Verkeerde smiley zie ik nuquote:Op dinsdag 3 september 2019 23:30 schreef stokj het volgende:
Niet opgeven, je kan tegen je maat zeggen dat zijn cadeau nog onderweg is en dat je goed had nagedacht wat je hem zou geven.
Ik ben over een paar weken jarig. Ik zeg het je alvast dan heb je nog bedenk- en bezorgtijd voor mijn cadeau😜🤣😂😅
Ik vind een goede thrillerboek lezen leuk, sport, naar dieren kijken, eten. Soms vind ik mijn dossiers leuk als er leuke dingen in staan. Zo zijn er wel meer dingen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 23:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Verkeerde smiley zie ik nu
Maar oké.
Dat is wel een idee. Ik zal morgen eens kijken wat ik kan kopen. Misschien zijn sommige dingen ook wel voor een redelijke prijs te bestellen in Nederland. Is het wat sneller binnen
Ja daaag, moet ik nog een cadeau gaan verzinnen
Wat vind je allemaal leuk, is er nog iets dat je graag wil?
Welterusten, sterkte en succes!quote:Op dinsdag 3 september 2019 23:34 schreef Kopjechino het volgende:
Maar ik ga nu slapen lieve mensen, morgen van 7:00 tot 19:00 werken
Slaap lekker
Oké oké. Dus een thrillerboek, kaartjes voor de dierentuin of voetbalwedstrijd, aan je dossiers heb ik nietsquote:Op dinsdag 3 september 2019 23:39 schreef stokj het volgende:
Ik vind een goede thrillerboek lezen leuk, sport, naar dieren kijken, eten. Soms vind ik mijn dossiers leuk als er leuke dingen in staan. Zo zijn er wel meer dingen.
Ben niet van het materiële. Al zou een menselijke en vrouwelijke vriendin wel leuk zijn🤣😂😅 (inb4: niet de attributen van Geerdje)
HEEEEUUUUUJJJquote:
JAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 4 september 2019 05:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
HEEEEUUUUUJJJ
WE MOGEN WEER HIEPHOI HIEPHOI
Zal jou eens laten bloeien.quote:Op woensdag 4 september 2019 05:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oei daar bloeit iets moois op
Én ik mag overwerken vandaag. Man man man, deze dag kan niet beterquote:
Haha lekker heuuuyquote:Op woensdag 4 september 2019 05:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zal jou eens laten bloeien.
[..]
Én ik mag overwerken vandaag. Man man man, deze dag kan niet beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |