quote:Met onze diepste bedroevenis delen wij mede dat
ONZ / Kut het wordt weer kerst!
na 15 jaar trouwe dienst ons helaas is ontvallen.
Rust zacht lieve, topic, zielsverwant en doemsvoorspeller.
Bosbeetle
FOK!
Posters
En
Lurkers
Bloemen worden niet gewaardeerd de afscheidsdienst zal in besloten kring plaatsvinden
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:49 schreef Bosbeetle het volgende:
Met onze diepste bedroevenis delen wij mede dat
ONZ / Kut het wordt weer kerst!
na 15 jaar trouwe dienst ons helaas is ontvallen.
Rust zacht lieve, topic, zielsverwant en doemsvoorspeller.
Bosbeetle
FOK!
Posters
En
Lurkers
Bloemen worden niet gewaardeerd de afscheidsdienst zal in besloten kring plaatsvinden
SCHNEEEquote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:00 schreef DecoAoreste het volgende:
Zin in Kerst![]()
Zomer is voorbij, sla die kutherfst maar over. Meteen door naar de winter, bam.
Hor-rorquote:
Pff not!!!!quote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARRRR
quote:
kunstquote:Op maandag 10 februari 2020 13:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]ik zag de mariah carrey cds al weer liggen in de supermarkt
Gewoon geen boom.quote:Op maandag 10 februari 2020 11:57 schreef Bosbeetle het volgende:
Kak kerst... doen julie dit jaar met of zonder kluit?
Het komt er weer aan namelijk!
quote:Op woensdag 15 april 2020 09:26 schreef Bosbeetle het volgende:
Kerst komt ook weer schrikbarend dichtbij, brrr....
Ik heb net een boeket paarse tulpen gestuurdquote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:49 schreef Bosbeetle het volgende:
Hier bij de overlijdens advertentie
[..]
quote:Op woensdag 15 april 2020 16:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik heb net een boeket paarse tulpen gestuurd
Ben je jarig met kerst?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:45 schreef Bosbeetle het volgende:
Helaas is na 15 jaar het vorige topic overleden, daarom een nieuw deel om aan te geven dat dat heikele gebeuren van een kerst er weer aan zit te komen...
Laten we hopen dat dit deel iets minder snel volgespamd wordt.
Nee maar ik lijk wel een beetje op jezus.quote:
Aha, dan hou je denk ik niet van aswoensdag, witte donderdag en goede vrijdag?quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee maar ik lijk wel een beetje op jezus.
Heb ik in februari voor niks die boom gezetquote:Op dinsdag 3 november 2020 19:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Wellicht geen kerst dit jaarwat een goed nieuws!
quote:Op zondag 27 december 2020 12:25 schreef sp3c het volgende:
het zit er weer aan te komen jongons
minder dan een jaar
Heb je al plannen?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:46 schreef noodgang het volgende:
Na overmorgen worden de dagen alweer korter, het komt wel heel snel dichtbij zo
Aha. Gewoon lekker in je huis blijven, verwarming aan en leuke dingen doen!quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:45 schreef noodgang het volgende:
[..]
ONZ / Kut het wordt weer kerst! (RIP)
Goed idee! De verwarming heb ik vast aangezet voor de zekerheidquote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha. Gewoon lekker in je huis blijven, verwarming aan en leuke dingen doen!
iemand die het snaptquote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:00 schreef DecoAoreste het volgende:
Zin in Kerst![]()
Zomer is voorbij, sla die kutherfst maar over. Meteen door naar de winter, bam.
Neequote:Op zaterdag 11 september 2021 13:55 schreef Kopiko het volgende:
[..]
@:puzziepie is niet bepaald een Kerst Miss
gezellig met elkaar opgesloten zitten, goed planquote:Op zaterdag 11 september 2021 17:00 schreef Kanaroe het volgende:
Doe maar weer een lockdown rond 25 december
Kut-Kerst
Geen bezoek en ook niet òp bezoek, deur op slot!quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:35 schreef mschol het volgende:
[..]
gezellig met elkaar opgesloten zitten, goed plan
Ik ben vooooorrquote:Op zaterdag 11 september 2021 17:00 schreef Kanaroe het volgende:
Doe maar weer een lockdown rond 25 december
Kut-Kerst
als je graag de zolderautist wil uithangen is dat prima hoor, mag je je eigen alternatieve lockdown verzinnen..quote:Op zondag 12 september 2021 09:45 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Geen bezoek en ook niet òp bezoek, deur op slot!
Okee, bedankt en een Merry X-mas voor jou alvastquote:Op zondag 12 september 2021 11:06 schreef mschol het volgende:
[..]
als je graag de zolderautist wil uithangen is dat prima hoor, mag je je eigen alternatieve lockdown verzinnen..
quote:
Dan ben je er mooi op tijd bijquote:
Ja ik vind het zo sfeervol. Vorige week alles van zolder gehaald. Alle gewone spullen naar zolder en overal kerstdingen neergezet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When it rains look for rainbows
When its dark look for stars
quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:19 schreef Enfoire het volgende:
[..]
Ja ik vind het zo sfeervol. Vorige week alles van zolder gehaald. Alle gewone spullen naar zolder en overal kerstdingen neergezet.
Het zijn ook nog maar 5 weekjes nu.
Ik vind het altijd zo gedoe. Ik zet al jaren niet echt meer wat neer, soms een klein dingetje of zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo gedoe. Ik zet al jaren niet echt meer wat neer, soms een klein dingetje of zoIk vind het zo sfeervol altijd. De adventskalender staat ook al een tijd opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When it rains look for rainbows
quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:29 schreef Enfoire het volgende:
[..]
Ik vind het zo sfeervol altijd. De adventskalender staat ook al een tijd op
Ik vind het even leuk, maar na een week ben ik er vaak al op uitgekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar gelukkig hoef ik het ook niet meer te doen, dat scheeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het even leuk, maar na een week ben ik er vaak al op uitgekeken.
Maar gelukkig hoef ik het ook niet meer te doen, dat scheeltVoor een week zou ik niet een kerstboom opzetten laat staan de rest in de woonkamer ook in het thema kerst aanpassen. Zelfs op de wc is hier kerstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |