Blij dat ik van kdv af benquote:Op woensdag 4 september 2019 09:10 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik moest haar ook uit bed halen en naar het kdv brengen, vriendinlief moest al om 7 beginnen.
Dusja ik heb wel baad bij dat ze wat langer kan slapen, aankleden enzo is erg lastig als ze giftig is
Nog een paar maandjes en mag ze naar de grote basisschoolquote:Op woensdag 4 september 2019 09:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Blij dat ik van kdv af ben
Kan je toch ook gewoon op een timer zetten.quote:Op woensdag 4 september 2019 09:13 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik wil me een ouderwets apparaat slim maken met een Pi, dus de avond al koffiedrap in de filter, water erin, aanzetten, ma de slimme stecker staat uit en dan de volgende ochtend vanuit bed die aan zetten
Sta niet dagelijks om dezelfde tijd op, altijd met die pinnetjes kloten geen zin inquote:Op woensdag 4 september 2019 09:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan je toch ook gewoon op een timer zetten.
Ik zou gewoon gemalen koffie erinstoppen in plaats van drab.quote:Op woensdag 4 september 2019 09:13 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik wil me een ouderwets apparaat slim maken met een Pi, dus de avond al koffiedrap in de filter, water erin, aanzetten, ma de slimme stecker staat uit en dan de volgende ochtend vanuit bed die aan zetten
Ja jao droge koffie prutquote:Op woensdag 4 september 2019 09:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zou gewoon gemalen koffie erinstoppen in plaats van drab.
Maar ik pak op de zaak, of na m'n eerste rit koffie. Dan is er gezet.
Leuk!!quote:Op woensdag 4 september 2019 09:15 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Nog een paar maandjes en mag ze naar de grote basisschool
Laatste keer dat wij geweest zijn is een paar maanden terug en die kleine van mij begint nog steeds at random het deuntje van carnaval festival te neurien.quote:Op woensdag 4 september 2019 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu zit ik met Efteling muziek in mijn hoofd
quote:Op woensdag 4 september 2019 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu zit ik met Efteling muziek in mijn hoofd
Ja die dus.quote:
quote:Op woensdag 4 september 2019 09:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Laatste keer dat wij geweest zijn is een paar maanden terug en die kleine van mij begint nog steeds at random het deuntje van carnaval festival te neurien.
Dat is het meest vervelende liedje dat ze hebben.quote:
Moet je een keer naar Disney gaan.quote:Op woensdag 4 september 2019 09:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is het meest vervelende liedje dat ze hebben.
Wel cutequote:Op woensdag 4 september 2019 09:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is het meest vervelende liedje dat ze hebben.
Ahquote:Op woensdag 4 september 2019 09:31 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Doet die van mij ook, en elke avond het boekje van Joki in de efteling
Tyfus duur. Wil er nog wel een keer heen met hem ja. Maar zo godvergeten duur man.quote:Op woensdag 4 september 2019 09:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet je een keer naar Disney gaan.
Dat welquote:
Gelukkig hebben we die niet en vindt hij Joki ook niet echt interessant.quote:Op woensdag 4 september 2019 09:31 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Doet die van mij ook, en elke avond het boekje van Joki in de efteling
Daar gaat je vakantiegeld.quote:Op woensdag 4 september 2019 09:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Tyfus duur. Wil er nog wel een keer heen met hem ja. Maar zo godvergeten duur man.
[..]
Dat wel
[..]
Gelukkig hebben we die niet en vindt hij Joki ook niet echt interessant.
Ze loopt ook de halve dag met een knuffel van Jokiquote:Op woensdag 4 september 2019 09:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we die niet en vindt hij Joki ook niet echt interessant.
Ja en dat voor drie dagen ofzoquote:Op woensdag 4 september 2019 09:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar gaat je vakantiegeld.
Ff googelen hoe die er ook alweer uit ziet.quote:Op woensdag 4 september 2019 09:33 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ze loopt ook de halve dag met een knuffel van Joki
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |