Tranny zat ruzie te zoeken , was bewust aan het zuigen bij Dreequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:21 schreef Dotteke het volgende:
Wat een bulshit verhaal als je huisje je zo lief is dan slaap je er ook wel als je alleen bent
Ik wel ik vind het een ontevreden sjaggo rot meid, die ideetjes steelt van anderen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:25 schreef PTLe het volgende:
Die Andrea ziet een hoop dingen echt wel goed , ik zelf heb nog geen hekel aan haar .
Ik denk nog altijd dat ze opdracht krijgen om weg te sturen , het is altijd gewoon een showquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:29 schreef Hagenesie het volgende:
Ik denk dat Mariska helemaal niet weg gaat.
Alsof je het over Tranny hebt bijnaquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:30 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik wel ik vind het een ontevreden sjaggo rot meid, die ideetjes steelt van anderen.
En de manier om Chris weg te stemmen, omdat ze zelf het hokje wat Chris gemaakt heet wilde hebben, nu probeert ze dat DJ gedoe van Gerrit te stelen, dat mens heeft nog geen cent binnen gebracht, en vreet ook uit de ruif, net als A3.
En maar roddelen en stoken.
Alcootje...quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:21 schreef Dotteke het volgende:
De leverwaarde van Mariska is te hoog, en nog iets maar daar komt ze ff niet op
Heerlijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:30 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik wel ik vind het een ontevreden sjaggo rot meid, die ideetjes steelt van anderen.
En de manier om Chris weg te stemmen, omdat ze zelf het hokje wat Chris gemaakt heet wilde hebben, nu probeert ze dat DJ gedoe van Gerrit te stelen, dat mens heeft nog geen cent binnen gebracht, en vreet ook uit de ruif, net als A3.
En maar roddelen en stoken.
Zoals?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alsof je het over Tranny hebt bijna
Alleen doet Dree veel meer en Tranny amper wat
Nee maar het is wel een roddelslang!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:33 schreef PTLe het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
neem het niet al te serieus
Je bedoelt het overgenomen werk wat Christel deed.quote:
Vertel me ? wie roddelt daar nu niet Poez ? , geen een uitgezonderdquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:34 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee maar het is wel een roddelslang!
Dat o.a iddquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Koken voor de groep.
Koken op woensdag samen met Hiske.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |