Done.quote:
Jij kijkt liever naar een wippende Merel en Jessie.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:54 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het een saaie avond vind met die lui en hun kaarten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heb je niet goed gelezen en weiger je te luisteren naar wat ik zeg.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij kijkt liever naar een wippende Merel en Jessie.![]()
Dat zou hem zeker helpen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:47 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ach hij is van goede wil. Maar als enige bouwer niet geschikt. Een vakman erbij en hij kan een hoop leren.
quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:09 schreef Flow3r het volgende:
Hoi hoi MarijkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Was 'ie maar van mij.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gelezen en weiger je te luisteren naar wat ik zeg.
Nogmaals, die Jessie van jou doet mij helemaal niet. Ik walg van die vent en dat wist je ook.
Hou het liever bij jezelf. Wat ik over zijn kunsten te vertellen had, heb ik al gedaan. Vies ventje, vieze mond met leguanentong die absoluut niet weet wat hij met een vrouw moet. Zo denk ik over jouw Jessie. Het was lachwekkend en plaatsvervangende schaamte was mijn deel.Jij zou er meer aan hebben en het is je gegund.
Kijk, I know what you like.quote:
Marijke! Marijke! Marijke! Marijke! Marijke! Marijke! Marijke!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
Oh, doen we dat toch, ik hoef hem niet elke dag om me heen te hebben.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:15 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Of vN mij...ik zou M best met je kunnen delen,zo ben ik ook weer
quote:
Je wil toch niet in dat rijtje belandenquote:Op maandag 19 augustus 2019 23:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]Billy is een strontjaloers wijf.
Dat beland ik toch ook niet? Alles komt onder mij te staan.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Je wil toch niet in dat rijtje belanden
Die wil ik ook wel zien met haar zelfingenomenheid en geroddel met Merel over Mariska. Dezelfde Merel die haar een mes in haar rug zal steken. Ben er niet rouwig om. Heeft ze dubbel en dwars verdiend. Je moet daar voorzichtig opereren. Je kunt nergens zeker van zijn.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:22 schreef KeesAnders het volgende:
Lachen dat zowel Andrea als Adriaan er echt van overtuigd zijn dat "de 4" op Mylene gaan stemmen.
Wil echt het hoofd van Andrea zien zodra de 1e van dat groepje zijn/haar stemmen op Andrea zet. Dus ik denk PS voor Andrea, Shelley en Merel.
Op de bank Mariska, Andrea en Gerrit.
Naar huis Mariska.
quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat beland ik toch ook niet? Alles komt onder mij te staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jens en Adriaan ruimen de keuken op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |