Dat dus Poezewoes gewoon lachen blijvenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:43 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik zie het als een gekkenhuis, met gestoorde mensen.
Ook in de Cos staan verzinsels , daar moeten we maar mee levenquote:
Ik ook niet hoor, vind het wel een leuke meid die denkt wat ze zegt en zoals jij al zegt de dingen goed doorzietquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:25 schreef PTLe het volgende:
Die Andrea ziet een hoop dingen echt wel goed , ik zelf heb nog geen hekel aan haar .
In nog geen week tijd heb IK er 9 bij gekregen, ik ben amper nog onlinequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:41 schreef Poezewoes het volgende:
Notes vermenigvuldigen razend snel, van 4 jaar op 5 note gestaan tot ineens 111.
precies , maar of je wil het niet zien tochquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, vind het wel een leuke meid die denkt wat ze zegt en zoals jij al zegt de dingen goed doorziet
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:45 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ook in de Cos staan verzinsels , daar moeten we maar mee leven
Weer een verlies gevend evenement , ze kost alleen maar geld.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:43 schreef MariaElena2018 het volgende:
Sjellie wil een dance event organiseren, omdat franny dansen haar ding is wilde ze graag meehelpen organiseren na de stemmingen gaat sjellie zeggen dikke vinger ik ga het alleen organiseren.
Wat zijn notes ??quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
In nog geen week tijd heb IK er 9 bij gekregen, ik ben amper nog online
Als je stoute dingen zegt in de Cos krijg je straf punten , dus pas maar op , en geen idee waar je die zien kan ?quote:
Nu ineens weer 5 in totaalquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
In nog geen week tijd heb IK er 9 bij gekregen, ik ben amper nog online
Ga weg...quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:48 schreef PTLe het volgende:
[..]
Als je stoute dingen zegt in de Cos krijg je straf punten , dus pas maar op , en geen idee waar je die zien kan ?
En bij een volle kaart 10% korting bij A Heijnquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Soort van waarschuwingen, tik op de vingers van de moderatie
en 'n lapdance van Gertquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:53 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
En bij een volle kaart 10% korting bij A Heijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |