Anders knetter gewoon even wat tikken gevenquote:Op woensdag 4 september 2019 07:37 schreef JJH het volgende:
Koffie word as we speak voor mij gezet. Hoop ik.
Houd toch eens je bek dicht stomme tuinkabouterquote:
Nou nou nouquote:Op woensdag 4 september 2019 07:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Houd toch eens je bek dicht stomme tuinkabouter
Ben er nogquote:Op woensdag 4 september 2019 07:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij ook een heel fijne dag toegewenst.
Leugens!quote:Op woensdag 4 september 2019 07:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Jouw ui is anders de meest drukke van het topic...
Hehequote:
🤣🤣😅quote:Op woensdag 4 september 2019 05:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oké oké. Dus een thrillerboek, kaartjes voor de dierentuin of voetbalwedstrijd, aan je dossiers heb ik niets![]()
Haha, dat kan ik zo niet voor je regelen
Het lichaam van christus als ontbijtquote:Op woensdag 4 september 2019 08:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jezus die had ik om 6 uur al op.
Ik God.quote:Op woensdag 4 september 2019 08:51 schreef noodgang het volgende:
[..]
Het lichaam van christus als ontbijt
Mja de koffiezetter maakt best wat lawaai, (bonen schredder) en dan wordt dochterlief te vroeg wakker, en dan is ze echt niet te genietenquote:Op woensdag 4 september 2019 08:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jezus die had ik om 6 uur al op.
Hey das herkenbaarquote:Op woensdag 4 september 2019 08:59 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Mja de koffiezetter maakt best wat lawaai, (bonen schredder) en dan wordt dochterlief te vroeg wakker, en dan is ze echt niet te genieten
En dat is gelukkig best vaakquote:Op woensdag 4 september 2019 09:04 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ach, als ze goed heeft geslapen is ze echt een schatje
Maar jij gaat toch richting werk dus dan heb je daar geen last vanquote:Op woensdag 4 september 2019 08:59 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Mja de koffiezetter maakt best wat lawaai, (bonen schredder) en dan wordt dochterlief te vroeg wakker, en dan is ze echt niet te genieten
Ik moest haar ook uit bed halen en naar het kdv brengen, vriendinlief moest al om 7 beginnen.quote:Op woensdag 4 september 2019 09:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar jij gaat toch richting werk dus dan heb je daar geen last van
Oh ja dan is het niet handig nee.quote:Op woensdag 4 september 2019 09:10 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik moest haar ook uit bed halen en naar het kdv brengen, vriendinlief moest al om 7 beginnen.
Dusja ik heb wel baad bij dat ze wat langer kan slapen, aankleden enzo is erg lastig als ze giftig is
Ik wil me een ouderwets apparaat slim maken met een Pi, dus de avond al koffiedrap in de filter, water erin, aanzetten, ma de slimme stecker staat uit en dan de volgende ochtend vanuit bed die aan zettenquote:Op woensdag 4 september 2019 09:12 schreef JJH het volgende:
Ik zet geen koffie 's morgens voordat ik de deur uit ga.Is me teveel moeite.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |