En waarom dacht je dat dan?quote:Op dinsdag 3 september 2019 21:30 schreef stokj het volgende:
Ik gokte het maar zal me niet verbazen als je het ooit had gezegd.
beter op een drumstel slaanquote:Op dinsdag 3 september 2019 21:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Sta nog steeds met m'n lul tegen de bar te slaan maar niemand kijkt op
Wil jij drumstel zijn?quote:Op dinsdag 3 september 2019 21:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
beter op een drumstel slaan
quote:
Ik wil dingen zeggen, maar dat doe ik nietquote:
ZEG DANquote:Op dinsdag 3 september 2019 21:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik wil dingen zeggen, maar dat doe ik niet
Dat jong moeten ze post-nataal aborterenquote:Op dinsdag 3 september 2019 21:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik wil dingen zeggen, maar dat doe ik niet
Doodsverwensingquote:Op dinsdag 3 september 2019 21:42 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Dat jong moeten ze post-nataal aborteren
JA IK DOE EEN BOODSCHAP, EEN BOODSCHAP, EEN BOODSCHAP. IK WEET DAT IK NIET KIEZEN KAN, AL LEKKERS. EN WAT KOST DAT DAN?quote:
Jammer dat hij geen Bart heet, anders hadden we een nieuw iets in kunnen voeren: de abartusquote:Op dinsdag 3 september 2019 21:42 schreef SoS87 het volgende:
Dat jong moeten ze post-nataal aborteren
Hier ga ik niet op klikkenquote:
Rapquote:Op dinsdag 3 september 2019 21:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist. Dit is de beste rapper.
Echt he, rappersquote:Op dinsdag 3 september 2019 21:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Verslaafd zijn aan wiet na je 30ste
Ik weet van de helft niet wat het is maar enjoy makker!quote:Op dinsdag 3 september 2019 21:57 schreef SoS87 het volgende:
Ik heb menuutje besteld, bami, babi pangan, foe yong hai, tau si kai, koe loe yuk en sate.
Weet je best, kom nouquote:Op dinsdag 3 september 2019 21:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik weet van de helft niet wat het is maar enjoy makker!
Ja al onderweg, klinkt goedquote:
quote:
Fleshlightquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:06 schreef Kopjechino het volgende:
Weet iemand een leuk cadeau voor een vriend van mij? Hij houdt van koffie en gamen.
Je moest dit echt googlen?quote:
Hij heeft een vriendin, genoeg live action voor hem.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:12 schreef SoS87 het volgende:
Koffie, een fleshlight en een abonnement op pronhub
Jaquote:
Geef hem een Java-boekquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:06 schreef Kopjechino het volgende:
Weet iemand een leuk cadeau voor een vriend van mij? Hij houdt van koffie en gamen.
Geef hem een degelijke koffieapparaat of een game koffiemok.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:06 schreef Kopjechino het volgende:
Mijn punt was meer dat André Rieu een Limburger is, en dat ik dat dus niet ben. Maar oké, ik snap je gedachtengangquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:20 schreef stokj het volgende:
Vanuit Limburg is Brabant het dichtstbij.
Koffieapparaat heeft hij al, koffiemok zat ik ook al aan te denken. Maar dat is weer te weinig. Hij heeft mij wel laatst een geweldig cadeau gegeven voor mijn verjaardag, moet dan ook wel echt iets leuks geven vind ik.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:21 schreef stokj het volgende:
Geef hem een degelijke koffieapparaat of een game koffiemok.
Ja nee laat maarquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:26 schreef Ivo1986 het volgende:
Wat niet? Weet niet waarover het gaat
quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn punt was meer dat André Rieu een Limburger is, en dat ik dat dus niet ben. Maar oké, ik snap je gedachtengang
In welke orde van geweldigheid had hij jou een cadeau gegeven?quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Koffieapparaat heeft hij al, koffiemok zat ik ook al aan te denken. Maar dat is weer te weinig. Hij heeft mij wel laatst een geweldig cadeau gegeven voor mijn verjaardag, moet dan ook wel echt iets leuks geven vind ik.
Op het werk waarderen ze Limburgers heel erg vanwege de Limburgse vlaaien. Gek genoeg hebben de 6 Limburgers die bij de afdeling werken allemaal een bijbaantje gehad als vlaaienbakker.quote:
Haha tja die vlaaien zijn ook nauwelijks aan te slepen en betaalde erg goedquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Op het werk waarderen ze Limburgers heel erg vanwege de Limburgse vlaaien. Gek genoeg hebben de 6 Limburgers die bij de afdeling werken allemaal een bijbaantje gehad als vlaaienbakker.
Als in: ik heb een sprongetje gemaakt van vreugde. Voor de mensen die mij niet kennen: dat doe ik maar zelden.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:28 schreef stokj het volgende:
In welke orde van geweldigheid had hij jou een cadeau gegeven?
Je kreeg een sybian?quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Als in: ik heb een sprongetje gemaakt van vreugde. Voor de mensen die mij niet kennen: dat doe ik maar zelden.
Nee, een buttplug. En een DIY anusbleek setje.quote:
Vet, heb je foto’s als ze in gebruik zijn?quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, een buttplug. En een DIY anusbleek setje.
Ik heb zo'n vibrerend ei wat je in je hol kan stoppen. Lekker man.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nog niet, maar ga met Engie onze promo nog opnemen dus zal ze dan wel gebruikenquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:33 schreef Ivo1986 het volgende:
Vet, heb je foto’s als ze in gebruik zijn?
Lekker johquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:34 schreef SoS87 het volgende:
Ik heb zo'n vibrerend ei wat je in je hol kan stoppen. Lekker man.
Maar dan is een fleshlight voor hem toch juist goed?quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik zal eerlijk zeggen als ik een vlaai haal of er staan verschillende vlaaien bij de pantrytafel weet ik nooit welke ik moet kiezen (nadat ik die met alcohol, en koffie al heb weggeselecteerd).quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:30 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Haha tja die vlaaien zijn ook nauwelijks aan te slepen en betaalde erg goed
Oké, even serieus dan haha.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Maar dan is een fleshlight voor hem toch juist goed?
Misschien een zak koffiebonen die hij lekker vindt en een game waar hij heel er naar uitkijkt?quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Als in: ik heb een sprongetje gemaakt van vreugde. Voor de mensen die mij niet kennen: dat doe ik maar zelden.
Kan ie rukken terwijl zij haar anjer bleekt.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Maar dan is een fleshlight voor hem toch juist goed?
Aha. Kijk dat inderdaad. Of een goed boek over zijn game ideologieën.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oké, even serieus dan haha.
Ik had een super mooie LP gehad van mijn lievelingsband
Borderlands 3 heeft hij al gepre-orderedquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:45 schreef stokj het volgende:
Misschien een zak koffiebonen die hij lekker vindt en een game waar hij heel er naar uitkijkt?
quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:45 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Kan ie rukken terwijl zij haar anjer bleekt.![]()
@:geerd
Led Zeppelinquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oké, even serieus dan haha.
Ik had een super mooie LP gehad van mijn lievelingsband
Hij leest nietquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:45 schreef stokj het volgende:
Aha. Kijk dat inderdaad. Of een goed boek over zijn game ideologieën.
Niet mijn favo band, maar staat wel hoog in het lijstjequote:
Zitten wel echt gave dingen tussenquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:47 schreef stokj het volgende:
https://www.bestproducts.(...)-for-gamers/?slide=1
Maar echt hoorquote:
quote:
Niet opgeven, je kan tegen je maat zeggen dat zijn cadeau nog onderweg is en dat je goed had nagedacht wat je hem zou geven.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zitten wel echt gave dingen tussen
Ben alleen bang dat dat nooit binnen is voor zondag aanstaande
Verkeerde smiley zie ik nuquote:Op dinsdag 3 september 2019 23:30 schreef stokj het volgende:
Niet opgeven, je kan tegen je maat zeggen dat zijn cadeau nog onderweg is en dat je goed had nagedacht wat je hem zou geven.
Ik ben over een paar weken jarig. Ik zeg het je alvast dan heb je nog bedenk- en bezorgtijd voor mijn cadeau😜🤣😂😅
Ik vind een goede thrillerboek lezen leuk, sport, naar dieren kijken, eten. Soms vind ik mijn dossiers leuk als er leuke dingen in staan. Zo zijn er wel meer dingen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 23:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Verkeerde smiley zie ik nu
Maar oké.
Dat is wel een idee. Ik zal morgen eens kijken wat ik kan kopen. Misschien zijn sommige dingen ook wel voor een redelijke prijs te bestellen in Nederland. Is het wat sneller binnen
Ja daaag, moet ik nog een cadeau gaan verzinnen
Wat vind je allemaal leuk, is er nog iets dat je graag wil?
Welterusten, sterkte en succes!quote:Op dinsdag 3 september 2019 23:34 schreef Kopjechino het volgende:
Maar ik ga nu slapen lieve mensen, morgen van 7:00 tot 19:00 werken
Slaap lekker
Oké oké. Dus een thrillerboek, kaartjes voor de dierentuin of voetbalwedstrijd, aan je dossiers heb ik nietsquote:Op dinsdag 3 september 2019 23:39 schreef stokj het volgende:
Ik vind een goede thrillerboek lezen leuk, sport, naar dieren kijken, eten. Soms vind ik mijn dossiers leuk als er leuke dingen in staan. Zo zijn er wel meer dingen.
Ben niet van het materiële. Al zou een menselijke en vrouwelijke vriendin wel leuk zijn🤣😂😅 (inb4: niet de attributen van Geerdje)
HEEEEUUUUUJJJquote:
JAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 4 september 2019 05:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
HEEEEUUUUUJJJ
WE MOGEN WEER HIEPHOI HIEPHOI
Zal jou eens laten bloeien.quote:Op woensdag 4 september 2019 05:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oei daar bloeit iets moois op
Én ik mag overwerken vandaag. Man man man, deze dag kan niet beterquote:
Haha lekker heuuuyquote:Op woensdag 4 september 2019 05:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zal jou eens laten bloeien.
[..]
Én ik mag overwerken vandaag. Man man man, deze dag kan niet beter
Ga muziek luisteren ofzo, krant lezen zoiets.quote:Op woensdag 4 september 2019 05:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Me2 verveel me kapot in de trein
Dan val ik in slaapquote:Op woensdag 4 september 2019 05:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ga muziek luisteren ofzo, krant lezen zoiets.
Ik las altijd in de trein
Muziek is ALTIJD een goed ideequote:Op woensdag 4 september 2019 05:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Muziekje luisteren kan wel ja
Truequote:Op woensdag 4 september 2019 05:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Muziek is ALTIJD een goed idee
Dat ik veel te vroeg weer wakker wasquote:
Daarna toch nog wel geslapen?quote:Op woensdag 4 september 2019 06:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat ik veel te vroeg weer wakker was
Ja gelukkig welquote:Op woensdag 4 september 2019 06:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daarna toch nog wel geslapen?
Heb toch echt eerst ☕ nodigquote:Op woensdag 4 september 2019 06:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We gaan er weer voor de volle 110% tegenaan.
Anders knetter gewoon even wat tikken gevenquote:Op woensdag 4 september 2019 07:37 schreef JJH het volgende:
Koffie word as we speak voor mij gezet. Hoop ik.
Houd toch eens je bek dicht stomme tuinkabouterquote:
Nou nou nouquote:Op woensdag 4 september 2019 07:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Houd toch eens je bek dicht stomme tuinkabouter
Ben er nogquote:Op woensdag 4 september 2019 07:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij ook een heel fijne dag toegewenst.
Leugens!quote:Op woensdag 4 september 2019 07:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Jouw ui is anders de meest drukke van het topic...
Hehequote:
🤣🤣😅quote:Op woensdag 4 september 2019 05:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oké oké. Dus een thrillerboek, kaartjes voor de dierentuin of voetbalwedstrijd, aan je dossiers heb ik niets![]()
Haha, dat kan ik zo niet voor je regelen
Het lichaam van christus als ontbijtquote:Op woensdag 4 september 2019 08:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jezus die had ik om 6 uur al op.
Ik God.quote:Op woensdag 4 september 2019 08:51 schreef noodgang het volgende:
[..]
Het lichaam van christus als ontbijt
Mja de koffiezetter maakt best wat lawaai, (bonen schredder) en dan wordt dochterlief te vroeg wakker, en dan is ze echt niet te genietenquote:Op woensdag 4 september 2019 08:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jezus die had ik om 6 uur al op.
Hey das herkenbaarquote:Op woensdag 4 september 2019 08:59 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Mja de koffiezetter maakt best wat lawaai, (bonen schredder) en dan wordt dochterlief te vroeg wakker, en dan is ze echt niet te genieten
En dat is gelukkig best vaakquote:Op woensdag 4 september 2019 09:04 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ach, als ze goed heeft geslapen is ze echt een schatje
Maar jij gaat toch richting werk dus dan heb je daar geen last vanquote:Op woensdag 4 september 2019 08:59 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Mja de koffiezetter maakt best wat lawaai, (bonen schredder) en dan wordt dochterlief te vroeg wakker, en dan is ze echt niet te genieten
Ik moest haar ook uit bed halen en naar het kdv brengen, vriendinlief moest al om 7 beginnen.quote:Op woensdag 4 september 2019 09:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar jij gaat toch richting werk dus dan heb je daar geen last van
Oh ja dan is het niet handig nee.quote:Op woensdag 4 september 2019 09:10 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik moest haar ook uit bed halen en naar het kdv brengen, vriendinlief moest al om 7 beginnen.
Dusja ik heb wel baad bij dat ze wat langer kan slapen, aankleden enzo is erg lastig als ze giftig is
Ik wil me een ouderwets apparaat slim maken met een Pi, dus de avond al koffiedrap in de filter, water erin, aanzetten, ma de slimme stecker staat uit en dan de volgende ochtend vanuit bed die aan zettenquote:Op woensdag 4 september 2019 09:12 schreef JJH het volgende:
Ik zet geen koffie 's morgens voordat ik de deur uit ga.Is me teveel moeite.
Blij dat ik van kdv af benquote:Op woensdag 4 september 2019 09:10 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik moest haar ook uit bed halen en naar het kdv brengen, vriendinlief moest al om 7 beginnen.
Dusja ik heb wel baad bij dat ze wat langer kan slapen, aankleden enzo is erg lastig als ze giftig is
Nog een paar maandjes en mag ze naar de grote basisschoolquote:Op woensdag 4 september 2019 09:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Blij dat ik van kdv af ben
Kan je toch ook gewoon op een timer zetten.quote:Op woensdag 4 september 2019 09:13 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik wil me een ouderwets apparaat slim maken met een Pi, dus de avond al koffiedrap in de filter, water erin, aanzetten, ma de slimme stecker staat uit en dan de volgende ochtend vanuit bed die aan zetten
Sta niet dagelijks om dezelfde tijd op, altijd met die pinnetjes kloten geen zin inquote:Op woensdag 4 september 2019 09:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan je toch ook gewoon op een timer zetten.
Ik zou gewoon gemalen koffie erinstoppen in plaats van drab.quote:Op woensdag 4 september 2019 09:13 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik wil me een ouderwets apparaat slim maken met een Pi, dus de avond al koffiedrap in de filter, water erin, aanzetten, ma de slimme stecker staat uit en dan de volgende ochtend vanuit bed die aan zetten
Ja jao droge koffie prutquote:Op woensdag 4 september 2019 09:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zou gewoon gemalen koffie erinstoppen in plaats van drab.
Maar ik pak op de zaak, of na m'n eerste rit koffie. Dan is er gezet.
Leuk!!quote:Op woensdag 4 september 2019 09:15 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Nog een paar maandjes en mag ze naar de grote basisschool
Laatste keer dat wij geweest zijn is een paar maanden terug en die kleine van mij begint nog steeds at random het deuntje van carnaval festival te neurien.quote:Op woensdag 4 september 2019 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu zit ik met Efteling muziek in mijn hoofd
quote:Op woensdag 4 september 2019 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu zit ik met Efteling muziek in mijn hoofd
Ja die dus.quote:
quote:Op woensdag 4 september 2019 09:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Laatste keer dat wij geweest zijn is een paar maanden terug en die kleine van mij begint nog steeds at random het deuntje van carnaval festival te neurien.
Dat is het meest vervelende liedje dat ze hebben.quote:
Moet je een keer naar Disney gaan.quote:Op woensdag 4 september 2019 09:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is het meest vervelende liedje dat ze hebben.
Wel cutequote:Op woensdag 4 september 2019 09:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is het meest vervelende liedje dat ze hebben.
Ahquote:Op woensdag 4 september 2019 09:31 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Doet die van mij ook, en elke avond het boekje van Joki in de efteling
Tyfus duur. Wil er nog wel een keer heen met hem ja. Maar zo godvergeten duur man.quote:Op woensdag 4 september 2019 09:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet je een keer naar Disney gaan.
Dat welquote:
Gelukkig hebben we die niet en vindt hij Joki ook niet echt interessant.quote:Op woensdag 4 september 2019 09:31 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Doet die van mij ook, en elke avond het boekje van Joki in de efteling
Daar gaat je vakantiegeld.quote:Op woensdag 4 september 2019 09:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Tyfus duur. Wil er nog wel een keer heen met hem ja. Maar zo godvergeten duur man.
[..]
Dat wel
[..]
Gelukkig hebben we die niet en vindt hij Joki ook niet echt interessant.
Ze loopt ook de halve dag met een knuffel van Jokiquote:Op woensdag 4 september 2019 09:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja en dat voor drie dagen ofzoquote:Op woensdag 4 september 2019 09:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar gaat je vakantiegeld.
Ff googelen hoe die er ook alweer uit ziet.quote:Op woensdag 4 september 2019 09:33 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ze loopt ook de halve dag met een knuffel van Joki
Warner Brothers movie world ofzoiets in Duitsland is ook leuk en stuk goedkoperquote:Op woensdag 4 september 2019 09:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Tyfus duur. Wil er nog wel een keer heen met hem ja. Maar zo godvergeten duur man.
[..]
Dat wel
[..]
quote:Op woensdag 4 september 2019 09:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ff googelen hoe die er ook alweer uit ziet.
Is dit iets nieuws? Nog nooit gezien.quote:
¤ 17,50 in de Eftelingquote:Op woensdag 4 september 2019 09:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is dit iets nieuws? Nog nooit gezien.
Ff neuken in het reuzenrad.quote:Op woensdag 4 september 2019 09:36 schreef JJH het volgende:
Eigenlijk zou de efteling twee weken paar open moeten gaan als 18+ park en dan de boel renamen naar Befteling.
Ze wou die vogel Jet ook ma dat hebben we er gelukkig uit weten te krijgenquote:Op woensdag 4 september 2019 09:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dagje uit en je bent meteen blut.
Niet te hard wiebelen anders kiepel je uit het bakje.quote:Op woensdag 4 september 2019 09:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ff neuken in het reuzenrad.
Ik heb hoogtevrees dus ik kwak echt helemaal verkeerd.quote:Op woensdag 4 september 2019 09:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet te hard wiebelen anders kiepel je uit het bakje.
quote:Op woensdag 4 september 2019 09:36 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ze wou die vogel Jet ook ma dat hebben we er gelukkig uit weten te krijgen
Holle bolle gijs een keer goed opvullenquote:Op woensdag 4 september 2019 09:36 schreef JJH het volgende:
Eigenlijk zou de efteling twee weken paar open moeten gaan als 18+ park en dan de boel renamen naar Befteling.
Blinddoek om en gepijpt worden dan maar.quote:Op woensdag 4 september 2019 09:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb hoogtevrees dus ik kwak echt helemaal verkeerd.
Lange Jan krijgt ook een heel andere betekenis...quote:Op woensdag 4 september 2019 09:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Holle bolle gijs een keer goed opvullen
Dat sowieso.quote:Op woensdag 4 september 2019 09:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Blinddoek om en gepijpt worden dan maar.
Ohjaquote:Op woensdag 4 september 2019 09:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Lange Jan krijgt ook een heel andere betekenis...
Die hebben geen disney.quote:Op woensdag 4 september 2019 09:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Warner Brothers movie world ofzoiets in Duitsland is ook leuk en stuk goedkoper
Scheelt ook wel een aantal kilometers vanaf jou.quote:Op woensdag 4 september 2019 09:33 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik wil me tegen die tijd misschien een jaar abbo pakken daar, rete duur maja wel vaker gaan P
Uhu naar Amsterdam kan ik langer onderweg zijnquote:Op woensdag 4 september 2019 09:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die hebben geen disney.
[..]
Scheelt ook wel een aantal kilometers vanaf jou.
Uhu voorlopig nog wel.quote:Op woensdag 4 september 2019 09:44 schreef JJH het volgende:
Kinderen van zes zijn over het algemeen nog te klein voor de grote attractieparken.
Binnenkort komen er serieus achtbanen waar kinderen vanaf 90cm in kunnen.quote:Op woensdag 4 september 2019 09:47 schreef dud0r het volgende:
ij riep vorig jaar al dat hij in de vliegende Hollander wilde toen we er langs liepen.
Gelukkig is hij daar nog te klein voor. Voor alle achtbanen trouwens wat mooi uit komt want ik houd
Tofquote:Op woensdag 4 september 2019 09:48 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Binnenkort komen er serieus achtbanen waar kinderen vanaf 90cm in kunnen.
quote:Op woensdag 4 september 2019 09:48 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Binnenkort komen er serieus achtbanen waar kinderen vanaf 90cm in kunnen.
Motorblokje! Weer op het strand liggen.quote:
Nee vandaag niet. Vertrek zo naar de volgende plekquote:Op woensdag 4 september 2019 10:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Motorblokje! Weer op het strand liggen.
Wat is dat?quote:
quote:
Ook lekker.quote:Op woensdag 4 september 2019 10:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee vandaag niet. Vertrek zo naar de volgende plek
Ben ik mee bezig yoquote:
Uhuquote:Op woensdag 4 september 2019 10:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ook lekker.
[..]
Ben ik mee bezig yo
Klopt.quote:Op woensdag 4 september 2019 10:34 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Er is vast een ontmoetingsplek bij jou in de buurt.
Het is je achtertuin hequote:
Nadeel is dat je dan je scherm zo lastig zietquote:
Ik zou het niet durven zeggen.quote:Op woensdag 4 september 2019 11:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nadeel is dat je dan je scherm zo lastig ziet
Ik het extrene schermen aan de laptop hangen dus die condoom kan wel eromheenquote:Op woensdag 4 september 2019 11:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nadeel is dat je dan je scherm zo lastig ziet
quote:
Waarom hyperlinkt jouw laptop wel en mijn laptop niet?quote:Op woensdag 4 september 2019 11:12 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik het extrene schermen aan de laptop hangen dus die condoom kan wel eromheen
Ja die heb ik thuis niet.quote:Op woensdag 4 september 2019 11:12 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik het extrene schermen aan de laptop hangen dus die condoom kan wel eromheen
Is een aannamequote:
Snack genot nogquote:
Komt door de punt .quote:Op woensdag 4 september 2019 11:14 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Waarom hyperlinkt jouw laptop wel en mijn laptop niet?
Omdat er een punt achter staat bij jouquote:Op woensdag 4 september 2019 11:14 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Waarom hyperlinkt jouw laptop wel en mijn laptop niet?
Inderdaad.quote:Op woensdag 4 september 2019 11:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze verkopen vogels tv steunen. Dat deed het eerst wel
@:limoentjuh
Ach zo. Je moet er wel een beetje Trust in hebben. Anders BenQ je niks waard.quote:Op woensdag 4 september 2019 11:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze verkopen vogels tv steunen. Dat deed het eerst wel
@:limoentjuh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |