abonnement Unibet Coolblue
pi_189090297
Hoeveel assen zitten er eigenlijk op een formule 1 wagen? 😎
pi_189090431
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 19:02 schreef Nattekat het volgende:
Al overwogen dat ik ook gewoon persoonlijk schoon genoeg kan hebben van al die kansloze slechte verliezers die de waarheid niet onder ogen durven te komen?
:’)

Je gaat bijna hopen dat het niet doorgaat.
pi_189090566
De bedreigde Duinkrekel gaat nog wel roet in het eten gooien.
pi_189090988
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 21:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoeveel assen zitten er eigenlijk op een formule 1 wagen? 😎
_O-
pi_189091421
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 21:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoeveel assen zitten er eigenlijk op een formule 1 wagen? 😎
:D
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 september 2019 @ 22:55:43 #206
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_189091825
Wat een stel azijnzeikers zitten hier zeg, mijn god :|W
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 september 2019 @ 22:56:07 #207
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_189091835
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 21:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoeveel assen zitten er eigenlijk op een formule 1 wagen? 😎
Ban
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_189092345
https://www.trouw.nl/binn(...)-te-leggen~b04b1030/

quote:
Stilgelegd
Maar er is ook goed nieuws, zegt hij. De spoedprocedure die de drie organisaties bij de bestuursrechter hadden aangespannen tegen de ontheffing, blijkt niet meer nodig. Op last van de provincie heeft het circuit het werk moeten stilleggen omdat er geen vergunningen voor zijn. “Een eerste succes”, laat Van Broekhoven weten. “Er is erkend dat het circuit zonder vergunning bezig is geweest in het Natura­2000-gebied en het werk staat stil totdat er vergunningen zijn.”
quote:
De Dutch Grand Prix organisatie erkent dat de vergunningen nog niet allemaal rond zijn. Sportief directeur Jan Lammers zei tegen het Haarlems Dagblad dat te kunnen opvangen. “Als er nu bepaalde vergunningen worden ingehouden, wil dat niet zeggen dat de Grand Prix in gevaar komt. We kunnen het dan alleen niet zo goed en mooi organiseren als we zouden willen.”
_O- _O- _O-
pi_189093974
Is het wel eens eerder gebeurd dat een circuit niet op tijd klaar/afgekeurd was? En wat is dan in dit geval plan B voor de organisatie?
pi_189094045
quote:
Als je ziet hoe deze club de volledige bouwsector heeft stil gelegd dan acht ik dit als zeer bedreigend voor Zandvoort. 1000’en bouwprojecten liggen stil met veel grotere belangen dan sport en vermaak.
pi_189094230
Dit zijn een paar stevige tegenvallers. Waarbij ik persoonlijk nog het meest onder de indruk ben van de miljoenen die de gemeente er tegenaan wil/moet smijten (8 mio). Voor 3 dagen racen. Voor 2 jaar, daarna geen garanties. Maar wel tekorten op jeugdzorg?
pi_189094319
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 08:15 schreef LorneMalvo het volgende:
Dit zijn een paar stevige tegenvallers. Waarbij ik persoonlijk nog het meest onder de indruk ben van de miljoenen die de gemeente er tegenaan wil/moet smijten (8 mio). Voor 3 dagen racen. Voor 2 jaar, daarna geen garanties. Maar wel tekorten op jeugdzorg?
Jeugdzorg levert geen geld op, de Grand Prix wel. De lokale economie en de overheid verdienen er meer aan dan wat de gemeente bijpast. Althans dat is in Spa het geval.

quote:
Ook dit jaar maakt de race wellicht opnieuw zeven miljoen euro verlies. Winst maken is gelukkig geen must, want door de economische en promotionele waarde van de Grand Prix Formule 1 wordt het verschil met een glimlach bijgepast door de Waalse overheid. "De Grand Prix verliest ieder jaar zeven miljoen euro, dat weten we. Maar er komt dertig miljoen terug via allerlei belastingen”, duidt De Boever.
https://nl.motorsport.com(...)1-zandvoort/4537756/
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_189094376
Het stikstofbesluit zal wel het grootste probleem zijn of het überhaupt allemaal door kan gaan. Kabinet kan wel zeggen dat de F1 er niet onder mag lijden, maar denk dat veel mensen liever hebben dat hun huis op tijd klaar is, dan dat er geracet kan worden in Zandvoort.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_189094418
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2019 08:25 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Jeugdzorg levert geen geld op, de Grand Prix wel. De lokale economie en de overheid verdienen er meer aan dan wat de gemeente bijpast. Althans dat is in Spa het geval.
[..]

https://nl.motorsport.com(...)1-zandvoort/4537756/
Dit is lulkoek voor de bühne.
  dinsdag 24 september 2019 @ 08:38:39 #216
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_189094444
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 08:30 schreef franklop het volgende:
Het stikstofbesluit zal wel het grootste probleem zijn of het überhaupt allemaal door kan gaan. Kabinet kan wel zeggen dat de F1 er niet onder mag lijden, maar denk dat veel mensen liever hebben dat hun huis op tijd klaar is, dan dat er geracet kan worden in Zandvoort.
Ja of gewoon beide? Waarom moeten we altijd 'een kant' kiezen?

Gewoon dat stikstofakkoord ergens stoppen waar de zon niet schijnt.
And so is the past
pi_189094475
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 september 2019 08:38 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Ja of gewoon beide? Waarom moeten we altijd 'een kant' kiezen?

Gewoon dat stikstofakkoord ergens stoppen waar de zon niet schijnt.
Gezien alle ontwikkelingen denk ik dat het negeren ervan al een gepasseerd station is :+
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 september 2019 @ 08:41:41 #218
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_189094479
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 08:35 schreef LorneMalvo het volgende:

[..]

Dit is lulkoek voor de bühne.
Want het past niet in je straatje?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_189094526
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 08:41 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Want het past niet in je straatje?
Ik heb hier geen straatje in. Dus tot zover dat.

Alleen het promotie argument kan ik goed volgen. Zandvoort zal iig 2 jaar meer bekendheid krijgen.
pi_189094555
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 08:30 schreef franklop het volgende:
Het stikstofbesluit zal wel het grootste probleem zijn of het überhaupt allemaal door kan gaan. Kabinet kan wel zeggen dat de F1 er niet onder mag lijden, maar denk dat veel mensen liever hebben dat hun huis op tijd klaar is, dan dat er geracet kan worden in Zandvoort.
Met het één los je ook het ander op.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_189094689
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2019 08:25 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Jeugdzorg levert geen geld op, de Grand Prix wel. De lokale economie en de overheid verdienen er meer aan dan wat de gemeente bijpast. Althans dat is in Spa het geval.
[..]

https://nl.motorsport.com(...)1-zandvoort/4537756/
Dat zijn van die berekeningen waar iedereen naar eigen voordeel rekent om het verhaal maar kloppend te maken. Je hebt geen idee wat ze berekenen, hoe ze cijfers bepaald hebben en over welke periode. Daarbij zijn het Walen dus in hoeverre er uberhaupt serieus gerekend is kun je je ook afvragen.
pi_189095153
Gelukkig kan je je makkelijk ingraven in Zandvoort, dus laat die klimaathippies maar komen! :P
pi_189095169
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 07:38 schreef DorothyGale het volgende:
Is het wel eens eerder gebeurd dat een circuit niet op tijd klaar/afgekeurd was? En wat is dan in dit geval plan B voor de organisatie?
Joh, 10 tallen!
pi_189095437
geen letter over al die liefhebbers die nu al uitkijken naar een leuk evenement op 3 mei. Daar is geen aandacht voor.

Er worden niet-bedreigde diersoorten genoemd, die verder niet in de media op beeld willen verschijnen.

Maandag een nieuwe poging om legitiem kaarten te bestellen. Ik ben bereid om een zandhagedis en rugstreeppad te adopteren. Op 3 mei gaan er 20 auto's een optocht rijden op Zandvoort en daar ben ik graag bij.

laten we kappen met de negatieve energie hier :s)
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_189095651
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 18:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het gaat niet naar Assen, nooit. Vergeet het maar en kap met die plaats in dit topic noemen.
Maar als het dat weekend in Amsterdam Beach niet door kan gaan, zullen ze dat circus toch moeten verkAssen. Is er een officieel reservecircuit aangewezen?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_189095690
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2019 10:55 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Maar als het dat weekend in Amsterdam Beach niet door kan gaan, zullen ze dat circus toch moeten verkAssen. Is er een officieel reservecircuit aangewezen?
Dan wordt GP niet verreden

Maar het is 7 a 8 maanden voordat het begin mei is. Dus er kan heel wat gebeuren in die tijd om de HP door te laten gaan.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_189095930
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 10:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
geen letter over al die liefhebbers die nu al uitkijken naar een leuk evenement op 3 mei. Daar is geen aandacht voor.

Er worden niet-bedreigde diersoorten genoemd, die verder niet in de media op beeld willen verschijnen.

Maandag een nieuwe poging om legitiem kaarten te bestellen. Ik ben bereid om een zandhagedis en rugstreeppad te adopteren. Op 3 mei gaan er 20 auto's een optocht rijden op Zandvoort en daar ben ik graag bij.

laten we kappen met de negatieve energie hier :s)
^O^

quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2019 10:55 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Maar als het dat weekend in Amsterdam Beach niet door kan gaan, zullen ze dat circus toch moeten verkAssen. Is er een officieel reservecircuit aangewezen?
Dan laten we ons verrAssen.
  dinsdag 24 september 2019 @ 11:22:29 #228
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_189095950
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 10:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
geen letter over al die liefhebbers die nu al uitkijken naar een leuk evenement op 3 mei. Daar is geen aandacht voor.

Er worden niet-bedreigde diersoorten genoemd, die verder niet in de media op beeld willen verschijnen.

Maandag een nieuwe poging om legitiem kaarten te bestellen. Ik ben bereid om een zandhagedis en rugstreeppad te adopteren. Op 3 mei gaan er 20 auto's een optocht rijden op Zandvoort en daar ben ik graag bij.

laten we kappen met de negatieve energie hier :s)
Als het er eenmaal echt aankomt gaat de enorme hype die gaat ontstaan je ook snel de strot uithangen, dat die kant gaan we ook krijgen :) . Nu zitten we in de fase dat iedereen die ergens aandacht voor wil even gebruik aan het maken is van de kans.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_189096044
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2019 10:55 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Maar als het dat weekend in Amsterdam Beach Zandvoort niet door kan gaan, zullen ze dat circus toch moeten verkAssen. Is er een officieel reservecircuit aangewezen?
Kappen met die onzin....
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 september 2019 @ 11:58:32 #230
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_189096336
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2019 10:55 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Maar als het dat weekend in Amsterdam Beach niet door kan gaan, zullen ze dat circus toch moeten verkAssen. Is er een officieel reservecircuit aangewezen?
Dan gaat het feest niet door. Assen zal nooit de F1 hosten, die hele discussie is compleet nutteloos.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_189096453
Assen krijgt dan dezelfde problemen als Zandvoort, aangezien het circuit ook aangepast moet worden.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_189096475
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 11:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dan gaat het feest niet door. Assen zal nooit de F1 hosten, die hele discussie is compleet nutteloos.
Laat je toch eens verassen door Assen. :D
pi_189096500
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 11:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dan gaat het feest niet door. Assen zal nooit de F1 hosten, die hele discussie is compleet nutteloos.
Ach, zeg nooit nooit. Als Zandvoort het in 2020 niet rond krijgt (wat zéér waarschijnlijk is) en de organisatoren willen toch een Nederlandse GP, dan maakt Assen voor 2021 en verder wellicht een kans. Toen Donington Park de GP “gegund” werd en deze niet door kon gaan is er een nieuwe deal met Silverstone gemaakt. Maar ook Assen zal geen leuke races opleveren... Nederland heeft geen geschikt circuit voor de F1.
pi_189096516
Heeft Nattekat aandelen in Circuitpark Zandvoort? Of is het gewoon kinderlijke naïviteit dat hij zo zeker is van zijn zaak dat de Dutch GP op Zandvoort doorgaat?
pi_189096543
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 11:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dan gaat het feest niet door. Assen zal nooit de F1 hosten, die hele discussie is compleet nutteloos.
Assen was toch een verboden woord in dit topic?
pi_189097050
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 september 2019 12:15 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:

[..]

Assen was toch een verboden woord in dit topic?
Ach, we kunnen ons
Storen aan de gekkigheid rond Zandvoort.
Serieus kunnen we het niet nemen.
Eerlijk gezegd vind ik het verspilling
Neemt niet weg dat een dutchgp goud is.
pi_189097326
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 09:04 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Dat zijn van die berekeningen waar iedereen naar eigen voordeel rekent om het verhaal maar kloppend te maken. Je hebt geen idee wat ze berekenen, hoe ze cijfers bepaald hebben en over welke periode. Daarbij zijn het Walen dus in hoeverre er uberhaupt serieus gerekend is kun je je ook afvragen.
Een aantal mensen denkt schijnbaar dat je allemaal speciale belastingen mag gaan innen als je een evenement organiseert. De enigen die netto gaan verdienen zijn de FIA en haar netwerkpartijen. Zandvoort krijgt wat geld voor de vergunning, waarschijnlijk. Geen 8 miljoen gok ik zo.

De rest is bierviltjes economie. Bijvoorbeeld dat er veel meer mensen op zandvoort af gaan komen en ze gaan consumeren. Aangezien alleen parkeergeld en toeristenbelasting naar de gemeente gaat snijden ze zich met een betere treinverbinding in de vingers en zullen ze tientallen jaren lang extra toeristen moeten laten overnachten in Zandvoort om iets terug te zien via toeristenbelasting om deze miljoenen goed te maken. Alle andere belastingen zijn indirect en vaak voor andere partijen. Zoals het rijk, omliggende gemeeenten (Haarlem, A'dam) en Schiphol / vliegmaatschappijen (voor zover al het logistiek niet is afgekocht door de FIA).

Of het moet zijn dat ik iets enorms over het hoofd zie, dan heb ik graag het tegendeel bewezen.

[ Bericht 0% gewijzigd door LorneMalvo op 24-09-2019 13:19:08 ]
  dinsdag 24 september 2019 @ 13:23:08 #238
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_189097630
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 12:48 schreef LorneMalvo het volgende:

[..]

Ach, we kunnen ons
Storen aan de gekkigheid rond Zandvoort.
Serieus kunnen we het niet nemen.
Eerlijk gezegd vind ik het verspilling
Neemt niet weg dat een dutchgp goud is.
Poging tot haiku?
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  dinsdag 24 september 2019 @ 13:29:28 #239
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_189097717
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 12:11 schreef McLaren_Fan het volgende:

[..]

Toen Donington Park de GP “gegund” werd en deze niet door kon gaan is er een nieuwe deal met Silverstone gemaakt.
Dat had er destijds ook al alle schijn van dat die deal meer gebruikt werd als pressie middel tov Silverstone dan een echte reële optie.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_189097823
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 13:29 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Dat had er destijds ook al alle schijn van dat die deal meer gebruikt werd als pressie middel tov Silverstone dan een echte reële optie.
Op Donington dachten ze daar anders over. Circuit is failliet gegaan aan de verbouwingen en de fees die ze aan de FOM verschuldigd waren.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 24 september 2019 @ 17:28:02 #241
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_189101276
Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat ze eerst bedacht hebben dat ze de GP gingen binnen halen en daarna pas dingen zijn gaan regelen op veel gebieden. Als ik zo'n GP zou binnenhalen zou ik al een heel draaiboek voor alles willen hebben.

Op deze manier voeden ze alleen maar de negatieve stroming terwijl het enthousiasme verstomt.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_189101325
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 17:28 schreef rubbereend het volgende:
Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat ze eerst bedacht hebben dat ze de GP gingen binnen halen en daarna pas dingen zijn gaan regelen op veel gebieden. Als ik zo'n GP zou binnenhalen zou ik al een heel draaiboek voor alles willen hebben.

Op deze manier voeden ze alleen maar de negatieve stroming terwijl het enthousiasme verstomt.
Ze hadden beter kunnen zorgen dat het in ieder geval goed geregeld zou kunnen worden een jaar later.

Zal wel lukken in 2020, maar met een hoop gezeur en halve uitgewerkte plannen.
SOONY
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 24 september 2019 @ 17:32:32 #243
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_189101368
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2019 17:30 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ze hadden beter kunnen zorgen dat het in ieder geval goed geregeld zou kunnen worden een jaar later.

Zal wel lukken in 2020, maar met een hoop gezeur en halve uitgewerkte plannen.
ze hadden beter van te voren dingen kunnen regelen. Dit je al vrij snel moet terug komen op je vervoersplan wil zeggen dat je je er totaal op verkeken hebt en nauwelijks over is nagedacht. En dat valt me van ze tegen want er zitten best een aantal slimme mensen bij elkaar in de organisatie
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 24 september 2019 @ 17:37:46 #244
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_189101471
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 13:36 schreef McLaren_Fan het volgende:

[..]

Op Donington dachten ze daar anders over. Circuit is failliet gegaan aan de verbouwingen en de fees die ze aan de FOM verschuldigd waren.
I know. Vandaar ook dat ik zeg dat het alle schijn ervan had. Vond het destijds al vreemd dat Silverstone al direct paraat stond én direct een contract kreeg van 20(?) jaar. Het leek erop dat Ecclestone er alles aan deed om Donington ten gronde te richten en op Silverstone meer druk te zetten, er leek destijds veel achter de schermen aan de hand te zijn iig. Specifiek weet ik het ook niet meer, is alweer een tijdje terug.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_189102074
https://www.nu.nl/binnenl(...)-prix-zandvoort.html

_O- _O- _O-

Gaat er iemand nog voor de nieuwe kaarten die beschikbaar zijn gekomen?

_ O- _O- _O-
pi_189102117
Pak uw tAssen, we gaan naar :X
pi_189102155
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 17:32 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ze hadden beter van te voren dingen kunnen regelen. Dit je al vrij snel moet terug komen op je vervoersplan wil zeggen dat je je er totaal op verkeken hebt en nauwelijks over is nagedacht. En dat valt me van ze tegen want er zitten best een aantal slimme mensen bij elkaar in de organisatie
Ja :Y
SOONY
  Moderator dinsdag 24 september 2019 @ 18:19:05 #248
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189102183
begint wel heel wazig te worden zo

ik zit te wachten op een bericht in de trent van 'die of die is er met het geld vandoor'
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_189102187
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 18:12 schreef McLaren_Fan het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)-prix-zandvoort.html

_O- _O- _O-

Gaat er iemand nog voor de nieuwe kaarten die beschikbaar zijn gekomen?

_ O- _O- _O-
Wordt een me een epic klucht van heb ik jou daar. En zie straks je geld maar eens terug te krijgen. Verbaas me dat dit zover heeft kunnen komen, zijn er dan geen tussentijdse mijlpalen vanuit overheid of FOM?
pi_189102201
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2019 18:15 schreef Smacked_Actor het volgende:
Pak uw tAssen, we gaan naar :X
Jezus Christus
SOONY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')