Het houdt niet op...niet vanzelfquote:
Op de Westzeedijk in Rotterdam is vrijdagmiddag een agent gewond geraakt toen hij werd geslagen door een lid van een trouwstoet, dat bevestigt de politie.
Op videobeelden is te zien dat een politieagent op de grond ligt. Volgens ooggetuigen is de agent tegen de vlakte geslagen.
De politie had meerdere meldingen gekregen van een overlastgevende trouwstoet in het centrum van Rotterdam. Op de Westzeedijk werden de wagens aan de kant gezet voor een controle. Een van de deelnemers was daar niet van gediend en gedroeg zich agressief. Daarop werd de man aangehouden. Een andere deelnemer, die ook verhaal kwam halen, sloeg de agent neer.
De man die werd aangehouden en de man die de klap uitdeelde sloegen vervolgens op de vlucht. De aanvankelijk aangehouden man kon worden teruggevonden. De man die de klap uitdeelde is nog niet terecht.
De agent is nagekeken in een ambulance en aanspreekbaar. Er wordt gezocht naar de gevluchte man.
FOTOS & BEELDEN
Gewoon in Turkije. En dan mogen ze daar ook blijven.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:29 schreef LelijKnap het volgende:
Misschien moeten we het Turken gewoon verbieden om te trouwen.
Ah weer iemand die teveel films heeft gezien.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:47 schreef DoubleUU het volgende:
Die copper heeft toch een gun? Of was hij knock-out? Volgens mij mag hij gewoon schieten als hij aangevallen wordt..
Idd waar is zoef zoef de turkquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:50 schreef Twiitch het volgende:
Volgens bepaalde NWS-posters moeten we niet zo moeilijk doen bij dit soort festiviteiten. Agent tegen de vlakte slaat moet gewoon kunnen anders ben je intolerant.
Als ik dit zo zie dan denk ik soms stiekem dat het misschien wel tijd is voor een maatschappelijk brede discussie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:05 schreef Hoogslaper het volgende:
Het is weer de laatste vrijdag van de maand, dus tijd voor…
Het enige echte alternatieve inburgeringsexamen voor Moslims!
*met vandaag uw gastheer Hoogslaper*
1. Je verveelt je en bent op zoek naar een activiteit. Wat lijkt je leuk?
a. Je gaat naar het voetbalveld om een grensrechter dood te schoppen.
b. Je neemt een pistool mee naar school en schiet de conrector door het hoofd.
c. Je schiet een regisseur van de fiets af en spietst een briefje in zijn buik.
d. Je gaat in Den Haag mensen kelen terwijl je ‘allahu akbar’ schreeuwt.
e. Je gaat in een Utrechtse tram om je heen schieten terwijl je ‘allahu akbar’ schreeuwt.
f. Als traditioneel onderdeel van een trouwstoet sla je een agent neer.
…En jawel, we hebben een winaarrrr….!
Die is er al, alleen doen wij nog even niet meequote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:08 schreef DoubleUU het volgende:
Als ik dit zo zie dan denk ik soms stiekem dat het misschien wel tijd is voor een burgeroorlog.
Ik hoop nog steeds op verstandigere politici. Baudet is heel goed bezig, maar het demoniseren is bizar. Er zijn heel veel gebrainwashte mensen in Nederland. Die wachten nog op de 1000 piek van Rutte.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:11 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Die is er al, alleen doen wij nog even niet mee
Oh ja joh!?! Zou je denken..?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:08 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Als ik dit zo zie dan denk ik soms stiekem dat het misschien wel tijd is voor een maatschappelijk brede discussie.
Jij hebt niet door dat het een snelle edit is geweest. Hoe ad rem is dat?quote:
Ah, inderdaad nu zie ik het in de quote. Tsja, ik was nog een beetje aan het nagloeien van mijn goddelijke sarcastische post.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:15 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Jij hebt niet door dat het een snelle edit is geweest. Hoe ad rem is dat?
Hooggeplaatste criminelen geoefend in vechten, die criminelen bestrijden. Tja, dan mag men niet verbaast zijn over dergelijke schermutselingen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:50 schreef Twiitch het volgende:
Volgens bepaalde NWS-posters moeten we niet zo moeilijk doen bij dit soort festiviteiten. Agent tegen de vlakte slaat moet gewoon kunnen anders ben je intolerant.
er zal wel weer zo'n politiemiep er bij staan kijken hebben uit vrees een gelnageltje te beschadigenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:17 schreef DoubleUU het volgende:
De politie stelt ook geen kut meer voor tegenwoordig. Zwaar onderbemand en gebonden aan allerlei diversiteits- en anti-racistisch beleid, maakt het ze het werk onmogelijk.
Er zijn steeds meer "lekken" bij de politie sinds het diversiteitsbeleid. Goh.
Een politieagent zou een zware opleiding moeten volgen, om de beste eruit te filteren, en een salaris van 4000 netto ofzo. Dan krijg je de allerbeste agenten. En de wet uitvoeren. Nu is het bijna een uitzendbaantje.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:27 schreef 20100 het volgende:
[..]
er zal wel weer zo'n politiemiep er bij staan kijken hebben uit vrees een gelnageltje te beschadigen
Nekklemquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:32 schreef DoubleUU het volgende:
En gewoon schieten. Dat creëert een precedent. Agenten in Nederland moeten vaker hun vuurwapen gebruiken.
Als je in Amerika zo op een agent afgaat dan kan je zomaar doodgeschoten worden.
En wat als je als agent 80 kg bent en de verdachte 145 kg ? Allebei getrained zeg maar..quote:
Wtfaq dit volk moet echt zo snel mogelijk weg. Ik zie de beelden nu pas. Politie moet nu beginnen met schieten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hier de beelden:
https://www.dumpert.nl/me(...)k_mept_agent_ko.html
"Diversiteit is onze grootste kracht..!"quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hier de beelden:
https://www.dumpert.nl/me(...)k_mept_agent_ko.html
Waar ik woon komt het ook voor en daar doet de politie niets omdat anders de situatie misschien escaleert.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:39 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Wtfaq dit volk moet echt zo snel mogelijk weg. Ik zie de beelden nu pas. Politie moet nu beginnen met schieten.
Nederland veranderd in een derdewereld land.
Laffe kutpolitie. Ik snap niet dat mensen er nog werken. Het zou een stevig statement zijn als 1000 agenten ontslag zouden nemen door onvrede. 20 jaar geleden was de politie nog oppermachtig.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar ik woon komt het ook voor en daar doet de politie niets omdat anders de situatie misschien escaleert.
Zolang half Nederland de andere helft voor racist, fascist of nationalist uitmaakt na alleen maar gebruik van het T- of het M-woord, gaat dit er niet komen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:08 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Als ik dit zo zie dan denk ik soms stiekem dat het misschien wel tijd is voor een maatschappelijk brede discussie.
Gewoon de stoet volgen en alles filmen, uiteindelijk moeten ze toch naar de trouw- of feestzaal.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De politie staat echt machteloos tegen dit tuig.
Een stoet die ter plekke voor gevaarlijke verkeerssituaties zorgen en waar meerdere politievoertuigen naast rijden gewoon hun gang laten gaan en achteraf met allerlei dure onderzoeken gaan proberen om alsnog de daders op te sporen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:03 schreef Cothen het volgende:
[..]
Gewoon de stoet volgen en alles filmen, uiteindelijk moeten ze toch naar de trouw- of feestzaal.
Daar iedereen en alles binnenste buiten keren tot duidelijk is wie welke auto bestuurd heeft.
De kracht van mijn oplossing is dat je iemands bruiloft verpest.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Een stoet die ter plekke voor gevaarlijke verkeerssituaties zorgen en waar meerdere politievoertuigen naast rijden gewoon hun gang laten gaan en achteraf met allerlei dure onderzoeken gaan proberen om alsnog de daders op te sporen?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:17 schreef DoubleUU het volgende:
De politie stelt ook geen kut meer voor tegenwoordig. Zwaar onderbemand en gebonden aan allerlei diversiteits- en anti-racistisch beleid, maakt het ze het werk onmogelijk.
Er zijn steeds meer "lekken" bij de politie sinds het diversiteitsbeleid. Goh.
Ik wil gewoon hinnikenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:55 schreef Scarface88 het volgende:
Bij mijn zus om de hoek laatst ook al. Complete weg geblokkeerd. Ambulance kon er niet door en ze gedroegen zich agressief tegen het personeel. Je familielid zou maar met spoed geholpen moeten worden dit aso volk blokkeert het verkeer.
Je kunt ook niet stellen dat het Turkse cultuur is om te toeteren want cultuur is een ontwikkeling die niet zo snel gaat. Autos bestaan nog niet zo heel lang en al helemaal niet in Turkije. Pas na de tweede wereldoorlog daarvoor reden ze op paarden daar en die toeteren niet.
Precies, wie kent het niet, aan de schijterij na een broodje döner omdat de chef-de-cuisine vergeten was z'n handen te wassen. Zijn dingen die je meegemaakt moet hebben, jeweetquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 20:12 schreef Orion_in_space het volgende:
Natuurlijk is dit niet netjes maar als je naar de culturele verrijking kijkt die deze man ons brengt, dan valt dit incidentje toch in het niet?
Oplossing: geen broodje döner meer eten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 20:16 schreef Hoogslaper het volgende:
[..]
Precies, wie kent het niet, aan de schijterij na een broodje döner omdat de chef-de-cuisine vergeten was z'n handen te wassen. Zijn dingen die je meegemaakt moet hebben, jeweet
Ik begrijp je ironie, maar serieus: ik heb nog nooit enige culturele verrijking door een Turk meegemaakt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 20:12 schreef Orion_in_space het volgende:
Natuurlijk is dit niet netjes maar als je naar de culturele verrijking kijkt die deze man ons brengt, dan valt dit incidentje toch in het niet?
Ben je nooit wakker geworden met een tintelend gevoel in te tenen dat zich langzaam naar je hoofd reist en uiteindelijk uitmondt in een orgastisch ontknoping in je hoofd?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 20:27 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Ik begrijp je ironie, maar serieus: ik heb nog nooit enige culturele verrijking door een Turk meegemaakt.
Wat ik wel vrij vaak heb ervaren, is dat een Turk zich 100% aanpast aan de Nederlandse cultuur. En dat is prima. Dan zijn ze wat mij betreft allemaal welkom.
De Turkse cultuur is op zichzelf ook prima. Maar niet hier. Graag in Turkije.
Nee, helaas nooit meegemaakt. Wat moet je daarvoor slikken?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 20:31 schreef Orion_in_space het volgende:
[..]
Ben je nooit wakker geworden met een tintelend gevoel in te tenen dat zich langzaam naar je hoofd reist en uiteindelijk uitmondt in een orgastisch ontknoping in je hoofd?
Dat is culturele verrijking.
De multiculturele samenleving.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 20:32 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Nee, helaas nooit meegemaakt. Wat moet je daarvoor slikken?
Oh, absoluut.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 20:24 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Oplossing: geen broodje döner meer eten.
Serieusquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 20:32 schreef Hamzoef het volgende:
Als politieagent moet je in eerste instantie altijd de-escalerend te werk gaan vind ik. Een trouwstoet hinderen met een controle hoort daar niet bij (tenzij er sprake is van acute dreiging). Ik vraag me af of dit allemaal wel nodig geweest was.
Alle misdaad en overtredingen toestaan want het zou weleens kunnen escalerenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 20:32 schreef Hamzoef het volgende:
Als politieagent moet je in eerste instantie altijd de-escalerend te werk gaan vind ik.
Huh moslims uit Pakistan blijven weg uit het westen als ze minder aan jou verdienen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 20:44 schreef Hoogslaper het volgende:
[..]
Oh, absoluut.
Ik eet geen broodjes döner meer, als ik ga shoppen voor kleding laat ik 'made in Pakistan' liggen en binnenkort ga ik elektrisch rijden, zodat ik geen brandstof uit Saudi-Arabië hoef te tanken.
Als je wilt dat er einde komt aan moslimgeweld in Nederland is het heel simpel:
Koop niet bij moslims. Gaan ze vanzelf weg.
Net zoals toen een aantal jaar geleden Marokkanen auto's in de fik aan het steken waren. Toen deden ze ook niets om de-escalerend op te treden. Er was maar 1 iemand tegen, degene van wie de auto was maar je kunt het niet iedereen het naar zijn zin maken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 20:32 schreef Hamzoef het volgende:
Als politieagent moet je in eerste instantie altijd de-escalerend te werk gaan vind ik. Een trouwstoet hinderen met een controle hoort daar niet bij (tenzij er sprake is van acute dreiging). Ik vraag me af of dit allemaal wel nodig geweest was.
Dat gezegd hebbende is een agent slaan not done natuurlijk. Als ik het filmpje zo zie, vraag ik me ook af waarom zo'n enigszins onzeker overkomende agent zo solistisch handelt. Dit lijkt me een onoverzichtelijk situatie die je niet zonder versterking aan wil gaan.
Als één van jouw broeders met een hele grote rugzak met draden eruit 'allahu akbar' loopt te schreeuwen, hoe de-escaleer ik de situatie dan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 20:32 schreef Hamzoef het volgende:
Als politieagent moet je in eerste instantie altijd de-escalerend te werk gaan vind ik.
Jij bent een levend voorbeeld van dat zelfs hoogopgeleide tutteraars nog een naar randje hebben: cliëntelisme.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 20:32 schreef Hamzoef het volgende:
Dat gezegd hebbende is een agent slaan not done natuurlijk. Als ik het filmpje zo zie, vraag ik me ook af waarom zo'n enigszins onzeker overkomende agent zo solistisch handelt. Dit lijkt me een onoverzichtelijk situatie die je niet zonder versterking aan wil gaan.
Daarom is er ook geen zelfreinigend vermogen. De gelederen blijven gesloten, zelfkritiek bestaat niet in die kringen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 20:58 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Jij bent een levend voorbeeld van dat zelfs hoogopgeleide tutteraars nog een naar randje hebben: cliëntelisme.
Daarom moet je ze ook niet op belangrijke posities hebben.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 20:58 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Jij bent een levend voorbeeld van dat zelfs hoogopgeleide tutteraars nog een naar randje hebben: cliëntelisme.
Mobiele Eenheid. Eerst een flink deken van traangas er overheen. En wie dan nog moeilijk doet gewoon neerknuppelen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:02 schreef maily het volgende:
Even een droontje met jeukpoeder en/of smurfenspray over die stoeter laten vliegen?
Dan moet het wel een Turkse bruiloftsstoet zijn en dat is het niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 20:24 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Oplossing: geen broodje döner meer eten.
Dat is wel een andere situatie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 20:56 schreef Orion_in_space het volgende:
[..]
Net zoals toen een aantal jaar geleden Marokkanen auto's in de fik aan het steken waren. Toen deden ze ook niets om de-escalerend op te treden. Er was maar 1 iemand tegen, degene van wie de auto was maar je kunt het niet iedereen het naar zijn zin maken.
Moeilijk te zien op de 2 filmpjes. Er rijden verschillende auto's met vlaggen en die lijken geheel rood te zijn. Dat is eerder de Marokkaanse vlag dan Turkse vlaggen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:04 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Dan moet het wel een Turkse bruiloftsstoet zijn en dat is het niet.
Oja, moet men lieden gaan betalen, die meestal slechts gehandicapten bestraffen? Lieden die ook nog eens willen dat de jongeren nooit goed kunnen of zullen zien? Waardoor de slechtziende jongeren altijd de door ouderen neergezette vallen te laat opmerken?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:29 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Een politieagent zou een zware opleiding moeten volgen, om de beste eruit te filteren, en een salaris van 4000 netto ofzo. Dan krijg je de allerbeste agenten. En de wet uitvoeren. Nu is het bijna een uitzendbaantje.
Ik vraag me toch af hoe die gesprekken gaan in de politiekantine. Na alle ellende die deze lui meemaken moet toch de meest wereldvreemde, naïeve agent een gigantische rode pil door z’n strot geduwd krijgen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:03 schreef asco het volgende:
In Amerika hadden ze hem kapot geschoten. Maar dat is dan ook een rechtvaardig land. 👍
Want Dogan (verdachte#2) is geen Turkse naam?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:04 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Dan moet het wel een Turkse bruiloftsstoet zijn en dat is het niet.
Deze man weet. Ben je lekker aan het tuteren komt er zo’n kaas je even de les lezen. Wat denkt hij wel, pure uitlokkingquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:10 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Ja maar je zal op de mooiste dag van het leven van je vrienden/familieleden ook maar door zo'n hollandse hond staande gehouden en aangesproken worden, ik denk dat velen er niet bij stil staan wat een vernedering dat is, jaloers als ze zijn bij het zien van al die mooie dure bolides die zijzelf nooit zouden kunnen betalen.
Mijn hartelijke felicitaties aan het bruidspaar! Toet toet!
Net zoals de bestuurders van die bolides ze vaak maar net voor een dagje kunnen betalen...quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:10 schreef van_Lamehuizen het volgende:
jaloers als ze zijn bij het zien van al die mooie dure bolides die zijzelf nooit zouden kunnen betalen.
Als agent een overlastgevende trouwstoet "hinderen" door een controle uit te voeren is "escaleren".quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 20:32 schreef Hamzoef het volgende:
Toch niks nieuws man. Al die Turken zijn delicate lelietjes die nou eenmaal kunnen ontploffen als je nare dingen tegen ze zegt. Dan moet je dat ook maar niet doen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:25 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Als agent een overlastgevende trouwstoet "hinderen" door een controle uit te voeren is "escaleren".
Jij meent dit echt.
Dit lezen we goed.
Ze zullen elkaar nooit afvallen. Dat hebben we gezien in de zaak 'Milica van Doorn'.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:27 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Toch niks nieuws man. Al die Turken zijn delicate lelietjes die nou eenmaal kunnen ontploffen als je nare dingen tegen ze zegt. Dan moet je dat ook maar niet doen.
In Nederland hebben agenten niet altijd een vuurwapen. En dat is meestal ook niet nodig, gelukkig. Men probeert de-escalerend te werken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:47 schreef DoubleUU het volgende:
Die agent heeft toch een vuurwapen? Of was hij buiten-westen? Volgens mij mag hij gewoon schieten als hij aangevallen wordt.
Eens.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 20:32 schreef Hamzoef het volgende:
Wat een onzin!quote:Een trouwstoet hinderen met een controle hoort daar niet bij (tenzij er sprake is van acute dreiging). Ik vraag me af of dit allemaal wel nodig geweest was.
quote:Dat gezegd hebbende hoor je een agent niet te slaan natuurlijk. Als ik het filmpje zo zie vraag ik me ook af waarom zo'n enigszins onzeker overkomende agent zo solistisch handelt. Dit lijkt me een onoverzichtelijk situatie die je niet zonder versterking aan wil gaan.
Wat wilde hij precies controleren dan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:25 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Als agent een overlastgevende trouwstoet "hinderen" door een controle uit te voeren is "escaleren".
Mooi, bruiloftsnacht mag hij in zijn cel vierenquote:Ook bruidegom opgepakt in zaak uit de hand gelopen trouwstoet
https://www.rijnmond.nl/n(...)d-gelopen-trouwstoet
Of de auto van de bruidegom misschien gestolen was?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:52 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Wat wilde hij precies controleren dan?
Vast netjes gehuurd bij een gierige Hollander.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De bruidegom ging dus gewoon naar zijn eigen trouwerij in een gestolen auto.
Cultuurtje weer hoor
Als alloctoon tuig onnodig toeterend met al dan niet gejatte pooierbakken het verkeer onveilig maakt is het niet meer dan logisch dat men aangehouden wordt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:52 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Wat wilde hij precies controleren dan?
Goh, Hamzoef die het gedrag van inteeltbroeders weer eens goedpraatquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 20:32 schreef Hamzoef het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |