Ik las het ook hier......quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Merel aangepakt?
Kaap me maar.
Waar voor mijn dank.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik las het ook hier......
Zie nu pas, kaap me maar.
Mooi, Paco zijn dagsluiting komt dan mooi bovenaan.
Schreef ik er ook laten in.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik las het ook hier......
Zie nu pas, kaap me maar.
Mooi, Paco zijn dagsluiting komt dan mooi bovenaan.
Vooral aannames en halve verhalen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:24 schreef ThunderBitch het volgende:
Die Jodry kletst ook de hele dag zeg.
Hah. Die paar keer dat ik hem hoorde had ik al het gevoel dat ik de helft gemist had. Nou snap ik waarom.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vooral aannames en halve verhalen.
Natuurlijk, want die 3 gaan ook al op Andrea. Ik denk dat ze het eerst liever makkelijk deed op Mariska. Stel je voor dat Andreas blijft. Ze is dinnetjes met Andrea. Lekker samen dansen enzo.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
Franny wil eigenlijk op Andrea stemmen.
Ja, ik heb niet alles van hem gevolgd, wat hij praat zoveel, bemoeit zich met alles en iedereen etc. maar heb ik het idee dat hij doet alsof hij al maanden in Uto zit en het allemaal wel zal vertellen. Hij laat zich net zo goed inpakken.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vooral aannames en halve verhalen.
Niet van mij, ik heb één wip te ver gedaan bij DMquote:Op maandag 19 augustus 2019 22:30 schreef Dotteke het volgende:
Lees in de dagafsluiting van gesprek tussen his en maris. Hopelijk komt er een filmpje van
quote:
O jee allemaal de schuld van jes en merel de vieze wippertsquote:Op maandag 19 augustus 2019 22:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet van mij, ik heb één wip te ver gedaan bij DM
quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee allemaal de schuld van jes en merel de vieze wipperts
Ja, even teruggelezen. Dacht dat het om Merel ging. Wou al zeggen. Die was eerder al met Mariska gesproken dacht ik.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Schreef ik er ook laten in.
Hiske en Maris ging het dus om lees ik net.
Blijkbaar, Ik heb die hele 5min12sec niet afgezien maar vieze Merel schijnt dus vieze taal uitgeslagen te hebbenquote:Op maandag 19 augustus 2019 22:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee allemaal de schuld van jes en merel de vieze wipperts
?? één wip te ver. Wat vreet je allemaal uit?quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet van mij, ik heb één wip te ver gedaan bij DM
Ha ha die ondeugende Merel tochquote:Op maandag 19 augustus 2019 22:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Blijkbaar, Ik heb die hele 5min12sec niet afgezien maar vieze Merel schijnt dus vieze taal uitgeslagen te hebben
Ik had ook Merel in mijn hoofd, geen idee hoe.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, even teruggelezen. Dacht dat het om Merel ging. Wou al zeggen. Die was eerder al met Mariska gesproken dacht ik.
Hiske, Hiske moet haar mond houden, die loopt ook de boel te besodemieteren. Zat constant te konkelen met Mariska. Nu de heilige madonna uithangen, omdat ze ter verantwoording wordt geroepen. Anders had ze zich van de domme gehouden.
Nou ja, vieze taal, viel eigenlijk wel mee. Ze kende een paar zinnetjes en ze werd gek van die Jessie die flink aan de weg timmerde, maar het lukte niet zo goed en zei dacht vast... ik zal hem even een eindje op weg helpen met wat geile zinnetjes. Het kwam er echt belabberd uit, eerlijk gezegd. Jessie van Jeffrie zou het nog geiler gedaan hebben. Toen hij zei... ik kom, kwam mevrouw ook. Die dacht vast.... en nu ophouwe met dat wilde gedoe...quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Blijkbaar, Ik heb die hele 5min12sec niet afgezien maar vieze Merel schijnt dus vieze taal uitgeslagen te hebben
quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik had ook Merel in mijn hoofd, geen idee hoe.
Jah stookster 1ste klas, mag om mij ook wel goed aangepakt worden.
Filmpje staat in je DM.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, even teruggelezen. Dacht dat het om Merel ging. Wou al zeggen. Die was eerder al met Mariska gesproken dacht ik.
Hiske, Hiske moet haar mond houden, die loopt ook de boel te besodemieteren. Zat constant te konkelen met Mariska. Nu de heilige madonna uithangen, omdat ze ter verantwoording wordt geroepen. Anders had ze zich van de domme gehouden.
En ik had nog speciaal een dom titeltje verzonnen om de zaak te verbloemen.. ze kijken dus toch vroeg of laat naar de inhoud..quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou ja, vieze taal, viel eigenlijk wel mee. Ze kende een paar zinnetjes en ze werd gek van die Jessie die flink aan de weg timmerde, maar het lukte niet zo goed en zei dacht vast... ik zal hem even een eindje op weg helpen met wat geile zinnetjes. Het kwam er echt belabberd uit, eerlijk gezegd. Jessie van Jeffrie zou het nog geiler gedaan hebben. Toen hij zei... ik kom, kwam mevrouw ook. Die dacht vast.... en nu ophouwe met dat wilde gedoe...
Dat er nog geen filmavondje voor die Jessie en Merel geilers is georganiseerd. Ze krijgen er maar geen genoeg van.quote:
Wie er kistjes maakt. In dit geval denk ik Jens de kistjesmaker.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:42 schreef PoezeligDing het volgende:
Op wie probeert Brandon Dillul nu te laten stemmen?
Hiske tegen Mariska.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat er nog geen filmavondje voor die Jessie en Merel geilers is georganiseerd. Ze krijgen er maar geen genoeg van.
Ja, Brandon levert zelf natuurlijk alleen maar kwaliteit af. Ooit.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:43 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Wie er kistjes maakt. In dit geval denk ik Jens de kistjesmaker.
Ditmaal geen Gerrit geloof ik ...quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:42 schreef PoezeligDing het volgende:
Op wie probeert Brandon Dillul nu te laten stemmen?
Ach hij is van goede wil. Maar als enige bouwer niet geschikt. Een vakman erbij en hij kan een hoop leren.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, Brandon levert zelf natuurlijk alleen maar kwaliteit af. Ooit.
Thanks!quote:
Moet Gerrit, anders is Merel de enige overige optie.quote:
Je weet dat er hier van Jessie niets nat wordt. Integendeel klem.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat er nog geen filmavondje voor die Jessie en Merel geilers is georganiseerd. Ze krijgen er maar geen genoeg van.
Prima .. good job. Kunnen ze ervan genieten als ze weer thuis zitten.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En ik had nog speciaal een dom titeltje verzonnen om de zaak te verbloemen.. ze kijken dus toch vroeg of laat naar de inhoud..
Done.quote:
Jij kijkt liever naar een wippende Merel en Jessie.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:54 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het een saaie avond vind met die lui en hun kaarten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heb je niet goed gelezen en weiger je te luisteren naar wat ik zeg.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij kijkt liever naar een wippende Merel en Jessie.![]()
Dat zou hem zeker helpen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:47 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ach hij is van goede wil. Maar als enige bouwer niet geschikt. Een vakman erbij en hij kan een hoop leren.
quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:09 schreef Flow3r het volgende:
Hoi hoi MarijkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Was 'ie maar van mij.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gelezen en weiger je te luisteren naar wat ik zeg.
Nogmaals, die Jessie van jou doet mij helemaal niet. Ik walg van die vent en dat wist je ook.
Hou het liever bij jezelf. Wat ik over zijn kunsten te vertellen had, heb ik al gedaan. Vies ventje, vieze mond met leguanentong die absoluut niet weet wat hij met een vrouw moet. Zo denk ik over jouw Jessie. Het was lachwekkend en plaatsvervangende schaamte was mijn deel.Jij zou er meer aan hebben en het is je gegund.
Kijk, I know what you like.quote:
Marijke! Marijke! Marijke! Marijke! Marijke! Marijke! Marijke!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
Oh, doen we dat toch, ik hoef hem niet elke dag om me heen te hebben.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:15 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Of vN mij...ik zou M best met je kunnen delen,zo ben ik ook weer
quote:
Je wil toch niet in dat rijtje belandenquote:Op maandag 19 augustus 2019 23:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]Billy is een strontjaloers wijf.
Dat beland ik toch ook niet? Alles komt onder mij te staan.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Je wil toch niet in dat rijtje belanden
Die wil ik ook wel zien met haar zelfingenomenheid en geroddel met Merel over Mariska. Dezelfde Merel die haar een mes in haar rug zal steken. Ben er niet rouwig om. Heeft ze dubbel en dwars verdiend. Je moet daar voorzichtig opereren. Je kunt nergens zeker van zijn.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:22 schreef KeesAnders het volgende:
Lachen dat zowel Andrea als Adriaan er echt van overtuigd zijn dat "de 4" op Mylene gaan stemmen.
Wil echt het hoofd van Andrea zien zodra de 1e van dat groepje zijn/haar stemmen op Andrea zet. Dus ik denk PS voor Andrea, Shelley en Merel.
Op de bank Mariska, Andrea en Gerrit.
Naar huis Mariska.
quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat beland ik toch ook niet? Alles komt onder mij te staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jens en Adriaan ruimen de keuken op![]()
quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat beland ik toch ook niet? Alles komt onder mij te staan.
Echt hoor,Andrea heeft niks door.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:22 schreef KeesAnders het volgende:
Lachen dat zowel Andrea als Adriaan er echt van overtuigd zijn dat "de 4" op Mylene gaan stemmen.
Wil echt het hoofd van Andrea zien zodra de 1e van dat groepje zijn/haar stemmen op Andrea zet. Dus ik denk PS voor Andrea, Shelley en Merel.
Op de bank Mariska, Andrea en Gerrit.
Naar huis Mariska.
Dat is het helemaal prachtig als ze dan die stemmen op het bord ziet verschijnen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Echt hoor,Andrea heeft niks door.
Eens!quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:29 schreef Lavenderr het volgende:
Ik blijf erbij dat Hiske weer eens een heleboel stemmen moet krijgen. Die glibbert zich overal tussendoor en ik hoop steeds dat de anderen dat nu eens door hebben.
Shelley en Andrea de PS ... make my day ...quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is het helemaal prachtig als ze dan die stemmen op het bord ziet verschijnen.![]()
En de derde?quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:31 schreef snetje het volgende:
[..]
Shelley en Andrea de PS ... make my day ...
Merel heeft die van mij te pakken!quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:31 schreef snetje het volgende:
[..]
Ben jij Marijke?quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:32 schreef NieuweShag het volgende:
Eerst die Gerrit maar eens naar huis
Zal inderdaad Merel worden ... maar zij verwacht hem al ...quote:
Kan ik prima mee leven.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:34 schreef snetje het volgende:
[..]
Zal inderdaad Merel worden ... maar zij verwacht hem al ...
Dat mag van mij Tranny zijn.quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:32 schreef NieuweShag het volgende:
Eerst die Gerrit maar eens naar huis
Welkom.quote:
Ik kan niet wachten op het hoofd van Andrea morgen, vanavond zei ze over Gerrit, get the fuck out of my house, doei Andreaquote:Op maandag 19 augustus 2019 23:31 schreef snetje het volgende:
[..]
Ze zit nu samen met Shelley de drie stemmen van Brandon te verzinnen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:40 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op het hoofd van Andrea morgen, vanavond zei ze over Gerrit, get the fuck out of my house, doei Andrea
Ik doe mee. Weg met die emo-vampier. Die zuigt de levensvreugde uit de bewoners.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:29 schreef Lavenderr het volgende:
Ik blijf erbij dat Hiske weer eens een heleboel stemmen moet krijgen. Die glibbert zich overal tussendoor en ik hoop steeds dat de anderen dat nu eens door hebben.
Ik hoop van niet ... wil die koppen van Shelley en Andrea dan wel eens zien ...quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:36 schreef DKUp het volgende:
Ik denk dat Gerrie de derde publieksstem krijgt.
Sowieso 1 stem naar Gerrit. Kwam SL toen Brandon de andere 2 noemde.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Volgens Andrea gaat Brandon zijn stemmen verdelen en geeft Dillul er op Greet.
Het is wat Andrea denkt. Tranny, Mylene en de derde ben ik vergeten.
Ik wil die koppen ook wel zien als zij de publieksstemmen krijgen en hij niet.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:44 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik hoop van niet ... wil die koppen van Shelley en Andrea dan wel eens zien ...
Ze hoeft niet weg, maar stemmen gun ik haar wel.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:40 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op het hoofd van Andrea morgen, vanavond zei ze over Gerrit, get the fuck out of my house, doei Andrea
Dank je wel!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:17 schreef Poesjuh het volgende:
Ik heb net mijn PS aan merel gegeven 🙈
Zal ze vast heel blij mee zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:17 schreef Poesjuh het volgende:
Ik ookquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:17 schreef Poesjuh het volgende:
Say whatttquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zal ze vast heel blij mee zijn.
Straks krijg je boze DM`s van haar moeder.
Tijdens Merels bezoek vertelde moeders dat ze reageert wanneer er iets over haar dochter wordt geschreven op een forum.quote:
Oke nou in dat geval, laten we nog even doorgaan danquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tijdens Merels bezoek vertelde moeders dat ze reageert wanneer er iets over haar dochter wordt geschreven op een forum.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:37 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Oke nou in dat geval, laten we nog even doorgaan dan
Vanavond niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:39 schreef Poesjuh het volgende:
Kon vandaag niet kijken helaas, maar heeft Merel de boot vanavond weer laten schommelen? 😜
Dat wel,maar ik zie dit keer maar weinig verschil.Die vorige spoot er veel meer in.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:40 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Zijn die blauwe ogen al weggetrokken trouwens
Krijg jij boze DM's van Merel haar moeder? ...quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zal ze vast heel blij mee zijn.
Straks krijg je boze DM`s van haar moeder.
Ja maar niet via DM's ...quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tijdens Merels bezoek vertelde moeders dat ze reageert wanneer er iets over haar dochter wordt geschreven op een forum.
Dagelijks,we appen ook.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:58 schreef snetje het volgende:
[..]
Krijg jij boze DM's van Merel haar moeder? ...
Dan is het goed ... mij belt ze alleen ...quote:
Ik hoor het allemaal wel van d'r als we samen gaan botoxen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 01:04 schreef snetje het volgende:
[..]
Dan is het goed ... mij belt ze alleen ...
Dat mag wel snel weer dan,ze zag er wat lodderig uit deze keer.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 01:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik hoor het allemaal wel van d'r als we samen gaan botoxen.
Ik zie haar morgen in: https://www.vandervalkhoteldordrecht.nl/ voor een leuk rendez vous.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 01:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik hoor het allemaal wel van d'r als we samen gaan botoxen.
Dat schijnt nog bij te trekken ... alhoewel ik 2 weken thuis zou blijven onder de bank met de gordijnen dicht met zon smoel ...quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 01:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat mag wel snel weer dan,ze zag er wat lodderig uit deze keer.
Daar kom ik nooit met moeders Merel, het is hier wel letterlijk om de hoek.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 01:10 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ik zie haar morgen in: https://www.vandervalkhoteldordrecht.nl/ voor een leuk rendez vous.
Ze komen niet meer aan huis?...quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 01:10 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ik zie haar morgen in: https://www.vandervalkhoteldordrecht.nl/ voor een leuk rendez vous.
Een meiertje voor een hotel voorkomt een hoop ellende thuis. Ik heb geen zin om alles van waarde in huis vast te lijmen met superglue om verdwijning van sommige items te voorkomen.quote:
Ik zou die meier en meerderen zelfs dan gaan opsparen voor een echte leuke date ...quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 01:19 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Een meiertje voor een hotel voorkomt een hoop ellende thuis. Ik heb geen zin om alles van waarde in huis vast te lijmen met superglue om verdwijning van sommige items te voorkomen.
Ach,als je slaapt heb je toch je ogen dicht.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 01:40 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik zou die meier en meerderen zelfs dan gaan opsparen voor een echte leuke date ...![]()
Lex heeft der eigen inderdaad omgedraaid ... of het nu beter slaapt?
[ afbeelding ]
Vind het wel een karig kamertje zo hoor ... niet eens bloemen bij Jordie ...
hij wiebelt niet eensquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 07:06 schreef Dotteke het volgende:
Gelukkig zijn de beelden over gegaan naar de buitenkant van de boot
[ afbeelding ]
Nee, althans niet te zien op deze afstand.quote:
Getverquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 07:26 schreef Dotteke het volgende:
Het wippie is al weer klaar, wat een liefdevolle wip zal dat weer geweest zijn
[ afbeelding ]
Dat waren de stemmen van het publiek toen de groep besloot dat zij mocht blijven en die jonge jongen naar huis moest.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 07:26 schreef Zucht.... het volgende:
Als Mariska vandaag 2 publieksstemmen krijgt, dan ga ik dat beeld terugzoeken, waarop dat bord staat met “Mariska 2 stemmen”. Dat hing achter haar bed op dat paarsige ding. Ik vraag me nog steeds af wat dat nou had kunnen zijn. Het was er binnen een paar tellen weer weggehaald.
Zou het kunnen zijn, dat haar 2 publieksstemmen is beloofd?
2 publiekstemmen kan niet, je kan er altijd maar 1 krijgenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 07:26 schreef Zucht.... het volgende:
Als Mariska vandaag 2 publieksstemmen krijgt, dan ga ik dat beeld terugzoeken, waarop dat bord staat met “Mariska 2 stemmen”. Dat hing achter haar bed op dat paarsige ding. Ik vraag me nog steeds af wat dat nou had kunnen zijn. Het was er binnen een paar tellen weer weggehaald.
Zou het kunnen zijn, dat haar 2 publieksstemmen is beloofd?
De lellebelquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:39 schreef Poesjuh het volgende:
Kon vandaag niet kijken helaas, maar heeft Merel de boot vanavond weer laten schommelen? 😜
Aaaaaaah! Ja, dat is het! Thnx!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 07:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat waren de stemmen van het publiek toen de groep besloot dat zij mocht blijven en die jonge jongen naar huis moest.
Dat Petertje moet Mariska worden ? zo ja dit gun ik haar niet , ze moet blijven en flink de pest er in krijgen , daar hou ik van , en Merel die mag van mij opzoutenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 07:21 schreef sjampoeh het volgende:
Succes met de stemmingen![]()
ik wil merel op de bank, vd rest boeit het me niet.Maar wat ik zo lees gaat dat niet gebeuren. Een vies petertje gaan ze spelen.
Erik mocht niet..die had tenminste een reden.
Hoe scheef allemaal.
my 2 cents
Je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
2 publiekstemmen kan niet, je kan er altijd maar 1 krijgen
Heb jij dat verstuurd Sjamp?quote:
Al was t maar om haar "terror" eens te zien waar ze t altijd over heeft...zal ook wel weer een wassen neus zijn,voorlopig zie ik haar vooral jankenquote:
Mooi is dat altijd hequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 07:46 schreef Rhosyn het volgende:
Achtervolgd door een bende kippen.....ze kunnen amper lopen![]()
[ afbeelding ]
Omg heeft ze het er nu alweer overquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 07:46 schreef Dotteke het volgende:
Lex gaat haar drie stemmen verdelen Jens, Mylene en die andere verstond ik niet
Ja Merel vroeg het haarquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 07:47 schreef humpty het volgende:
[..]
Omg heeft ze het er nu alweer over
Ze voelt aan alles dat ze daar geen poot aan de grond kreeg...haar zogenaamde leiderschap werkte niet bij de utopiaantjes. Ze heeft zoveel geldingsdrang dat ze daar niet mee over weg kan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 07:45 schreef Dotteke het volgende:
Zo zit ik nu eenmaal in elkaar, een sterke vrouw die opgevoed was om hard te werken, eerlijk te zijn en andere mensen te helpen, zo kwam ze binnen. Een sterke vrouw die vertelde altijd hard te werken, nooit ziek te zijn en niet van achterbakse mensen hield.
Nu kan ze zeggen, zo lig ik er bij, afgestomt, ziekelijk, leugenachtig en lui achterbaks mens
Maar goed, zo is ze nu eenmaal opgevoed, ja weet je
[ afbeelding ]
Zit echt schot inquote:
Ergens wel jammer, had graag gezien dat Jessie en Merel van hun troon werden gestotenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 07:48 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Ze voelt aan alles dat ze daar geen poot aan de grond kreeg...haar zogenaamde leiderschap werkte niet bij de utopiaantjes. Ze heeft zoveel geldingsdrang dat ze daar niet mee over weg kan.
Toch wel een beetje zielig.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 07:48 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Ze voelt aan alles dat ze daar geen poot aan de grond kreeg...haar zogenaamde leiderschap werkte niet bij de utopiaantjes. Ze heeft zoveel geldingsdrang dat ze daar niet mee over weg kan.
Love you toquote:
Ja haha en dan beledigd als iemand je slonzig noemt..Hij had gisteren wel gedoucht trouwensquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 07:57 schreef Dotteke het volgende:
Wippie maken, groene broekie [ afbeelding ] aan en gaan met die banaan
Zo vies kereltje, geen piemel wassen, maar gelijk in je broek stappen die je dag na dag aan hebt
We hebbenn u niet alleen een vieze Franny, maar ook een vieze Jessie
Ja, maar vanmorgen een wippie gemaakt en zo in zijn kleren gestaptquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:00 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja haha en dan beledigd als iemand je slonzig noemt..Hij had gisteren wel gedoucht trouwens
Maar hij heeft wel geprobeerd een sponsordeal te maken voor kleding, is hem dat niet gelukt? En loopt hij daarom in die gekke onderbroek?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar vanmorgen een wippie gemaakt en zo in zijn kleren gestapt
Ik snap hem , als die gekke muts weg wil gaat ze zelf maar , maar owee ze heeft op het moment geen huis en geen geld , moeilijk moeilijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 07:55 schreef Rhosyn het volgende:
Merel en Jessie ruzie. Ze houden zich in.
Jessie is boos over het gekonkel van Merel dat ze wil dat de stemmen naar Mariska gaan.
Eigenlijk wil Jessie daar niet aan meedoen.
Dat vinden ze daar heel gewoonquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar vanmorgen een wippie gemaakt en zo in zijn kleren gestapt
Eerst mocht Mariska blijven van Merel, om haar nog 2 mnd te kunnen zieken. Maar nu ze weten dat ze geen huis en geld heeft, is dat natuurlijk leukerquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:04 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik snap hem , als die gekke muts weg wil gaat ze zelf maar , maar owee ze heeft op het moment geen huis en geen geld , moeilijk moeilijk
Ik heb geen idee, kijk tegenwoordig niet meer zoveelquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:02 schreef magnaal het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel geprobeerd een sponsordeal te maken voor kleding, is hem dat niet gelukt? En loopt hij daarom in die gekke onderbroek?
Merelquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:02 schreef Rhosyn het volgende:
Jessie vindt het stom als ze hun stemmen aan Mariska geven. Merel zucht en steunt. Jessie zemelt maar door over dat ze zich laten leiden door angst en dan stomme keuzes maken. Maar hij vindt alles best. Dan moeten we zo naar het huisje komen zegt Merel en loopt zuchtend weg. Zegt: ik vind alles best. Nu gaat ze douchen.
Hoe loopt dit af.
Wint Merel?
Of.
Wint Jessie.
Ook ik alleen in de ochtend , later op de dag ga ik steeds meer dubbel zien , en ook ik krijg niet alles meer mee , probeer wel te volgen , maar lukt me niet echtquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, kijk tegenwoordig niet meer zoveel
In de ochtend wel.
Heb de afgelopen weken door omstandigheden heel veel niet mee gekregen
Waarom is Franny nu moeilijk aan het doen over de slaapplaats van de visum houders
Misschien komt er wel een leuke man binnen en dan Franny?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:07 schreef Dotteke het volgende:
O ik snap het gezeur van Franny al
Visum houders in haar huisje, dan moet ze al haar kleren weghalen
Zelf slaapt ze nooit in dat huis de laatste dagen
Gekronkel van Franny om maar niet visum houders in haar huisje komt te slapen
Ik vind die frutsel echt zo een raar kind ?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:07 schreef Dotteke het volgende:
O daar wil ze natuurlijk mee in haar huisje gaan liggenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:08 schreef magnaal het volgende:
[..]
Misschien komt er wel een leuke man binnen en dan Franny?
Ja, is ze ook,quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:09 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik vind die frutsel echt zo een raar kind ?
Ook dat van die wurglijst heb ik niet mee gekregen ?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:09 schreef Dotteke het volgende:
Daar hebben we onze eerlijke Mariska, die zegt het niet over een wurglijst te hebben gehad
[ afbeelding ]
https://www.utopiatv.nl/v(...)ip/2019-08-09?fbclid
Ze heeft gisteren met Merel afgesproken dat ze voor elkaar moet krijgen dat er 1 visumhouder daar komt. Dan kan ze hem of haar bespelen om Gerrit te laten blijven. Samen slapen schept een band.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:07 schreef Dotteke het volgende:
De link die ik er bij zet, daar zegt ze het van die wurglijstquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:10 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ook dat van die wurglijst heb ik niet mee gekregen ?
O, dat is het, wat een vies wijf ook die Merel, andere voor haar karretje spannenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze heeft gisteren met Merel afgesproken dat ze voor elkaar moet krijgen dat er 1 visumhouder daar komt. Dan kan ze hem of haar bespelen om Gerrit te laten blijven. Samen slapen schept een band.
Ze willen ook voorkomen dat 1 van de visumhouders in de caravan komt. Daar slapen Gerrit haters.
Ze hebben het er maar druk mee.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:11 schreef magnaal het volgende:
Mariska loopt Katie voorbij in haar zwarte laarzen, leuk bij een zomerjurkje...
Owkee ff kijkenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De link die ik er bij zet, daar zegt ze het van die wurglijst
Ik heb zo maar het idee dat het een van de saaiste stemmingen gaat wordenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:14 schreef magnaal het volgende:
V olgens Jordy wordt deze stemmingsronde vuurwerk, Merel beaamt dat
Ze heeft geen sleutel en die vrienden zijn op vakantie, ja ik weet ook niet wat ik moet geloven hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:15 schreef Angelique61 het volgende:
Ik lees hier Mariska heeft geen geld en geen huis??? Der zitten mensen/vrienden in haar huis vertelde ze?
Haar laatste geld ingelegd , en denk haar huis verhuurd ? aanname ?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:15 schreef Angelique61 het volgende:
Ik lees hier Mariska heeft geen geld en geen huis??? Der zitten mensen/vrienden in haar huis vertelde ze?
Ohh raar verhaal weer....quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:16 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ze heeft geen sleutel en die vrienden zijn op vakantie, ja ik weet ook niet wat ik moet geloven hoor
Tja wat moeten we wel geloven tussen haar leugens doorquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:16 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ze heeft geen sleutel en die vrienden zijn op vakantie, ja ik weet ook niet wat ik moet geloven hoor
Ja precies, maar als ze weggestemd wordt krijgt ze dan haar borg niet terug?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:16 schreef PTLe het volgende:
[..]
Haar laatste geld ingelegd , en denk haar huis verhuurd ? aanname ?
Ik heb geen idee, zou het raar vinden want zelfs vrienden laat ze niet binnen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:15 schreef Angelique61 het volgende:
Yep dan wel , niet als ze zelf vertrekt .quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:17 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja precies, maar als ze weggestemd wordt krijgt ze dan haar borg niet terug?
Ze lult zich zelf vast door al de leugensquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, zou het raar vinden want zelfs vrienden laat ze niet binnen?
Om haar te kunnen zieken? Heeft ze dat gezegd?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:06 schreef magnaal het volgende:
[..]
Eerst mocht Mariska blijven van Merel, om haar nog 2 mnd te kunnen zieken. Maar nu ze weten dat ze geen huis en geld heeft, is dat natuurlijk leuker
Eindelijk dat heeft dan even wat geduurdquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:20 schreef Dotteke het volgende:
Andrea begint er achter te komen dat Franny een schijnheil is
en hup, weer een fles wijnquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:21 schreef Dotteke het volgende:
De leverwaarde van Mariska is te hoog, en nog iets maar daar komt ze ff niet op
Jij tikt het, ik dacht hetquote:
Tja dat doet drank hequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:21 schreef Dotteke het volgende:
Nee, dat valt nog mee hoor...Maar soms per dag wel een paar glazen..Niet goed als je slechte leverwaarden hebtquote:
Ik vond het niet erg dat Cristel weg gingquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:25 schreef Rhosyn het volgende:
Tja Andrea. Ik irriteer me niet aan haar. Ze probeert te overleven in dat rattenhol.![]()
Ze heeft wel Christel weg gestemd.
Om een paar stiften.![]()
Dus. Ja.
Dat wegstemmen van Christel zou best wel eens een toneelhaak kunnen zijn geweest.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:25 schreef Rhosyn het volgende:
Tja Andrea. Ik irriteer me niet aan haar. Ze probeert te overleven in dat rattenhol.![]()
Dus. Ja.
Gestemd moet er worden, maar voor mij hoeft Andrea ook niet weg, ze is een beetje meubilair aan het worden, net als Brandonquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:25 schreef Rhosyn het volgende:
Dus. Ja.
Dat dacht ik dus ook , als ik haar s morgens in haar bed zag eten , dan dacht ik weg met jou , en ruzie maken met Hiske en altijd haar gelijk willen krijgen ..... maar ook Hiske had van mij weg gemogen .quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:26 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat wegstemmen van Christel zou best wel eens een toneelhaak kunnen zijn geweest.
Nee , ze zei dat Maris op die manier nog iets recht kon zetten, want de manier waarop Maris zich al liegend,ontkennend en draaiend laat zien kan haar na haar bizarre vertrek anders nog flink op gaan breken ...Iedereen heeft immers gezien wat ze heeft gezegd en hoe ze heeft gehandeld in die 2 maanden van haar verblijf . Je wil jezelf toch ook wel recht in de spiegel aan kunnen kijken (ongeveer zoiets zei/bedoelde Merel)quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Om haar te kunnen zieken? Heeft ze dat gezegd?
Ik vond het heel raar dat zo'n newbie iemand van de eerste 5 ( ze kwam als 2e binnen) zo'n grote stem had dat ze Christel op de bank zette samen met Adriaan die het ook niet vond kunnen van die stiften.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:26 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat wegstemmen van Christel zou best wel eens een toneelhaak kunnen zijn geweest.
Tranny zat ruzie te zoeken , was bewust aan het zuigen bij Dreequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:21 schreef Dotteke het volgende:
Wat een bulshit verhaal als je huisje je zo lief is dan slaap je er ook wel als je alleen bent
Ik wel ik vind het een ontevreden sjaggo rot meid, die ideetjes steelt van anderen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:25 schreef PTLe het volgende:
Die Andrea ziet een hoop dingen echt wel goed , ik zelf heb nog geen hekel aan haar .
Ik denk nog altijd dat ze opdracht krijgen om weg te sturen , het is altijd gewoon een showquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:29 schreef Hagenesie het volgende:
Ik denk dat Mariska helemaal niet weg gaat.
Alsof je het over Tranny hebt bijnaquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:30 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik wel ik vind het een ontevreden sjaggo rot meid, die ideetjes steelt van anderen.
En de manier om Chris weg te stemmen, omdat ze zelf het hokje wat Chris gemaakt heet wilde hebben, nu probeert ze dat DJ gedoe van Gerrit te stelen, dat mens heeft nog geen cent binnen gebracht, en vreet ook uit de ruif, net als A3.
En maar roddelen en stoken.
Alcootje...quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:21 schreef Dotteke het volgende:
Heerlijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:30 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik wel ik vind het een ontevreden sjaggo rot meid, die ideetjes steelt van anderen.
En de manier om Chris weg te stemmen, omdat ze zelf het hokje wat Chris gemaakt heet wilde hebben, nu probeert ze dat DJ gedoe van Gerrit te stelen, dat mens heeft nog geen cent binnen gebracht, en vreet ook uit de ruif, net als A3.
En maar roddelen en stoken.
Zoals?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alsof je het over Tranny hebt bijna
Alleen doet Dree veel meer en Tranny amper wat
Nee maar het is wel een roddelslang!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:33 schreef PTLe het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
neem het niet al te serieus
Je bedoelt het overgenomen werk wat Christel deed.quote:
Vertel me ? wie roddelt daar nu niet Poez ? , geen een uitgezonderdquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:34 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee maar het is wel een roddelslang!
Dat o.a iddquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Koken voor de groep.
Koken op woensdag samen met Hiske.
Botox , dikke tieten , kleding en makeup en sieraden , dit is Merelquote:
note +1quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:09 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik vind die frutsel echt zo een raar kind ?
Dat is waar, maar zij luistert steeds stiekem, af maar ik heb vanaf het begin een hekel aan haar gehad, en nu lijkt ze op het na geboorte van Shelley!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:35 schreef PTLe het volgende:
[..]
Vertel me ? wie roddelt daar nu niet Poez ? , geen een uitgezonderd
en een grote bek...ordinaire oude opoe is hetquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:37 schreef PTLe het volgende:
[..]
Botox , dikke tieten , kleding en makeup en sieraden , dit is Merel
Dat dus,,,en niet alles is altijd roddelend bedoeld, maar wat Jessie gisteren zei klopt wel : je wereldje wordt klein , en je gaat op alles van je medebewoners letten , en klagenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:35 schreef PTLe het volgende:
[..]
Vertel me ? wie roddelt daar nu niet Poez ? , geen een uitgezonderd
Ik ook niet en dat stoken.. ach dat doet iedereen in de slangenkuil die Utopia heetquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:25 schreef PTLe het volgende:
Die Andrea ziet een hoop dingen echt wel goed , ik zelf heb nog geen hekel aan haar .
En alles zo nep mogelijk, alsof het op de kermis gevonden isquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:37 schreef PTLe het volgende:
[..]
Botox , dikke tieten , kleding en makeup en sieraden , dit is Merel
Mylene luistert ook af, Merel ook, eigenlijk doen ze dat allemaal daarquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:38 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dat is waar, maar zij luistert steeds stiekem, af maar ik heb vanaf het begin een hekel aan haar gehad, en nu lijkt ze op het na geboorte van Shelley!
Die is niet opgeknapt van de Botox die kop is nog boller geworden alles is nu rond.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:41 schreef Poezewoes het volgende:
Notes vermenigvuldigen razend snel, van 4 jaar op 5 note gestaan tot ineens 111.
Precies , een corrupt zootje daarquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mylene luistert ook af, Merel ook, eigenlijk doen ze dat allemaal daar
Beterquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:41 schreef PTLe het volgende:
[..]
Precies , een corrupt zootje daar![]()
![]()
![]()
sorry , ik blijf het zien als vermaak
![]()
Dat is het ook. Zoals heeeel vroeger de poppenkast van Jan klaassen en Katrein.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:41 schreef PTLe het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik zie het als een gekkenhuis, met gestoorde mensen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:41 schreef PTLe het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik weet niet eens of ik notes heb ?en waar je ze kan zien , ik zal me best een keer misdragen hebben ... jammer danquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:41 schreef Poezewoes het volgende:
Notes vermenigvuldigen razend snel, van 4 jaar op 5 note gestaan tot ineens 111.
Ah, heel ander verhaal ineens.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee , ze zei dat Maris op die manier nog iets recht kon zetten, want de manier waarop Maris zich al liegend,ontkennend en draaiend laat zien kan haar na haar bizarre vertrek anders nog flink op gaan breken ...Iedereen heeft immers gezien wat ze heeft gezegd en hoe ze heeft gehandeld in die 2 maanden van haar verblijf . Je wil jezelf toch ook wel recht in de spiegel aan kunnen kijken (ongeveer zoiets zei/bedoelde Merel)
Er staan nog bedden maar eigenlijk is het gewoon ipv de pop up store de inloopkast geworden voor de dames.quote:
Dat dus Poezewoes gewoon lachen blijvenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:43 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik zie het als een gekkenhuis, met gestoorde mensen.
Ook in de Cos staan verzinsels , daar moeten we maar mee levenquote:
Ik ook niet hoor, vind het wel een leuke meid die denkt wat ze zegt en zoals jij al zegt de dingen goed doorzietquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:25 schreef PTLe het volgende:
In nog geen week tijd heb IK er 9 bij gekregen, ik ben amper nog onlinequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:41 schreef Poezewoes het volgende:
precies , maar of je wil het niet zien tochquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, vind het wel een leuke meid die denkt wat ze zegt en zoals jij al zegt de dingen goed doorziet
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:45 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ook in de Cos staan verzinsels , daar moeten we maar mee leven
Weer een verlies gevend evenement , ze kost alleen maar geld.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:43 schreef MariaElena2018 het volgende:
Sjellie wil een dance event organiseren, omdat franny dansen haar ding is wilde ze graag meehelpen organiseren na de stemmingen gaat sjellie zeggen dikke vinger ik ga het alleen organiseren.
Wat zijn notes ??quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
In nog geen week tijd heb IK er 9 bij gekregen, ik ben amper nog online
Als je stoute dingen zegt in de Cos krijg je straf punten , dus pas maar op , en geen idee waar je die zien kan ?quote:
Nu ineens weer 5 in totaalquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
In nog geen week tijd heb IK er 9 bij gekregen, ik ben amper nog online
Ga weg...quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:48 schreef PTLe het volgende:
[..]
Als je stoute dingen zegt in de Cos krijg je straf punten , dus pas maar op , en geen idee waar je die zien kan ?
En bij een volle kaart 10% korting bij A Heijnquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Soort van waarschuwingen, tik op de vingers van de moderatie
en 'n lapdance van Gertquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:53 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
En bij een volle kaart 10% korting bij A Heijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |