Ik doe mee. Weg met die emo-vampier. Die zuigt de levensvreugde uit de bewoners.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:29 schreef Lavenderr het volgende:
Ik blijf erbij dat Hiske weer eens een heleboel stemmen moet krijgen. Die glibbert zich overal tussendoor en ik hoop steeds dat de anderen dat nu eens door hebben.
Ik hoop van niet ... wil die koppen van Shelley en Andrea dan wel eens zien ...quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:36 schreef DKUp het volgende:
Ik denk dat Gerrie de derde publieksstem krijgt.
Sowieso 1 stem naar Gerrit. Kwam SL toen Brandon de andere 2 noemde.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Volgens Andrea gaat Brandon zijn stemmen verdelen en geeft Dillul er op Greet.
Het is wat Andrea denkt. Tranny, Mylene en de derde ben ik vergeten.
Ik wil die koppen ook wel zien als zij de publieksstemmen krijgen en hij niet.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:44 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik hoop van niet ... wil die koppen van Shelley en Andrea dan wel eens zien ...
Ze hoeft niet weg, maar stemmen gun ik haar wel.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:40 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op het hoofd van Andrea morgen, vanavond zei ze over Gerrit, get the fuck out of my house, doei Andrea
Dank je wel!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:17 schreef Poesjuh het volgende:
Ik heb net mijn PS aan merel gegeven 🙈
Zal ze vast heel blij mee zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:17 schreef Poesjuh het volgende:
Ik ookquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:17 schreef Poesjuh het volgende:
Say whatttquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zal ze vast heel blij mee zijn.
Straks krijg je boze DM`s van haar moeder.
Tijdens Merels bezoek vertelde moeders dat ze reageert wanneer er iets over haar dochter wordt geschreven op een forum.quote:
Oke nou in dat geval, laten we nog even doorgaan danquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tijdens Merels bezoek vertelde moeders dat ze reageert wanneer er iets over haar dochter wordt geschreven op een forum.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:37 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Oke nou in dat geval, laten we nog even doorgaan dan
Vanavond niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:39 schreef Poesjuh het volgende:
Kon vandaag niet kijken helaas, maar heeft Merel de boot vanavond weer laten schommelen? 😜
Dat wel,maar ik zie dit keer maar weinig verschil.Die vorige spoot er veel meer in.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:40 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Zijn die blauwe ogen al weggetrokken trouwens
Krijg jij boze DM's van Merel haar moeder? ...quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zal ze vast heel blij mee zijn.
Straks krijg je boze DM`s van haar moeder.
Ja maar niet via DM's ...quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tijdens Merels bezoek vertelde moeders dat ze reageert wanneer er iets over haar dochter wordt geschreven op een forum.
Dagelijks,we appen ook.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:58 schreef snetje het volgende:
[..]
Krijg jij boze DM's van Merel haar moeder? ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |