meer van opkijken inderdaad.
Net ik Vertrek dit, waar ze ook altijd beginnen zonder vergunningquote:Op dinsdag 24 september 2019 18:12 schreef McLaren_Fan het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)-prix-zandvoort.html
Gaat er iemand nog voor de nieuwe kaarten die beschikbaar zijn gekomen?
_ O-
De problematiek mbt stikstof zou idd ook Assen (kunnen) treffen. Ben ook geen advocaat van de duivel die de GP naar Assen wil. Zeker niet!quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:31 schreef sasquatsch het volgende:
Het grootste probleem is de stikstofwetgeving (PAS) die door de Raad van State is teruggedraaid.
Dat was pas nadat Zandvoort de Grand Prix toegewezen kreeg.
Zelfs het wielrennen moet er aan geloven, want ook de start van de Vuelta in Utrecht volgend jaar staat hierdoor op losse schroeven.
https://www.ad.nl/binnenl(...)uitspraak~a4b90eeb6/
En dat probleem zou Assen ook hebben als zij de Grand Prix toegewezen hadden gekregen.
dat is gewoon een heel brede lijst waarvan voor veel geldt het of het nog maar de vraag is of het geraakt wordt. Rond de verbouwingen van Zandvoort is dat veel waarschijnlijkerquote:Op dinsdag 24 september 2019 19:31 schreef sasquatsch het volgende:
Het grootste probleem is de stikstofwetgeving (PAS) die door de Raad van State is teruggedraaid.
Dat was pas nadat Zandvoort de Grand Prix toegewezen kreeg.
Zelfs het wielrennen moet er aan geloven, want ook de start van de Vuelta in Utrecht volgend jaar staat hierdoor op losse schroeven.
https://www.ad.nl/binnenl(...)uitspraak~a4b90eeb6/
En dat probleem zou Assen ook hebben als zij de Grand Prix toegewezen hadden gekregen.
het noodverband wat er jaren voor gezorgd heeft dat er gewoon doorgegaan kon worden is juist verboden. Er zal echt wat gedaan moeten worden.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:00 schreef Vriezzer het volgende:
Reken maar dat de topambtenaren broeden op een spoedwet waarmee e.e.a. tijdelijk rechtgetrokken gaat worden.
Assen hoeft wel minder te verbouwen eigenlijk dan Zandvoort.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:31 schreef sasquatsch het volgende:
Het grootste probleem is de stikstofwetgeving (PAS) die door de Raad van State is teruggedraaid.
Dat was pas nadat Zandvoort de Grand Prix toegewezen kreeg.
Zelfs het wielrennen moet er aan geloven, want ook de start van de Vuelta in Utrecht volgend jaar staat hierdoor op losse schroeven.
https://www.ad.nl/binnenl(...)uitspraak~a4b90eeb6/
En dat probleem zou Assen ook hebben als zij de Grand Prix toegewezen hadden gekregen.
Ik voel een nieuw Tv-format ontstaan..quote:Op woensdag 25 september 2019 07:26 schreef VacaLoca het volgende:
Knap bouwproject wat in 7 maanden klaar is als de vergunningen nog aangevraagd moeten worden.
Het nieuwe asfalt wat ze willen hebben liggen is binnen een week geregeld.quote:Op woensdag 25 september 2019 07:26 schreef VacaLoca het volgende:
Knap bouwproject wat in 7 maanden klaar is als de vergunningen nog aangevraagd moeten worden.
De pits moeten ook aangepast worden, of moeten al de teams en de FIA hun materieel kwijt in de huidige 18 (hele krappe) garages?quote:Op woensdag 25 september 2019 12:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het nieuwe asfalt wat ze willen hebben liggen is binnen een week geregeld.
Nieuwe pitsingang ook.
Tribunes kunnen portable. Staat binnen een week als het moet
Alleen de banking van Bosuit en de verplaatsing van de bochten duurt wat langer. Voor de rest ligt het er eigenlijk al.
Technisch gezien kan je er over 2 weken al een GP houden als het moet.
Schijnbaar is die groot genoeg met grotere interne afmetingen dan die van Monaco.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:08 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
De pits moeten ook aangepast worden, of moeten al de teams en de FIA hun materieel kwijt in de huidige 18 (hele krappe) garages?
Hahahahaquote:Op woensdag 25 september 2019 13:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Schijnbaar is die groot genoeg met grotere interne afmetingen dan die van Monaco.
Monaco heeft een status aparte qau heel veel regels die de FIA stelt.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Schijnbaar is die groot genoeg met grotere interne afmetingen dan die van Monaco.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |