abonnement Unibet Coolblue
pi_188710428
quote:

Op de Westzeedijk in Rotterdam is vrijdagmiddag een agent gewond geraakt toen hij werd geslagen door een lid van een trouwstoet, dat bevestigt de politie.
Op videobeelden is te zien dat een politieagent op de grond ligt. Volgens ooggetuigen is de agent tegen de vlakte geslagen.

De politie had meerdere meldingen gekregen van een overlastgevende trouwstoet in het centrum van Rotterdam. Op de Westzeedijk werden de wagens aan de kant gezet voor een controle. Een van de deelnemers was daar niet van gediend en gedroeg zich agressief. Daarop werd de man aangehouden. Een andere deelnemer, die ook verhaal kwam halen, sloeg de agent neer.

De man die werd aangehouden en de man die de klap uitdeelde sloegen vervolgens op de vlucht. De aanvankelijk aangehouden man kon worden teruggevonden. De man die de klap uitdeelde is nog niet terecht.

De agent is nagekeken in een ambulance en aanspreekbaar. Er wordt gezocht naar de gevluchte man.

FOTOS & BEELDEN
Het houdt niet op...niet vanzelf :N
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 30 augustus 2019 @ 17:28:26 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_188710447
Laat me tütteren :r

Keihard aanpakken dit tuig
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_188710450
Misschien moeten we het Turken gewoon verbieden om te trouwen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2019 17:29:10 ]
pi_188710580
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 17:29 schreef LelijKnap het volgende:
Misschien moeten we het Turken gewoon verbieden om te trouwen.
Gewoon in Turkije. En dan mogen ze daar ook blijven.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_188710621
Die copper heeft toch een gun? Of was hij knock-out? Volgens mij mag hij gewoon schieten als hij aangevallen wordt..
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_188710651
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 17:47 schreef DoubleUU het volgende:
Die copper heeft toch een gun? Of was hij knock-out? Volgens mij mag hij gewoon schieten als hij aangevallen wordt..
Ah weer iemand die teveel films heeft gezien.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_188710662
Ah Rotterdam..!

Ons voorland, jij voorspeller van onze toekomst..!

-O-
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 17:50:22 #8
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_188710664
Volgens bepaalde NWS-posters moeten we niet zo moeilijk doen bij dit soort festiviteiten. Agent tegen de vlakte slaat moet gewoon kunnen anders ben je intolerant.
pi_188710671
Waar zijn de beelden waar dat teringlijertje 5 wapenstokken in zijn nek krijgt? #WilGenieten
pi_188710674
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 17:50 schreef Twiitch het volgende:
Volgens bepaalde NWS-posters moeten we niet zo moeilijk doen bij dit soort festiviteiten. Agent tegen de vlakte slaat moet gewoon kunnen anders ben je intolerant.
Idd waar is zoef zoef de turk
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 17:51:20 #11
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_188710676
Die aso's moet je gewoon een keer hard aanpakken, stelletje neanderthalers
pi_188710677
weer dat kut volk, meteen terug naar Turkije
pi_188710710
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 17:51 schreef Murdera het volgende:

[..]

Idd waar is zoef zoef de turk
Het is warm. Waarschijnlijk blonde vrouwen lastigvallen in het zwembad.
pi_188710775
Kunnen ze niet weer gewoon vlaggen op een brug of zo?
pi_188710839
Het is weer de laatste vrijdag van de maand, dus tijd voor…

Het enige echte alternatieve inburgeringsexamen voor Moslims!

*met vandaag uw gastheer Hoogslaper*

1. Je verveelt je en bent op zoek naar een activiteit. Wat lijkt je leuk?

a. Je gaat naar het voetbalveld om een grensrechter dood te schoppen.
b. Je neemt een pistool mee naar school en schiet de conrector door het hoofd.
c. Je schiet een regisseur van de fiets af en spietst een briefje in zijn buik.
d. Je gaat in Den Haag mensen kelen terwijl je ‘allahu akbar’ schreeuwt.
e. Je gaat in een Utrechtse tram om je heen schieten terwijl je ‘allahu akbar’ schreeuwt.
f. Als traditioneel onderdeel van een trouwstoet sla je een agent neer.

…En jawel, we hebben een winnaarrrr….!

*O*
pi_188710875
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 18:05 schreef Hoogslaper het volgende:
Het is weer de laatste vrijdag van de maand, dus tijd voor…

Het enige echte alternatieve inburgeringsexamen voor Moslims!

*met vandaag uw gastheer Hoogslaper*

1. Je verveelt je en bent op zoek naar een activiteit. Wat lijkt je leuk?

a. Je gaat naar het voetbalveld om een grensrechter dood te schoppen.
b. Je neemt een pistool mee naar school en schiet de conrector door het hoofd.
c. Je schiet een regisseur van de fiets af en spietst een briefje in zijn buik.
d. Je gaat in Den Haag mensen kelen terwijl je ‘allahu akbar’ schreeuwt.
e. Je gaat in een Utrechtse tram om je heen schieten terwijl je ‘allahu akbar’ schreeuwt.
f. Als traditioneel onderdeel van een trouwstoet sla je een agent neer.

…En jawel, we hebben een winaarrrr….!

*O*
Als ik dit zo zie dan denk ik soms stiekem dat het misschien wel tijd is voor een maatschappelijk brede discussie.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 18:11:19 #17
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_188710898
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 18:08 schreef DoubleUU het volgende:
Als ik dit zo zie dan denk ik soms stiekem dat het misschien wel tijd is voor een burgeroorlog.
Die is er al, alleen doen wij nog even niet mee ;(
pi_188710934
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 18:11 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Die is er al, alleen doen wij nog even niet mee ;(
Ik hoop nog steeds op verstandigere politici. Baudet is heel goed bezig, maar het demoniseren is bizar. Er zijn heel veel gebrainwashte mensen in Nederland. Die wachten nog op de 1000 piek van Rutte.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_188710935
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 18:08 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Als ik dit zo zie dan denk ik soms stiekem dat het misschien wel tijd is voor een maatschappelijk brede discussie.
Oh ja joh!?! Zou je denken..? _O-
pi_188710945
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 18:14 schreef Hoogslaper het volgende:

[..]

Oh ja joh!?! Zou je denken..? _O-
Jij hebt niet door dat het een snelle edit is geweest. Hoe ad rem is dat?
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_188710952
Tja ze laten zelf steeds meer over zich heenlopen door die lui dan krijg je dat.


Nu maar echt eens keihard aanpakken met een forse straf.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_188710957
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 18:15 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Jij hebt niet door dat het een snelle edit is geweest. Hoe ad rem is dat?
Ah, inderdaad nu zie ik het in de quote. Tsja, ik was nog een beetje aan het nagloeien van mijn goddelijke sarcastische post. :s)
pi_188710961
De politie stelt ook geen kut meer voor tegenwoordig. Zwaar onderbemand en gebonden aan allerlei diversiteits- en anti-racistisch beleid, maakt het ze het werk onmogelijk.
Er zijn steeds meer "lekken" bij de politie sinds het diversiteitsbeleid. Goh.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_188710971
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 17:50 schreef Twiitch het volgende:
Volgens bepaalde NWS-posters moeten we niet zo moeilijk doen bij dit soort festiviteiten. Agent tegen de vlakte slaat moet gewoon kunnen anders ben je intolerant.
Hooggeplaatste criminelen geoefend in vechten, die criminelen bestrijden. Tja, dan mag men niet verbaast zijn over dergelijke schermutselingen.
pi_188711052
die Chinese bruiloften altijd
pi_188711064
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 18:17 schreef DoubleUU het volgende:
De politie stelt ook geen kut meer voor tegenwoordig. Zwaar onderbemand en gebonden aan allerlei diversiteits- en anti-racistisch beleid, maakt het ze het werk onmogelijk.
Er zijn steeds meer "lekken" bij de politie sinds het diversiteitsbeleid. Goh.
er zal wel weer zo'n politiemiep er bij staan kijken hebben uit vrees een gelnageltje te beschadigen
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 18:29:20 #27
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_188711084
De comments hier van nerds :')
pi_188711092
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 18:27 schreef 20100 het volgende:

[..]

er zal wel weer zo'n politiemiep er bij staan kijken hebben uit vrees een gelnageltje te beschadigen
Een politieagent zou een zware opleiding moeten volgen, om de beste eruit te filteren, en een salaris van 4000 netto ofzo. Dan krijg je de allerbeste agenten. En de wet uitvoeren. Nu is het bijna een uitzendbaantje.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_188711114
Trouwstoeten.

:')
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_188711140
En gewoon schieten. Dat creëert een precedent. Agenten in Nederland moeten vaker hun vuurwapen gebruiken.
Als je in Amerika zo op een agent afgaat dan kan je zomaar doodgeschoten worden.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_188711158
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 18:32 schreef DoubleUU het volgende:
En gewoon schieten. Dat creëert een precedent. Agenten in Nederland moeten vaker hun vuurwapen gebruiken.
Als je in Amerika zo op een agent afgaat dan kan je zomaar doodgeschoten worden.
Nekklem
pi_188711173
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 18:34 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Nekklem
En wat als je als agent 80 kg bent en de verdachte 145 kg ? Allebei getrained zeg maar..
Nek klem is dan leuk maar dan tilt ie je gewoon op.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_188711228
quote:
Wtfaq dit volk moet echt zo snel mogelijk weg. Ik zie de beelden nu pas. Politie moet nu beginnen met schieten.
Nederland veranderd in een derdewereld land.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_188711248
quote:
"Diversiteit is onze grootste kracht..!"

>:)
pi_188711261
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 18:39 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Wtfaq dit volk moet echt zo snel mogelijk weg. Ik zie de beelden nu pas. Politie moet nu beginnen met schieten.
Nederland veranderd in een derdewereld land.
Waar ik woon komt het ook voor en daar doet de politie niets omdat anders de situatie misschien escaleert. :')
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 18:43:02 #37
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_188711277
Neergeslagen agent zal binnenkort wel een jong meisje knuppelen om de opgelopen frustratie van zich af te slaan.
pi_188711286
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 18:41 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Waar ik woon komt het ook voor en daar doet de politie niets omdat anders de situatie misschien escaleert. :')
Laffe kutpolitie. Ik snap niet dat mensen er nog werken. Het zou een stevig statement zijn als 1000 agenten ontslag zouden nemen door onvrede. 20 jaar geleden was de politie nog oppermachtig.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_188711337
Je ziet ook op de beelden dat de politie in eerste instantie de stoet met piepende banden voorbij laat gaan. Pas later proberen ze de stoet te laten stoppen waarna die agent tegen de vlakte geslagen word.
Zelfs wanneer er versterking komt en de politie met een bus voor de stoet uitrijd stoppen de auto's niet en gaan ze gewoon door met hun wangedrag.

De politie staat echt machteloos tegen dit tuig.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 18:48:30 #40
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_188711363
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 18:08 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Als ik dit zo zie dan denk ik soms stiekem dat het misschien wel tijd is voor een maatschappelijk brede discussie.
Zolang half Nederland de andere helft voor racist, fascist of nationalist uitmaakt na alleen maar gebruik van het T- of het M-woord, gaat dit er niet komen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_188711448
Bij mijn zus om de hoek laatst ook al. Complete weg geblokkeerd. Ambulance kon er niet door en ze gedroegen zich agressief tegen het personeel. Je familielid zou maar met spoed geholpen moeten worden dit aso volk blokkeert het verkeer.

Je kunt ook niet stellen dat het Turkse cultuur is om te toeteren want cultuur is een ontwikkeling die niet zo snel gaat. Autos bestaan nog niet zo heel lang en al helemaal niet in Turkije. Pas na de tweede wereldoorlog daarvoor reden ze op paarden daar en die toeteren niet.
Land of the free. Home of the brave.
pi_188711450
Bij de volgende trouwerij meteen de brandweer erop af sturen en de hele bende wegspuiten.
pi_188711547
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 18:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De politie staat echt machteloos tegen dit tuig.
Gewoon de stoet volgen en alles filmen, uiteindelijk moeten ze toch naar de trouw- of feestzaal.

Daar iedereen en alles binnenste buiten keren tot duidelijk is wie welke auto bestuurd heeft.
So we just called him Fred too
pi_188711594
Zelfs al bestraf je degenen in de stoet die zich misdragen, het maakt geen indruk. Ze zullen het gewoon weer opnieuw doen, omdat we niet laten zien wie er hier de baas is.

Er zit niets anders op dan een laatste ultieme kruistocht, om Europa te verschonen van figuren die hier niets te zoeken hebben.

Istanboel moet weer Constantinopel worden..!
pi_188711609
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 19:03 schreef Cothen het volgende:

[..]

Gewoon de stoet volgen en alles filmen, uiteindelijk moeten ze toch naar de trouw- of feestzaal.

Daar iedereen en alles binnenste buiten keren tot duidelijk is wie welke auto bestuurd heeft.
Een stoet die ter plekke voor gevaarlijke verkeerssituaties zorgen en waar meerdere politievoertuigen naast rijden gewoon hun gang laten gaan en achteraf met allerlei dure onderzoeken gaan proberen om alsnog de daders op te sporen?

Dan is dat de-escaleren wat de politie nu (probeerde) doet nog beter. In elk geval probeer je dan nog om de verkeersveiligheid in de gaten te houden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_188711649
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 19:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Een stoet die ter plekke voor gevaarlijke verkeerssituaties zorgen en waar meerdere politievoertuigen naast rijden gewoon hun gang laten gaan en achteraf met allerlei dure onderzoeken gaan proberen om alsnog de daders op te sporen?
De kracht van mijn oplossing is dat je iemands bruiloft verpest.
Voor Turken is de bruiloft een belangrijk, zo niet het belangrijkste feest van iemands leven.

Best kut als dat verpest wordt door je neven die zich niet aan de regels kunnen houden.
So we just called him Fred too
pi_188711844
De feestlocatie lijkt me niet zo moeilijk te vinden. Stuur dan maar even een arrestatieteam heen, er zijn er waarschijnlijk meerdere die aan het signalement voldoen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_188711967
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 18:17 schreef DoubleUU het volgende:
De politie stelt ook geen kut meer voor tegenwoordig. Zwaar onderbemand en gebonden aan allerlei diversiteits- en anti-racistisch beleid, maakt het ze het werk onmogelijk.
Er zijn steeds meer "lekken" bij de politie sinds het diversiteitsbeleid. Goh.
pi_188712058
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 18:29 schreef dagobertE6 het volgende:
De comments hier van nerds :')
Wat dan?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 19:54:01 #50
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_188712063
Die gast mag blij zijn dat dit niet de V.S is.
Anders werd hij doorzeeft met twee magazijn kogels.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_188712096
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 18:55 schreef Scarface88 het volgende:
Bij mijn zus om de hoek laatst ook al. Complete weg geblokkeerd. Ambulance kon er niet door en ze gedroegen zich agressief tegen het personeel. Je familielid zou maar met spoed geholpen moeten worden dit aso volk blokkeert het verkeer.

Je kunt ook niet stellen dat het Turkse cultuur is om te toeteren want cultuur is een ontwikkeling die niet zo snel gaat. Autos bestaan nog niet zo heel lang en al helemaal niet in Turkije. Pas na de tweede wereldoorlog daarvoor reden ze op paarden daar en die toeteren niet.
Ik wil gewoon hinniken :(
pi_188712193
Het blijkt nu dat de agent in het begin van het dumpertfilmpje alleen een waarschuwing probeerde te geven aan de chauffeur. Nog voordat dat lukte schoot de stoet met hoge snelheid en piepende banden de kruising over. De agent zie je daarna snel instappen en met sirene aan de achtervolging weer inzetten. Later zou die agent, toen hij dezelfde bestuurder opnieuw aan wou spreken, neergeslagen zijn.

Waarom zou je zo'n asociale stoet sowieso slechts een waarschuwing willen geven?

[ Bericht 34% gewijzigd door voetbalmanager2 op 30-08-2019 20:13:26 ]
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 20:12:39 #53
481589 Orion_in_space
The world is ours
pi_188712256
Natuurlijk is dit niet netjes maar als je naar de culturele verrijking kijkt die deze man ons brengt, dan valt dit incidentje toch in het niet?
pi_188712286
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 20:12 schreef Orion_in_space het volgende:
Natuurlijk is dit niet netjes maar als je naar de culturele verrijking kijkt die deze man ons brengt, dan valt dit incidentje toch in het niet?
Precies, wie kent het niet, aan de schijterij na een broodje döner omdat de chef-de-cuisine vergeten was z'n handen te wassen. Zijn dingen die je meegemaakt moet hebben, jeweet :s)
pi_188712380
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 20:16 schreef Hoogslaper het volgende:

[..]

Precies, wie kent het niet, aan de schijterij na een broodje döner omdat de chef-de-cuisine vergeten was z'n handen te wassen. Zijn dingen die je meegemaakt moet hebben, jeweet :s)
Oplossing: geen broodje döner meer eten.
pi_188712414
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 20:12 schreef Orion_in_space het volgende:
Natuurlijk is dit niet netjes maar als je naar de culturele verrijking kijkt die deze man ons brengt, dan valt dit incidentje toch in het niet?
Ik begrijp je ironie, maar serieus: ik heb nog nooit enige culturele verrijking door een Turk meegemaakt.

Wat ik wel vrij vaak heb ervaren, is dat een Turk zich 100% aanpast aan de Nederlandse cultuur. En dat is prima. Dan zijn ze wat mij betreft allemaal welkom.

De Turkse cultuur is op zichzelf ook prima. Maar niet hier. Graag in Turkije.
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 20:31:05 #57
481589 Orion_in_space
The world is ours
pi_188712458
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 20:27 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Ik begrijp je ironie, maar serieus: ik heb nog nooit enige culturele verrijking door een Turk meegemaakt.

Wat ik wel vrij vaak heb ervaren, is dat een Turk zich 100% aanpast aan de Nederlandse cultuur. En dat is prima. Dan zijn ze wat mij betreft allemaal welkom.

De Turkse cultuur is op zichzelf ook prima. Maar niet hier. Graag in Turkije.
Ben je nooit wakker geworden met een tintelend gevoel in te tenen dat zich langzaam naar je hoofd reist en uiteindelijk uitmondt in een orgastisch ontknoping in je hoofd?

Dat is culturele verrijking.
pi_188712481
Als politieagent moet je in eerste instantie altijd de-escalerend te werk gaan vind ik. Een trouwstoet hinderen met een controle hoort daar niet bij (tenzij er sprake is van acute dreiging). Ik vraag me af of dit allemaal wel nodig geweest was.

Dat gezegd hebbende is een agent slaan not done natuurlijk. Als ik het filmpje zo zie, vraag ik me ook af waarom zo'n enigszins onzeker overkomende agent zo solistisch handelt. Dit lijkt me een onoverzichtelijk situatie die je niet zonder versterking aan wil gaan.
pi_188712486
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 20:31 schreef Orion_in_space het volgende:

[..]

Ben je nooit wakker geworden met een tintelend gevoel in te tenen dat zich langzaam naar je hoofd reist en uiteindelijk uitmondt in een orgastisch ontknoping in je hoofd?

Dat is culturele verrijking.
Nee, helaas nooit meegemaakt. Wat moet je daarvoor slikken?
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 20:34:01 #60
481589 Orion_in_space
The world is ours
pi_188712505
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 20:32 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Nee, helaas nooit meegemaakt. Wat moet je daarvoor slikken?
De multiculturele samenleving.
pi_188712693
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 20:24 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Oplossing: geen broodje döner meer eten.
Oh, absoluut.

Ik eet geen broodjes döner meer, als ik ga shoppen voor kleding laat ik 'made in Pakistan' liggen en binnenkort ga ik elektrisch rijden, zodat ik geen brandstof uit Saudi-Arabië hoef te tanken.

Als je wilt dat er einde komt aan moslimgeweld in Nederland is het heel simpel:

Koop niet bij moslims. Gaan ze vanzelf weg.
pi_188712755
Ik moet bekennen dat ik in mijn hele leven nog nooit een broodje döner heb gegeten.

Dus ik weet gelukkig niet wat ik mis.
pi_188712795
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 20:32 schreef Hamzoef het volgende:
Als politieagent moet je in eerste instantie altijd de-escalerend te werk gaan vind ik. Een trouwstoet hinderen met een controle hoort daar niet bij (tenzij er sprake is van acute dreiging). Ik vraag me af of dit allemaal wel nodig geweest was.

Serieus :')

De agent probeert een stoet die zich als idioten gedragen te waarschuwen. Ze schieten nog voor ze de waarschuwing aan hebben gehoord op hoge snelheid en met piepende banden voorbij de agent. En jij vraagt je af of het wel nodig was wat die agent deed? :')

Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 20:52:37 #64
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_188712837
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 20:32 schreef Hamzoef het volgende:
Als politieagent moet je in eerste instantie altijd de-escalerend te werk gaan vind ik.
Alle misdaad en overtredingen toestaan want het zou weleens kunnen escaleren _O_
pi_188712851
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 20:44 schreef Hoogslaper het volgende:

[..]

Oh, absoluut.

Ik eet geen broodjes döner meer, als ik ga shoppen voor kleding laat ik 'made in Pakistan' liggen en binnenkort ga ik elektrisch rijden, zodat ik geen brandstof uit Saudi-Arabië hoef te tanken.

Als je wilt dat er einde komt aan moslimgeweld in Nederland is het heel simpel:

Koop niet bij moslims. Gaan ze vanzelf weg.
Huh moslims uit Pakistan blijven weg uit het westen als ze minder aan jou verdienen?
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 20:56:00 #66
481589 Orion_in_space
The world is ours
pi_188712881
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 20:32 schreef Hamzoef het volgende:
Als politieagent moet je in eerste instantie altijd de-escalerend te werk gaan vind ik. Een trouwstoet hinderen met een controle hoort daar niet bij (tenzij er sprake is van acute dreiging). Ik vraag me af of dit allemaal wel nodig geweest was.

Dat gezegd hebbende is een agent slaan not done natuurlijk. Als ik het filmpje zo zie, vraag ik me ook af waarom zo'n enigszins onzeker overkomende agent zo solistisch handelt. Dit lijkt me een onoverzichtelijk situatie die je niet zonder versterking aan wil gaan.
Net zoals toen een aantal jaar geleden Marokkanen auto's in de fik aan het steken waren. Toen deden ze ook niets om de-escalerend op te treden. Er was maar 1 iemand tegen, degene van wie de auto was maar je kunt het niet iedereen het naar zijn zin maken.
pi_188712883
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 20:32 schreef Hamzoef het volgende:
Als politieagent moet je in eerste instantie altijd de-escalerend te werk gaan vind ik.
Als één van jouw broeders met een hele grote rugzak met draden eruit 'allahu akbar' loopt te schreeuwen, hoe de-escaleer ik de situatie dan?

a. Ik werk 'm tegen de grond
b. Ik ga een gezellig gesprek met 'm aan en we wisselen gedachten uit over onze culturen
c. Ik hou afstand en hij detoneert zijn rugzak en vermoord tientallen van mijn landgenoten

:?
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 20:58:06 #68
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_188712907
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 20:32 schreef Hamzoef het volgende:
Als politieagent moet je in eerste instantie altijd de-escalerend te werk gaan vind ik. Een trouwstoet hinderen met een controle hoort daar niet bij (tenzij er sprake is van acute dreiging). Ik vraag me af of dit allemaal wel nodig geweest was.

Dat gezegd hebbende is een agent slaan not done natuurlijk. Als ik het filmpje zo zie, vraag ik me ook af waarom zo'n enigszins onzeker overkomende agent zo solistisch handelt. Dit lijkt me een onoverzichtelijk situatie die je niet zonder versterking aan wil gaan.
Jij bent een levend voorbeeld van dat zelfs hoogopgeleide tutteraars nog een naar randje hebben: cliëntelisme.
pi_188712917
Waarom is er niemand neergeschoten? :? :?
No amount of money ever bought a second of time.
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 20:59:59 #70
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_188712936
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 20:58 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Jij bent een levend voorbeeld van dat zelfs hoogopgeleide tutteraars nog een naar randje hebben: cliëntelisme.
Daarom is er ook geen zelfreinigend vermogen. De gelederen blijven gesloten, zelfkritiek bestaat niet in die kringen.
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
  Spellchecker vrijdag 30 augustus 2019 @ 21:02:06 #71
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_188712981
Even een droontje met jeukpoeder en/of smurfenspray over die stoeter laten vliegen?
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 21:03:44 #72
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_188713015
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 20:58 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Jij bent een levend voorbeeld van dat zelfs hoogopgeleide tutteraars nog een naar randje hebben: cliëntelisme.
Daarom moet je ze ook niet op belangrijke posities hebben.
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 21:03:45 #73
22565 asco
Los in deze tent
pi_188713016
In Amerika hadden ze hem kapot geschoten. Maar dat is dan ook een rechtvaardig land. 👍
pi_188713021
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 21:02 schreef maily het volgende:
Even een droontje met jeukpoeder en/of smurfenspray over die stoeter laten vliegen?
Mobiele Eenheid. Eerst een flink deken van traangas er overheen. En wie dan nog moeilijk doet gewoon neerknuppelen.
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 21:04:01 #75
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_188713025
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 20:24 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Oplossing: geen broodje döner meer eten.
Dan moet het wel een Turkse bruiloftsstoet zijn en dat is het niet.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_188713088
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 20:56 schreef Orion_in_space het volgende:

[..]

Net zoals toen een aantal jaar geleden Marokkanen auto's in de fik aan het steken waren. Toen deden ze ook niets om de-escalerend op te treden. Er was maar 1 iemand tegen, degene van wie de auto was maar je kunt het niet iedereen het naar zijn zin maken.
Dat is wel een andere situatie.
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 21:07:44 #77
481589 Orion_in_space
The world is ours
pi_188713103
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 21:07 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dat is wel een andere situatie.
Maar ook daar trad men de-escalerend op.
pi_188713121
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 21:04 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Dan moet het wel een Turkse bruiloftsstoet zijn en dat is het niet.
Moeilijk te zien op de 2 filmpjes. Er rijden verschillende auto's met vlaggen en die lijken geheel rood te zijn. Dat is eerder de Marokkaanse vlag dan Turkse vlaggen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_188713127
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 18:29 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Een politieagent zou een zware opleiding moeten volgen, om de beste eruit te filteren, en een salaris van 4000 netto ofzo. Dan krijg je de allerbeste agenten. En de wet uitvoeren. Nu is het bijna een uitzendbaantje.
Oja, moet men lieden gaan betalen, die meestal slechts gehandicapten bestraffen? Lieden die ook nog eens willen dat de jongeren nooit goed kunnen of zullen zien? Waardoor de slechtziende jongeren altijd de door ouderen neergezette vallen te laat opmerken?
pi_188713148
Ja maar je zal op de mooiste dag van het leven van je vrienden/familieleden ook maar door zo'n hollandse hond staande gehouden en aangesproken worden, ik denk dat velen er niet bij stilstaan wat een vernedering dat is, jaloers als ze zijn bij het zien van al die mooie dure bolides die zijzelf nooit zouden kunnen betalen.

Mijn hartelijke felicitaties aan het bruidspaar! Toet toet! :B
pi_188713158
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 21:03 schreef asco het volgende:
In Amerika hadden ze hem kapot geschoten. Maar dat is dan ook een rechtvaardig land. 👍
Ik vraag me toch af hoe die gesprekken gaan in de politiekantine. Na alle ellende die deze lui meemaken moet toch de meest wereldvreemde, naïeve agent een gigantische rode pil door z’n strot geduwd krijgen?

Niemand die zegt: ‘Hey jongens, wie wil er wat bijverdienen buiten dienst, ff een greppeltje graven op de Veluwe om het bewijsmateriaal kwijt te raken en we hebben het er niet meer over..?’

:{
pi_188713159
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 21:04 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Dan moet het wel een Turkse bruiloftsstoet zijn en dat is het niet.
Want Dogan (verdachte#2) is geen Turkse naam?
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 21:12:04 #83
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_188713172
quote:
15s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 21:10 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Ja maar je zal op de mooiste dag van het leven van je vrienden/familieleden ook maar door zo'n hollandse hond staande gehouden en aangesproken worden, ik denk dat velen er niet bij stil staan wat een vernedering dat is, jaloers als ze zijn bij het zien van al die mooie dure bolides die zijzelf nooit zouden kunnen betalen.

Mijn hartelijke felicitaties aan het bruidspaar! Toet toet! :B
Deze man weet. Ben je lekker aan het tuteren komt er zo’n kaas je even de les lezen. Wat denkt hij wel, pure uitlokking
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
pi_188713228
quote:
15s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 21:10 schreef van_Lamehuizen het volgende:
jaloers als ze zijn bij het zien van al die mooie dure bolides die zijzelf nooit zouden kunnen betalen.
Net zoals de bestuurders van die bolides ze vaak maar net voor een dagje kunnen betalen...
So we just called him Fred too
pi_188713347
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 20:32 schreef Hamzoef het volgende:
Als politieagent moet je in eerste instantie altijd de-escalerend te werk gaan vind ik. Een trouwstoet hinderen met een controle hoort daar niet bij (tenzij er sprake is van acute dreiging). Ik vraag me af of dit allemaal wel nodig geweest was.

Dat gezegd hebbende is een agent slaan not done natuurlijk. Als ik het filmpje zo zie, vraag ik me ook af waarom zo'n enigszins onzeker overkomende agent zo solistisch handelt. Dit lijkt me een onoverzichtelijk situatie die je niet zonder versterking aan wil gaan.
Als agent een overlastgevende trouwstoet "hinderen" door een controle uit te voeren is "escaleren".

Jij meent dit echt.

Dit lezen we goed.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_188713378
quote:
4s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 21:25 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Als agent een overlastgevende trouwstoet "hinderen" door een controle uit te voeren is "escaleren".

Jij meent dit echt.

Dit lezen we goed.
Toch niks nieuws man. Al die Turken zijn delicate lelietjes die nou eenmaal kunnen ontploffen als je nare dingen tegen ze zegt. Dan moet je dat ook maar niet doen.
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 21:40:08 #87
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_188713573
Geen bruiloftgasten, ze waren op weg naar het #democratiefestival. En dan word je ineens aangehouden door zoʼn geüniformeerde fascist!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_188713582
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 21:27 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Toch niks nieuws man. Al die Turken zijn delicate lelietjes die nou eenmaal kunnen ontploffen als je nare dingen tegen ze zegt. Dan moet je dat ook maar niet doen.
Ze zullen elkaar nooit afvallen. Dat hebben we gezien in de zaak 'Milica van Doorn'.

Eng, als je er wat langer over nadenkt. Zij klitten samen, wij zijn wat meer individualistisch. En welke groep maakt er meer kinderen?

Ja, het belooft nog wat voor de toekomst.
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 21:42:50 #89
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_188713610
In ASD was er wel opgetreden door Halsema :') _O- _O-
pi_188713614
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 17:47 schreef DoubleUU het volgende:
Die agent heeft toch een vuurwapen? Of was hij buiten-westen? Volgens mij mag hij gewoon schieten als hij aangevallen wordt.
In Nederland hebben agenten niet altijd een vuurwapen. En dat is meestal ook niet nodig, gelukkig. Men probeert de-escalerend te werken.
pi_188713638
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 20:32 schreef Hamzoef het volgende:
Als politieagent moet je in eerste instantie altijd de-escalerend te werk gaan vind ik.
Eens.
quote:
Een trouwstoet hinderen met een controle hoort daar niet bij (tenzij er sprake is van acute dreiging). Ik vraag me af of dit allemaal wel nodig geweest was.
Wat een onzin!
quote:
Dat gezegd hebbende hoor je een agent niet te slaan natuurlijk. Als ik het filmpje zo zie vraag ik me ook af waarom zo'n enigszins onzeker overkomende agent zo solistisch handelt. Dit lijkt me een onoverzichtelijk situatie die je niet zonder versterking aan wil gaan.
pi_188713719
quote:
4s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 21:25 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Als agent een overlastgevende trouwstoet "hinderen" door een controle uit te voeren is "escaleren".


Wat wilde hij precies controleren dan?

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2019 21:53:49 ]
pi_188713732
quote:
Ook bruidegom opgepakt in zaak uit de hand gelopen trouwstoet
https://www.rijnmond.nl/n(...)d-gelopen-trouwstoet
Mooi, bruiloftsnacht mag hij in zijn cel vieren *O*
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_188713758
De bruidegom ging dus gewoon naar zijn eigen trouwerij in een gestolen auto.
Cultuurtje weer hoor :')
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_188713771
Dirty Harry zou wel raad weten met deze Ottomaanse kruimelcriminelen.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_188713774
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 21:52 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Wat wilde hij precies controleren dan?
Of de auto van de bruidegom misschien gestolen was?
Het antwoord daarop blijkt dus ja te zijn :')
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_188713777
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 21:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De bruidegom ging dus gewoon naar zijn eigen trouwerij in een gestolen auto.
Cultuurtje weer hoor :')
Vast netjes gehuurd bij een gierige Hollander.
pi_188713817
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 21:52 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Wat wilde hij precies controleren dan?
Als alloctoon tuig onnodig toeterend met al dan niet gejatte pooierbakken het verkeer onveilig maakt is het niet meer dan logisch dat men aangehouden wordt.
pi_188713828
"Een van de auto's die meereed in de stoet, bleek bij de aanhoudingen gestolen geregistreerd te zijn."

Heerlijk als vooroordelen worden bevestigd *O*
pi_188713958
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 20:32 schreef Hamzoef het volgende:
Als politieagent moet je in eerste instantie altijd de-escalerend te werk gaan vind ik. Een trouwstoet hinderen met een controle hoort daar niet bij (tenzij er sprake is van acute dreiging). Ik vraag me af of dit allemaal wel nodig geweest was.

Dat gezegd hebbende is een agent slaan not done natuurlijk. Als ik het filmpje zo zie, vraag ik me ook af waarom zo'n enigszins onzeker overkomende agent zo solistisch handelt. Dit lijkt me een onoverzichtelijk situatie die je niet zonder versterking aan wil gaan.
Goh, Hamzoef die het gedrag van inteeltbroeders weer eens goedpraat :')

Die staat nog te lachen als ze zijn moeder verkrachten als activiteit tijdens de vrijgezellendag.
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 22:18:56 #101
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_188714145
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 21:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Of de auto van de bruidegom misschien gestolen was?
Het antwoord daarop blijkt dus ja te zijn :')
Lekker rolbevestigend weer als dat echt klopt.
pi_188714185
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 22:18 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Lekker rolbevestigend weer als dat echt klopt.
De auto staat echt geregistreerd als gestolen. Of die bruidegom dat zelf gedaan heeft, dat is nog maar de vraag.

Maar het zijn duidelijk strijders op wielen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  PR/Manusje van alles vrijdag 30 augustus 2019 @ 22:23:24 #103
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_188714206
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 20:32 schreef Hamzoef het volgende:
Als politieagent moet je in eerste instantie altijd de-escalerend te werk gaan vind ik. Een trouwstoet hinderen met een controle hoort daar niet bij (tenzij er sprake is van acute dreiging). Ik vraag me af of dit allemaal wel nodig geweest was.

_O- _O- _O- :W
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_188714233
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 22:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

_O- _O- _O- :W
Daar past maar 1 emoticon bij:

Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_188714307
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 21:52 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Wat wilde hij precies controleren dan?
Instinct, er is altijd wel wat mis met zoveel mensen. Zo blijkt maar weer. Of gewoon identiteiten vanwege de overlast. Wel lachen dat die bruid nu zonder bruidegom staat kom je vrij zit er een kwaad wijf op de bank te wachten op je.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 22:32:27 #106
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_188714348
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 21:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De bruidegom ging dus gewoon naar zijn eigen trouwerij in een gestolen auto.
Cultuurtje weer hoor :')
_O- _O-
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_188714365
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 22:30 schreef vipergts het volgende:

[..]

Instinct, er is altijd wel wat mis met zoveel mensen. Zo blijkt maar weer. Of gewoon identiteiten vanwege de overlast. Wel lachen dat die bruid nu zonder bruidegom staat kom je vrij zit er een kwaad wijf op de bank te wachten op je.
Instinct was helemaal niet nodig. Er waren al tientallen telefoontjes naar de politie geweest over
'onnodig toeteren en asociaal rijgedrag tot bruidsgasten die op autodaken zaten en tot het stoppen van overig verkeer'.
https://www.politie.nl/ni(...)-agent-knok-out.html
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_188714381
Hamzoef reageert ook niet meer...
pi_188714389
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 22:34 schreef CarbonC het volgende:
Hamzoef reageert ook niet meer...
De politie heeft 'm inmiddels gevonden.
pi_188714398
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 22:35 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

De politie heeft 'm inmiddels gevonden.
:D
Heeft ie een keer een uitje, krijg je dit...
pi_188714422
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 21:52 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Wat wilde hij precies controleren dan?
Alcohol.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 22:41:24 #112
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_188714482
Sowieso is hinderen van een agent in functie toch al sinds jaar en dag strafbaar? Laat staan fysiek geweld.
pi_188714555
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 21:58 schreef Hoogslaper het volgende:
"Een van de auto's die meereed in de stoet, bleek bij de aanhoudingen gestolen geregistreerd te zijn."

Heerlijk als vooroordelen worden bevestigd *O*
Geweldig _O-
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_188714597
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 17:50 schreef Twiitch het volgende:
Volgens bepaalde NWS-posters moeten we niet zo moeilijk doen bij dit soort festiviteiten. Agent tegen de vlakte slaat moet gewoon kunnen anders ben je intolerant.
Heeft letterlijk nog nooit iemand hier gezegd.
Dit, dus.
  Spellchecker vrijdag 30 augustus 2019 @ 22:54:17 #115
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_188714629
Reacties op het twitterbericht van de politie

- Erdogangster

- Ah een besnederlander

- Wie had dat gedacht! Van onderweg naar bruiloft in (gehuurd) pak naar een paar uur zitten in de bak!
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 23:04:29 #116
455560 Logic91
Always stay rational
pi_188714752
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 17:29 schreef LelijKnap het volgende:
Misschien moeten we het Turken gewoon verbieden om te trouwen.
Volgens mij Marokkanen. Sowieso dan de inferieure Riffijnen. Hassan II had niet voor niets een pesthekel aan dit volk.
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
pi_188714809
Waar is de duiding van omvolkprofessor Leo Lucassen..?

Waarom is dit nog niet goedgepraat..?

:{
pi_188715631
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 17:29 schreef LelijKnap het volgende:
Misschien moeten we het Turken gewoon verbieden om te trouwen.
Schele. Der wappert een marokkaanse vlag. Gelijk Turken zwart maken.
pi_188715680
Van mij mag de eerste en tweede kamer per direct een wet uitbrengen waarin dit soort gelegenheden gewoon keihard verboden wordt gesteld. Wat een overdreven k*tzooi is het geworden zeg die hele trouwgebeuren enal.

Dit is ver van Islamitische praktijken. Heeft niets met fatsoensnormen te maken.
pi_188715712
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 23:50 schreef Werkperd het volgende:
Van mij mag de eerste en tweede kamer per direct een wet uitbrengen waarin dit soort gelegenheden gewoon keihard verboden wordt gesteld. Wat een overdreven k*tzooi is het geworden zeg die hele trouwgebeuren enal.

Dit is ver van Islamitische praktijken. Heeft niets met fatsoensnormen te maken.
Dit is holbewoner gedrag. De andere apen laten zien wie de grootste heeft door de grootste en duurste auto te huren dan wel te stelen :')
No amount of money ever bought a second of time.
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 23:54:15 #121
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_188715748
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 18:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Je ziet ook op de beelden dat de politie in eerste instantie de stoet met piepende banden voorbij laat gaan. Pas later proberen ze de stoet te laten stoppen waarna die agent tegen de vlakte geslagen word.
Zelfs wanneer er versterking komt en de politie met een bus voor de stoet uitrijd stoppen de auto's niet en gaan ze gewoon door met hun wangedrag.

De politie staat echt machteloos tegen dit tuig.
De politie wordt machteloos gehouden door de politiek. Je denkt toch niet dat de Guardia Civiel tijdens Franco zich zo liet afzeiken?
Het is gewoon macho-gedrag en de politie en de Nederlanders laten zien van wie de straat nu werkelijk is.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Spellchecker vrijdag 30 augustus 2019 @ 23:55:20 #122
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_188715768
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 23:54 schreef LXIV het volgende:

[..]

De politie wordt machteloos gehouden door de politiek. Je denkt toch niet dat de Guardia Civiel tijdens Franco zich zo liet afzeiken?
Het is gewoon macho-gedrag en de politie en de Nederlanders laten zien van wie de straat nu werkelijk is.
O-)
pi_188715782
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 23:52 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Dit is holbewoner gedrag. De andere apen laten zien wie de grootste heeft door de grootste en duurste auto te huren dan wel te stelen :')
Groot gelijk.

Ik schaam me hiervoor.
pi_188715833
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 23:54 schreef LXIV het volgende:

[..]

De politie wordt machteloos gehouden door de politiek. Je denkt toch niet dat de Guardia Civiel tijdens Franco zich zo liet afzeiken?
Het is gewoon macho-gedrag en de politie en de Nederlanders laten zien van wie de straat nu werkelijk is.
In eigen land zouden ze dat niet eens durven.
pi_188715893
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 23:47 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Schele. Der wappert een marokkaanse vlag. Gelijk Turken zwart maken.
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 23:04 schreef Logic91 het volgende:

[..]

Volgens mij Marokkanen. Sowieso dan de inferieure Riffijnen. Hassan II had niet voor niets een pesthekel aan dit volk.
Ow had niet gekeken. Excuus aan de Turken en tot het volgende tutertopic.
pi_188715930
Turkse kuttokkies.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_188715944
Dit volk denkt alleen aan zichzelf.
Land of the free. Home of the brave.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 00:07:13 #128
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_188715981
Grafvolk :r
Ik ben inmiddels overleden
pi_188716018
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 23:56 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Groot gelijk.

Ik schaam me hiervoor.
Ik ben trots hierop. Die jongens kunnen tenminste nog een feesie bouwen. _O_
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 00:11:21 #130
8369 speknek
Another day another slay
pi_188716028
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 17:50 schreef Twiitch het volgende:
Volgens bepaalde NWS-posters moeten we niet zo moeilijk doen bij dit soort festiviteiten. Agent tegen de vlakte slaat moet gewoon kunnen anders ben je intolerant.
Gaap. Gewoon knuppel in de nek van deze lui hoor.

In tegenstelling tot de gemiddelde fokker die nooit een vriendin krijgt vind ik dat een bruiloft iets moois is en dat dat wel wat tolerantie voor gekkigheid verdient, maar als het op gestolen autos, agressief gedrag en mensen slaan aankomt is die tolerantie snel over.

Ik bedoel natuurlijk, :( :( rassenoorlog nu :( :( GEZALLICH :( :(
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Spellchecker zaterdag 31 augustus 2019 @ 00:16:08 #131
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_188716081
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 00:09 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Ik ben trots hierop. Die jongens kunnen tenminste nog een feesie bouwen. _O_
Zonder de bruidegom O-)
pi_188716283
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 00:09 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Ik ben trots hierop. Die jongens kunnen tenminste nog een feesie bouwen. _O_
Ja dat kunnen ze ook in kroeg. Laat ze daar maar gek doen en niet op openbare weg.
pi_188716945
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 22:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Sowieso is hinderen van een agent in functie toch al sinds jaar en dag strafbaar? Laat staan fysiek geweld.
Is het ook.
Maar ja er word niks mee gedaan zeker niet als het tegen groep bepaalde soort ras is .
Ik noem expres ras omdat net als honden een bepaalde soort meer bijt dan anderen.

Volgende keer moeten ze er een swat team er op zitten op deze gasten .

Ze hebben voor niemand respect alleen voor hun eigen soort.
En een moslim die aardige tegen je doet moet iets van jouw in de toekomst of maak al gebruik van je zonder dat het weet.
pi_188717127
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 00:11 schreef speknek het volgende:
Gaap. Gewoon knuppel in de nek van deze lui hoor.

Sjee. Ben jij nou links..? Waar is je zelfhaat? Zij zijn toch beter dan wij..? :{
pi_188717318
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 17:29 schreef LelijKnap het volgende:
Misschien moeten we het Turken gewoon verbieden om te trouwen.
Beter verbieden we ze dezelfde lucht in te ademen die jij en ik inademen.
Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_188717377
Moeten wel Marokkanen zijn...
pi_188717457
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 20:32 schreef Hamzoef het volgende:
Als politieagent moet je in eerste instantie altijd de-escalerend te werk gaan vind ik.
Je bedoelt dus: de politie moet zijn bek houden. Dat is wat er staat.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 06:08:17 #138
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_188717468
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 18:43 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Laffe kutpolitie. Ik snap niet dat mensen er nog werken. Het zou een stevig statement zijn als 1000 agenten ontslag zouden nemen door onvrede. 20 jaar geleden was de politie nog oppermachtig.
Deze powertripper :')

“Ze motte gewoon mense doodschieten!!”
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 06:09:40 #139
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_188717471
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 01:53 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Is het ook.
Maar ja er word niks mee gedaan zeker niet als het tegen groep bepaalde soort ras is .
Ik noem expres ras omdat net als honden een bepaalde soort meer bijt dan anderen.

Volgende keer moeten ze er een swat team er op zitten op deze gasten .

Ze hebben voor niemand respect alleen voor hun eigen soort.
En een moslim die aardige tegen je doet moet iets van jouw in de toekomst of maak al gebruik van je zonder dat het weet.
Er is ook maar 1 mensenras :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_188717537
Straks gaat de rechtszaak van Wilders weer verder. Al jaren zijn ze bezig met iets wat gewoon onder vrijheid van meningsuiting valt. Dit soort lui oppakken en keihard aanpakken dat doen ze niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bloemkool op 31-08-2019 09:00:27 ]
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
pi_188717549
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 06:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Er is ook maar 1 mensenras :')
Ow krijgen we deze discussie weer. :|W
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_188717564
De politie heeft 0.0 gezag meer, schrijnend om te zien. In dit geval schrijnend voor zo'n agent die zich KO laat slaan door een uitbundige menigte die dit als een overwinning zie. En collega's die vervolgens ingrijpen en maar liefst 1 arrestatie plegen _O-

Wat een land jongons.
U MAD?
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 07:55:48 #143
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_188717637
Rotterdam, ech wel.
pi_188717658
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 06:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Er is ook maar 1 mensenras :')
:|W
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 08:17:13 #145
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_188717661
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 07:26 schreef de_boswachter het volgende:
De politie heeft 0.0 gezag meer, schrijnend om te zien. In dit geval schrijnend voor zo'n agent die zich KO laat slaan door een uitbundige menigte die dit als een overwinning zie. En collega's die vervolgens ingrijpen en maar liefst 1 arrestatie plegen _O-

Wat een land jongons.
Agent had toch met getrokken vuurwapen de stoet staande kunnen houden. Iedereen tegen de grond inclusief bruid in afwachting arrestatiebusjes
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
pi_188717664
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 08:17 schreef Kamover het volgende:

[..]

Agent had toch met getrokken vuurwapen de stoet staande kunnen houden. Iedereen tegen de grond inclusief bruid in afwachting arrestatiebusjes
De trrouwstoet bestond niet uit Utrechtse studentes van 20...
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 08:20:55 #147
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_188717668
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 08:17 schreef Kamover het volgende:

[..]

Agent had toch met getrokken vuurwapen de stoet staande kunnen houden. Iedereen tegen de grond inclusief bruid in afwachting arrestatiebusjes
Als agent, in je eentje?
Ik denk dat de stoet dan gewoon over de agent heen rijdt.

Een auto is ook een machtig wapen hoor.
Tot nooit .......
pi_188717684
Rotterdam ligt toch in Turkije?
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_188717714
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 08:29 schreef HSG het volgende:
Rotterdam ligt toch in Turkije?
Nee, ligt in de staat New York. Gelukkig is er dit keer niet geschoten.

https://goo.gl/maps/9B5p5o5CSmN6Mywr5
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_188717858
quote:
Leefbaar Rotterdam wil hardere aanpak van misdragers trouwstoeten
Leefbaar Rotterdam wil dat mensen die zich misdragen bij trouwstoeten in Rotterdam harder worden aangepakt.
Een deelnemer van een overlastgevende trouwstoet sloeg vrijdag een agent tegen de vlakte. De agent wilde iemand aanhouden en werd van achteren neergeslagen.
Volgens raadslid Tanya Hoogwerf is het de hoogste tijd om de mensen aan te pakken die denken dat ze de dienst uit kunnen maken op straat.
https://www.rijnmond.nl/n(...)dragers-trouwstoeten
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_188717900
Ik zie nergens waar hij geslagen wordt... in het filmpje lag hij al op de grond. Persoon die filmt zegt hij werd KO geslagen. Onzin want hij bewoog nog en stond daarna weer op. Of hij lag er al een tijdje...
Facts don't care about your feelings
pi_188717977
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 09:19 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik zie nergens waar hij geslagen wordt... in het filmpje lag hij al op de grond. Persoon die filmt zegt hij werd KO geslagen. Onzin want hij bewoog nog en stond daarna weer op. Of hij lag er al een tijdje...
Op het moment dat het 2e deel van het filmpje begint is de agent al even neergeslagen. Je ziet hem een seconde of 4 stilliggen voor hij begint te bewegen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 09:35:58 #153
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_188718020
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 09:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

‘Van achteren neergeslagen’, dat is helemaal rattengedrag. Een suckerpunch uitdelen als je neef ingerekend wordt
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 09:40:41 #154
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_188718072
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 08:39 schreef Aether het volgende:
Nee, ligt in de staat New York. Gelukkig is er dit keer niet geschoten.

https://goo.gl/maps/9B5p5o5CSmN6Mywr5
Naast Albanië dus ook daar is er maffia.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 09:41:32 #155
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_188718080
quote:
Volgens raadslid Tanya Hoogwerf is het de hoogste tijd om de mensen aan te pakken die denken dat ze de dienst uit kunnen maken op straat.
Denken _O-
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 09:57:03 #156
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_188718208
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 09:41 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Denken _O-
‘Denken’ inderdaad, wat een spuit 11
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 10:01:34 #157
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_188718250
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 20:32 schreef Hamzoef het volgende:
Als politieagent moet je in eerste instantie altijd de-escalerend te werk gaan vind ik. Een trouwstoet hinderen met een controle hoort daar niet bij (tenzij er sprake is van acute dreiging). Ik vraag me af of dit allemaal wel nodig geweest was.

Dat gezegd hebbende is een agent slaan not done natuurlijk. Als ik het filmpje zo zie, vraag ik me ook af waarom zo'n enigszins onzeker overkomende agent zo solistisch handelt. Dit lijkt me een onoverzichtelijk situatie die je niet zonder versterking aan wil gaan.
Je bedoelt dat een Turkse trouwstoet een gevaarlijk criminele organisatie is die je met groot machtsvertoon aan moet pakken?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_188718292
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 05:57 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Je bedoelt dus: de politie moet zijn bek houden. Dat is wat er staat.
Nee, als er sprake is van acute gevaarzetting (maar dan wel serieus) moet de politie gewoon optreden. Dat is wat er stond.
pi_188718300
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 20:32 schreef Hamzoef het volgende:
Als politieagent moet je in eerste instantie altijd de-escalerend te werk gaan vind ik. Een trouwstoet hinderen met een controle hoort daar niet bij (tenzij er sprake is van acute dreiging). Ik vraag me af of dit allemaal wel nodig geweest was.

Dat gezegd hebbende is een agent slaan not done natuurlijk. Als ik het filmpje zo zie, vraag ik me ook af waarom zo'n enigszins onzeker overkomende agent zo solistisch handelt. Dit lijkt me een onoverzichtelijk situatie die je niet zonder versterking aan wil gaan.
Ah, de excuseerturk is aanwezig. Is dit dan de hoger opgeleide ideaalturk waar wij nederlanders zo blij mee moeten zijn? :r
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 10:08:24 #160
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_188718303
ach gewoon die auto's in beslag nemen en dan even een jaartje of 10 in de opslag laten staan en dan terug geven :-)

en dan zeggen zo nu mag je hem terug brengen naar de verhuurder ..

Die zal wel even een leuke rekening uitschrijven over 10 jaar huren van de auto _O_
maar dit soort gedrag is gewoon een opfris cursus waard bij het CBR en even een paar maandjes geen rijbewijs meer

maar het zal wel een keer hoogtijd worden dit hier de wetgeving wat van gaat zeggen ..
dit heeft niets meer met feesten te maken en behoort gewoon hard aan gepakt te worden
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  Spellchecker zaterdag 31 augustus 2019 @ 10:10:09 #161
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_188718319
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 10:08 schreef RAVW het volgende:
ach gewoon die auto's in beslag nemen en dan even een jaartje of 10 in de opslag laten staan en dan terug geven :-)

en dan zeggen zo nu mag je hem terug brengen naar de verhuurder ..

Die zal wel even een leuke rekening uitschrijven over 10 jaar huren van de auto _O_
maar dit soort gedrag is gewoon een opfris cursus waard bij het CBR en even een paar maandjes geen rijbewijs meer

maar het zal wel een keer hoogtijd worden dit hier de wetgeving wat van gaat zeggen ..
dit heeft niets meer met feesten te maken en behoort gewoon hard aan gepakt te worden
Die verhuurder schijt nu al in zijn broek als zulke types auto's komen huren. Maar ja, als ze betalen kan hij niet weigeren he?
pi_188718334
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 10:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Je bedoelt dat een Turkse trouwstoet een gevaarlijk criminele organisatie is die je met groot machtsvertoon aan moet pakken?
Waarom heb je het specifiek over Turkse in dit geval? :?
En zoals gezegd vind ik dat politie in eerste instantie de-escalerend te werk moet gaan.
Als er echter gegronde reden is om in te grijpen, dan moet je wel door kunnen pakken, en dat doe je niet in je eentje waarbij je tegen de vlakte gaat.
pi_188718351
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 10:07 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ah, de excuseerturk is aanwezig. Is dit dan de hoger opgeleide ideaalturk waar wij nederlanders zo blij mee moeten zijn? :r
Zoals reeds vaker aangegeven ben ik ook een Nederlander.

quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 10:10 schreef maily het volgende:

[..]

Die verhuurder schijt nu al in zijn broek als zulke types auto's komen huren. Maar ja, als ze betalen kan hij niet weigeren he?
Ik denk dat een aanzienlijk deel van hun omzet wel gegenereerd wordt door deze doelgroep. Dit soort dingen kan je dan toch enigszins incalculeren?

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2019 10:16:28 ]
pi_188718411
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 10:12 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Waarom heb je het specifiek over Turkse in dit geval? :?

Het gaat in dit geval toch over een Turkse trouwstoet?
Facts don't care about your feelings
pi_188718433
quote:
3s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 10:13 schreef Hamzoef het volgende:
Zoals reeds vaker aangegeven ben ik ook een Nederlander.

Em wat voor één! _O_ Toet-toet! :B
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 10:28:46 #166
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_188718472
Trouwstoeten zijn altijd “Turks” volgens de gemiddelde oliebol uit de polder.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_188718514
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 10:28 schreef Ringo het volgende:
Trouwstoeten zijn altijd “Turks” volgens de gemiddelde oliebol uit de polder.
Hé, niet zo genuanceerd hoor. Alle Marokkanen moeten gewoon terug naar İstanbul!
pi_188718519
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 10:28 schreef Ringo het volgende:
Trouwstoeten zijn altijd “Turks” volgens de gemiddelde oliebol uit de polder.
Ik heb nog nooit een toeterende trouwstoet gezien met Nederlandse vlaggen en blanken uit het raam hangend. Zijn die er dan? Hoe komen Nederlanders aan dikke wagens :D
Facts don't care about your feelings
pi_188718582
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 06:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Deze powertripper :')

“Ze motte gewoon mense doodschieten!!”
Moet je in Amerika flikken, een agent knock out slaan. Dan krijg je niet alleen de halve politie macht in de stad achter je aan, maar ze staan ook allemaal in de rij om je een kogel in je knie te schieten als ze de kans krijgen. En terecht.
No amount of money ever bought a second of time.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 10:44:55 #170
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_188718652
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 10:10 schreef maily het volgende:

Die verhuurder schijt nu al in zijn broek als zulke types auto's komen huren. Maar ja, als ze betalen kan hij niet weigeren he?
https://www.geenstijl.nl/5149339/
Uit de reacties haal ik dat sommige van die verhuurders zelf Turken zijn die hun drugsgeld en btw fraude witwassen met autoverhuur en de auto's bewust aan hun soortgenoten verhuren.

=======
Edit: bedenk me net dat a) de boetes in hun belastingaangifte worden afgeschreven als oninbaar zodat ze minder belasting hoeven betalen b) het sowieso om zwart geld witwassen gaat dus inkomsten uit autoverhuur en incidentele boetes hun niet heel veel zal boeien.

[ Bericht 7% gewijzigd door slashdotter3 op 31-08-2019 13:03:25 ]
pi_188718767
quote:
3s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 10:44 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

https://www.geenstijl.nl/5149339/
Uit de reacties haal ik dat sommige van die verhuurders zelf Turken zijn die hun drugsgeld en btw fraude witwassen met autoverhuur en de auto's bewust aan hun soortgenoten verhuren.
Ah ja, als een witte Nederlander auto's verhuurt is een legitieme business, en als een Turkse Nederlander dat doet is het witwassen? :')
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 11:07:45 #172
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_188718931
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 10:55 schreef Hamzoef het volgende:
Ah ja, als een witte Nederlander auto's verhuurt is een legitieme business
Waar is dat gezegd? Leuk weer die afleidingsmanoeuvre.
pi_188718996
Wat blijft dit toch een infantiel gedoe, in huurauto's een beetje aandachthoererij doen in het stadje. Wat is daar nou zo leuk aan?

Hopelijk wordt de dader gepakt en flink gestraft.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 11:14:46 #174
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_188719013
quote:
3s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 10:44 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

https://www.geenstijl.nl/5149339/
Uit de reacties haal ik dat sommige van die verhuurders zelf Turken zijn die hun drugsgeld en btw fraude witwassen met autoverhuur en de auto's bewust aan hun soortgenoten verhuren.
Verbaast je dat? Gebeurt ook aan de lopende band in die Turkse beltoko's en 'kapperszaken' waar je nooit een hond binnen ziet.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 12:15:15 #175
484383 Eendenkooi
homeopathisch onverdund
pi_188719647
We hebben ons zelf gecreëerde turken probleem. Ik heb me laten vertellen dat ik als beta denk aan het oplossen van problemen, terwijl mensen met een alpha studieachtergrond juist een probleem zien als iets wat je moet laten bestaan omdat dat (politieke) ruimte beidt om te maneuvreren. Ik heb dus geen hoop op een goede afloop voor dit land. ;(
pi_188719673
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 11:14 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Verbaast je dat? Gebeurt ook aan de lopende band in die Turkse beltoko's en 'kapperszaken' waar je nooit een hond binnen ziet.
Ze knippen gewoon sneller dan die luie hollanders. :W
pi_188719729
quote:
3s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 10:44 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

https://www.geenstijl.nl/5149339/
Uit de reacties haal ik dat sommige van die verhuurders zelf Turken zijn die hun drugsgeld en btw fraude witwassen met autoverhuur en de auto's bewust aan hun soortgenoten verhuren.
Uiteraard. Denk je dat een normaal verhuurbedrijf hun auto's verhuurd aan mocro's/turken, zodat ze die dingen kunnen afraggen elk weekend?

In Rotterdam is het nagenoeg de hele week raak met dat soort figuren die met een aantal zo'n auto huren om vervolgens rondjes in de stad te crossen..
pi_188719737
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 11:13 schreef RamboDirk het volgende:
Wat blijft dit toch een infantiel gedoe, in huurauto's een beetje aandachthoererij doen in het stadje. Wat is daar nou zo leuk aan?

Hopelijk wordt de dader gepakt en flink gestraft.
Status. Het zijn vaak zwakzinnige gasten.
pi_188719785
jack_yane twitterde op vrijdag 30-08-2019 om 16:48:27 Helicopter in de lucht. Vele politiewagens in achtervolging. RIjden als gekken. Reed de AMG klem en eentje op de vlucht. Het zal toch geen..... zijn? https://t.co/S0Y2oFvc4g reageer retweet
We hebben een gezicht. Deze bak stond dus als gestolen geregistreerd.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 13:06:05 #180
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_188720249
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 12:27 schreef Craptacular het volgende:

We hebben een gezicht. Deze bak stond dus als gestolen geregistreerd.
[ afbeelding ]
Die is morgenochtend alweer vrij O+
Dan over 6~12 maanden eindelijk voor de rechter en dan een flutstraf, Nederland _O_
pi_188720283
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 12:27 schreef Craptacular het volgende:
jack_yane twitterde op vrijdag 30-08-2019 om 16:48:27 Helicopter in de lucht. Vele politiewagens in achtervolging. RIjden als gekken. Reed de AMG klem en eentje op de vlucht. Het zal toch geen..... zijn? https://t.co/S0Y2oFvc4g reageer retweet
We hebben een gezicht. Deze bak stond dus als gestolen geregistreerd.
[ afbeelding ]
Marokkanen inderdaad.
pi_188720581
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 12:17 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Ze knippen gewoon sneller dan die luie hollanders. :W
TR
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 13:34:31 #183
8369 speknek
Another day another slay
pi_188720593
Alleen op FOK wordt de Amerikaanse politie en de repressie van Franco als iets nastrevenswaardig gezien.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_188720622
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 13:34 schreef speknek het volgende:
Alleen op FOK wordt de Amerikaanse politie en de repressie van Franco als iets nastrevenswaardig gezien.
Fake news.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 13:37:40 #185
8369 speknek
Another day another slay
pi_188720629
quote:
16s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 13:37 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Fake news.
Okay Pete Hoekstra.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_188720641
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 13:37 schreef speknek het volgende:

[..]

Okay Pete Hoekstra.
Op twitter anders ook, daarmee is je post dus feitelijk onwaar.


Next!
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_188720795
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 08:17 schreef Kamover het volgende:

[..]

Agent had toch met getrokken vuurwapen de stoet staande kunnen houden. Iedereen tegen de grond inclusief bruid in afwachting arrestatiebusjes
'Had kunnen' .... maar niet gedaan. Trieste politie.
U MAD?
pi_188720868
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 10:12 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Waarom heb je het specifiek over Turkse in dit geval? :?
En zoals gezegd vind ik dat politie in eerste instantie de-escalerend te werk moet gaan.
Als er echter gegronde reden is om in te grijpen, dan moet je wel door kunnen pakken, en dat doe je niet in je eentje waarbij je tegen de vlakte gaat.
Man, jij hebt echt een dikke plaat voor je kop. En maar verontwaardigd zijn als men een steeds grotere hekel aan die inteeltapen krijgt :')
pi_188721082
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 10:12 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Waarom heb je het specifiek over Turkse in dit geval? :?
En zoals gezegd vind ik dat politie in eerste instantie de-escalerend te werk moet gaan.
Als er echter gegronde reden is om in te grijpen, dan moet je wel door kunnen pakken, en dat doe je niet in je eentje waarbij je tegen de vlakte gaat.
Oftewel; dr is in principe geen greintje respect naar handhavers van de wet.

Je moet met meerdere zijn, om agressief reageren na te laten. Met respect en fatsoensnormen heeft het niets maken.

Asokutvolk :r

quote:
10s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 10:28 schreef Ringo het volgende:
Trouwstoeten zijn altijd “Turks” volgens de gemiddelde oliebol uit de polder.
Die hindoestanen zijn anders ook altijd lekker aso. Die komen ook continu negatief in het nieuws. :')
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_188722817
quote:
3s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 10:13 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Zoals reeds vaker aangegeven ben ik ook een Nederlander.
Natuurlijk. En ik ben een moslimbroeder.

:')
pi_188723464
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 16:37 schreef Murdera het volgende:

[..]

Natuurlijk. En ik ben een moslimbroeder.

:')
Insha'Allah, ooit.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2019 17:25:23 ]
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 17:39:49 #192
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_188723657
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 17:24 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Insha'Allah, ooit.
Jij bent getuige je cliëntelisme helemaal geen Nederlander. Je bent namelijk geheel bevooroordeeld in je beoordelingsvermogen richting uitschot van de samenleving.
pi_188723737
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 17:39 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Jij bent getuige je cliëntelisme helemaal geen Nederlander. Je bent namelijk geheel bevooroordeeld in je beoordelingsvermogen richting uitschot van de samenleving.
Is het woordje 'cliëntelisme' je nieuwe stokpaardje? :Z
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 17:48:01 #194
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_188723781
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 17:45 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Is het woordje 'cliëntelisme' je nieuwe stokpaardje? :Z
Nee, het is helaas een weidverspreid fenomeen in de Turkse en Marokkaanse gemeenschappen hier.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 17:58:32 #195
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_188723911
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 10:39 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Moet je in Amerika flikken, een agent knock out slaan. Dan krijg je niet alleen de halve politie macht in de stad achter je aan, maar ze staan ook allemaal in de rij om je een kogel in je knie te schieten als ze de kans krijgen. En terecht.
Terecht dat de politie mensen executeert of blijvend invalide maakt. 8)7
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_188724254
Het wordt tijd dat ze dit tuig, met hun provocerende Turkse vlaggen, terugtrappen naar het land waar ze zo trots op zijn. Dat volk heeft hier niets te zoeken.
pi_188724283
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 17:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Terecht dat de politie mensen executeert of blijvend invalide maakt. 8)7
Van politie blijf je gewoon af.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_188724464
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 17:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Terecht dat de politie mensen executeert of blijvend invalide maakt. 8)7
Ook in een karretje zou ik best zo'n Anne-Fleur willen hoor. :9~
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 19:12:23 #199
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_188725134
Politie NL kan gewoon een voorbeeld nemen aan de Amerikaanse collega's. Die weten wel hoe ze moeten handelen in dit soort situaties.
pi_188741934
quote:
Agent die klappen kreeg van bruiloftsgast voelt zich nog niet goed
https://www.ad.nl/rotterd(...)-niet-goed~a34a6d10/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_188742037
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 19:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Een van de auto's uit de trouwstoet stond geregistreerd als gestolen, en 3 mannen gearresteerd waaronder de bruidegom. _O-
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_188742223
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 18:21 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Het wordt tijd dat ze dit tuig, met hun provocerende Turkse vlaggen, terugtrappen naar het land waar ze zo trots op zijn. Dat volk heeft hier niets te zoeken.
En kan je aanwijzen waar je de Turkse vlaggen ziet?

Dat zijn berbervlaggen oftewel van rifapen.
pi_188742236
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 18:21 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Het wordt tijd dat ze dit tuig, met hun provocerende Turkse vlaggen, terugtrappen naar het land waar ze zo trots op zijn. Dat volk heeft hier niets te zoeken.
Eens.
Maar dit waren Maokkanen.
pi_188742260
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 19:47 schreef Hathor het volgende:

[..]

Een van de auto's uit de trouwstoet stond geregistreerd als gestolen
Volgens Hamzoef is dat echter geen reden om op te treden tegen zijn broeders.
  zondag 1 september 2019 @ 20:13:49 #205
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_188742735
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 19:47 schreef Hathor het volgende:

[..]

Een van de auto's uit de trouwstoet stond geregistreerd als gestolen, en 3 mannen gearresteerd waaronder de bruidegom. _O-
Het is gewoon weer zo rolbevestigend dat het lachwekkend is.
pi_188747103
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 20:13 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Het is gewoon weer zo rolbevestigend dat het lachwekkend is.
De vooroordelen bevestigen zichzelf keer op keer.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zondag 1 september 2019 @ 23:16:54 #207
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_188747931
Schieten als agent, niet in vitale organen, maar bijvoorbeeld een knieschijf zodat die zijn lesje leert. Hij zal dan natuurlijk wel naar het ziekenhuis moeten en maandenlang moeten revalideren op kosten van de maatschappij dat is natuurlijk veel minder.
pi_188748346
quote:
Vrouw van neergeslagen agent: ‘Wees een echte man. Meld je’
https://www.ad.nl/rotterd(...)an-meld-je~a72ae5ba/
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_188748661
quote:
Gaat niet gebeuren, je hebt hier te maken met volk van het allerlaagste allooi, maar afvallen zullen ze elkaar nooit, zelfs niet als het om terroristen gaat.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Meest relativerende user 2022 zondag 1 september 2019 @ 23:58:24 #210
357044 Budapestenaar
pi_188748675
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 23:57 schreef Hathor het volgende:

[..]

Gaat niet gebeuren, je hebt hier te maken met volk van het allerlaagste allooi, maar afvallen zullen ze elkaar nooit, zelfs niet als het om terroristen gaat.
Beesten zonder enig fatsoen :r Net als die kopschoppers in Praag.
  maandag 2 september 2019 @ 01:42:19 #211
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_188749422
https://www.telegraaf.nl/(...)handeld-gebroken-arm

Weer Rotterdamse agent mishandeld: gebroken arm

Een agent heeft in Rotterdam zijn arm gebroken bij een aanhouding. Twee andere collega’s liepen schaafwonden op aan ledematen.

e agenten wilden een man aanhouden voor oplichting. Na een achtervolging te voet kon hij worden opgepakt maar dat ging niet zonder verzet.

Vrijdagmiddag werd in Rotterdam ook al een agent knock-out geslagen door een bruiloftsgast, die meereed in een trouwstoet. De klap was zo hard dat de politieman viel en korte tijd het bewustzijn verloor. Het geweld veroorzaakte veel tumult op straat.

Onrust onder agenten
Onder agenten is de ophef en verontwaardiging groot omdat twee politiemensen in Rotterdam behoorlijke verwondingen hebben opgelopen tijdens hun werk. Volgens de politievakbond ACP tonen veel agenten op besloten Facebookgroepen hun boosheid.

Er zit veel boosheid bij de agenten want ze doen gewoon hun werk”, aldus Erwin Koenen, vicevoorzitter van de ACP. „Dit geweld is zo zinloos en is volstrekt onacceptabel. Van hulpverleners blijf je af. Er moet veel harder worden opgetreden tegen dit geweld. We hebben al vaker opgeroepen om hiervoor geen taakstraffen op te leggen, want dat wordt vaak als stoer gezien. Mensen die aan hulpverleners zitten moeten een vrijheidsstraf krijgen. Dat moet nu toch echt een keer wettelijk worden vastgelegd.”

Volgens Koenen hebben agenten dagelijks met geweld in hun werk te maken. „Maar zoals nu in Rotterdam is gebeurd, is wel heel heftig. We hopen vooral dat omstanders mensen op dit soort gedrag gaan aanspreken. We kunnen alle hulp gebruiken om hier een einde aan te maken.

„De politie liet zondag overigens weten dat de vrijdag mishandelde agent nog veel pijn heeft aan zijn nek en hoofd, maar dat hij het naar omstandigheden goed maakt. De politie spreekt ook zijn dank uit voor de vele steunbetuigingen.

Ook in Hilversum was het dit weekend raak. Zondagochtend kreeg een agent op de Herenstraat tijdens een opstootje een vuistslag in het gezicht van een 23-jarige man uit Weesp. Toen hij vervolgens werd aangehouden, lukte het hem de agent nogmaals in het gezicht te raken. De verdachte had even daarvoor nog een 25-jarige man uit Hilversum met een bierfles op het hoofd geslagen. De agent en de Hilversummer hebben aangifte gedaan van mishandeling. De man uit Weesp zit vast.
pi_188749500
Ze moeten die pussy mentaliteit eens overboord zetten, dat werkt hier niet. Respect krijg je niet, dat dwing je af.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_188749503
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 04:01 schreef Hathor het volgende:
Ze moeten die pussy mentaliteit eens overboord zetten, dat werkt hier niet. Respect krijg je niet, dat dwing je af.
Nou ja, het blijkt juist prima te werken. Dat gelul altijd dat we hier de Guardia Civil nodig hebben enzo. :')

En in dit geval hebben ze zware middelen ingezet om die gozer alsnog te pakken.
pi_188749505
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 04:14 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nou ja, het blijkt juist prima te werken. Dat gelul altijd dat we hier de Guardia Civil nodig hebben enzo. :')

En in dit geval hebben ze zware middelen ingezet om die gozer alsnog te pakken.
Hebben ze hem? Dat wist ik niet, alsnog goed nieuws dan.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_188749515
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 04:14 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nou ja, het blijkt juist prima te werken. Dat gelul altijd dat we hier de Guardia Civil nodig hebben enzo. :')

En in dit geval hebben ze zware middelen ingezet om die gozer alsnog te pakken.
:')
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_188749672
Toch maar tasers dan?
  Eindredactie Games maandag 2 september 2019 @ 07:36:49 #217
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_188749685
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 04:01 schreef Hathor het volgende:
Ze moeten die pussy mentaliteit eens overboord zetten, dat werkt hier niet. Respect krijg je niet, dat dwing je af.
Nederland politiestaat _O_
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 2 september 2019 @ 07:56:48 #218
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_188749796
Ik krijg wel jeuk van het frame van de agent als “hulpverlener”.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_188749834
quote:
10s.gif Op maandag 2 september 2019 07:56 schreef Ringo het volgende:
Ik krijg wel jeuk van het frame van de agent als “hulpverlener”.
Wacht dan maar als je een keer een verkeersongeluk krijgt.
  maandag 2 september 2019 @ 08:11:59 #220
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_188749869
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 08:03 schreef ReplaR het volgende:
Wacht dan maar als je een keer een verkeersongeluk krijgt.
Jaa... of als je wordt aangehouden omdat je fietsachterlicht niet werkt :').
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 2 september 2019 @ 08:13:40 #221
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_188749879
Agenten zijn ordehandhavers, geen hulpverleners. Dan waren ze wel brandweerman geworden.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_188749887
quote:
7s.gif Op maandag 2 september 2019 08:13 schreef Ringo het volgende:
Agenten zijn ordehandhavers, geen hulpverleners. Dan waren ze wel brandweerman geworden.
Ordehandhavers zeg je?

LOL
  maandag 2 september 2019 @ 08:15:52 #223
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_188749888
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 08:15 schreef theunderdog het volgende:
Ordehandhavers zeg je?

LOL
Op papier, hè.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_188749908
quote:
6s.gif Op maandag 2 september 2019 08:15 schreef Ringo het volgende:

[..]

Op papier, hè.
Nogal, ja. Ik ben niet van de 'acab' mentaliteit, maar wel van de : 'Many agents are bastards'..

Iedereen met een minimale ervaring met deze stoottroepen van de overheid weet dat.
  maandag 2 september 2019 @ 09:28:41 #225
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_188750577
quote:
7s.gif Op maandag 2 september 2019 08:11 schreef Ringo het volgende:

[..]

Jaa... of als je wordt aangehouden omdat je fietsachterlicht niet werkt :').
Ja en? Heb je ooit wel eens in een auto gezeten?
pi_188750619
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 08:19 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nogal, ja. Ik ben niet van de 'acab' mentaliteit, maar wel van de : 'Many agents are bastards'..

Iedereen met een minimale ervaring met deze stoottroepen van de overheid weet dat.
Het is vooral het ranzigste tokkievolk dat er dit soort gedachten op nahoudt. En de meeste mensen hebben niet een minimale ervaring met deze stoottroepen. Wat was/is de reden dat jij last van ze hebt?
pi_188750639
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 09:33 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Het is vooral het ranzigste tokkievolk dat er dit soort gedachten op nahoudt. En de meeste mensen hebben niet een minimale ervaring met deze stoottroepen. Wat was/is de reden dat jij last van ze hebt?
Integendeel. De 'law and order' figuren zijn vaak nogal dom.
pi_188750740
Dit is simpelweg het oogsten van het zaadje dat de politie zelf heeft geplant.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
  maandag 2 september 2019 @ 09:56:09 #229
471637 TomStall
I buried Joey
pi_188750763
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 08:19 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nogal, ja. Ik ben niet van de 'acab' mentaliteit, maar wel van de : 'Many agents are bastards'..

Iedereen met een minimale ervaring met deze stoottroepen van de overheid weet dat.
Ervaring: check
Eens: check
  maandag 2 september 2019 @ 10:03:42 #230
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_188750817
quote:
14s.gif Op maandag 2 september 2019 09:56 schreef TomStall het volgende:

[..]

Ervaring: check
Eens: check
Ik vraag me altijd af wat je gedaan moet hebben om zo'n verknipt beeld te hebben van de politie. Ik heb werkelijk nog nooit problemen met ze gehad en ken eigenlijk geen normaal persoon die dat wel heeft. En natuurlijk zitten er idioten tussen, net zoals er idioten zitten tussen ICT-ers, vuilnisophalers en zorgpersoneel om maar eens wat willekeurige beroepen te noemen, maar om ze dan allemaal over een kam te scheren.
Don't let my username fool you...
pi_188750833
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 20:56 schreef Hoogslaper het volgende:

[..]

Als één van jouw broeders met een hele grote rugzak met draden eruit 'allahu akbar' loopt te schreeuwen, hoe de-escaleer ik de situatie dan?

a. Ik werk 'm tegen de grond
b. Ik ga een gezellig gesprek met 'm aan en we wisselen gedachten uit over onze culturen
c. Ik hou afstand en hij detoneert zijn rugzak en vermoord tientallen van mijn landgenoten

:?
Jij weet duidelijk niet hoe zoiets werkt, als zo'n figuur met een vest met draadjes 'allahu akbar' loopt te schreeuwen dan kun je hem tegen de grond werken of neerschieten wat je wil.

Op zo'n ding zit dan een dodeman, als er ook maar iets met meneer de terrorist gebeurt (dus ook als ie zelf niet meer wil) dan is het boem.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  maandag 2 september 2019 @ 10:10:38 #232
471637 TomStall
I buried Joey
pi_188750876
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 10:03 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ik vraag me altijd af wat je gedaan moet hebben om zo'n verknipt beeld te hebben van de politie. Ik heb werkelijk nog nooit problemen met ze gehad en ken eigenlijk geen normaal persoon die dat wel heeft. En natuurlijk zitten er idioten tussen, net zoals er idioten zitten tussen ICT-ers, vuilnisophalers en zorgpersoneel om maar eens wat willekeurige beroepen te noemen, maar om ze dan allemaal over een kam te scheren.
Even voor de duidelijkheid, de quote waar ik het mee eens was was:

"Nogal, ja. Ik ben niet van de 'acab' mentaliteit, maar wel van de : 'Many agents are bastards'"

Dus dat wat JIJ zegt "allemaal over een kam scheren" dat klopt dus al niet. Dat is 1.

Ten tweede schrijf je "Ik vraag me altijd af wat je gedaan moet hebben om zo'n verknipt beeld te hebben van de politie." Nou, ik heb niks "gedaan", maar heb agenten in mijn kring gehad en heb dus zelf mogen horen hoe ze over burgers praten. Dan verandert je beeld van deze heren wel een beetje. Dat waren overigens straat agenten en agenten van speciale eenheden, die dus invallen mochten gaan doen bij onder andere, en ik citeer "gekkies".

[ Bericht 4% gewijzigd door TomStall op 02-09-2019 10:16:27 ]
  maandag 2 september 2019 @ 10:11:57 #233
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_188750887
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 10:03 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ik vraag me altijd af wat je gedaan moet hebben om zo'n verknipt beeld te hebben van de politie. Ik heb werkelijk nog nooit problemen met ze gehad en ken eigenlijk geen normaal persoon die dat wel heeft. En natuurlijk zitten er idioten tussen, net zoals er idioten zitten tussen ICT-ers, vuilnisophalers en zorgpersoneel om maar eens wat willekeurige beroepen te noemen, maar om ze dan allemaal over een kam te scheren.
Het zijn in mijn kennissenkring ook altijd exact dezelfde die tegen problemen aanlopen bij de politie.

Dan mag je wel eens bij jezelf ten rade gaan waarom ze jou zo kut behandelen, en de rest gewoon normaal met de politie overweg kan.

Hint: Het is de toon die de muziek maakt.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_188750956
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 10:03 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ik vraag me altijd af wat je gedaan moet hebben om zo'n verknipt beeld te hebben van de politie. Ik heb werkelijk nog nooit problemen met ze gehad en ken eigenlijk geen normaal persoon die dat wel heeft. En natuurlijk zitten er idioten tussen, net zoals er idioten zitten tussen ICT-ers, vuilnisophalers en zorgpersoneel om maar eens wat willekeurige beroepen te noemen, maar om ze dan allemaal over een kam te scheren.
_O_ ^O^
pi_188751008
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 10:03 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ik vraag me altijd af wat je gedaan moet hebben om zo'n verknipt beeld te hebben van de politie. Ik heb werkelijk nog nooit problemen met ze gehad en ken eigenlijk geen normaal persoon die dat wel heeft. En natuurlijk zitten er idioten tussen, net zoals er idioten zitten tussen ICT-ers, vuilnisophalers en zorgpersoneel om maar eens wat willekeurige beroepen te noemen, maar om ze dan allemaal over een kam te scheren.
Ik leerde ooit via een kennis een man kennen, leek een heel geschikt persoon.

In vele opzichten dacht ik dat hij en ik het wel zouden kunnen vinden. Veel dezelfde / gedeelde interesses en zo.

M'n vriendin zei na 2 weken: nu heb je eindelijk een goede / echte vriend gevonden.

Tot ik op een dag zijn mening over joden hoorde, toen kreeg ik al mijn hele grote twijfels.

Toen kwam de middag dat we vast zaten in het verkeer en er een politiewagen voorbij kwam

De tering......de intense en volkomen blinde haat spoot uit al zijn poriën.

Kanker dit, kanker dat. Alles wat met politie en justitie te maken had was kanker.

Echt zo ontzettend bizar om mee te maken.

Na nog heel wat ranzige onthullingen o.a. over zijn losse handjes thuis en het uitkomen van meerdere leugens , was ik wel helemaal klaar met hem.

Hoe kan je je vergissen in iemand / een mens.
pi_188751232
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 10:11 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Het zijn in mijn kennissenkring ook altijd exact dezelfde die tegen problemen aanlopen bij de politie.

Dan mag je wel eens bij jezelf ten rade gaan waarom ze jou zo kut behandelen, en de rest gewoon normaal met de politie overweg kan.

Hint: Het is de toon die de muziek maakt.
  maandag 2 september 2019 @ 10:44:17 #237
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_188751243
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 09:28 schreef kaasplankje het volgende:
Ja en? Heb je ooit wel eens in een auto gezeten?
Nee, alleen in een scootmobiel.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_188751292
Op de korte termijn steeds de-escalerend optreden - lees wegkijken en doen alsof er niets gebeurd is- mondt op lange termijn juist escalerend uit. Die grote groepen Marokkanen/Turken voelen aan dat de politie bang is en nooit hard optreedt. Dat bijwonen van die iftars is hun ogen een onderwerping. Zo komt dat symbolisch over op veel mensen. De criminaliteit kan dan lekker groeien. Zie je nu ook de drugshandel, die handelaren merken dat er niet hard wordt opgetreden, en zie nu de gevolgen.

Overigens zijn er zat andere zaken waar de politie zich min of meer heeft teruggetrokken; kinderporno handel (Nederland is daarin een hub in de wereld), witte boorden criminaliteit, en ga zo maar door.

Nederland is relatief nog een veilig land vergeleken met zoveel andere landen, maar we moeten wel oppassen voor die glijdende schaal waar we nu op zitten.
pi_188751362
Mensen snappen die trouwstoeten niet, maar in de cultuur van de Marokkaanse en Turkse onderlagen is dominantie op straat ingebed. Zo werkt dat gewoon daar, je laat je gelden op straat en de rest wijkt maar. En dat gelden gaat altijd gepaard met veel lawaai, grote groepen en al die vlaggen. Het maakt indruk, en daar gaat het om. Zelfs politie agenten zijn bang ervoor, kan je nagaan.
pi_188751404
quote:
10s.gif Op maandag 2 september 2019 07:56 schreef Ringo het volgende:
Ik krijg wel jeuk van het frame van de agent als “hulpverlener”.
Ik ook ja. Als ze nou komen assisteren bij een ambulance, maar hier treden ze op in de hoedanigheid van handhaver, van degene die je komt arresteren en je auto in beslag neemt. Dat is nobel werk maar je bent de betreffende asociaal geen hulp aan het verlenen.

Die term zet dan ook de verkeerde toon. Als hulpverlener moet je natuurlijk de-escalerend optreden omdat escalatie het verlenen van hulp in de weg staat. Maar als er geen hulp te verlenen is, moet er gehandhaafd worden, ook tegen eventuele escalatie.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_188751452
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 10:48 schreef Homey het volgende:
Op de korte termijn steeds de-escalerend optreden - lees wegkijken en doen alsof er niets gebeurd is- mondt op lange termijn juist escalerend uit. Die grote groepen Marokkanen/Turken voelen aan dat de politie bang is en nooit hard optreedt. Dat bijwonen van die iftars is hun ogen een onderwerping. Zo komt dat symbolisch over op veel mensen. De criminaliteit kan dan lekker groeien. Zie je nu ook de drugshandel, die handelaren merken dat er niet hard wordt opgetreden, en zie nu de gevolgen.

Overigens zijn er zat andere zaken waar de politie zich min of meer heeft teruggetrokken; kinderporno handel (Nederland is daarin een hub in de wereld), witte boorden criminaliteit, en ga zo maar door.

Nederland is relatief nog een veilig land vergeleken met zoveel andere landen, maar we moeten wel oppassen voor die glijdende schaal waar we nu op zitten.
Eens.

quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 11:01 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik ook ja. Als ze nou komen assisteren bij een ambulance, maar hier treden ze op in de hoedanigheid van handhaver, van degene die je komt arresteren en je auto in beslag neemt. Dat is nobel werk maar je bent de betreffende asociaal geen hulp aan het verlenen.

Die term zet dan ook de verkeerde toon. Als hulpverlener moet je natuurlijk de-escalerend optreden omdat escalatie het verlenen van hulp in de weg staat. Maar als er geen hulp te verlenen is, moet er gehandhaafd worden, ook tegen eventuele escalatie.
Het zou helpen als dat besef eens zou indalen bij de politie, en aansluitend de rechterlijke macht.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_188751788
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 11:01 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Die term zet dan ook de verkeerde toon. Als hulpverlener moet je natuurlijk de-escalerend optreden omdat escalatie het verlenen van hulp in de weg staat. Maar als er geen hulp te verlenen is, moet er gehandhaafd worden, ook tegen eventuele escalatie.
Het probleem alleen is dat deze sukkels maar één taal snappen en dat is die van geweld. Vooral omdat ze dan compleet bol staan van de adrenaline en van de alcohol, willen ze maar één ding en dat is knokken.

Dan kun je dat als politiemacht maar op één manier handhaven en dat is met nog meer geweld. Maar willen we dat een agent straks met een machinepistool over straat moet?

Hetzelfde zie je trouwens ook bij roomblanke Nederlandse Tokkies tijdens voetbalwedstrijden dus het is echt geen Moslim- of Turkenprobleem.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_188752346
Joost Eerdmans wil minimumstraffen op bewezen belagen van een agent

De fractievoorzitter van Leefbaar Rotterdam, Joost Eerdmans, wil een debat over de ,,extreme aanvallen tegen onze politieagenten” in Rotterdam. Eerdmans wil ook dat de politie meer ‘operationele handvatten’ krijgt om het geweld tegen te kunnen gaan, zo zegt hij tegenover het AD.



,,Iedere dag worden zij blootgesteld aan steeds fellere en gewelddadigere reacties op hun dagelijkse goede werk”, zo zegt Eerdmans over de Rotterdamse politieagenten. De voorvallen van de laatste weken wijzen volgens hem op een patroon. ,,Geen respect tonen, maar zuigen, filmen, uitschelden en zelfs fysiek aanvallen van de politie.”

Afgelopen vrijdag werd een agent knock-out geslagen door een bruiloftsgast toen er een bruiloftsstoet werd staande gehouden. In de nacht van vrijdag op zaterdag eindigde vervolgens een achtervolging over de A20 met een frontale botsing. Zaterdagmiddag brak een agent zijn arm bij de arrestatie van een oplichter. De Rotterdamse politiechef Hans Vissers noemde het geweld van dit weekeinde ‘bizar en volstrekt onacceptabel’.

Eerdmans vindt dat de politie voor de volle 100 procent de steun van de Rotterdamse politiek verdient en onbetwist gezag moet hebben. Hij wil dat er meer operationele handvatten beschikbaar komen. Wat hem betreft worden agenten ,,zo snel mogelijk allemaal uitgerust met bodycams” en komen er minimumstraffen op het bewezen belagen van een agent.

De Leefbaar-voorman kondigde verder aan de komende tijd in diverse moties nog meer extra maatregelen voor te zullen stellen.
https://www.ad.nl/dossier(...)een-agent~a595517bb/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_188752500
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 11:30 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Het probleem alleen is dat deze sukkels maar één taal snappen en dat is die van geweld. Vooral omdat ze dan compleet bol staan van de adrenaline en van de alcohol, willen ze maar één ding en dat is knokken.

Dan kun je dat als politiemacht maar op één manier handhaven en dat is met nog meer geweld. Maar willen we dat een agent straks met een machinepistool over straat moet?
Ik weet niet of je je de Hoek van Holland lynchmob nog kunt herinneren, maar ik had daar graag een paar uzi's gezien. Dan was het zo afgelopen.

quote:
Hetzelfde zie je trouwens ook bij roomblanke Nederlandse Tokkies tijdens voetbalwedstrijden dus het is echt geen Moslim- of Turkenprobleem.
Maar dat komt dus door het de-escalerend optreden, dat creeert een speelkwartier voor rellers. Dan kunnen ze eerst even hun gang gaan tot de aanwezige politie succesvol de ME heeft opgeroepen, en dan kan het los.

Ik ben niet tegen het concept van oproerpolitie, maar de hoofdregel zou moeten zijn dat als er twee agenten verschijnen de openbare orde daarmee hersteld is. Want zij hebben het geweldsmonopolie en zij hebben pistolen. Dus de orde wordt in ieder geval in die mate hersteld dat niemand nog hoeft te vrezen voor lichamelijk letsel.

Ik zou het helemaal niet raar vinden als er 20 jongeren met hun handen gespreid op de grond liggen te wachten op versterking om hen te arresteren omdat er nog maar twee agenten aanwezig zijn. Ik zou het ook helemaal niet raar vinden dat er een paar Turkse bruilfoten worden afgelast omdat de bruidegom en meerdere gasten vast zitten op het bureau om uit te zoeken wie zich precies hoe misdragen heeft in het verkeer of zelfs erger. Ik zou het ook helemaal niet raar vinden dat ze met een schuld van duizenden euro's achterblijven omdat hun huurauto in beslag is genomen.

Ik zou het wel raar vinden als we het hier 5 jaar later dan nog over hebben, want volgens mij is het dan snel afgelopen met die ongein.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_188752657
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 12:21 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik weet niet of je je de Hoek van Holland lynchmob nog kunt herinneren, maar ik had daar graag een paar uzi's gezien. Dan was het zo afgelopen.
[..]

Maar dat komt dus door het de-escalerend optreden, dat creeert een speelkwartier voor rellers. Dan kunnen ze eerst even hun gang gaan tot de aanwezige politie succesvol de ME heeft opgeroepen, en dan kan het los.

Ik ben niet tegen het concept van oproerpolitie, maar de hoofdregel zou moeten zijn dat als er twee agenten verschijnen de openbare orde daarmee hersteld is. Want zij hebben het geweldsmonopolie en zij hebben pistolen. Dus de orde wordt in ieder geval in die mate hersteld dat niemand nog hoeft te vrezen voor lichamelijk letsel.

Ik zou het helemaal niet raar vinden als er 20 jongeren met hun handen gespreid op de grond liggen te wachten op versterking om hen te arresteren omdat er nog maar twee agenten aanwezig zijn. Ik zou het ook helemaal niet raar vinden dat er een paar Turkse bruilfoten worden afgelast omdat de bruidegom en meerdere gasten vast zitten op het bureau om uit te zoeken wie zich precies hoe misdragen heeft in het verkeer of zelfs erger. Ik zou het ook helemaal niet raar vinden dat ze met een schuld van duizenden euro's achterblijven omdat hun huurauto in beslag is genomen.

Ik zou het wel raar vinden als we het hier 5 jaar later dan nog over hebben, want volgens mij is het dan snel afgelopen met die ongein.
Goede post, helemaal mee eens.
"Pools are perfect for holding water"
pi_188753655
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 08:19 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nogal, ja. Ik ben niet van de 'acab' mentaliteit, maar wel van de : 'Many agents are bastards'..

Iedereen met een minimale ervaring met deze stoottroepen van de overheid weet dat.
Hou toch op man.
Typisch als jij zijn de oorzaak van dit soort idioot gedrag tegen de politie.
Direct het land uitzetten.
Zelfs al zou je Nederlands zijn.
pi_188753724
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 10:10 schreef TomStall het volgende:

[..]


Ten tweede schrijf je "Ik vraag me altijd af wat je gedaan moet hebben om zo'n verknipt beeld te hebben van de politie." Nou, ik heb niks "gedaan", maar heb agenten in mijn kring gehad en heb dus zelf mogen horen hoe ze over burgers praten. Dan verandert je beeld van deze heren wel een beetje. Dat waren overigens straat agenten en agenten van speciale eenheden, die dus invallen mochten gaan doen bij onder andere, en ik citeer "gekkies".
Dan praten ze maar zo over die gekkies.
Heb jij dat werk gedaan?
Kijk jij wel eens om je heen?

Het zijn ook gekken waar ze mee te maken hebben. Zelfs hele normale burgers gedragen zich regelmatig als gekken.

En dan proberen agenten er alleen maar voor de samenleving er te zijn. En dan weet ik ook wel dat er een enkele zeiksnor tussen zit. Maar alsnog.
Hoor je respect voor te hebben.
pi_188753812
https://www.rijnmond.nl/n(...)ZGA6Pjdt6olK51lqCY_I

quote:
De familie van de agent, die vrijdagmiddag in Rotterdam werd neergeslagen toen hij een trouwstoet tot stilstand bracht, doet een oproep aan de dader en aan mensen die getuige waren van het voorval. Zij hopen dat mensen die opnamen hebben gemaakt of iets hebben gezien naar de politie stappen. De oproep aan de dader is: meld je. Hieronder het verhaal dat de vrouw van de agent deelt met RTV Rijnmond.
"Mijn papa is kok-out geslagen." Glunderend kijkt mijn 6-jarige dochter naar het voor haar onbekende echtpaar. Haar oogjes stralen. Zij heeft een ‘grote mensen-verhaal’ gehoord. "Ja, ja", knikt haar 8-jarige broer enthousiast instemmend, "echt helemaal knock-out. Met de N!"

Daar sta ik dan, bij een keurig echtpaar waar ik via Marktplaats een tweedehands piano op de kop hoop te tikken. Ik zie ze denken: "Ja hoor, hebben wij weer. Verkopen we iets via Marktplaats halen we de familie Tokkie in huis."

Om te voorkomen dat ik vriendelijk doch dringend de deur uit gewerkt wordt, vat ik snel een eerder telefoongesprek samen. "Mijn man is agent. Hij hield in Rotterdam iemand aan. Vervolgens besloot een ander om hem van achteren neer te slaan." We mogen de piano overnemen.

Zwemfeest
In de auto kijk ik naar onze drie kindjes. Vanavond hadden ze het zwemfeest. De afsluiting van de vakantie. Een gezellig spetterfestijn. Toch voelt het van binnen niet zo gezellig. Niet bij mij, maar ook niet bij hen. We willen bij papa zijn. Dus na het zwemmen duiken we met zwembroeken en natte haren in de auto. Via het piano-echtpaar naar papa.

Op RTV Rijnmond en Dumpert zag ik de eerste beelden. Een toeterende trouwstoet. Een duidelijk overlastgevende trouwstoet. Een agent die bijna van zijn sokken wordt gereden. Mijn agent.

De volgende beelden laten een zwarte vlek op een groene strook zien. Een agent die daar alleen ligt. Hulpeloos. Mijn agent. Dan staat hij op. Hij handelt. Vraagt er collega’s bij, noteert kentekens van wegscheurende auto’s. Jemig, wat ben ik trots op mijn man.

Die wegscheurende auto’s, waarvan de inzittenden niet de moeite nemen om te kijken of het goed gaat met de agent die neergeslagen is door iemand in hun gezelschap. In die wegscheurende auto’s zitten mensen die weten wie er heeft geslagen. Toch trekken ze de dader niet aan zijn haren naar een politiebureau om hem verantwoording af te laten leggen. Ik snap dat wel, ze hadden een feestje.

Hoofd zit vast
Op het politiebureau in Capelle aan de IJssel willen de kinderen in de veilige armen van papa springen. Het gaat niet. Hij kan niet bukken, niet draaien. Zijn hoofd zit vast. Ik geef hem een kus. "Gaat het lief?" "Prima." Een scheve glimlach die snel vertrekt in een grimas als onze kleuter op zijn rug probeert te klimmen.

Pas dan word ik boos. Samen hebben we al zoveel gezien, dat het erbij lijkt te horen. Tijdens de rellen in Hoek van Holland kreeg hij bloembakken, fietsen en flessen gevuld met zand om zijn oren. Van een overvaller die met een mes op hem af komt lopen tot een 15-jarig meisje dat hem tussen de benen schopt. Maar ook het reanimeren van een pasgeboren baby of ingrijpen bij een steekpartij met meerdere doden. Ontelbaar veel momenten van optreden in de heftige politierealiteit.

Maar dit. Een aanval van achteren. Laaiend word ik. Ze waren al met 40 tegen 1. Had op het minst het lef gehad om van de voorkant te komen. Ze hadden het echt wel gewonnen, hoor, met zo’n meerderheid. En was er dan echt niemand in die stoet die zich verantwoordelijk voelde voor die hulpeloze zwarte vlek op het groene gras? Was dat feestje dan echt zoveel belangrijker?

Hulplijn
Want weet je, die zwarte vlek is een man, een papa van drie kinderen. Iemand die de afgelopen jaren zo enorm hard gewerkt heeft. Twee studies heeft hij afgerond. Hij was leider van het voetbalteam, is scheidsrechter als de club hem nodig heeft. Vrijwilliger bij een hulplijn voor kinderen die het moeilijk hebben. Een vader die zijn oudste zoon helpt naar de puberteit. Die spelletjes doet met zijn kids.

Geen heilige of zo... Denk maar niet dat hij zijn sokken in de goede wasmand gooit. Zwarte in de zwarte wasmand, witte in de witte. Dat is toch logisch? Of dat hij op eigen initiatief de badkamer eens lekker gaat schrobben. Hij is gewoon, zomaar een mens.

Misschien net zoals de mensen in die stoet. Gewoon maar mensen. Maar met één wezenlijk verschil: er bestaat geen wereld waar deze man, mijn agent, langs iemand zou lopen die hulp nodig heeft. In de vijftien jaar dat wij zijn getrouwd, heeft hij nooit zijn belang gesteld, boven dat van een ander die zijn steun kon gebruiken. Waarschijnlijk daarvoor ook niet, maar ja, daar was ik niet bij.

Mijn kinderen worden op het politiebureau opgevangen door een horde agenten. Vandaag zie ik maar door de vingers dat ze volgestopt worden met paprikachips, roze lollies en liters chocolademelk. De agenten staan op scherp. Ik weet honderd procent zeker dat zij er alles aan zullen doen om de verantwoordelijken aan te houden.

Opwelling
Nu, drie dagen later snapt mijn hart het nog niet. Hoe kan je in vredesnaam een feestje vieren als je weet waar jouw feestje toe geleid heeft? Iedereen op jouw trouwfeest weet wie er verantwoordelijk was. Misschien was het een opwelling, was je de controle even kwijt. Misschien wilde je heel graag naar dat feestje.

We zijn nu drie dagen verder. Het feestje is voorbij. Maar niet in ons huis. In ons huis moeten de kinderen stil zijn. Papa ligt op bed. Slapen gaat nog niet door de pijn. Licht en geluid worden zoveel mogelijk vermeden.

Staan kan maar even en de kinderen tillen is een uitdaging. Beelden van mijn sterke man die daar hulpeloos op het gras ligt zijn op mijn netvlies gebrand. Toch ben ik ook dankbaar. Wat zou er gebeurd zijn wanneer hij op het asfalt gevallen was? Was die zwarte vlek op zwart asfalt dan overeind gekomen? Snel duw ik de beelden weg.

We praten luchthartig met de kindjes. Lachen naar ze en zeggen dat we in een veilig land wonen waar ze mogen spetteren in zwembad. Want dat is zo. Voor ons voelt het anders, maar de waarheid is: de meeste mensen helpen als je hulp nodig hebt. Lang leve de buurman!

Twee redenen
Ik heb twee redenen om dit verhaal te delen met de wereld. Allereerst om te zeggen dat een politieagent gewoon de buurman is waar jij je ladder van leent. De voetbalsupporter die jouw club aanmoedigt. Een agent is de vrijwilliger in het bejaardentehuis waar jouw moeder zit of de vader die hand in hand met zijn kindjes door de straat wandelt.

De tweede reden richt ik aan jou. Jij, die van achteren mijn man neersloeg, wees alsjeblieft een echte man. Je hebt je feestje gehad. Je hebt getoeterd. Je bent blij geweest. Meld je. Neem je verantwoordelijkheid. Jij, de feestganger die weet wie dit deed.

Of aan jou, de getuige. Iemand die zag wie er sloeg of er misschien zelfs beelden van heeft. Kom alsjeblieft naar de politie. Zodat de verdachte aangehouden kan worden en wij dit een plaats kunnen geven.

Dankjewel!
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_188753868
Als agent weet je natuurlijk wel waar je aan begint, dat je af en toe een beuk kan krijgen is een beetje het risico van het vak.

Maar een sukkel die eerst in een groepje macho gaat zitten doen met gestolen auto's en daarna een agent in de rug neerhoekt is gewoon de grootste lafaard die je maar kan bedenken.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  maandag 2 september 2019 @ 14:00:02 #250
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_188753910
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 09:36 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Integendeel. De 'law and order' figuren zijn vaak nogal dom.
De mensen die ermee in aanraking komen en met termen als 'acab' gaan lopen strooien zijn vaak nog veel dommer.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 2 september 2019 @ 14:02:49 #251
471637 TomStall
I buried Joey
pi_188753940
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 13:42 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Dan praten ze maar zo over die gekkies.
Heb jij dat werk gedaan?
Kijk jij wel eens om je heen?

Het zijn ook gekken waar ze mee te maken hebben. Zelfs hele normale burgers gedragen zich regelmatig als gekken.

En dan proberen agenten er alleen maar voor de samenleving er te zijn. En dan weet ik ook wel dat er een enkele zeiksnor tussen zit. Maar alsnog.
Hoor je respect voor te hebben.
Hoe kan je nou in de eerste zin zeggen "dan praten ze maar zo over die gekkies", en je betoog afsluiten dat omgekeerd ik wel respect voor diezelfde politie moet hebben? Dan hoort dat respect dan toch ook wederzijds te zijn? Dat zie ik niet altijd, en daar zit wel even "een dingetje" dacht ik zo.

Begrijp me niet verkeerd hoor. Als er een groep teringlijers met z'n allen op een agent duiken en hem aan blubber slaan, zal ik met alle macht proberen om die agent te gaan helpen. Al moet ik mijn auto er bij pakken en er een paar omver rijden om bij die agent te kunnen komen, ik doe het wel. Alles behalve laf mijn telefoontje erbij pakken om te gaan filmen voor dumpert of youtube. Die filmpjes worden toch wel gemaakt en kennen we nou inmiddels helaas wel.

Maar als we het over respect hebben dan is er echt nog wel werk aan de winkel voor de overheid. Ze hebben toch echt zelf een dik aandeel in het feit dat er een enorme kloof is tussen agenten en burgers.

Edit: trouwens. Nou staat er een mooie brief van die vrouw van die agent op social media, helemaal terecht hoor. Maar waarom rijden die collega's van die agent niet naar dat huis van dat bruidspaar om ze op te pakken? Zij weten donders goed wie het geflikt heeft, op pakken die handel. Maar nee, je hoor HE-LE-MAAL niemand verder. We gaan de onderste steen boven krijgen, nou we wachten af hoor!!!!

[ Bericht 5% gewijzigd door TomStall op 02-09-2019 14:12:32 ]
pi_188754153
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 14:02 schreef TomStall het volgende:

[..]

Zij weten donders goed wie het geflikt heeft, op pakken die handel. Maar nee, je hoor HE-LE-MAAL niemand verder. We gaan de onderste steen boven krijgen, nou we wachten af hoor!!!!
Hoe zie je dat voor je?

Agenten pakken het bruidspaar op, en die mogen in de cel blijven zitten totdat ze het juiste neefje hebben verlinkt? Anders blijven ze gewoon zitten wegen obstructie, of zo?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  maandag 2 september 2019 @ 14:20:13 #253
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_188754214
quote:
Die brief is exemplair voor wat hier scheef loopt. Deze agent is iemand die zich op alle vlakken nuttig maakt voor zijn omgeving, een omgeving waarin het gedrag van de bruiloftsgasten ondenkbaar is.

Ze kunnen zich niet eens voorstellen dat dat feestje belangrijker is dan wat er is gebeurd, dat iemand zijn verantwoordelijkheid niet neemt, dat je iemand gewond laat liggen.

De bruiloftsgast die hem neersloeg komt uit een tokkie-omgeving waarbij asociaal gedrag normaal is of zelfs toegejuicht wordt, waar het leven van buitenstaanders weinig waard is en hun regels al helemaal niks.

En oh ja, ik heb het over tokkie-mocro's en -Turken, niet over alle natuurlijk.
  maandag 2 september 2019 @ 14:20:51 #254
471637 TomStall
I buried Joey
pi_188754223
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 14:16 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Hoe zie je dat voor je?

Agenten pakken het bruidspaar op, en die mogen in de cel blijven zitten totdat ze het juiste neefje hebben verlinkt? Anders blijven ze gewoon zitten wegen obstructie, of zo?
Ja bijvoorbeeld? Maar nee hoor, we gaan de correcte weggetjes bewandelen. Nou nou nou laten we in godsnaam niet van het pad afwijken zeg. Het bruidspaar nodigt die gasten uit en weet wie het is. 1+1=2

Ik hoop trouwens dat de volgende agent die in zo'n dergelijke situatie terecht komt hier lering uit kan trekken. Of jezelf knockout laten slaan, of de hele stoet des noods met getrokken wapen stop leggen, feestje over jongens jammer sorry.
pi_188754253
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 14:20 schreef TomStall het volgende:

[..]
Het bruidspaar nodigt die gasten uit en weet wie het is.
Dat is op zichzelf nog geen strafbaar feit. Want als je iedereen op wil pakken die tuig uitnodigt op zijn feestje dan kunnen we nog wel even bezig blijven.

Dan is het concept 'rechtsstaat' ook ver te zoeken want dan ben je een boef als je vriendjes van een boef bent.

Ik weet nog een heel mooi land waarin dat wel gebeurt. Was volgens mij Turkije.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  maandag 2 september 2019 @ 14:27:22 #256
471637 TomStall
I buried Joey
pi_188754332
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 14:22 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Dat is op zichzelf nog geen strafbaar feit. Want als je iedereen op wil pakken die tuig uitnodigt op zijn feestje dan kunnen we nog wel even bezig blijven.

Dan is het concept 'rechtsstaat' ook ver te zoeken want dan ben je een boef als je vriendjes van een boef bent.

Ik weet nog een heel mooi land waarin dat wel gebeurt. Was volgens mij Turkije.
Hele mooie bewoording en beweeg redenen allemaal om inderdaad vooral helemaal niks te doen, zoals dus nu ook wel weer het geval blijkt te zijn. Je hebt dan ook helemaal gelijk en daarom ook de discussie gewonnen. Op naar de volgende trouwstoet maar weer: toet toet!!!
pi_188754382
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 14:27 schreef TomStall het volgende:

[..]

Hele mooie bewoording en beweeg redenen allemaal om inderdaad vooral helemaal niks te doen, zoals dus nu ook wel weer het geval blijkt te zijn. Je hebt dan ook helemaal gelijk en daarom ook de discussie gewonnen. Op naar de volgende trouwstoet maar weer: toet toet!!!
Ik begrijp het heel goed, als het aan een aantal FOK! ers ligt dan moet de politie vooral een paar tanks aanschaffen en even bij de gemeente opvragen wanneer er weer bruiloften zijn. Als er iemand toevallig tütert dan hebben ze de bevoegdheid om te schieten, want "onnodige overlast veroorzaken".

En als ADO supporters met de harde kern van FC Utrecht gaan matten dan hoor je ze niet. :')
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_188754683
In de V.S. rijdt de politie in halve tanks, maar om nou te zeggen dat het daar zo veilig is...
  maandag 2 september 2019 @ 15:11:35 #259
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_188754933
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 14:22 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Dat is op zichzelf nog geen strafbaar feit. Want als je iedereen op wil pakken die tuig uitnodigt op zijn feestje dan kunnen we nog wel even bezig blijven.

Dan is het concept 'rechtsstaat' ook ver te zoeken want dan ben je een boef als je vriendjes van een boef bent.

Ik weet nog een heel mooi land waarin dat wel gebeurt. Was volgens mij Turkije.
Je hoeft toch ook niet iedereen op te pakken? Gewoon degenen die zich hebben misdragen.
pi_188756562
Ghanese trouwstoeten dienen verboden te worden!

bijna iedereen in dit topic dient een vlag-cursus te volgen
pi_188756581
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 19:08 schreef Hoogslaper het volgende:
Zelfs al bestraf je degenen in de stoet die zich misdragen, het maakt geen indruk. Ze zullen het gewoon weer opnieuw doen, omdat we niet laten zien wie er hier de baas is.

Er zit niets anders op dan een laatste ultieme kruistocht, om Europa te verschonen van figuren die hier niets te zoeken hebben.

Istanboel moet weer Constantinopel worden..!
oke Brendon Tarrant :W
pi_188756710
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 12:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Joost Eerdmans wil minimumstraffen op bewezen belagen van een agent
Deze flapdrol weer. Nu een politieagent een klap krijgt loopt hij meteen te janken. Hij stond een jaar terug zinloos geweld van de politie te promoten, samen met het etnisch profileren.
pi_188756793
Het bloedbad begon zaterdagmiddag toen twee politieagenten de man aanhielden omdat hij zijn knipperlicht niet zou hebben gebruikt. De Texaan begon meteen te schieten met een geweer. Daarna ontvluchtte hij de auto, kaapte een busje van de Amerikaanse posterijen en begon op voorbijgangers te schieten. Vijftien kilometer verderop werd de man op de parkeerplaats van een bioscoop klemgereden door de politie en doodgeschoten.
https://www.nu.nl/buitenl(...)lopen-tot-zeven.html

agenten in Amerika :')
pi_188756809
quote:
10s.gif Op maandag 2 september 2019 07:56 schreef Ringo het volgende:
Ik krijg wel jeuk van het frame van de agent als “hulpverlener”.
meeste agenten stemmen extreemrechts, toch?
  maandag 2 september 2019 @ 17:42:12 #265
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_188756918
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 17:34 schreef azzmy1993 het volgende:
meeste agenten stemmen extreemrechts, toch?
Dat weet ik niet, maar het zijn heel vaak geen “hulpverleners”.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 2 september 2019 @ 17:43:47 #266
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_188756943
quote:
7s.gif Op maandag 2 september 2019 17:42 schreef Ringo het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, maar het zijn heel vaak geen “hulpverleners”.
Politie niet? Enig idee hoe vaak die staan te reanimeren, coördineren en regelen in het kader van de hulpverlening?
pi_188756968
quote:
Het onderdanige van deze brief staat mij tegen.

Trommel wat collega's op van je man en laat ze van deur tot deur gaan bij dit tuig.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  maandag 2 september 2019 @ 17:45:41 #268
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_188756980
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 17:34 schreef azzmy1993 het volgende:

[..]

meeste agenten stemmen extreemrechts, toch?
Is een hartmassage anders van een ambulancebroeder als hij PVV stemt?
pi_188757012
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 17:26 schreef p078 het volgende:

[..]

Hij stond een jaar terug zinloos geweld van de politie te promoten, samen met het etnisch profileren.
Wat? :')

Eerdmans komt al jaren op voor agenten.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_188757113
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 17:26 schreef p078 het volgende:

[..]

Deze flapdrol weer. Nu een politieagent een klap krijgt loopt hij meteen te janken. Hij stond een jaar terug zinloos geweld van de politie te promoten, samen met het etnisch profileren.
Tuuuuuurlijk.

En de neergeslagen agent is gewoon een domme kankerwout.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  maandag 2 september 2019 @ 18:13:53 #271
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_188757300
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 17:34 schreef azzmy1993 het volgende:

[..]

meeste agenten stemmen extreemrechts, toch?
Ja na een paar dienstjaren gaat dat spelen. Hahah
  Spellchecker maandag 2 september 2019 @ 23:26:39 #272
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_188763911
Ze bleven maar tieren en dreigen
quote:
Bewoners aan de Westzeedijk, die uitkijken op het plaats delict, zijn woest over de geweldsuitbarsting van afgelopen vrijdag. „Dit is echt vreselijk”, briest Margriet, die alles vanuit haar woning zag gebeuren. „Wat moet die agent zich angstig hebben gevoeld, terwijl hij gewoon zijn plicht deed.”
Margriet werd die bewuste vrijdagmiddag opgeschrikt door hevig toeterende auto’s en sirenes. „En toen zag ik nog net dat de agenten hun politiebusje voor een stoet van zeker tien auto’s parkeerden. Ze hielden een bruiloftsgast aan. Wat er daarna gebeurde, was ongelooflijk. Uit al die tien auto’s stapten mensen uit, die de agenten begonnen te intimideren. Ze pakten de ene bij de kraag vast en duwden de andere achter een auto, waarna hij dus in elkaar geslagen werd. Ze bleven maar tieren en dreigen, niet te geloven. Op een gegeven moment zag ik zelfs de bruid in haar witte jurk op de groep af lopen en mee gaan doen. Er was werkelijk niemand van hen die de anderen tot bedaren bracht.”
Margriet werd die bewuste vrijdagmiddag opgeschrikt door hevig toeterende auto’s en sirenes. „En toen zag ik nog net dat de agenten hun politiebusje voor een stoet van zeker tien auto’s parkeerden. Ze hielden een bruiloftsgast aan. Wat er daarna gebeurde, was ongelooflijk. Uit al die tien auto’s stapten mensen uit, die de agenten begonnen te intimideren. Ze pakten de ene bij de kraag vast en duwden de andere achter een auto, waarna hij dus in elkaar geslagen werd. Ze bleven maar tieren en dreigen, niet te geloven. Op een gegeven moment zag ik zelfs de bruid in haar witte jurk op de groep af lopen en mee gaan doen. Er was werkelijk niemand van hen die de anderen tot bedaren bracht.”

’Versterking gevraagd’
De man van Margriet belde direct 112. „Toen bleek dat de bedreigde agent zelf ook om versterking had gevraagd. Gelukkig kwamen er toen politiebusjes bij.” Maar de bruiloftsgasten hadden dat al snel in de gaten, stelt Margriet. „En toen renden ze als een gek terug naar hun auto’s, waar ze instapten en onmiddellijk wegscheurden. Sommigen zag ik zelfs over de trambaan racen.” Drie personen, waaronder de bruidegom, werden aangehouden, maar degene die de agent knock-out sloeg, loopt nog vrij rond. „Ik hoop zó dat de echte dader gevonden wordt”, huivert Margriet.

Het grasperkje aan de Westzeedijk waar de geweldsuitbarsting plaatsvond, ligt ingeklemd tussen het fietspad en de rijbaan. Auto’s, trams, motoren en fietsen scheuren hier dagelijks voorbij. Liggend op amper tweehonderd meter van het Erasmus MC en enkele honderden meters van de Maastunnel en Erasmusbrug is dit een razend druk stukje Rotterdam. Op de plek waar de politieagent vrijdag knock-out werd geslagen, liggen maandagmiddag een paar lege blikjes en bekertjes. De vlaggen van de ernaast gelegen Kunsthal wapperen woest in de wind.

Rotterdamse agenten woedend na geweld
’Schering en inslag’
Zich misdragende rijdende bruiloftsgasten zijn vooral de laatste paar jaar schering en inslag, stelt Margriet. „In de zomer is het iedere week raak. Ze komen vanuit het centrum langs in een stoet, hangen Turkse of Koerdische vlaggen uit hun auto, scheuren door rood en intimideren andere automobilisten, zodat die aan de kant gaan. Echt levensgevaarlijk. Ik ben zelf ook weleens in Turkije geweest en daar zie je precies dezelfde taferelen met een bruiloft. En je ziet wat er kan gebeuren als je deze ’traditie’ verstoort.”

Een andere buurtbewoner vindt die traditie dan ook ’dwingelandij’. „De laatste twee jaar scheuren die bruiloftsgasten hier steeds harder en hoor je vaker getoeter. Belachelijk dat ze iemand die het juiste probeert te doen er ook nog eens zo van langs geven.”

pi_188765101
quote:
40 tegen 1 :')

Je hebt toch niet voor niks een pistool bij je :{
pi_188765309
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 00:36 schreef SOG het volgende:

[..]

40 tegen 1 :')

Je hebt toch niet voor niks een pistool bij je :{
Precies, dat dacht ik dus ook. Of wapenstok en pepperspray, dat zou toch wel het minste zijn (en mocht dat niet helpen ...).

Je laat je toch niet gewillig intimideren en afbeuken ...
  dinsdag 3 september 2019 @ 02:10:06 #275
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_188765407
In mijn 42-jarige bestaan heb ik dit soort taferelen nooit meegemaakt in het 82 miljoen mensen tellende Turkije noch in de krant gelezen. In het 17 miljoen mensen tellende Nederland waarvan slechts een paar procent Turk is lijkt dit elke week voor te komen. Hoe kan dat? Dat is eenvoudig te verklaren, want flik dit maar eens in Turkije. Ik kan je wel voorspellen wat er dan gebeurt:

Een trouwstoet blokkeert het verkeer. De overige verkeersdeelnemers beginnen gelijk hevig te claxoneren en de raampjes gaan omlaag om te gebaren dat ze aan de kant moeten. Als dit genegeerd wordt dan stapt men uit en begint men verhaal te halen. Vervolgens bemoeit iedereen er zich mee, zelfs de voetgangers Er breekt een matpartij uit en ondertussen wordt de politie gebeld en eventueel ambulances besteld vanwege gewonden aan de zijde van degenen die de trouwstoet wilden aanspreken/aanvallen. De politie arriveert en vraagt de menigte wat er aan de hand is waarop zij antwoorden dat de trouwstoet het verkeer blokkeert en er niets op uitdoen als ze erop aangesproken worden. Degenen die de trouwstoet aanpakten krijgen een duimpje omhoog en de politie neemt het over. De gehele trouwstoet wordt aangehouden en gaat mee naar het politiebureau. Als een agent aangevallen wordt dan wordt er gelijk een pistool getrokken om duidelijk te maken dat ze beter een stap terug kunnen doen. Einde bruiloft. Dat je kosten gemaakt hebt is je eigen probleem. Had je je maar moeten gedragen. Probeer het later maar opnieuw, maar dan zoals het hoort.

Wat doen we hier? Laten we proberen te deëscaleren 8)7 Die tokkies voelen zich oppermachtig met de zachte heelmeesters hier. Dat verklaart voor mij waarom dit in Turkije niet voorkomt.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_188765434
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 september 2019 02:10 schreef ACT-F het volgende:
In mijn 42-jarige bestaan heb ik dit soort taferelen nooit meegemaakt in het 82 miljoen mensen tellende Turkije noch in de krant gelezen. In het 17 miljoen mensen tellende Nederland waarvan slechts een paar procent Turk is lijkt dit elke week voor te komen. Hoe kan dat? Dat is eenvoudig te verklaren, want flik dit maar eens in Turkije. Ik kan je wel voorspellen wat er dan gebeurt:

Een trouwstoet blokkeert het verkeer. De overige verkeersdeelnemers beginnen gelijk hevig te claxoneren en de raampjes gaan omlaag om te gebaren dat ze aan de kant moeten. Als dit genegeerd wordt dan stapt men uit en begint men verhaal te halen. Vervolgens bemoeit iedereen er zich mee, zelfs de voetgangers Er breekt een matpartij uit en ondertussen wordt de politie gebeld en eventueel ambulances besteld vanwege gewonden aan de zijde van degenen die de trouwstoet wilden aanspreken/aanvallen. De politie arriveert en vraagt de menigte wat er aan de hand is waarop zij antwoorden dat de trouwstoet het verkeer blokkeert en er niets op uitdoen als ze erop aangesproken worden. Degenen die de trouwstoet aanpakten krijgen een duimpje omhoog en de politie neemt het over. De gehele trouwstoet wordt aangehouden en gaat mee naar het politiebureau. Als een agent aangevallen wordt dan wordt er gelijk een pistool getrokken om duidelijk te maken dat ze beter een stap terug kunnen doen. Einde bruiloft. Dat je kosten gemaakt hebt is je eigen probleem. Had je je maar moeten gedragen. Probeer het later maar opnieuw, maar dan zoals het hoort.

Wat doen we hier? Laten we proberen te deëscaleren 8)7 Die tokkies voelen zich oppermachtig met de zachte heelmeesters hier. Dat verklaart voor mij waarom dit in Turkije niet voorkomt.
Eens, hier gebruiken we de spreekwoordelijke wortel, terwijl deze figuren alleen de letterlijke stok begrijpen.
pi_188765465
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 september 2019 02:10 schreef ACT-F het volgende:
In mijn 42-jarige bestaan heb ik dit soort taferelen nooit meegemaakt in het 82 miljoen mensen tellende Turkije noch in de krant gelezen. In het 17 miljoen mensen tellende Nederland waarvan slechts een paar procent Turk is lijkt dit elke week voor te komen. Hoe kan dat? Dat is eenvoudig te verklaren, want flik dit maar eens in Turkije. Ik kan je wel voorspellen wat er dan gebeurt:

Een trouwstoet blokkeert het verkeer. De overige verkeersdeelnemers beginnen gelijk hevig te claxoneren en de raampjes gaan omlaag om te gebaren dat ze aan de kant moeten. Als dit genegeerd wordt dan stapt men uit en begint men verhaal te halen. Vervolgens bemoeit iedereen er zich mee, zelfs de voetgangers Er breekt een matpartij uit en ondertussen wordt de politie gebeld en eventueel ambulances besteld vanwege gewonden aan de zijde van degenen die de trouwstoet wilden aanspreken/aanvallen. De politie arriveert en vraagt de menigte wat er aan de hand is waarop zij antwoorden dat de trouwstoet het verkeer blokkeert en er niets op uitdoen als ze erop aangesproken worden. Degenen die de trouwstoet aanpakten krijgen een duimpje omhoog en de politie neemt het over. De gehele trouwstoet wordt aangehouden en gaat mee naar het politiebureau. Als een agent aangevallen wordt dan wordt er gelijk een pistool getrokken om duidelijk te maken dat ze beter een stap terug kunnen doen. Einde bruiloft. Dat je kosten gemaakt hebt is je eigen probleem. Had je je maar moeten gedragen. Probeer het later maar opnieuw, maar dan zoals het hoort.

Wat doen we hier? Laten we proberen te deëscaleren 8)7 Die tokkies voelen zich oppermachtig met de zachte heelmeesters hier. Dat verklaart voor mij waarom dit in Turkije niet voorkomt.
Dank je. De volgende keer dat zo'n goedprater "maar het is een feestje" of "maar het is cultuur" gebruikt gaat dit nuttig zijn :)
  dinsdag 3 september 2019 @ 07:22:20 #278
22565 asco
Los in deze tent
pi_188765637
Wat ben ik blij al deze achterlijkheid nog niet in levende lijve te hoeven meemaken.
  dinsdag 3 september 2019 @ 07:38:26 #279
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_188765694
Het is hun cultuur ook helemaal niet, want daar krijgen ze de ruimte er helemaal niet voor. De rest van de samenleving treedt daar ook veel sneller op tegen achterlijk gedrag van deze aard.

Wat je hier ziet is simpelweg het gevolg van de ruimte die ze hier gekregen hebben, versterkt met de waan van de dag dat "ja maar cultuur" op zich reden genoeg is om iets te kunnen doen. Niemand geeft immers tegengas tot nu.

Het enige wat je hieraan kunt doen is een offensief tegen asociale bruiloftsstoeten: snel reageren in groten getale, lik op stuk, irritant aanwezig zijn door zich misdragende gasten en het bruidspaar zelf mee te nemen, dan maar geen bruiloft, de louche verhuurders aanpakken en vooral opvolgen van meldingen en getuigenverklaringen.

Bij deze stoet ging de bruid ook buiten haar boekje. Prima, kom maar even op het bureau vertellen wat je wel niet dacht. Er is best wel een vordering niet opgevolgd waardoor dit kan, want dat is schering en inslag bij dit soort tokkies. Dat is je handvat. Is triest genoeg waarschijnlijk de eerste keer dat ze consequenties van hun wangedrag ervaren.

Kost een tijd een hoop mankracht maar als je het niet doet loopt dit nog verder uit de klauwen.
  dinsdag 3 september 2019 @ 09:11:43 #280
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_188766382
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 07:38 schreef Qarrad het volgende:
Het is hun cultuur ook helemaal niet, want daar krijgen ze de ruimte er helemaal niet voor. De rest van de samenleving treedt daar ook veel sneller op tegen achterlijk gedrag van deze aard.

Wat je hier ziet is simpelweg het gevolg van de ruimte die ze hier gekregen hebben, versterkt met de waan van de dag dat "ja maar cultuur" op zich reden genoeg is om iets te kunnen doen. Niemand geeft immers tegengas tot nu.

Het enige wat je hieraan kunt doen is een offensief tegen asociale bruiloftsstoeten: snel reageren in groten getale, lik op stuk, irritant aanwezig zijn door zich misdragende gasten en het bruidspaar zelf mee te nemen, dan maar geen bruiloft, de louche verhuurders aanpakken en vooral opvolgen van meldingen en getuigenverklaringen.

Bij deze stoet ging de bruid ook buiten haar boekje. Prima, kom maar even op het bureau vertellen wat je wel niet dacht. Er is best wel een vordering niet opgevolgd waardoor dit kan, want dat is schering en inslag bij dit soort tokkies. Dat is je handvat. Is triest genoeg waarschijnlijk de eerste keer dat ze consequenties van hun wangedrag ervaren.

Kost een tijd een hoop mankracht maar als je het niet doet loopt dit nog verder uit de klauwen.
Blijft vreemd dat ze voetbalhooligans wel altijd aan weten te pakken, maar andere 'feestvierders' die de openbare orde verstoren mogen lekker hun gang gaan...
  dinsdag 3 september 2019 @ 09:28:19 #281
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188766629
Ah weer een Max Blokzijl topic
pi_188766701
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:11 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Blijft vreemd dat ze voetbalhooligans wel altijd aan weten te pakken, maar andere 'feestvierders' die de openbare orde verstoren mogen lekker hun gang gaan...
Want er zijn geen mensen opgepakt?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  dinsdag 3 september 2019 @ 09:49:48 #283
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_188766909
Ik snap het probleem niet? Dit is toch de de culturele verrijking die zo gewenst is door de meerderheid van Nederland?
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  dinsdag 3 september 2019 @ 09:54:44 #284
8369 speknek
Another day another slay
pi_188766985
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:49 schreef MissGiraffe het volgende:
Ik snap het probleem niet? Dit is toch de de culturele verrijking die zo gewenst is door de meerderheid van Nederland?
Zie je de meerderheid van Nederland zich druk maken om zo'n klein incidentje?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 3 september 2019 @ 09:57:01 #285
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_188767022
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:28 schreef Hexagon het volgende:
Ah weer een Max Blokzijl topic
Je plaat blijft hangen :O
  dinsdag 3 september 2019 @ 09:57:59 #286
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188767043
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:57 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]

Je plaat blijft hangen :O
Die van jullie nog meer
  dinsdag 3 september 2019 @ 10:00:19 #287
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_188767073
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:54 schreef speknek het volgende:

[..]

Zie je de meerderheid van Nederland zich druk maken om zo'n klein incidentje?
Een agent die neergemept wordt door een grote groep zich misdragende mensen noem jij een incidentje....Riiiiight |:(
  dinsdag 3 september 2019 @ 10:13:23 #288
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_188767243
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:54 schreef speknek het volgende:

[..]

Zie je de meerderheid van Nederland zich druk maken om zo'n klein incidentje?
Nee ik zie de meerderheid van Nederland lekker meetoeteren en agenten neerslaan.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  dinsdag 3 september 2019 @ 10:30:17 #289
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_188767467
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:57 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Die van jullie nog meer
Maar leg mij eens even uit, wat heeft een topic over het neermeppen van een agent te maken met collaborateur Max Blokzijl? Kun je dat even uitleggen?
  dinsdag 3 september 2019 @ 10:31:24 #290
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188767482
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:30 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]

Maar leg mij eens even uit, wat heeft een topic over het neermeppen van een agent te maken met collaborateur Max Blokzijl? Kun je dat even uitleggen?
Vooral om iedere gelegenheid aan te grijpen allerlei opruiende taal te kunnen spuien over een groep mensen die je haat.
  dinsdag 3 september 2019 @ 10:33:29 #291
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_188767499
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:31 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Vooral om iedere gelegenheid aan te grijpen allerlei opruiende taal te kunnen spuien over een groep mensen die je haat.
Riiiight....men veroordeeld een belachelijke actie en dan is dat omdat men die groep haat en niet omdat het een belachelijke actie is? :?
  dinsdag 3 september 2019 @ 10:36:02 #292
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188767512
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:33 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]

Riiiight....men veroordeeld een belachelijke actie en dan is dat omdat men die groep haat en niet omdat het een belachelijke actie is? :?
Lees het topic eens zou ik zeggen. De reacties zijn toch echt gericht op alles dat Turks is en niet zozeer op deze daders.
  dinsdag 3 september 2019 @ 10:38:26 #293
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_188767530
Dat zou kunnen, maar dat is omdat bepaalde mensen dat er van maken, daar kun je niet het hele topic gelijk op aanrekenen. Of kan dat in dit geval ineens wel? (See what I did there?)
  dinsdag 3 september 2019 @ 10:39:58 #294
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_188767549
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 september 2019 02:10 schreef ACT-F het volgende:
In mijn 42-jarige bestaan heb ik dit soort taferelen nooit meegemaakt in het 82 miljoen mensen tellende Turkije noch in de krant gelezen. In het 17 miljoen mensen tellende Nederland waarvan slechts een paar procent Turk is lijkt dit elke week voor te komen. Hoe kan dat? Dat is eenvoudig te verklaren, want flik dit maar eens in Turkije. Ik kan je wel voorspellen wat er dan gebeurt:

Een trouwstoet blokkeert het verkeer. De overige verkeersdeelnemers beginnen gelijk hevig te claxoneren en de raampjes gaan omlaag om te gebaren dat ze aan de kant moeten. Als dit genegeerd wordt dan stapt men uit en begint men verhaal te halen. Vervolgens bemoeit iedereen er zich mee, zelfs de voetgangers Er breekt een matpartij uit en ondertussen wordt de politie gebeld en eventueel ambulances besteld vanwege gewonden aan de zijde van degenen die de trouwstoet wilden aanspreken/aanvallen. De politie arriveert en vraagt de menigte wat er aan de hand is waarop zij antwoorden dat de trouwstoet het verkeer blokkeert en er niets op uitdoen als ze erop aangesproken worden. Degenen die de trouwstoet aanpakten krijgen een duimpje omhoog en de politie neemt het over. De gehele trouwstoet wordt aangehouden en gaat mee naar het politiebureau. Als een agent aangevallen wordt dan wordt er gelijk een pistool getrokken om duidelijk te maken dat ze beter een stap terug kunnen doen. Einde bruiloft. Dat je kosten gemaakt hebt is je eigen probleem. Had je je maar moeten gedragen. Probeer het later maar opnieuw, maar dan zoals het hoort.

Wat doen we hier? Laten we proberen te deëscaleren 8)7 Die tokkies voelen zich oppermachtig met de zachte heelmeesters hier. Dat verklaart voor mij waarom dit in Turkije niet voorkomt.
Dat verklaart ook waarom alle mocrootjes hier zo los gaan. De correctie op straat vindt niet plaats. De politie is door de politiek lam, bang en monddood gemaakt.

Een andere verklaring is natuurlijk dat de meeste Nederturken hier niet bepaald de crème de la crème zijn van Turkije.
  dinsdag 3 september 2019 @ 10:51:23 #295
8369 speknek
Another day another slay
pi_188767713
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:00 schreef RealistAtheist het volgende:
Een agent die neergemept wordt door een grote groep zich misdragende mensen noem jij een incidentje....Riiiiight |:(
Agenten krijgen 29 keer per dag een muilpeer van misdragende mensen:
https://www.hartvannederl(...)n-het-uitgaansleven/

Dat een zo'n geval eruit gelicht wordt en al vier dagen besproken wordt, heeft inderdaad te maken met mensen die graag hun vooroordelen bevestigd willen zien worden, en niet met een structureel probleem. 1 Op 107 is een incident.
Of nouja, dat structurele probleem is er wel, in agressie jegens agenten, maar daar hebben we het liever niet over, wel over de afkomst van deze daders.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 3 september 2019 @ 11:06:15 #296
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_188767925
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:51 schreef speknek het volgende:

[..]

Agenten krijgen 29 keer per dag een muilpeer van misdragende mensen:
https://www.hartvannederl(...)n-het-uitgaansleven/

Dat een zo'n geval eruit gelicht wordt en al vier dagen besproken wordt, heeft inderdaad te maken met mensen die graag hun vooroordelen bevestigd willen zien worden, en niet met een structureel probleem. 1 Op 107 is een incident.
Of nouja, dat structurele probleem is er wel, in agressie jegens agenten, maar daar hebben we het liever niet over, wel over de afkomst van deze daders.
Tja, zo vaak als die bruiloftstoeten in het nieuws komen kun je wat mij betreft toch echt wel spreken van een structureel probleem. Dat komt ook naar voren uit het gesprek met de betreffende ooggetuige die zegt dat het steeds harder en gekker gaat. Als er dan ook daar bovenop het exces van het neerslaan van een agent bijkomt vind ik het niet gek dat men fel reageert. En dat het in dit geval vooral aan Turken gelinkt wordt is ook niet raar toch? Zie jij dit gedrag bij "autochtone" bruiloftstoeten?

Toen die studente vorige week in dat filmpje tegen de politie tekeer ging werd er ook al snel een topic gevuld en sprak men er schande van en wilde men dat de dader zwaar bestraft werd. Dus dat gebeurt echt niet alleen als de daders "allochtoon" zijn.

En ben je de (terechte) heksenjacht op social media tegen de Eindhovense kopschoppers vergeten? Gewoon Hollandse jongens die door iedereen (terecht) verketterd werden.

Als je dan bepaalden idiote acties hebt die uitsluitend bij 1 bevolkingsgroep voorkomen (alles ontregelende, gevaarlijk rijgedrag vertonende bruiloftsstoeten). Dan is dat toch volkomen normaal dat dat benoemd wordt als zijnde een probleem van die bevolkingsgroep? :?

[ Bericht 2% gewijzigd door RealistAtheist op 03-09-2019 11:55:16 ]
pi_188769725
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:51 schreef speknek het volgende:

[..]

Agenten krijgen 29 keer per dag een muilpeer van misdragende mensen:
https://www.hartvannederl(...)n-het-uitgaansleven/

Dat een zo'n geval eruit gelicht wordt en al vier dagen besproken wordt, heeft inderdaad te maken met mensen die graag hun vooroordelen bevestigd willen zien worden, en niet met een structureel probleem. 1 Op 107 is een incident.
Of nouja, dat structurele probleem is er wel, in agressie jegens agenten, maar daar hebben we het liever niet over, wel over de afkomst van deze daders.
Telegraaf;
De overheid had direct stevig moeten optreden toen het fenomeen van de toeteroptochten de kop opstak, maar heeft dit nagelaten, signaleert oud-verkeersofficier Koos Spee. Uit angst voor escalatie. „Of omdat er simpelweg te weinig agenten beschikbaar zijn.”

Een totaal verkeerd signaal, waarschuwt hij. „Je kunt een burger niet een boete van 375 euro geven omdat hij een te harde uitlaat heeft, en dit soort trouwstoeten laten lopen omdat je er bang voor bent.” Dat is niet zonder gevolgen, waarschuwt Spee. Door het oogluikend toe te staan, neemt het ’hand over hand’ toe. „En loopt het een keer écht uit de klauwen.”


En;
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  dinsdag 3 september 2019 @ 13:30:22 #298
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_188769886
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:51 schreef speknek het volgende:

[..]

Agenten krijgen 29 keer per dag een muilpeer van misdragende mensen:
https://www.hartvannederl(...)n-het-uitgaansleven/

Dat een zo'n geval eruit gelicht wordt en al vier dagen besproken wordt, heeft inderdaad te maken met mensen die graag hun vooroordelen bevestigd willen zien worden, en niet met een structureel probleem. 1 Op 107 is een incident.
Of nouja, dat structurele probleem is er wel, in agressie jegens agenten, maar daar hebben we het liever niet over, wel over de afkomst van deze daders.
Volgens mij zie jij vooral je vooroordelen graag bevestigd worden, die de reactie op je post. Een algeheel gebrek aan respect is inderdaad een groot probleem in de samenleving, maar tutterende stoeten zijn daarnaast een probleem op zich.
  dinsdag 3 september 2019 @ 13:31:14 #299
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_188769893
quote:
4s.gif Op dinsdag 3 september 2019 13:19 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Telegraaf;
De overheid had direct stevig moeten optreden toen het fenomeen van de toeteroptochten de kop opstak, maar heeft dit nagelaten, signaleert oud-verkeersofficier Koos Spee. Uit angst voor escalatie. „Of omdat er simpelweg te weinig agenten beschikbaar zijn.”

Een totaal verkeerd signaal, waarschuwt hij. „Je kunt een burger niet een boete van 375 euro geven omdat hij een te harde uitlaat heeft, en dit soort trouwstoeten laten lopen omdat je er bang voor bent.” Dat is niet zonder gevolgen, waarschuwt Spee. Door het oogluikend toe te staan, neemt het ’hand over hand’ toe. „En loopt het een keer écht uit de klauwen.”


En;
Nooit gedacht dat Koos Spee verstandige dingen kon zeggen _O_
pi_188770022
Het is ook heel krom: deze agent wou de stoet alleen maar waarschuwen en niet eens bekeuren.
Dan hebben we het over meerdere auto's waar men uit de ramen hingen, op de auto's stonden, het overige verkeer geheel tot stilstand brachten, gevaarlijk weggedrag vertoonden en onnodig claxonneerden.

Dit terwijl er forse boetes uitgedeeld worden als je met een paar kilometer te hard wordt geflitst. Onherroepelijk en ongeacht de verkeerssituatie.

Zo'n stoet kan je voor duizenden euro's beboeten en in dat geval zou dat ook meer dan terecht zijn geweest.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_188770053
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 13:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het is ook heel krom: deze agent wou de stoet alleen maar waarschuwen en niet eens bekeuren.
Dan hebben we het over meerdere auto's waar men uit de ramen hingen, op de auto's stonden, het overige verkeer geheel tot stilstand brachten, gevaarlijk weggedrag vertoonden en onnodig claxonneerden.

Dit terwijl er forse boetes uitgedeeld worden als je met een paar kilometer te hard wordt geflitst. Onherroepelijk en ongeacht de verkeerssituatie.

Zo'n stoet kan je voor duizenden euro's beboeten en in dat geval zou dat ook meer dan terecht zijn geweest.
Dit dus. Plus poging tot doodslag voor die kneus die die agent neersloeg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')