Het houdt niet op...niet vanzelfquote:
Op de Westzeedijk in Rotterdam is vrijdagmiddag een agent gewond geraakt toen hij werd geslagen door een lid van een trouwstoet, dat bevestigt de politie.
Op videobeelden is te zien dat een politieagent op de grond ligt. Volgens ooggetuigen is de agent tegen de vlakte geslagen.
De politie had meerdere meldingen gekregen van een overlastgevende trouwstoet in het centrum van Rotterdam. Op de Westzeedijk werden de wagens aan de kant gezet voor een controle. Een van de deelnemers was daar niet van gediend en gedroeg zich agressief. Daarop werd de man aangehouden. Een andere deelnemer, die ook verhaal kwam halen, sloeg de agent neer.
De man die werd aangehouden en de man die de klap uitdeelde sloegen vervolgens op de vlucht. De aanvankelijk aangehouden man kon worden teruggevonden. De man die de klap uitdeelde is nog niet terecht.
De agent is nagekeken in een ambulance en aanspreekbaar. Er wordt gezocht naar de gevluchte man.
FOTOS & BEELDEN
Gewoon in Turkije. En dan mogen ze daar ook blijven.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:29 schreef LelijKnap het volgende:
Misschien moeten we het Turken gewoon verbieden om te trouwen.
Ah weer iemand die teveel films heeft gezien.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:47 schreef DoubleUU het volgende:
Die copper heeft toch een gun? Of was hij knock-out? Volgens mij mag hij gewoon schieten als hij aangevallen wordt..
Idd waar is zoef zoef de turkquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:50 schreef Twiitch het volgende:
Volgens bepaalde NWS-posters moeten we niet zo moeilijk doen bij dit soort festiviteiten. Agent tegen de vlakte slaat moet gewoon kunnen anders ben je intolerant.
Als ik dit zo zie dan denk ik soms stiekem dat het misschien wel tijd is voor een maatschappelijk brede discussie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:05 schreef Hoogslaper het volgende:
Het is weer de laatste vrijdag van de maand, dus tijd voor…
Het enige echte alternatieve inburgeringsexamen voor Moslims!
*met vandaag uw gastheer Hoogslaper*
1. Je verveelt je en bent op zoek naar een activiteit. Wat lijkt je leuk?
a. Je gaat naar het voetbalveld om een grensrechter dood te schoppen.
b. Je neemt een pistool mee naar school en schiet de conrector door het hoofd.
c. Je schiet een regisseur van de fiets af en spietst een briefje in zijn buik.
d. Je gaat in Den Haag mensen kelen terwijl je ‘allahu akbar’ schreeuwt.
e. Je gaat in een Utrechtse tram om je heen schieten terwijl je ‘allahu akbar’ schreeuwt.
f. Als traditioneel onderdeel van een trouwstoet sla je een agent neer.
…En jawel, we hebben een winaarrrr….!
Die is er al, alleen doen wij nog even niet meequote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:08 schreef DoubleUU het volgende:
Als ik dit zo zie dan denk ik soms stiekem dat het misschien wel tijd is voor een burgeroorlog.
Ik hoop nog steeds op verstandigere politici. Baudet is heel goed bezig, maar het demoniseren is bizar. Er zijn heel veel gebrainwashte mensen in Nederland. Die wachten nog op de 1000 piek van Rutte.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:11 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Die is er al, alleen doen wij nog even niet mee
Oh ja joh!?! Zou je denken..?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:08 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Als ik dit zo zie dan denk ik soms stiekem dat het misschien wel tijd is voor een maatschappelijk brede discussie.
Jij hebt niet door dat het een snelle edit is geweest. Hoe ad rem is dat?quote:
Ah, inderdaad nu zie ik het in de quote. Tsja, ik was nog een beetje aan het nagloeien van mijn goddelijke sarcastische post.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:15 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Jij hebt niet door dat het een snelle edit is geweest. Hoe ad rem is dat?
Hooggeplaatste criminelen geoefend in vechten, die criminelen bestrijden. Tja, dan mag men niet verbaast zijn over dergelijke schermutselingen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:50 schreef Twiitch het volgende:
Volgens bepaalde NWS-posters moeten we niet zo moeilijk doen bij dit soort festiviteiten. Agent tegen de vlakte slaat moet gewoon kunnen anders ben je intolerant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |