Ik las het ook hier......quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Merel aangepakt?
Kaap me maar.
Waar voor mijn dank.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik las het ook hier......
Zie nu pas, kaap me maar.
Mooi, Paco zijn dagsluiting komt dan mooi bovenaan.
Schreef ik er ook laten in.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik las het ook hier......
Zie nu pas, kaap me maar.
Mooi, Paco zijn dagsluiting komt dan mooi bovenaan.
Vooral aannames en halve verhalen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:24 schreef ThunderBitch het volgende:
Die Jodry kletst ook de hele dag zeg.
Hah. Die paar keer dat ik hem hoorde had ik al het gevoel dat ik de helft gemist had. Nou snap ik waarom.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vooral aannames en halve verhalen.
Natuurlijk, want die 3 gaan ook al op Andrea. Ik denk dat ze het eerst liever makkelijk deed op Mariska. Stel je voor dat Andreas blijft. Ze is dinnetjes met Andrea. Lekker samen dansen enzo.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
Franny wil eigenlijk op Andrea stemmen.
Ja, ik heb niet alles van hem gevolgd, wat hij praat zoveel, bemoeit zich met alles en iedereen etc. maar heb ik het idee dat hij doet alsof hij al maanden in Uto zit en het allemaal wel zal vertellen. Hij laat zich net zo goed inpakken.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vooral aannames en halve verhalen.
Niet van mij, ik heb één wip te ver gedaan bij DMquote:Op maandag 19 augustus 2019 22:30 schreef Dotteke het volgende:
Lees in de dagafsluiting van gesprek tussen his en maris. Hopelijk komt er een filmpje van
quote:
O jee allemaal de schuld van jes en merel de vieze wippertsquote:Op maandag 19 augustus 2019 22:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet van mij, ik heb één wip te ver gedaan bij DM
quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee allemaal de schuld van jes en merel de vieze wipperts
Ja, even teruggelezen. Dacht dat het om Merel ging. Wou al zeggen. Die was eerder al met Mariska gesproken dacht ik.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Schreef ik er ook laten in.
Hiske en Maris ging het dus om lees ik net.
Blijkbaar, Ik heb die hele 5min12sec niet afgezien maar vieze Merel schijnt dus vieze taal uitgeslagen te hebbenquote:Op maandag 19 augustus 2019 22:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee allemaal de schuld van jes en merel de vieze wipperts
?? één wip te ver. Wat vreet je allemaal uit?quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet van mij, ik heb één wip te ver gedaan bij DM
Ha ha die ondeugende Merel tochquote:Op maandag 19 augustus 2019 22:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Blijkbaar, Ik heb die hele 5min12sec niet afgezien maar vieze Merel schijnt dus vieze taal uitgeslagen te hebben
Ik had ook Merel in mijn hoofd, geen idee hoe.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, even teruggelezen. Dacht dat het om Merel ging. Wou al zeggen. Die was eerder al met Mariska gesproken dacht ik.
Hiske, Hiske moet haar mond houden, die loopt ook de boel te besodemieteren. Zat constant te konkelen met Mariska. Nu de heilige madonna uithangen, omdat ze ter verantwoording wordt geroepen. Anders had ze zich van de domme gehouden.
Nou ja, vieze taal, viel eigenlijk wel mee. Ze kende een paar zinnetjes en ze werd gek van die Jessie die flink aan de weg timmerde, maar het lukte niet zo goed en zei dacht vast... ik zal hem even een eindje op weg helpen met wat geile zinnetjes. Het kwam er echt belabberd uit, eerlijk gezegd. Jessie van Jeffrie zou het nog geiler gedaan hebben. Toen hij zei... ik kom, kwam mevrouw ook. Die dacht vast.... en nu ophouwe met dat wilde gedoe...quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Blijkbaar, Ik heb die hele 5min12sec niet afgezien maar vieze Merel schijnt dus vieze taal uitgeslagen te hebben
quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik had ook Merel in mijn hoofd, geen idee hoe.
Jah stookster 1ste klas, mag om mij ook wel goed aangepakt worden.
Filmpje staat in je DM.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, even teruggelezen. Dacht dat het om Merel ging. Wou al zeggen. Die was eerder al met Mariska gesproken dacht ik.
Hiske, Hiske moet haar mond houden, die loopt ook de boel te besodemieteren. Zat constant te konkelen met Mariska. Nu de heilige madonna uithangen, omdat ze ter verantwoording wordt geroepen. Anders had ze zich van de domme gehouden.
En ik had nog speciaal een dom titeltje verzonnen om de zaak te verbloemen.. ze kijken dus toch vroeg of laat naar de inhoud..quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou ja, vieze taal, viel eigenlijk wel mee. Ze kende een paar zinnetjes en ze werd gek van die Jessie die flink aan de weg timmerde, maar het lukte niet zo goed en zei dacht vast... ik zal hem even een eindje op weg helpen met wat geile zinnetjes. Het kwam er echt belabberd uit, eerlijk gezegd. Jessie van Jeffrie zou het nog geiler gedaan hebben. Toen hij zei... ik kom, kwam mevrouw ook. Die dacht vast.... en nu ophouwe met dat wilde gedoe...
Dat er nog geen filmavondje voor die Jessie en Merel geilers is georganiseerd. Ze krijgen er maar geen genoeg van.quote:
Wie er kistjes maakt. In dit geval denk ik Jens de kistjesmaker.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:42 schreef PoezeligDing het volgende:
Op wie probeert Brandon Dillul nu te laten stemmen?
Hiske tegen Mariska.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat er nog geen filmavondje voor die Jessie en Merel geilers is georganiseerd. Ze krijgen er maar geen genoeg van.
Ja, Brandon levert zelf natuurlijk alleen maar kwaliteit af. Ooit.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:43 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Wie er kistjes maakt. In dit geval denk ik Jens de kistjesmaker.
Ditmaal geen Gerrit geloof ik ...quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:42 schreef PoezeligDing het volgende:
Op wie probeert Brandon Dillul nu te laten stemmen?
Ach hij is van goede wil. Maar als enige bouwer niet geschikt. Een vakman erbij en hij kan een hoop leren.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, Brandon levert zelf natuurlijk alleen maar kwaliteit af. Ooit.
Thanks!quote:
Moet Gerrit, anders is Merel de enige overige optie.quote:
Je weet dat er hier van Jessie niets nat wordt. Integendeel klem.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat er nog geen filmavondje voor die Jessie en Merel geilers is georganiseerd. Ze krijgen er maar geen genoeg van.
Prima .. good job. Kunnen ze ervan genieten als ze weer thuis zitten.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En ik had nog speciaal een dom titeltje verzonnen om de zaak te verbloemen.. ze kijken dus toch vroeg of laat naar de inhoud..
Done.quote:
Jij kijkt liever naar een wippende Merel en Jessie.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:54 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het een saaie avond vind met die lui en hun kaarten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heb je niet goed gelezen en weiger je te luisteren naar wat ik zeg.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij kijkt liever naar een wippende Merel en Jessie.![]()
Dat zou hem zeker helpen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:47 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ach hij is van goede wil. Maar als enige bouwer niet geschikt. Een vakman erbij en hij kan een hoop leren.
quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:09 schreef Flow3r het volgende:
Hoi hoi MarijkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Was 'ie maar van mij.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gelezen en weiger je te luisteren naar wat ik zeg.
Nogmaals, die Jessie van jou doet mij helemaal niet. Ik walg van die vent en dat wist je ook.
Hou het liever bij jezelf. Wat ik over zijn kunsten te vertellen had, heb ik al gedaan. Vies ventje, vieze mond met leguanentong die absoluut niet weet wat hij met een vrouw moet. Zo denk ik over jouw Jessie. Het was lachwekkend en plaatsvervangende schaamte was mijn deel.Jij zou er meer aan hebben en het is je gegund.
Kijk, I know what you like.quote:
Marijke! Marijke! Marijke! Marijke! Marijke! Marijke! Marijke!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
Oh, doen we dat toch, ik hoef hem niet elke dag om me heen te hebben.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:15 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Of vN mij...ik zou M best met je kunnen delen,zo ben ik ook weer
quote:
Je wil toch niet in dat rijtje belandenquote:Op maandag 19 augustus 2019 23:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]Billy is een strontjaloers wijf.
Dat beland ik toch ook niet? Alles komt onder mij te staan.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Je wil toch niet in dat rijtje belanden
Die wil ik ook wel zien met haar zelfingenomenheid en geroddel met Merel over Mariska. Dezelfde Merel die haar een mes in haar rug zal steken. Ben er niet rouwig om. Heeft ze dubbel en dwars verdiend. Je moet daar voorzichtig opereren. Je kunt nergens zeker van zijn.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:22 schreef KeesAnders het volgende:
Lachen dat zowel Andrea als Adriaan er echt van overtuigd zijn dat "de 4" op Mylene gaan stemmen.
Wil echt het hoofd van Andrea zien zodra de 1e van dat groepje zijn/haar stemmen op Andrea zet. Dus ik denk PS voor Andrea, Shelley en Merel.
Op de bank Mariska, Andrea en Gerrit.
Naar huis Mariska.
quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat beland ik toch ook niet? Alles komt onder mij te staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jens en Adriaan ruimen de keuken op![]()
quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat beland ik toch ook niet? Alles komt onder mij te staan.
Echt hoor,Andrea heeft niks door.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:22 schreef KeesAnders het volgende:
Lachen dat zowel Andrea als Adriaan er echt van overtuigd zijn dat "de 4" op Mylene gaan stemmen.
Wil echt het hoofd van Andrea zien zodra de 1e van dat groepje zijn/haar stemmen op Andrea zet. Dus ik denk PS voor Andrea, Shelley en Merel.
Op de bank Mariska, Andrea en Gerrit.
Naar huis Mariska.
Dat is het helemaal prachtig als ze dan die stemmen op het bord ziet verschijnen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Echt hoor,Andrea heeft niks door.
Eens!quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:29 schreef Lavenderr het volgende:
Ik blijf erbij dat Hiske weer eens een heleboel stemmen moet krijgen. Die glibbert zich overal tussendoor en ik hoop steeds dat de anderen dat nu eens door hebben.
Shelley en Andrea de PS ... make my day ...quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is het helemaal prachtig als ze dan die stemmen op het bord ziet verschijnen.![]()
En de derde?quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:31 schreef snetje het volgende:
[..]
Shelley en Andrea de PS ... make my day ...
Merel heeft die van mij te pakken!quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:31 schreef snetje het volgende:
[..]
Ben jij Marijke?quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:32 schreef NieuweShag het volgende:
Eerst die Gerrit maar eens naar huis
Zal inderdaad Merel worden ... maar zij verwacht hem al ...quote:
Kan ik prima mee leven.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:34 schreef snetje het volgende:
[..]
Zal inderdaad Merel worden ... maar zij verwacht hem al ...
Dat mag van mij Tranny zijn.quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:32 schreef NieuweShag het volgende:
Eerst die Gerrit maar eens naar huis
Welkom.quote:
Ik kan niet wachten op het hoofd van Andrea morgen, vanavond zei ze over Gerrit, get the fuck out of my house, doei Andreaquote:Op maandag 19 augustus 2019 23:31 schreef snetje het volgende:
[..]
Ze zit nu samen met Shelley de drie stemmen van Brandon te verzinnen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:40 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op het hoofd van Andrea morgen, vanavond zei ze over Gerrit, get the fuck out of my house, doei Andrea
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |