Geef hem een Java-boekquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:06 schreef Kopjechino het volgende:
Weet iemand een leuk cadeau voor een vriend van mij? Hij houdt van koffie en gamen.
Geef hem een degelijke koffieapparaat of een game koffiemok.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:06 schreef Kopjechino het volgende:
Weet iemand een leuk cadeau voor een vriend van mij? Hij houdt van koffie en gamen.
Mijn punt was meer dat André Rieu een Limburger is, en dat ik dat dus niet ben. Maar oké, ik snap je gedachtengangquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:20 schreef stokj het volgende:
Vanuit Limburg is Brabant het dichtstbij.
Koffieapparaat heeft hij al, koffiemok zat ik ook al aan te denken. Maar dat is weer te weinig. Hij heeft mij wel laatst een geweldig cadeau gegeven voor mijn verjaardag, moet dan ook wel echt iets leuks geven vind ik.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:21 schreef stokj het volgende:
Geef hem een degelijke koffieapparaat of een game koffiemok.
Ja nee laat maarquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:26 schreef Ivo1986 het volgende:
Wat niet? Weet niet waarover het gaat
quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn punt was meer dat André Rieu een Limburger is, en dat ik dat dus niet ben. Maar oké, ik snap je gedachtengang
In welke orde van geweldigheid had hij jou een cadeau gegeven?quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Koffieapparaat heeft hij al, koffiemok zat ik ook al aan te denken. Maar dat is weer te weinig. Hij heeft mij wel laatst een geweldig cadeau gegeven voor mijn verjaardag, moet dan ook wel echt iets leuks geven vind ik.
Op het werk waarderen ze Limburgers heel erg vanwege de Limburgse vlaaien. Gek genoeg hebben de 6 Limburgers die bij de afdeling werken allemaal een bijbaantje gehad als vlaaienbakker.quote:
Haha tja die vlaaien zijn ook nauwelijks aan te slepen en betaalde erg goedquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Op het werk waarderen ze Limburgers heel erg vanwege de Limburgse vlaaien. Gek genoeg hebben de 6 Limburgers die bij de afdeling werken allemaal een bijbaantje gehad als vlaaienbakker.
Als in: ik heb een sprongetje gemaakt van vreugde. Voor de mensen die mij niet kennen: dat doe ik maar zelden.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:28 schreef stokj het volgende:
In welke orde van geweldigheid had hij jou een cadeau gegeven?
Je kreeg een sybian?quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Als in: ik heb een sprongetje gemaakt van vreugde. Voor de mensen die mij niet kennen: dat doe ik maar zelden.
Nee, een buttplug. En een DIY anusbleek setje.quote:
Vet, heb je foto’s als ze in gebruik zijn?quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, een buttplug. En een DIY anusbleek setje.
Ik heb zo'n vibrerend ei wat je in je hol kan stoppen. Lekker man.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, een buttplug. En een DIY anusbleek setje.
Nog niet, maar ga met Engie onze promo nog opnemen dus zal ze dan wel gebruikenquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:33 schreef Ivo1986 het volgende:
Vet, heb je foto’s als ze in gebruik zijn?
Lekker johquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:34 schreef SoS87 het volgende:
Ik heb zo'n vibrerend ei wat je in je hol kan stoppen. Lekker man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |