Maar dan is een fleshlight voor hem toch juist goed?quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, een buttplug. En een DIY anusbleek setje.
Ik zal eerlijk zeggen als ik een vlaai haal of er staan verschillende vlaaien bij de pantrytafel weet ik nooit welke ik moet kiezen (nadat ik die met alcohol, en koffie al heb weggeselecteerd).quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:30 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Haha tja die vlaaien zijn ook nauwelijks aan te slepen en betaalde erg goed
Oké, even serieus dan haha.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Maar dan is een fleshlight voor hem toch juist goed?
Misschien een zak koffiebonen die hij lekker vindt en een game waar hij heel er naar uitkijkt?quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Als in: ik heb een sprongetje gemaakt van vreugde. Voor de mensen die mij niet kennen: dat doe ik maar zelden.
Kan ie rukken terwijl zij haar anjer bleekt.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Maar dan is een fleshlight voor hem toch juist goed?
Aha. Kijk dat inderdaad. Of een goed boek over zijn game ideologieën.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oké, even serieus dan haha.
Ik had een super mooie LP gehad van mijn lievelingsband
Borderlands 3 heeft hij al gepre-orderedquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:45 schreef stokj het volgende:
Misschien een zak koffiebonen die hij lekker vindt en een game waar hij heel er naar uitkijkt?
quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:45 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Kan ie rukken terwijl zij haar anjer bleekt.![]()
@:geerd
Led Zeppelinquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oké, even serieus dan haha.
Ik had een super mooie LP gehad van mijn lievelingsband
Hij leest nietquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:45 schreef stokj het volgende:
Aha. Kijk dat inderdaad. Of een goed boek over zijn game ideologieën.
Niet mijn favo band, maar staat wel hoog in het lijstjequote:
Zitten wel echt gave dingen tussenquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:47 schreef stokj het volgende:
https://www.bestproducts.(...)-for-gamers/?slide=1
Maar echt hoorquote:
quote:
Niet opgeven, je kan tegen je maat zeggen dat zijn cadeau nog onderweg is en dat je goed had nagedacht wat je hem zou geven.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zitten wel echt gave dingen tussen
Ben alleen bang dat dat nooit binnen is voor zondag aanstaande
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |