abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188710428
quote:

Op de Westzeedijk in Rotterdam is vrijdagmiddag een agent gewond geraakt toen hij werd geslagen door een lid van een trouwstoet, dat bevestigt de politie.
Op videobeelden is te zien dat een politieagent op de grond ligt. Volgens ooggetuigen is de agent tegen de vlakte geslagen.

De politie had meerdere meldingen gekregen van een overlastgevende trouwstoet in het centrum van Rotterdam. Op de Westzeedijk werden de wagens aan de kant gezet voor een controle. Een van de deelnemers was daar niet van gediend en gedroeg zich agressief. Daarop werd de man aangehouden. Een andere deelnemer, die ook verhaal kwam halen, sloeg de agent neer.

De man die werd aangehouden en de man die de klap uitdeelde sloegen vervolgens op de vlucht. De aanvankelijk aangehouden man kon worden teruggevonden. De man die de klap uitdeelde is nog niet terecht.

De agent is nagekeken in een ambulance en aanspreekbaar. Er wordt gezocht naar de gevluchte man.

FOTOS & BEELDEN
Het houdt niet op...niet vanzelf :N
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 17:28:26 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_188710447
Laat me tütteren :r

Keihard aanpakken dit tuig
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_188710450
Misschien moeten we het Turken gewoon verbieden om te trouwen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2019 17:29:10 ]
pi_188710580
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 17:29 schreef LelijKnap het volgende:
Gewoon in Turkije. En dan mogen ze daar ook blijven.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_188710621
Die copper heeft toch een gun? Of was hij knock-out? Volgens mij mag hij gewoon schieten als hij aangevallen wordt..
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_188710651
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 17:47 schreef DoubleUU het volgende:
Die copper heeft toch een gun? Of was hij knock-out? Volgens mij mag hij gewoon schieten als hij aangevallen wordt..
Ah weer iemand die teveel films heeft gezien.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_188710662
Ah Rotterdam..!

Ons voorland, jij voorspeller van onze toekomst..!

-O-
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 17:50:22 #8
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_188710664
Volgens bepaalde NWS-posters moeten we niet zo moeilijk doen bij dit soort festiviteiten. Agent tegen de vlakte slaat moet gewoon kunnen anders ben je intolerant.
pi_188710671
Waar zijn de beelden waar dat teringlijertje 5 wapenstokken in zijn nek krijgt? #WilGenieten
pi_188710674
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 17:50 schreef Twiitch het volgende:
Volgens bepaalde NWS-posters moeten we niet zo moeilijk doen bij dit soort festiviteiten. Agent tegen de vlakte slaat moet gewoon kunnen anders ben je intolerant.
Idd waar is zoef zoef de turk
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 17:51:20 #11
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_188710676
Die aso's moet je gewoon een keer hard aanpakken, stelletje neanderthalers
pi_188710677
weer dat kut volk, meteen terug naar Turkije
pi_188710710
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 17:51 schreef Murdera het volgende:

[..]

Idd waar is zoef zoef de turk
Het is warm. Waarschijnlijk blonde vrouwen lastigvallen in het zwembad.
pi_188710775
Kunnen ze niet weer gewoon vlaggen op een brug of zo?
pi_188710839
Het is weer de laatste vrijdag van de maand, dus tijd voor…

Het enige echte alternatieve inburgeringsexamen voor Moslims!

*met vandaag uw gastheer Hoogslaper*

1. Je verveelt je en bent op zoek naar een activiteit. Wat lijkt je leuk?

a. Je gaat naar het voetbalveld om een grensrechter dood te schoppen.
b. Je neemt een pistool mee naar school en schiet de conrector door het hoofd.
c. Je schiet een regisseur van de fiets af en spietst een briefje in zijn buik.
d. Je gaat in Den Haag mensen kelen terwijl je ‘allahu akbar’ schreeuwt.
e. Je gaat in een Utrechtse tram om je heen schieten terwijl je ‘allahu akbar’ schreeuwt.
f. Als traditioneel onderdeel van een trouwstoet sla je een agent neer.

…En jawel, we hebben een winnaarrrr….!

*O*
pi_188710875
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 18:05 schreef Hoogslaper het volgende:
Het is weer de laatste vrijdag van de maand, dus tijd voor…

Het enige echte alternatieve inburgeringsexamen voor Moslims!

*met vandaag uw gastheer Hoogslaper*

1. Je verveelt je en bent op zoek naar een activiteit. Wat lijkt je leuk?

a. Je gaat naar het voetbalveld om een grensrechter dood te schoppen.
b. Je neemt een pistool mee naar school en schiet de conrector door het hoofd.
c. Je schiet een regisseur van de fiets af en spietst een briefje in zijn buik.
d. Je gaat in Den Haag mensen kelen terwijl je ‘allahu akbar’ schreeuwt.
e. Je gaat in een Utrechtse tram om je heen schieten terwijl je ‘allahu akbar’ schreeuwt.
f. Als traditioneel onderdeel van een trouwstoet sla je een agent neer.

…En jawel, we hebben een winaarrrr….!

*O*
Als ik dit zo zie dan denk ik soms stiekem dat het misschien wel tijd is voor een maatschappelijk brede discussie.
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 18:11:19 #17
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_188710898
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 18:08 schreef DoubleUU het volgende:
Als ik dit zo zie dan denk ik soms stiekem dat het misschien wel tijd is voor een burgeroorlog.
Die is er al, alleen doen wij nog even niet mee ;(
pi_188710934
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 18:11 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Die is er al, alleen doen wij nog even niet mee ;(
Ik hoop nog steeds op verstandigere politici. Baudet is heel goed bezig, maar het demoniseren is bizar. Er zijn heel veel gebrainwashte mensen in Nederland. Die wachten nog op de 1000 piek van Rutte.
pi_188710935
quote:

[..]

Als ik dit zo zie dan denk ik soms stiekem dat het misschien wel tijd is voor een maatschappelijk brede discussie.
Oh ja joh!?! Zou je denken..? _O-
pi_188710945
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 18:14 schreef Hoogslaper het volgende:

[..]

Oh ja joh!?! Zou je denken..? _O-
Jij hebt niet door dat het een snelle edit is geweest. Hoe ad rem is dat?
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 18:16:02 #21
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_188710952
Tja ze laten zelf steeds meer over zich heenlopen door die lui dan krijg je dat.

Nu maar echt eens keihard aanpakken met een forse straf.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_188710957
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 18:15 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Jij hebt niet door dat het een snelle edit is geweest. Hoe ad rem is dat?
Ah, inderdaad nu zie ik het in de quote. Tsja, ik was nog een beetje aan het nagloeien van mijn goddelijke sarcastische post. :s)
pi_188710961
De politie stelt ook geen kut meer voor tegenwoordig. Zwaar onderbemand en gebonden aan allerlei diversiteits- en anti-racistisch beleid, maakt het ze het werk onmogelijk.
Er zijn steeds meer "lekken" bij de politie sinds het diversiteitsbeleid. Goh.
pi_188710971
quote:
Hooggeplaatste criminelen geoefend in vechten, die criminelen bestrijden. Tja, dan mag men niet verbaast zijn over dergelijke schermutselingen.
pi_188711052
die Chinese bruiloften altijd
pi_188711064
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 18:17 schreef DoubleUU het volgende:
De politie stelt ook geen kut meer voor tegenwoordig. Zwaar onderbemand en gebonden aan allerlei diversiteits- en anti-racistisch beleid, maakt het ze het werk onmogelijk.
er zal wel weer zo'n politiemiep er bij staan kijken hebben uit vrees een gelnageltje te beschadigen
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 18:29:20 #27
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_188711084
De comments hier van nerds :')
pi_188711092
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 18:27 schreef 20100 het volgende:

[..]

er zal wel weer zo'n politiemiep er bij staan kijken hebben uit vrees een gelnageltje te beschadigen
Een politieagent zou een zware opleiding moeten volgen, om de beste eruit te filteren, en een salaris van 4000 netto ofzo. Dan krijg je de allerbeste agenten. En de wet uitvoeren. Nu is het bijna een uitzendbaantje.
pi_188711114
Trouwstoeten.

:')
pi_188711140
En gewoon schieten. Dat creëert een precedent. Agenten in Nederland moeten vaker hun vuurwapen gebruiken.
Als je in Amerika zo op een agent afgaat dan kan je zomaar doodgeschoten worden.
pi_188711158
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 18:32 schreef DoubleUU het volgende:
En gewoon schieten. Dat creëert een precedent. Agenten in Nederland moeten vaker hun vuurwapen gebruiken.
Als je in Amerika zo op een agent afgaat dan kan je zomaar doodgeschoten worden.
Nekklem
pi_188711173
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 18:34 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Nekklem
En wat als je als agent 80 kg bent en de verdachte 145 kg ? Allebei getrained zeg maar..
Nek klem is dan leuk maar dan tilt ie je gewoon op.
pi_188711228
quote:
Wtfaq dit volk moet echt zo snel mogelijk weg. Ik zie de beelden nu pas. Politie moet nu beginnen met schieten.
Nederland veranderd in een derdewereld land.
pi_188711248
quote:
"Diversiteit is onze grootste kracht..!"

>:)
pi_188711261
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 18:39 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Wtfaq dit volk moet echt zo snel mogelijk weg. Ik zie de beelden nu pas. Politie moet nu beginnen met schieten.
Nederland veranderd in een derdewereld land.
Waar ik woon komt het ook voor en daar doet de politie niets omdat anders de situatie misschien escaleert. :')
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 18:43:02 #37
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_188711277
Neergeslagen agent zal binnenkort wel een jong meisje knuppelen om de opgelopen frustratie van zich af te slaan.
pi_188711286
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 18:41 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Waar ik woon komt het ook voor en daar doet de politie niets omdat anders de situatie misschien escaleert. :')
Laffe kutpolitie. Ik snap niet dat mensen er nog werken. Het zou een stevig statement zijn als 1000 agenten ontslag zouden nemen door onvrede. 20 jaar geleden was de politie nog oppermachtig.
pi_188711337
Je ziet ook op de beelden dat de politie in eerste instantie de stoet met piepende banden voorbij laat gaan. Pas later proberen ze de stoet te laten stoppen waarna die agent tegen de vlakte geslagen word.
Zelfs wanneer er versterking komt en de politie met een bus voor de stoet uitrijd stoppen de auto's niet en gaan ze gewoon door met hun wangedrag.

De politie staat echt machteloos tegen dit tuig.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 18:48:30 #40
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_188711363
quote:

[..]

Zolang half Nederland de andere helft voor racist, fascist of nationalist uitmaakt na alleen maar gebruik van het T- of het M-woord, gaat dit er niet komen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_188711448
Bij mijn zus om de hoek laatst ook al. Complete weg geblokkeerd. Ambulance kon er niet door en ze gedroegen zich agressief tegen het personeel. Je familielid zou maar met spoed geholpen moeten worden dit aso volk blokkeert het verkeer.

Je kunt ook niet stellen dat het Turkse cultuur is om te toeteren want cultuur is een ontwikkeling die niet zo snel gaat. Autos bestaan nog niet zo heel lang en al helemaal niet in Turkije. Pas na de tweede wereldoorlog daarvoor reden ze op paarden daar en die toeteren niet.
Land of the free. Home of the brave.
pi_188711450
Bij de volgende trouwerij meteen de brandweer erop af sturen en de hele bende wegspuiten.
pi_188711547
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 18:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Gewoon de stoet volgen en alles filmen, uiteindelijk moeten ze toch naar de trouw- of feestzaal.

Daar iedereen en alles binnenste buiten keren tot duidelijk is wie welke auto bestuurd heeft.
So we just called him Fred too
pi_188711594
Zelfs al bestraf je degenen in de stoet die zich misdragen, het maakt geen indruk. Ze zullen het gewoon weer opnieuw doen, omdat we niet laten zien wie er hier de baas is.

Er zit niets anders op dan een laatste ultieme kruistocht, om Europa te verschonen van figuren die hier niets te zoeken hebben.

Istanboel moet weer Constantinopel worden..!
pi_188711609
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 19:03 schreef Cothen het volgende:

[..]

Gewoon de stoet volgen en alles filmen, uiteindelijk moeten ze toch naar de trouw- of feestzaal.

Daar iedereen en alles binnenste buiten keren tot duidelijk is wie welke auto bestuurd heeft.
Een stoet die ter plekke voor gevaarlijke verkeerssituaties zorgen en waar meerdere politievoertuigen naast rijden gewoon hun gang laten gaan en achteraf met allerlei dure onderzoeken gaan proberen om alsnog de daders op te sporen?

Dan is dat de-escaleren wat de politie nu (probeerde) doet nog beter. In elk geval probeer je dan nog om de verkeersveiligheid in de gaten te houden.
pi_188711649
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 19:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Een stoet die ter plekke voor gevaarlijke verkeerssituaties zorgen en waar meerdere politievoertuigen naast rijden gewoon hun gang laten gaan en achteraf met allerlei dure onderzoeken gaan proberen om alsnog de daders op te sporen?
De kracht van mijn oplossing is dat je iemands bruiloft verpest.
Voor Turken is de bruiloft een belangrijk, zo niet het belangrijkste feest van iemands leven.

Best kut als dat verpest wordt door je neven die zich niet aan de regels kunnen houden.
pi_188711844
De feestlocatie lijkt me niet zo moeilijk te vinden. Stuur dan maar even een arrestatieteam heen, er zijn er waarschijnlijk meerdere die aan het signalement voldoen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 19:45:48 #48
65846 Bocaj
47th President.
pi_188711967
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 18:17 schreef DoubleUU het volgende:
pi_188712058
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 18:29 schreef dagobertE6 het volgende:
De comments hier van nerds :')
Wat dan?
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 19:54:01 #50
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_188712063
Die gast mag blij zijn dat dit niet de V.S is.
Anders werd hij doorzeeft met twee magazijn kogels.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_188712096
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 18:55 schreef Scarface88 het volgende:
Bij mijn zus om de hoek laatst ook al. Complete weg geblokkeerd. Ambulance kon er niet door en ze gedroegen zich agressief tegen het personeel. Je familielid zou maar met spoed geholpen moeten worden dit aso volk blokkeert het verkeer.

Je kunt ook niet stellen dat het Turkse cultuur is om te toeteren want cultuur is een ontwikkeling die niet zo snel gaat. Autos bestaan nog niet zo heel lang en al helemaal niet in Turkije. Pas na de tweede wereldoorlog daarvoor reden ze op paarden daar en die toeteren niet.
Ik wil gewoon hinniken :(
pi_188712193
Het blijkt nu dat de agent in het begin van het dumpertfilmpje alleen een waarschuwing probeerde te geven aan de chauffeur. Nog voordat dat lukte schoot de stoet met hoge snelheid en piepende banden de kruising over. De agent zie je daarna snel instappen en met sirene aan de achtervolging weer inzetten. Later zou die agent, toen hij dezelfde bestuurder opnieuw aan wou spreken, neergeslagen zijn.

Waarom zou je zo'n asociale stoet sowieso slechts een waarschuwing willen geven?

[ Bericht 34% gewijzigd door voetbalmanager2 op 30-08-2019 20:13:26 ]
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 20:12:39 #53
481589 Orion_in_space
The world is ours
pi_188712256
Natuurlijk is dit niet netjes maar als je naar de culturele verrijking kijkt die deze man ons brengt, dan valt dit incidentje toch in het niet?
pi_188712286
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 20:12 schreef Orion_in_space het volgende:
Natuurlijk is dit niet netjes maar als je naar de culturele verrijking kijkt die deze man ons brengt, dan valt dit incidentje toch in het niet?
Precies, wie kent het niet, aan de schijterij na een broodje döner omdat de chef-de-cuisine vergeten was z'n handen te wassen. Zijn dingen die je meegemaakt moet hebben, jeweet :s)
pi_188712380
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 20:16 schreef Hoogslaper het volgende:

[..]

Precies, wie kent het niet, aan de schijterij na een broodje döner omdat de chef-de-cuisine vergeten was z'n handen te wassen. Zijn dingen die je meegemaakt moet hebben, jeweet :s)
Oplossing: geen broodje döner meer eten.
pi_188712414
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 20:12 schreef Orion_in_space het volgende:
Ik begrijp je ironie, maar serieus: ik heb nog nooit enige culturele verrijking door een Turk meegemaakt.

Wat ik wel vrij vaak heb ervaren, is dat een Turk zich 100% aanpast aan de Nederlandse cultuur. En dat is prima. Dan zijn ze wat mij betreft allemaal welkom.

De Turkse cultuur is op zichzelf ook prima. Maar niet hier. Graag in Turkije.
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 20:31:05 #57
481589 Orion_in_space
The world is ours
pi_188712458
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 20:27 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Ik begrijp je ironie, maar serieus: ik heb nog nooit enige culturele verrijking door een Turk meegemaakt.

Wat ik wel vrij vaak heb ervaren, is dat een Turk zich 100% aanpast aan de Nederlandse cultuur. En dat is prima. Dan zijn ze wat mij betreft allemaal welkom.

De Turkse cultuur is op zichzelf ook prima. Maar niet hier. Graag in Turkije.
Ben je nooit wakker geworden met een tintelend gevoel in te tenen dat zich langzaam naar je hoofd reist en uiteindelijk uitmondt in een orgastisch ontknoping in je hoofd?

Dat is culturele verrijking.
pi_188712481
Als politieagent moet je in eerste instantie altijd de-escalerend te werk gaan vind ik. Een trouwstoet hinderen met een controle hoort daar niet bij (tenzij er sprake is van acute dreiging). Ik vraag me af of dit allemaal wel nodig geweest was.

Dat gezegd hebbende is een agent slaan not done natuurlijk. Als ik het filmpje zo zie, vraag ik me ook af waarom zo'n enigszins onzeker overkomende agent zo solistisch handelt. Dit lijkt me een onoverzichtelijk situatie die je niet zonder versterking aan wil gaan.
pi_188712486
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 20:31 schreef Orion_in_space het volgende:

[..]

Ben je nooit wakker geworden met een tintelend gevoel in te tenen dat zich langzaam naar je hoofd reist en uiteindelijk uitmondt in een orgastisch ontknoping in je hoofd?

Dat is culturele verrijking.
Nee, helaas nooit meegemaakt. Wat moet je daarvoor slikken?
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 20:34:01 #60
481589 Orion_in_space
The world is ours
pi_188712505
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 20:32 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Nee, helaas nooit meegemaakt. Wat moet je daarvoor slikken?
De multiculturele samenleving.
pi_188712693
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 20:24 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Oh, absoluut.

Ik eet geen broodjes döner meer, als ik ga shoppen voor kleding laat ik 'made in Pakistan' liggen en binnenkort ga ik elektrisch rijden, zodat ik geen brandstof uit Saudi-Arabië hoef te tanken.

Als je wilt dat er einde komt aan moslimgeweld in Nederland is het heel simpel:

Koop niet bij moslims. Gaan ze vanzelf weg.
pi_188712755
Ik moet bekennen dat ik in mijn hele leven nog nooit een broodje döner heb gegeten.

Dus ik weet gelukkig niet wat ik mis.
pi_188712795
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 20:32 schreef Hamzoef het volgende:
Als politieagent moet je in eerste instantie altijd de-escalerend te werk gaan vind ik. Een trouwstoet hinderen met een controle hoort daar niet bij (tenzij er sprake is van acute dreiging). Ik vraag me af of dit allemaal wel nodig geweest was.

Serieus :')

De agent probeert een stoet die zich als idioten gedragen te waarschuwen. Ze schieten nog voor ze de waarschuwing aan hebben gehoord op hoge snelheid en met piepende banden voorbij de agent. En jij vraagt je af of het wel nodig was wat die agent deed? :')

vrijdag 30 augustus 2019 @ 20:52:37 #64
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_188712837
quote:
Als politieagent moet je in eerste instantie altijd de-escalerend te werk gaan vind ik.
Alle misdaad en overtredingen toestaan want het zou weleens kunnen escaleren _O_
pi_188712851
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 20:44 schreef Hoogslaper het volgende:

[..]

Oh, absoluut.

Ik eet geen broodjes döner meer, als ik ga shoppen voor kleding laat ik 'made in Pakistan' liggen en binnenkort ga ik elektrisch rijden, zodat ik geen brandstof uit Saudi-Arabië hoef te tanken.

Als je wilt dat er einde komt aan moslimgeweld in Nederland is het heel simpel:

Koop niet bij moslims. Gaan ze vanzelf weg.
Huh moslims uit Pakistan blijven weg uit het westen als ze minder aan jou verdienen?
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 20:56:00 #66
481589 Orion_in_space
The world is ours
pi_188712881
quote:

Dat gezegd hebbende is een agent slaan not done natuurlijk. Als ik het filmpje zo zie, vraag ik me ook af waarom zo'n enigszins onzeker overkomende agent zo solistisch handelt. Dit lijkt me een onoverzichtelijk situatie die je niet zonder versterking aan wil gaan.
Net zoals toen een aantal jaar geleden Marokkanen auto's in de fik aan het steken waren. Toen deden ze ook niets om de-escalerend op te treden. Er was maar 1 iemand tegen, degene van wie de auto was maar je kunt het niet iedereen het naar zijn zin maken.
pi_188712883
quote:
Als politieagent moet je in eerste instantie altijd de-escalerend te werk gaan vind ik.
Als één van jouw broeders met een hele grote rugzak met draden eruit 'allahu akbar' loopt te schreeuwen, hoe de-escaleer ik de situatie dan?

a. Ik werk 'm tegen de grond
b. Ik ga een gezellig gesprek met 'm aan en we wisselen gedachten uit over onze culturen
c. Ik hou afstand en hij detoneert zijn rugzak en vermoord tientallen van mijn landgenoten

:?
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 20:58:06 #68
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_188712907
quote:

Jij bent een levend voorbeeld van dat zelfs hoogopgeleide tutteraars nog een naar randje hebben: cliëntelisme.
pi_188712917
Waarom is er niemand neergeschoten? :? :?
No amount of money ever bought a second of time.
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 20:59:59 #70
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_188712936
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 20:58 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Jij bent een levend voorbeeld van dat zelfs hoogopgeleide tutteraars nog een naar randje hebben: cliëntelisme.
Daarom is er ook geen zelfreinigend vermogen. De gelederen blijven gesloten, zelfkritiek bestaat niet in die kringen.
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
  Spellchecker vrijdag 30 augustus 2019 @ 21:02:06 #71
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_188712981
Even een droontje met jeukpoeder en/of smurfenspray over die stoeter laten vliegen?
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 21:03:44 #72
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_188713015
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 20:58 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Daarom moet je ze ook niet op belangrijke posities hebben.
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 21:03:45 #73
22565 asco
Los in deze tent
pi_188713016
In Amerika hadden ze hem kapot geschoten. Maar dat is dan ook een rechtvaardig land. 👍
pi_188713021
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 21:02 schreef maily het volgende:
Even een droontje met jeukpoeder en/of smurfenspray over die stoeter laten vliegen?
Mobiele Eenheid. Eerst een flink deken van traangas er overheen. En wie dan nog moeilijk doet gewoon neerknuppelen.
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 21:04:01 #75
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_188713025
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 20:24 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Dan moet het wel een Turkse bruiloftsstoet zijn en dat is het niet.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_188713088
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 20:56 schreef Orion_in_space het volgende:

[..]

Net zoals toen een aantal jaar geleden Marokkanen auto's in de fik aan het steken waren. Toen deden ze ook niets om de-escalerend op te treden. Er was maar 1 iemand tegen, degene van wie de auto was maar je kunt het niet iedereen het naar zijn zin maken.
Dat is wel een andere situatie.
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 21:07:44 #77
481589 Orion_in_space
The world is ours
pi_188713103
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 21:07 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dat is wel een andere situatie.
Maar ook daar trad men de-escalerend op.
pi_188713121
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 21:04 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Moeilijk te zien op de 2 filmpjes. Er rijden verschillende auto's met vlaggen en die lijken geheel rood te zijn. Dat is eerder de Marokkaanse vlag dan Turkse vlaggen.
pi_188713127
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 18:29 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Een politieagent zou een zware opleiding moeten volgen, om de beste eruit te filteren, en een salaris van 4000 netto ofzo. Dan krijg je de allerbeste agenten. En de wet uitvoeren. Nu is het bijna een uitzendbaantje.
Oja, moet men lieden gaan betalen, die meestal slechts gehandicapten bestraffen? Lieden die ook nog eens willen dat de jongeren nooit goed kunnen of zullen zien? Waardoor de slechtziende jongeren altijd de door ouderen neergezette vallen te laat opmerken?
pi_188713148
Ja maar je zal op de mooiste dag van het leven van je vrienden/familieleden ook maar door zo'n hollandse hond staande gehouden en aangesproken worden, ik denk dat velen er niet bij stilstaan wat een vernedering dat is, jaloers als ze zijn bij het zien van al die mooie dure bolides die zijzelf nooit zouden kunnen betalen.

Mijn hartelijke felicitaties aan het bruidspaar! Toet toet! :B
pi_188713158
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 21:03 schreef asco het volgende:
In Amerika hadden ze hem kapot geschoten. Maar dat is dan ook een rechtvaardig land. 👍
Ik vraag me toch af hoe die gesprekken gaan in de politiekantine. Na alle ellende die deze lui meemaken moet toch de meest wereldvreemde, naïeve agent een gigantische rode pil door z’n strot geduwd krijgen?

Niemand die zegt: ‘Hey jongens, wie wil er wat bijverdienen buiten dienst, ff een greppeltje graven op de Veluwe om het bewijsmateriaal kwijt te raken en we hebben het er niet meer over..?’

:{
pi_188713159
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 21:04 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Want Dogan (verdachte#2) is geen Turkse naam?
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 21:12:04 #83
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_188713172
quote:
15s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 21:10 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Ja maar je zal op de mooiste dag van het leven van je vrienden/familieleden ook maar door zo'n hollandse hond staande gehouden en aangesproken worden, ik denk dat velen er niet bij stil staan wat een vernedering dat is, jaloers als ze zijn bij het zien van al die mooie dure bolides die zijzelf nooit zouden kunnen betalen.

Mijn hartelijke felicitaties aan het bruidspaar! Toet toet! :B
Deze man weet. Ben je lekker aan het tuteren komt er zo’n kaas je even de les lezen. Wat denkt hij wel, pure uitlokking
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
pi_188713228
quote:
15s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 21:10 schreef van_Lamehuizen het volgende:
jaloers als ze zijn bij het zien van al die mooie dure bolides die zijzelf nooit zouden kunnen betalen.
Net zoals de bestuurders van die bolides ze vaak maar net voor een dagje kunnen betalen...
pi_188713347
quote:

Als agent een overlastgevende trouwstoet "hinderen" door een controle uit te voeren is "escaleren".

Jij meent dit echt.

Dit lezen we goed.
pi_188713378
quote:
4s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 21:25 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Als agent een overlastgevende trouwstoet "hinderen" door een controle uit te voeren is "escaleren".

Jij meent dit echt.

Dit lezen we goed.
Toch niks nieuws man. Al die Turken zijn delicate lelietjes die nou eenmaal kunnen ontploffen als je nare dingen tegen ze zegt. Dan moet je dat ook maar niet doen.
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 21:40:08 #87
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_188713573
Geen bruiloftgasten, ze waren op weg naar het #democratiefestival. En dan word je ineens aangehouden door zoʼn geüniformeerde fascist!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_188713582
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 21:27 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Toch niks nieuws man. Al die Turken zijn delicate lelietjes die nou eenmaal kunnen ontploffen als je nare dingen tegen ze zegt. Dan moet je dat ook maar niet doen.
Ze zullen elkaar nooit afvallen. Dat hebben we gezien in de zaak 'Milica van Doorn'.

Eng, als je er wat langer over nadenkt. Zij klitten samen, wij zijn wat meer individualistisch. En welke groep maakt er meer kinderen?

Ja, het belooft nog wat voor de toekomst.
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 21:42:50 #89
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_188713610
In ASD was er wel opgetreden door Halsema :') _O- _O-
pi_188713614
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 17:47 schreef DoubleUU het volgende:
Die agent heeft toch een vuurwapen? Of was hij buiten-westen? Volgens mij mag hij gewoon schieten als hij aangevallen wordt.
In Nederland hebben agenten niet altijd een vuurwapen. En dat is meestal ook niet nodig, gelukkig. Men probeert de-escalerend te werken.
pi_188713638
quote:
Eens.
quote:
Een trouwstoet hinderen met een controle hoort daar niet bij (tenzij er sprake is van acute dreiging). Ik vraag me af of dit allemaal wel nodig geweest was.
Wat een onzin!
quote:
Dat gezegd hebbende hoor je een agent niet te slaan natuurlijk. Als ik het filmpje zo zie vraag ik me ook af waarom zo'n enigszins onzeker overkomende agent zo solistisch handelt. Dit lijkt me een onoverzichtelijk situatie die je niet zonder versterking aan wil gaan.
pi_188713719
quote:
4s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 21:25 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Wat wilde hij precies controleren dan?

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2019 21:53:49 ]
pi_188713732
quote:
Ook bruidegom opgepakt in zaak uit de hand gelopen trouwstoet
https://www.rijnmond.nl/n(...)d-gelopen-trouwstoet
Mooi, bruiloftsnacht mag hij in zijn cel vieren *O*
pi_188713758
De bruidegom ging dus gewoon naar zijn eigen trouwerij in een gestolen auto.
Cultuurtje weer hoor :')
pi_188713771
Dirty Harry zou wel raad weten met deze Ottomaanse kruimelcriminelen.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_188713774
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 21:52 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Of de auto van de bruidegom misschien gestolen was?
Het antwoord daarop blijkt dus ja te zijn :')
pi_188713777
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 21:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Vast netjes gehuurd bij een gierige Hollander.
pi_188713817
quote:

[..]

Als alloctoon tuig onnodig toeterend met al dan niet gejatte pooierbakken het verkeer onveilig maakt is het niet meer dan logisch dat men aangehouden wordt.
pi_188713828
"Een van de auto's die meereed in de stoet, bleek bij de aanhoudingen gestolen geregistreerd te zijn."

Heerlijk als vooroordelen worden bevestigd *O*
pi_188713958
quote:

Goh, Hamzoef die het gedrag van inteeltbroeders weer eens goedpraat :')

Die staat nog te lachen als ze zijn moeder verkrachten als activiteit tijdens de vrijgezellendag.
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 22:18:56 #101
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_188714145
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 21:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Of de auto van de bruidegom misschien gestolen was?
Het antwoord daarop blijkt dus ja te zijn :')
Lekker rolbevestigend weer als dat echt klopt.
pi_188714185
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 22:18 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Lekker rolbevestigend weer als dat echt klopt.
De auto staat echt geregistreerd als gestolen. Of die bruidegom dat zelf gedaan heeft, dat is nog maar de vraag.

Maar het zijn duidelijk strijders op wielen.
  PR/Manusje van alles vrijdag 30 augustus 2019 @ 22:23:24 #103
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_188714206
quote:

_O- _O- _O- :W
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_188714233
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 22:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

_O- _O- _O- :W
Daar past maar 1 emoticon bij:

pi_188714307
quote:

[..]

Instinct, er is altijd wel wat mis met zoveel mensen. Zo blijkt maar weer. Of gewoon identiteiten vanwege de overlast. Wel lachen dat die bruid nu zonder bruidegom staat kom je vrij zit er een kwaad wijf op de bank te wachten op je.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 22:32:27 #106
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_188714348
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 21:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
_O- _O-
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_188714365
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 22:30 schreef vipergts het volgende:

[..]

Instinct, er is altijd wel wat mis met zoveel mensen. Zo blijkt maar weer. Of gewoon identiteiten vanwege de overlast. Wel lachen dat die bruid nu zonder bruidegom staat kom je vrij zit er een kwaad wijf op de bank te wachten op je.
Instinct was helemaal niet nodig. Er waren al tientallen telefoontjes naar de politie geweest over
'onnodig toeteren en asociaal rijgedrag tot bruidsgasten die op autodaken zaten en tot het stoppen van overig verkeer'.
https://www.politie.nl/ni(...)-agent-knok-out.html
pi_188714381
Hamzoef reageert ook niet meer...
pi_188714389
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 22:34 schreef CarbonC het volgende:
Hamzoef reageert ook niet meer...
De politie heeft 'm inmiddels gevonden.
pi_188714398
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 22:35 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

De politie heeft 'm inmiddels gevonden.
:D
Heeft ie een keer een uitje, krijg je dit...
pi_188714422
quote:

[..]

Alcohol.
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 22:41:24 #112
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_188714482
Sowieso is hinderen van een agent in functie toch al sinds jaar en dag strafbaar? Laat staan fysiek geweld.
pi_188714555
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 21:58 schreef Hoogslaper het volgende:
"Een van de auto's die meereed in de stoet, bleek bij de aanhoudingen gestolen geregistreerd te zijn."

Heerlijk als vooroordelen worden bevestigd *O*
Geweldig _O-
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_188714597
quote:
Heeft letterlijk nog nooit iemand hier gezegd.
Dit, dus.
  Spellchecker vrijdag 30 augustus 2019 @ 22:54:17 #115
197773 crew  maily
pi_188714629
Reacties op het twitterbericht van de politie

- Erdogangster

- Ah een besnederlander

- Wie had dat gedacht! Van onderweg naar bruiloft in (gehuurd) pak naar een paar uur zitten in de bak!
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 23:04:29 #116
455560 Logic91
Always stay rational
pi_188714752
quote:
Volgens mij Marokkanen. Sowieso dan de inferieure Riffijnen. Hassan II had niet voor niets een pesthekel aan dit volk.
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
pi_188714809
Waar is de duiding van omvolkprofessor Leo Lucassen..?

Waarom is dit nog niet goedgepraat..?

:{
pi_188715631
quote:
Schele. Der wappert een marokkaanse vlag. Gelijk Turken zwart maken.
pi_188715680
Van mij mag de eerste en tweede kamer per direct een wet uitbrengen waarin dit soort gelegenheden gewoon keihard verboden wordt gesteld. Wat een overdreven k*tzooi is het geworden zeg die hele trouwgebeuren enal.

Dit is ver van Islamitische praktijken. Heeft niets met fatsoensnormen te maken.
pi_188715712
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 23:50 schreef Werkperd het volgende:
Van mij mag de eerste en tweede kamer per direct een wet uitbrengen waarin dit soort gelegenheden gewoon keihard verboden wordt gesteld. Wat een overdreven k*tzooi is het geworden zeg die hele trouwgebeuren enal.

Dit is ver van Islamitische praktijken. Heeft niets met fatsoensnormen te maken.
Dit is holbewoner gedrag. De andere apen laten zien wie de grootste heeft door de grootste en duurste auto te huren dan wel te stelen :')
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 23:54:15 #121
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_188715748
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 18:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Je ziet ook op de beelden dat de politie in eerste instantie de stoet met piepende banden voorbij laat gaan. Pas later proberen ze de stoet te laten stoppen waarna die agent tegen de vlakte geslagen word.
Zelfs wanneer er versterking komt en de politie met een bus voor de stoet uitrijd stoppen de auto's niet en gaan ze gewoon door met hun wangedrag.

De politie wordt machteloos gehouden door de politiek. Je denkt toch niet dat de Guardia Civiel tijdens Franco zich zo liet afzeiken?
Het is gewoon macho-gedrag en de politie en de Nederlanders laten zien van wie de straat nu werkelijk is.
The End Times are wild
  Spellchecker vrijdag 30 augustus 2019 @ 23:55:20 #122
197773 crew  maily
pi_188715768
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 23:54 schreef LXIV het volgende:

[..]

De politie wordt machteloos gehouden door de politiek. Je denkt toch niet dat de Guardia Civiel tijdens Franco zich zo liet afzeiken?
Het is gewoon macho-gedrag en de politie en de Nederlanders laten zien van wie de straat nu werkelijk is.
O-)
pi_188715782
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 23:52 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Dit is holbewoner gedrag. De andere apen laten zien wie de grootste heeft door de grootste en duurste auto te huren dan wel te stelen :')
Groot gelijk.

Ik schaam me hiervoor.
pi_188715833
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 23:54 schreef LXIV het volgende:

[..]

In eigen land zouden ze dat niet eens durven.
pi_188715893
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 23:47 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Schele. Der wappert een marokkaanse vlag. Gelijk Turken zwart maken.
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 23:04 schreef Logic91 het volgende:

[..]

Volgens mij Marokkanen. Sowieso dan de inferieure Riffijnen. Hassan II had niet voor niets een pesthekel aan dit volk.
Ow had niet gekeken. Excuus aan de Turken en tot het volgende tutertopic.
pi_188715930
Turkse kuttokkies.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_188715944
Dit volk denkt alleen aan zichzelf.
Land of the free. Home of the brave.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 00:07:13 #128
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_188715981
Grafvolk :r
Ik ben inmiddels overleden
pi_188716018
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 23:56 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Groot gelijk.

Ik schaam me hiervoor.
Ik ben trots hierop. Die jongens kunnen tenminste nog een feesie bouwen. _O_
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 00:11:21 #130
8369 speknek
Another day another slay
pi_188716028
quote:
Gaap. Gewoon knuppel in de nek van deze lui hoor.

In tegenstelling tot de gemiddelde fokker die nooit een vriendin krijgt vind ik dat een bruiloft iets moois is en dat dat wel wat tolerantie voor gekkigheid verdient, maar als het op gestolen autos, agressief gedrag en mensen slaan aankomt is die tolerantie snel over.

Ik bedoel natuurlijk, :( :( rassenoorlog nu :( :( GEZALLICH :( :(
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Spellchecker zaterdag 31 augustus 2019 @ 00:16:08 #131
197773 crew  maily
pi_188716081
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 00:09 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Zonder de bruidegom O-)
pi_188716283
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 00:09 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Ja dat kunnen ze ook in kroeg. Laat ze daar maar gek doen en niet op openbare weg.
pi_188716945
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 22:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Sowieso is hinderen van een agent in functie toch al sinds jaar en dag strafbaar? Laat staan fysiek geweld.
Is het ook.
Maar ja er word niks mee gedaan zeker niet als het tegen groep bepaalde soort ras is .
Ik noem expres ras omdat net als honden een bepaalde soort meer bijt dan anderen.

Volgende keer moeten ze er een swat team er op zitten op deze gasten .

Ze hebben voor niemand respect alleen voor hun eigen soort.
En een moslim die aardige tegen je doet moet iets van jouw in de toekomst of maak al gebruik van je zonder dat het weet.
pi_188717127
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 00:11 schreef speknek het volgende:
Gaap. Gewoon knuppel in de nek van deze lui hoor.

Sjee. Ben jij nou links..? Waar is je zelfhaat? Zij zijn toch beter dan wij..? :{
pi_188717318
quote:
Beter verbieden we ze dezelfde lucht in te ademen die jij en ik inademen.
Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_188717377
Moeten wel Marokkanen zijn...
pi_188717457
quote:
Je bedoelt dus: de politie moet zijn bek houden. Dat is wat er staat.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 06:08:17 #138
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_188717468
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 18:43 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Laffe kutpolitie. Ik snap niet dat mensen er nog werken. Het zou een stevig statement zijn als 1000 agenten ontslag zouden nemen door onvrede. 20 jaar geleden was de politie nog oppermachtig.
Deze powertripper :')

“Ze motte gewoon mense doodschieten!!”
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 06:09:40 #139
358523 IkStampOpTacos
pi_188717471
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 01:53 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Is het ook.
Maar ja er word niks mee gedaan zeker niet als het tegen groep bepaalde soort ras is .
Ik noem expres ras omdat net als honden een bepaalde soort meer bijt dan anderen.

Volgende keer moeten ze er een swat team er op zitten op deze gasten .

Ze hebben voor niemand respect alleen voor hun eigen soort.
En een moslim die aardige tegen je doet moet iets van jouw in de toekomst of maak al gebruik van je zonder dat het weet.
Er is ook maar 1 mensenras :')
-
pi_188717537
Straks gaat de rechtszaak van Wilders weer verder. Al jaren zijn ze bezig met iets wat gewoon onder vrijheid van meningsuiting valt. Dit soort lui oppakken en keihard aanpakken dat doen ze niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bloemkool op 31-08-2019 09:00:27 ]
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
pi_188717549
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 06:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ow krijgen we deze discussie weer. :|W
pi_188717564
De politie heeft 0.0 gezag meer, schrijnend om te zien. In dit geval schrijnend voor zo'n agent die zich KO laat slaan door een uitbundige menigte die dit als een overwinning zie. En collega's die vervolgens ingrijpen en maar liefst 1 arrestatie plegen _O-

Wat een land jongons.
U MAD?
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 07:55:48 #143
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_188717637
Rotterdam, ech wel.
pi_188717658
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 06:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

:|W
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 08:17:13 #145
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_188717661
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 07:26 schreef de_boswachter het volgende:
De politie heeft 0.0 gezag meer, schrijnend om te zien. In dit geval schrijnend voor zo'n agent die zich KO laat slaan door een uitbundige menigte die dit als een overwinning zie. En collega's die vervolgens ingrijpen en maar liefst 1 arrestatie plegen _O-

Wat een land jongons.
Agent had toch met getrokken vuurwapen de stoet staande kunnen houden. Iedereen tegen de grond inclusief bruid in afwachting arrestatiebusjes
pi_188717664
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 08:17 schreef Kamover het volgende:

[..]

Agent had toch met getrokken vuurwapen de stoet staande kunnen houden. Iedereen tegen de grond inclusief bruid in afwachting arrestatiebusjes
De trrouwstoet bestond niet uit Utrechtse studentes van 20...
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 08:20:55 #147
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_188717668
quote:

[..]

Als agent, in je eentje?
Ik denk dat de stoet dan gewoon over de agent heen rijdt.

Een auto is ook een machtig wapen hoor.
Tot nooit .......
pi_188717684
Rotterdam ligt toch in Turkije?
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_188717714
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 08:29 schreef HSG het volgende:
Rotterdam ligt toch in Turkije?
Nee, ligt in de staat New York. Gelukkig is er dit keer niet geschoten.

https://goo.gl/maps/9B5p5o5CSmN6Mywr5
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_188717858
quote:
Leefbaar Rotterdam wil hardere aanpak van misdragers trouwstoeten
Leefbaar Rotterdam wil dat mensen die zich misdragen bij trouwstoeten in Rotterdam harder worden aangepakt.
Een deelnemer van een overlastgevende trouwstoet sloeg vrijdag een agent tegen de vlakte. De agent wilde iemand aanhouden en werd van achteren neergeslagen.
Volgens raadslid Tanya Hoogwerf is het de hoogste tijd om de mensen aan te pakken die denken dat ze de dienst uit kunnen maken op straat.
https://www.rijnmond.nl/n(...)dragers-trouwstoeten
pi_188717900
Ik zie nergens waar hij geslagen wordt... in het filmpje lag hij al op de grond. Persoon die filmt zegt hij werd KO geslagen. Onzin want hij bewoog nog en stond daarna weer op. Of hij lag er al een tijdje...
Facts don't care about your feelings
pi_188717977
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 09:19 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik zie nergens waar hij geslagen wordt... in het filmpje lag hij al op de grond. Persoon die filmt zegt hij werd KO geslagen. Onzin want hij bewoog nog en stond daarna weer op. Of hij lag er al een tijdje...
Op het moment dat het 2e deel van het filmpje begint is de agent al even neergeslagen. Je ziet hem een seconde of 4 stilliggen voor hij begint te bewegen.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 09:35:58 #153
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_188718020
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 09:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

‘Van achteren neergeslagen’, dat is helemaal rattengedrag. Een suckerpunch uitdelen als je neef ingerekend wordt
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 09:40:41 #154
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_188718072
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 08:39 schreef Aether het volgende:
Nee, ligt in de staat New York. Gelukkig is er dit keer niet geschoten.

https://goo.gl/maps/9B5p5o5CSmN6Mywr5
Naast Albanië dus ook daar is er maffia.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 09:41:32 #155
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_188718080
quote:
Volgens raadslid Tanya Hoogwerf is het de hoogste tijd om de mensen aan te pakken die denken dat ze de dienst uit kunnen maken op straat.
Denken _O-
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 09:57:03 #156
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_188718208
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 09:41 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Denken _O-
‘Denken’ inderdaad, wat een spuit 11
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 10:01:34 #157
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_188718250
quote:

Je bedoelt dat een Turkse trouwstoet een gevaarlijk criminele organisatie is die je met groot machtsvertoon aan moet pakken?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_188718292
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 05:57 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Je bedoelt dus: de politie moet zijn bek houden. Dat is wat er staat.
Nee, als er sprake is van acute gevaarzetting (maar dan wel serieus) moet de politie gewoon optreden. Dat is wat er stond.
pi_188718300
quote:

Ah, de excuseerturk is aanwezig. Is dit dan de hoger opgeleide ideaalturk waar wij nederlanders zo blij mee moeten zijn? :r
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 10:08:24 #160
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_188718303
ach gewoon die auto's in beslag nemen en dan even een jaartje of 10 in de opslag laten staan en dan terug geven :-)

en dan zeggen zo nu mag je hem terug brengen naar de verhuurder ..

Die zal wel even een leuke rekening uitschrijven over 10 jaar huren van de auto _O_
maar dit soort gedrag is gewoon een opfris cursus waard bij het CBR en even een paar maandjes geen rijbewijs meer

maar het zal wel een keer hoogtijd worden dit hier de wetgeving wat van gaat zeggen ..
dit heeft niets meer met feesten te maken en behoort gewoon hard aan gepakt te worden
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  Spellchecker zaterdag 31 augustus 2019 @ 10:10:09 #161
197773 crew  maily
pi_188718319
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 10:08 schreef RAVW het volgende:
ach gewoon die auto's in beslag nemen en dan even een jaartje of 10 in de opslag laten staan en dan terug geven :-)

en dan zeggen zo nu mag je hem terug brengen naar de verhuurder ..

Die zal wel even een leuke rekening uitschrijven over 10 jaar huren van de auto _O_
maar dit soort gedrag is gewoon een opfris cursus waard bij het CBR en even een paar maandjes geen rijbewijs meer

maar het zal wel een keer hoogtijd worden dit hier de wetgeving wat van gaat zeggen ..
dit heeft niets meer met feesten te maken en behoort gewoon hard aan gepakt te worden
Die verhuurder schijt nu al in zijn broek als zulke types auto's komen huren. Maar ja, als ze betalen kan hij niet weigeren he?
pi_188718334
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 10:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Je bedoelt dat een Turkse trouwstoet een gevaarlijk criminele organisatie is die je met groot machtsvertoon aan moet pakken?
Waarom heb je het specifiek over Turkse in dit geval? :?
En zoals gezegd vind ik dat politie in eerste instantie de-escalerend te werk moet gaan.
Als er echter gegronde reden is om in te grijpen, dan moet je wel door kunnen pakken, en dat doe je niet in je eentje waarbij je tegen de vlakte gaat.
pi_188718351
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 10:07 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ah, de excuseerturk is aanwezig. Is dit dan de hoger opgeleide ideaalturk waar wij nederlanders zo blij mee moeten zijn? :r
Zoals reeds vaker aangegeven ben ik ook een Nederlander.

quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 10:10 schreef maily het volgende:

[..]

Die verhuurder schijt nu al in zijn broek als zulke types auto's komen huren. Maar ja, als ze betalen kan hij niet weigeren he?
Ik denk dat een aanzienlijk deel van hun omzet wel gegenereerd wordt door deze doelgroep. Dit soort dingen kan je dan toch enigszins incalculeren?

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2019 10:16:28 ]
pi_188718411
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 10:12 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Het gaat in dit geval toch over een Turkse trouwstoet?
pi_188718433
quote:
3s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 10:13 schreef Hamzoef het volgende:

Em wat voor één! _O_ Toet-toet! :B
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 10:28:46 #166
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_188718472
Trouwstoeten zijn altijd “Turks” volgens de gemiddelde oliebol uit de polder.
pi_188718514
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 10:28 schreef Ringo het volgende:
Hé, niet zo genuanceerd hoor. Alle Marokkanen moeten gewoon terug naar İstanbul!
pi_188718519
quote:
Ik heb nog nooit een toeterende trouwstoet gezien met Nederlandse vlaggen en blanken uit het raam hangend. Zijn die er dan? Hoe komen Nederlanders aan dikke wagens :D
pi_188718582
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 06:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Deze powertripper :')

“Ze motte gewoon mense doodschieten!!”
Moet je in Amerika flikken, een agent knock out slaan. Dan krijg je niet alleen de halve politie macht in de stad achter je aan, maar ze staan ook allemaal in de rij om je een kogel in je knie te schieten als ze de kans krijgen. En terecht.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 10:44:55 #170
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_188718652
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 10:10 schreef maily het volgende:

https://www.geenstijl.nl/5149339/
Uit de reacties haal ik dat sommige van die verhuurders zelf Turken zijn die hun drugsgeld en btw fraude witwassen met autoverhuur en de auto's bewust aan hun soortgenoten verhuren.

=======
Edit: bedenk me net dat a) de boetes in hun belastingaangifte worden afgeschreven als oninbaar zodat ze minder belasting hoeven betalen b) het sowieso om zwart geld witwassen gaat dus inkomsten uit autoverhuur en incidentele boetes hun niet heel veel zal boeien.

[ Bericht 7% gewijzigd door slashdotter3 op 31-08-2019 13:03:25 ]
pi_188718767
quote:
3s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 10:44 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Uit de reacties haal ik dat sommige van die verhuurders zelf Turken zijn die hun drugsgeld en btw fraude witwassen met autoverhuur en de auto's bewust aan hun soortgenoten verhuren.
Ah ja, als een witte Nederlander auto's verhuurt is een legitieme business, en als een Turkse Nederlander dat doet is het witwassen? :')
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 11:07:45 #172
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_188718931
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 10:55 schreef Hamzoef het volgende:
Ah ja, als een witte Nederlander auto's verhuurt is een legitieme business
Waar is dat gezegd? Leuk weer die afleidingsmanoeuvre.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 11:13:21 #173
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_188718996
Wat blijft dit toch een infantiel gedoe, in huurauto's een beetje aandachthoererij doen in het stadje. Wat is daar nou zo leuk aan?

Hopelijk wordt de dader gepakt en flink gestraft.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 11:14:46 #174
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_188719013
quote:

[..]

Verbaast je dat? Gebeurt ook aan de lopende band in die Turkse beltoko's en 'kapperszaken' waar je nooit een hond binnen ziet.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 12:15:15 #175
484383 Eendenkooi
homeopathisch onverdund
pi_188719647
We hebben ons zelf gecreëerde turken probleem. Ik heb me laten vertellen dat ik als beta denk aan het oplossen van problemen, terwijl mensen met een alpha studieachtergrond juist een probleem zien als iets wat je moet laten bestaan omdat dat (politieke) ruimte beidt om te maneuvreren. Ik heb dus geen hoop op een goede afloop voor dit land. ;(
pi_188719673
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 11:14 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Verbaast je dat? Gebeurt ook aan de lopende band in die Turkse beltoko's en 'kapperszaken' waar je nooit een hond binnen ziet.
Ze knippen gewoon sneller dan die luie hollanders. :W
pi_188719729
quote:

[..]

Uiteraard. Denk je dat een normaal verhuurbedrijf hun auto's verhuurd aan mocro's/turken, zodat ze die dingen kunnen afraggen elk weekend?

In Rotterdam is het nagenoeg de hele week raak met dat soort figuren die met een aantal zo'n auto huren om vervolgens rondjes in de stad te crossen..
pi_188719737
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 11:13 schreef RamboDirk het volgende:
Wat blijft dit toch een infantiel gedoe, in huurauto's een beetje aandachthoererij doen in het stadje. Wat is daar nou zo leuk aan?

Hopelijk wordt de dader gepakt en flink gestraft.
Status. Het zijn vaak zwakzinnige gasten.
pi_188719785
jack_yane twitterde op vrijdag 30-08-2019 om 16:48:27 Helicopter in de lucht. Vele politiewagens in achtervolging. RIjden als gekken. Reed de AMG klem en eentje op de vlucht. Het zal toch geen..... zijn? https://t.co/S0Y2oFvc4g reageer retweet
We hebben een gezicht. Deze bak stond dus als gestolen geregistreerd.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 13:06:05 #180
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_188720249
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 12:27 schreef Craptacular het volgende:

[ afbeelding ]
Die is morgenochtend alweer vrij O+
Dan over 6~12 maanden eindelijk voor de rechter en dan een flutstraf, Nederland _O_
pi_188720283
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 12:27 schreef Craptacular het volgende:
jack_yane twitterde op vrijdag 30-08-2019 om 16:48:27 Helicopter in de lucht. Vele politiewagens in achtervolging. RIjden als gekken. Reed de AMG klem en eentje op de vlucht. Het zal toch geen..... zijn? https://t.co/S0Y2oFvc4g reageer retweet
[ afbeelding ]
Marokkanen inderdaad.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 13:33:09 #182
459912 FlippingCoin
pi_188720581
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 12:17 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Ze knippen gewoon sneller dan die luie hollanders. :W
TR
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 13:34:31 #183
8369 speknek
Another day another slay
pi_188720593
Alleen op FOK wordt de Amerikaanse politie en de repressie van Franco als iets nastrevenswaardig gezien.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 13:37:07 #184
459912 FlippingCoin
pi_188720622
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 13:34 schreef speknek het volgende:
Alleen op FOK wordt de Amerikaanse politie en de repressie van Franco als iets nastrevenswaardig gezien.
Fake news.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 13:37:40 #185
8369 speknek
Another day another slay
pi_188720629
quote:
16s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 13:37 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Fake news.
Okay Pete Hoekstra.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 13:38:30 #186
459912 FlippingCoin
pi_188720641
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 13:37 schreef speknek het volgende:

[..]

Okay Pete Hoekstra.
Op twitter anders ook, daarmee is je post dus feitelijk onwaar.

Next!
pi_188720795
quote:

[..]

'Had kunnen' .... maar niet gedaan. Trieste politie.
U MAD?
pi_188720868
quote:

[..]

En zoals gezegd vind ik dat politie in eerste instantie de-escalerend te werk moet gaan.
Als er echter gegronde reden is om in te grijpen, dan moet je wel door kunnen pakken, en dat doe je niet in je eentje waarbij je tegen de vlakte gaat.
Man, jij hebt echt een dikke plaat voor je kop. En maar verontwaardigd zijn als men een steeds grotere hekel aan die inteeltapen krijgt :')
pi_188721082
quote:

[..]

Oftewel; dr is in principe geen greintje respect naar handhavers van de wet.

Je moet met meerdere zijn, om agressief reageren na te laten. Met respect en fatsoensnormen heeft het niets maken.

Asokutvolk :r

quote:
Die hindoestanen zijn anders ook altijd lekker aso. Die komen ook continu negatief in het nieuws. :')
pi_188722817
quote:
3s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 10:13 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Natuurlijk. En ik ben een moslimbroeder.

pi_188723464
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 16:37 schreef Murdera het volgende:

[..]

Natuurlijk. En ik ben een moslimbroeder.

Insha'Allah, ooit.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2019 17:25:23 ]
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 17:39:49 #192
396550 Richestorags
pi_188723657
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 17:24 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Insha'Allah, ooit.
Jij bent getuige je cliëntelisme helemaal geen Nederlander. Je bent namelijk geheel bevooroordeeld in je beoordelingsvermogen richting uitschot van de samenleving.
pi_188723737
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 17:39 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Jij bent getuige je cliëntelisme helemaal geen Nederlander. Je bent namelijk geheel bevooroordeeld in je beoordelingsvermogen richting uitschot van de samenleving.
Is het woordje 'cliëntelisme' je nieuwe stokpaardje? :Z
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 17:48:01 #194
396550 Richestorags
pi_188723781
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 17:45 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Is het woordje 'cliëntelisme' je nieuwe stokpaardje? :Z
Nee, het is helaas een weidverspreid fenomeen in de Turkse en Marokkaanse gemeenschappen hier.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 17:58:32 #195
358523 IkStampOpTacos
pi_188723911
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 10:39 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Moet je in Amerika flikken, een agent knock out slaan. Dan krijg je niet alleen de halve politie macht in de stad achter je aan, maar ze staan ook allemaal in de rij om je een kogel in je knie te schieten als ze de kans krijgen. En terecht.
Terecht dat de politie mensen executeert of blijvend invalide maakt. 8)7
-
pi_188724254
Het wordt tijd dat ze dit tuig, met hun provocerende Turkse vlaggen, terugtrappen naar het land waar ze zo trots op zijn. Dat volk heeft hier niets te zoeken.
pi_188724283
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 17:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Van politie blijf je gewoon af.
pi_188724464
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 17:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ook in een karretje zou ik best zo'n Anne-Fleur willen hoor. :9~
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 19:12:23 #199
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_188725134
Politie NL kan gewoon een voorbeeld nemen aan de Amerikaanse collega's. Die weten wel hoe ze moeten handelen in dit soort situaties.
pi_188741934
quote:
Agent die klappen kreeg van bruiloftsgast voelt zich nog niet goed
https://www.ad.nl/rotterd(...)-niet-goed~a34a6d10/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')