Blijkbaar, Ik heb die hele 5min12sec niet afgezien maar vieze Merel schijnt dus vieze taal uitgeslagen te hebbenquote:Op maandag 19 augustus 2019 22:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee allemaal de schuld van jes en merel de vieze wipperts
?? één wip te ver. Wat vreet je allemaal uit?quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet van mij, ik heb één wip te ver gedaan bij DM
Ha ha die ondeugende Merel tochquote:Op maandag 19 augustus 2019 22:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Blijkbaar, Ik heb die hele 5min12sec niet afgezien maar vieze Merel schijnt dus vieze taal uitgeslagen te hebben
Ik had ook Merel in mijn hoofd, geen idee hoe.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, even teruggelezen. Dacht dat het om Merel ging. Wou al zeggen. Die was eerder al met Mariska gesproken dacht ik.
Hiske, Hiske moet haar mond houden, die loopt ook de boel te besodemieteren. Zat constant te konkelen met Mariska. Nu de heilige madonna uithangen, omdat ze ter verantwoording wordt geroepen. Anders had ze zich van de domme gehouden.
Nou ja, vieze taal, viel eigenlijk wel mee. Ze kende een paar zinnetjes en ze werd gek van die Jessie die flink aan de weg timmerde, maar het lukte niet zo goed en zei dacht vast... ik zal hem even een eindje op weg helpen met wat geile zinnetjes. Het kwam er echt belabberd uit, eerlijk gezegd. Jessie van Jeffrie zou het nog geiler gedaan hebben. Toen hij zei... ik kom, kwam mevrouw ook. Die dacht vast.... en nu ophouwe met dat wilde gedoe...quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Blijkbaar, Ik heb die hele 5min12sec niet afgezien maar vieze Merel schijnt dus vieze taal uitgeslagen te hebben
quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik had ook Merel in mijn hoofd, geen idee hoe.
Jah stookster 1ste klas, mag om mij ook wel goed aangepakt worden.
Filmpje staat in je DM.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, even teruggelezen. Dacht dat het om Merel ging. Wou al zeggen. Die was eerder al met Mariska gesproken dacht ik.
Hiske, Hiske moet haar mond houden, die loopt ook de boel te besodemieteren. Zat constant te konkelen met Mariska. Nu de heilige madonna uithangen, omdat ze ter verantwoording wordt geroepen. Anders had ze zich van de domme gehouden.
En ik had nog speciaal een dom titeltje verzonnen om de zaak te verbloemen.. ze kijken dus toch vroeg of laat naar de inhoud..quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou ja, vieze taal, viel eigenlijk wel mee. Ze kende een paar zinnetjes en ze werd gek van die Jessie die flink aan de weg timmerde, maar het lukte niet zo goed en zei dacht vast... ik zal hem even een eindje op weg helpen met wat geile zinnetjes. Het kwam er echt belabberd uit, eerlijk gezegd. Jessie van Jeffrie zou het nog geiler gedaan hebben. Toen hij zei... ik kom, kwam mevrouw ook. Die dacht vast.... en nu ophouwe met dat wilde gedoe...
Dat er nog geen filmavondje voor die Jessie en Merel geilers is georganiseerd. Ze krijgen er maar geen genoeg van.quote:
Wie er kistjes maakt. In dit geval denk ik Jens de kistjesmaker.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:42 schreef PoezeligDing het volgende:
Op wie probeert Brandon Dillul nu te laten stemmen?
Hiske tegen Mariska.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat er nog geen filmavondje voor die Jessie en Merel geilers is georganiseerd. Ze krijgen er maar geen genoeg van.
Ja, Brandon levert zelf natuurlijk alleen maar kwaliteit af. Ooit.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:43 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Wie er kistjes maakt. In dit geval denk ik Jens de kistjesmaker.
Ditmaal geen Gerrit geloof ik ...quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:42 schreef PoezeligDing het volgende:
Op wie probeert Brandon Dillul nu te laten stemmen?
Ach hij is van goede wil. Maar als enige bouwer niet geschikt. Een vakman erbij en hij kan een hoop leren.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, Brandon levert zelf natuurlijk alleen maar kwaliteit af. Ooit.
Thanks!quote:
Moet Gerrit, anders is Merel de enige overige optie.quote:
Je weet dat er hier van Jessie niets nat wordt. Integendeel klem.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat er nog geen filmavondje voor die Jessie en Merel geilers is georganiseerd. Ze krijgen er maar geen genoeg van.
Prima .. good job. Kunnen ze ervan genieten als ze weer thuis zitten.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En ik had nog speciaal een dom titeltje verzonnen om de zaak te verbloemen.. ze kijken dus toch vroeg of laat naar de inhoud..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |