Jij tikt het, ik dacht hetquote:
Tja dat doet drank hequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:21 schreef Dotteke het volgende:
De leverwaarde van Mariska is te hoog, en nog iets maar daar komt ze ff niet op
Nee, dat valt nog mee hoor...Maar soms per dag wel een paar glazen..Niet goed als je slechte leverwaarden hebtquote:
Ik vond het niet erg dat Cristel weg gingquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:25 schreef Rhosyn het volgende:
Tja Andrea. Ik irriteer me niet aan haar. Ze probeert te overleven in dat rattenhol.![]()
Ze heeft wel Christel weg gestemd.
Om een paar stiften.![]()
Dus. Ja.
Dat wegstemmen van Christel zou best wel eens een toneelhaak kunnen zijn geweest.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:25 schreef Rhosyn het volgende:
Tja Andrea. Ik irriteer me niet aan haar. Ze probeert te overleven in dat rattenhol.![]()
Dus. Ja.
Gestemd moet er worden, maar voor mij hoeft Andrea ook niet weg, ze is een beetje meubilair aan het worden, net als Brandonquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:25 schreef Rhosyn het volgende:
Dus. Ja.
Dat dacht ik dus ook , als ik haar s morgens in haar bed zag eten , dan dacht ik weg met jou , en ruzie maken met Hiske en altijd haar gelijk willen krijgen ..... maar ook Hiske had van mij weg gemogen .quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:26 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat wegstemmen van Christel zou best wel eens een toneelhaak kunnen zijn geweest.
Nee , ze zei dat Maris op die manier nog iets recht kon zetten, want de manier waarop Maris zich al liegend,ontkennend en draaiend laat zien kan haar na haar bizarre vertrek anders nog flink op gaan breken ...Iedereen heeft immers gezien wat ze heeft gezegd en hoe ze heeft gehandeld in die 2 maanden van haar verblijf . Je wil jezelf toch ook wel recht in de spiegel aan kunnen kijken (ongeveer zoiets zei/bedoelde Merel)quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Om haar te kunnen zieken? Heeft ze dat gezegd?
Ik vond het heel raar dat zo'n newbie iemand van de eerste 5 ( ze kwam als 2e binnen) zo'n grote stem had dat ze Christel op de bank zette samen met Adriaan die het ook niet vond kunnen van die stiften.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:26 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat wegstemmen van Christel zou best wel eens een toneelhaak kunnen zijn geweest.
Tranny zat ruzie te zoeken , was bewust aan het zuigen bij Dreequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:21 schreef Dotteke het volgende:
Wat een bulshit verhaal als je huisje je zo lief is dan slaap je er ook wel als je alleen bent
Ik wel ik vind het een ontevreden sjaggo rot meid, die ideetjes steelt van anderen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:25 schreef PTLe het volgende:
Die Andrea ziet een hoop dingen echt wel goed , ik zelf heb nog geen hekel aan haar .
Ik denk nog altijd dat ze opdracht krijgen om weg te sturen , het is altijd gewoon een showquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:29 schreef Hagenesie het volgende:
Ik denk dat Mariska helemaal niet weg gaat.
Alsof je het over Tranny hebt bijnaquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:30 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik wel ik vind het een ontevreden sjaggo rot meid, die ideetjes steelt van anderen.
En de manier om Chris weg te stemmen, omdat ze zelf het hokje wat Chris gemaakt heet wilde hebben, nu probeert ze dat DJ gedoe van Gerrit te stelen, dat mens heeft nog geen cent binnen gebracht, en vreet ook uit de ruif, net als A3.
En maar roddelen en stoken.
Alcootje...quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:21 schreef Dotteke het volgende:
De leverwaarde van Mariska is te hoog, en nog iets maar daar komt ze ff niet op
Heerlijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:30 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik wel ik vind het een ontevreden sjaggo rot meid, die ideetjes steelt van anderen.
En de manier om Chris weg te stemmen, omdat ze zelf het hokje wat Chris gemaakt heet wilde hebben, nu probeert ze dat DJ gedoe van Gerrit te stelen, dat mens heeft nog geen cent binnen gebracht, en vreet ook uit de ruif, net als A3.
En maar roddelen en stoken.
Zoals?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alsof je het over Tranny hebt bijna
Alleen doet Dree veel meer en Tranny amper wat
Nee maar het is wel een roddelslang!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:33 schreef PTLe het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
neem het niet al te serieus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |