abonnement Unibet Coolblue
pi_205849672
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 14:24 schreef Dries4Ever het volgende:
k had boos kunnen blijven
Het gaat dus niet goed met hem. Maar kwaad op de dader is De Jonge niet meer. "Ik had boos kunnen blijven. Daar heeft de dader geen last van, mijn omgeving en ik wel. Die emotie kan ik er niet bij hebben en wil ik er niet bij hebben. Ik vraag me wel af: heeft dit hem de ogen geopend of zit hij na een volgende zaak alweer vast? Ik ben benieuwd hoe het met hem gaat. Is hij onder behandeling?"
Met hem zal het prima gaan.

Af en toe ouwehoeren met matties en lachen om die dikke maffe actie van hem.
Haha.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_205850188
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 23:03 schreef the-eye het volgende:

[..]
Ik denk dat de politie redeneert dat je na 3 jaar toch wel van een klap genezen moet zijn.
Ja? Waarom denk je dat? En wat is jouw eigen redenatie daaromtrent?
  maandag 5 september 2022 @ 01:41:08 #228
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_205850764
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 23:56 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ja? Waarom denk je dat? En wat is jouw eigen redenatie daaromtrent?
Ik denk dat omdat de politie hem na 3 jaar ontslaat. :')
Mijn gedachtes hieromtrent zijn niet veel anders; Als het na 3 jaar niet lukt kan je beter iets anders gaan doen
pi_205852311
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 01:41 schreef the-eye het volgende:

[..]
Ik denk dat omdat de politie hem na 3 jaar ontslaat. :')
Ik denk dat dat niks te maken heeft met wat de politie wel of niet denkt over herstellen van deze klap. Die drie jaar zal gewoon de standaard termijn bij de politie zijn.
pi_205852346
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 10:24 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ik denk dat dat niks te maken heeft met wat de politie wel of niet denkt over herstellen van deze klap. Die drie jaar zal gewoon de standaard termijn bij de politie zijn.
Klopt, je leest dat hij nog ziek is. Is gewoon wetgeving en hij is ongeschikt voor de functie. Wil niet zeggen dat hij niet terug kan komen bij de politie, hij gaat nu gewoon het UWV traject verder in. Helaas.
pi_205852464
quote:
4s.gif Op zondag 4 september 2022 23:11 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Met hem zal het prima gaan.

Af en toe ouwehoeren met matties en lachen om die dikke maffe actie van hem.
Haha.
Zag je die dagen erna wel op de NOS facebook, duizend plus reacties van "soort" genoten die weer hun racisme jegens de Nederlander liet vieren en deze geweldsuitbarsting goed praatte want de politie was immers toch alleen maar racistisch naar allochtonen. Maar geen nieuwsitem van de NOS hierover, gewoon die 1000+ reacties verwijderen in de avond in de hoop dat niemand hun ware aard zag.

Maar zeker ook allemaal zwak begaafd. Tijd dat er eens een degelijk onderzoek komt naar de zwakbegaafdheid bij bepaalde groepen zodat we maatregelen kunnen nemen, teveel tikkende tijdbommen die pas aangepakt worden zodra ze de politie, media of politiek aanvallen, wij burgers die tussen zo'n volk in wonen mogen er vooral niet teveel over klagen.
pi_205852514
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 10:41 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]
Zag je die dagen erna wel op de NOS facebook, duizend plus reacties van "soort" genoten die weer hun racisme jegens de Nederlander liet vieren en deze geweldsuitbarsting goed praatte want de politie was immers toch alleen maar racistisch naar allochtonen. Maar geen nieuwsitem van de NOS hierover, gewoon die 1000+ reacties verwijderen in de avond in de hoop dat niemand hun ware aard zag.

Maar zeker ook allemaal zwak begaafd. Tijd dat er eens een degelijk onderzoek komt naar de zwakbegaafdheid bij bepaalde groepen zodat we maatregelen kunnen nemen, teveel tikkende tijdbommen die pas aangepakt worden zodra ze de politie, media of politiek aanvallen, wij burgers die tussen zo'n volk in wonen mogen er vooral niet teveel over klagen.
Zwakbegaafd...
:')
Ja, dat krijg je wel met dat inteelt, dat je zwakbegaafd wordt...
pi_205852540
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 10:24 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ik denk dat dat niks te maken heeft met wat de politie wel of niet denkt over herstellen van deze klap. Die drie jaar zal gewoon de standaard termijn bij de politie zijn.
2 jaar is standaard, de politie heeft hem een extra jaar gegeven. Nu gaat hij naar het UWV voor een uitkering, daar word beoordeeld of hij kan werken elders of in hoe verre hij is afgekeurd
pi_205857585
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 10:50 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
2 jaar is standaard, de politie heeft hem een extra jaar gegeven. Nu gaat hij naar het UWV voor een uitkering, daar word beoordeeld of hij kan werken elders of in hoe verre hij is afgekeurd
Politie is eigenrisicodrager, UWV staat er dan in beginsel buiten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')