Ik doe mee. Weg met die emo-vampier. Die zuigt de levensvreugde uit de bewoners.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:29 schreef Lavenderr het volgende:
Ik blijf erbij dat Hiske weer eens een heleboel stemmen moet krijgen. Die glibbert zich overal tussendoor en ik hoop steeds dat de anderen dat nu eens door hebben.
Ik hoop van niet ... wil die koppen van Shelley en Andrea dan wel eens zien ...quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:36 schreef DKUp het volgende:
Ik denk dat Gerrie de derde publieksstem krijgt.
Sowieso 1 stem naar Gerrit. Kwam SL toen Brandon de andere 2 noemde.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Volgens Andrea gaat Brandon zijn stemmen verdelen en geeft Dillul er op Greet.
Het is wat Andrea denkt. Tranny, Mylene en de derde ben ik vergeten.
Ik wil die koppen ook wel zien als zij de publieksstemmen krijgen en hij niet.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:44 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik hoop van niet ... wil die koppen van Shelley en Andrea dan wel eens zien ...
Ze hoeft niet weg, maar stemmen gun ik haar wel.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:40 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op het hoofd van Andrea morgen, vanavond zei ze over Gerrit, get the fuck out of my house, doei Andrea
Dank je wel!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:17 schreef Poesjuh het volgende:
Ik heb net mijn PS aan merel gegeven 🙈
Zal ze vast heel blij mee zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:17 schreef Poesjuh het volgende:
Ik ookquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:17 schreef Poesjuh het volgende:
Say whatttquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zal ze vast heel blij mee zijn.
Straks krijg je boze DM`s van haar moeder.
Tijdens Merels bezoek vertelde moeders dat ze reageert wanneer er iets over haar dochter wordt geschreven op een forum.quote:
Oke nou in dat geval, laten we nog even doorgaan danquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tijdens Merels bezoek vertelde moeders dat ze reageert wanneer er iets over haar dochter wordt geschreven op een forum.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:37 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Oke nou in dat geval, laten we nog even doorgaan dan
Vanavond niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:39 schreef Poesjuh het volgende:
Kon vandaag niet kijken helaas, maar heeft Merel de boot vanavond weer laten schommelen? 😜
Dat wel,maar ik zie dit keer maar weinig verschil.Die vorige spoot er veel meer in.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:40 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Zijn die blauwe ogen al weggetrokken trouwens
Krijg jij boze DM's van Merel haar moeder? ...quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zal ze vast heel blij mee zijn.
Straks krijg je boze DM`s van haar moeder.
Ja maar niet via DM's ...quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tijdens Merels bezoek vertelde moeders dat ze reageert wanneer er iets over haar dochter wordt geschreven op een forum.
Dagelijks,we appen ook.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:58 schreef snetje het volgende:
[..]
Krijg jij boze DM's van Merel haar moeder? ...
Dan is het goed ... mij belt ze alleen ...quote:
Ik hoor het allemaal wel van d'r als we samen gaan botoxen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 01:04 schreef snetje het volgende:
[..]
Dan is het goed ... mij belt ze alleen ...
Dat mag wel snel weer dan,ze zag er wat lodderig uit deze keer.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 01:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik hoor het allemaal wel van d'r als we samen gaan botoxen.
Ik zie haar morgen in: https://www.vandervalkhoteldordrecht.nl/ voor een leuk rendez vous.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 01:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik hoor het allemaal wel van d'r als we samen gaan botoxen.
Dat schijnt nog bij te trekken ... alhoewel ik 2 weken thuis zou blijven onder de bank met de gordijnen dicht met zon smoel ...quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 01:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat mag wel snel weer dan,ze zag er wat lodderig uit deze keer.
Daar kom ik nooit met moeders Merel, het is hier wel letterlijk om de hoek.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 01:10 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ik zie haar morgen in: https://www.vandervalkhoteldordrecht.nl/ voor een leuk rendez vous.
Ze komen niet meer aan huis?...quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 01:10 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ik zie haar morgen in: https://www.vandervalkhoteldordrecht.nl/ voor een leuk rendez vous.
Een meiertje voor een hotel voorkomt een hoop ellende thuis. Ik heb geen zin om alles van waarde in huis vast te lijmen met superglue om verdwijning van sommige items te voorkomen.quote:
Ik zou die meier en meerderen zelfs dan gaan opsparen voor een echte leuke date ...quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 01:19 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Een meiertje voor een hotel voorkomt een hoop ellende thuis. Ik heb geen zin om alles van waarde in huis vast te lijmen met superglue om verdwijning van sommige items te voorkomen.
Ach,als je slaapt heb je toch je ogen dicht.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 01:40 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik zou die meier en meerderen zelfs dan gaan opsparen voor een echte leuke date ...![]()
Lex heeft der eigen inderdaad omgedraaid ... of het nu beter slaapt?
[ afbeelding ]
Vind het wel een karig kamertje zo hoor ... niet eens bloemen bij Jordie ...
hij wiebelt niet eensquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 07:06 schreef Dotteke het volgende:
Gelukkig zijn de beelden over gegaan naar de buitenkant van de boot
[ afbeelding ]
Nee, althans niet te zien op deze afstand.quote:
Getverquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 07:26 schreef Dotteke het volgende:
Het wippie is al weer klaar, wat een liefdevolle wip zal dat weer geweest zijn
[ afbeelding ]
Dat waren de stemmen van het publiek toen de groep besloot dat zij mocht blijven en die jonge jongen naar huis moest.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 07:26 schreef Zucht.... het volgende:
Als Mariska vandaag 2 publieksstemmen krijgt, dan ga ik dat beeld terugzoeken, waarop dat bord staat met “Mariska 2 stemmen”. Dat hing achter haar bed op dat paarsige ding. Ik vraag me nog steeds af wat dat nou had kunnen zijn. Het was er binnen een paar tellen weer weggehaald.
Zou het kunnen zijn, dat haar 2 publieksstemmen is beloofd?
2 publiekstemmen kan niet, je kan er altijd maar 1 krijgenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 07:26 schreef Zucht.... het volgende:
Als Mariska vandaag 2 publieksstemmen krijgt, dan ga ik dat beeld terugzoeken, waarop dat bord staat met “Mariska 2 stemmen”. Dat hing achter haar bed op dat paarsige ding. Ik vraag me nog steeds af wat dat nou had kunnen zijn. Het was er binnen een paar tellen weer weggehaald.
Zou het kunnen zijn, dat haar 2 publieksstemmen is beloofd?
De lellebelquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:39 schreef Poesjuh het volgende:
Kon vandaag niet kijken helaas, maar heeft Merel de boot vanavond weer laten schommelen? 😜
Aaaaaaah! Ja, dat is het! Thnx!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 07:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat waren de stemmen van het publiek toen de groep besloot dat zij mocht blijven en die jonge jongen naar huis moest.
Dat Petertje moet Mariska worden ? zo ja dit gun ik haar niet , ze moet blijven en flink de pest er in krijgen , daar hou ik van , en Merel die mag van mij opzoutenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 07:21 schreef sjampoeh het volgende:
Succes met de stemmingen![]()
ik wil merel op de bank, vd rest boeit het me niet.Maar wat ik zo lees gaat dat niet gebeuren. Een vies petertje gaan ze spelen.
Erik mocht niet..die had tenminste een reden.
Hoe scheef allemaal.
my 2 cents
Je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
2 publiekstemmen kan niet, je kan er altijd maar 1 krijgen
Heb jij dat verstuurd Sjamp?quote:
Al was t maar om haar "terror" eens te zien waar ze t altijd over heeft...zal ook wel weer een wassen neus zijn,voorlopig zie ik haar vooral jankenquote:
Mooi is dat altijd hequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 07:46 schreef Rhosyn het volgende:
Achtervolgd door een bende kippen.....ze kunnen amper lopen![]()
[ afbeelding ]
Omg heeft ze het er nu alweer overquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 07:46 schreef Dotteke het volgende:
Lex gaat haar drie stemmen verdelen Jens, Mylene en die andere verstond ik niet
Ja Merel vroeg het haarquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 07:47 schreef humpty het volgende:
[..]
Omg heeft ze het er nu alweer over
Ze voelt aan alles dat ze daar geen poot aan de grond kreeg...haar zogenaamde leiderschap werkte niet bij de utopiaantjes. Ze heeft zoveel geldingsdrang dat ze daar niet mee over weg kan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 07:45 schreef Dotteke het volgende:
Zo zit ik nu eenmaal in elkaar, een sterke vrouw die opgevoed was om hard te werken, eerlijk te zijn en andere mensen te helpen, zo kwam ze binnen. Een sterke vrouw die vertelde altijd hard te werken, nooit ziek te zijn en niet van achterbakse mensen hield.
Nu kan ze zeggen, zo lig ik er bij, afgestomt, ziekelijk, leugenachtig en lui achterbaks mens
Maar goed, zo is ze nu eenmaal opgevoed, ja weet je
[ afbeelding ]
Zit echt schot inquote:
Ergens wel jammer, had graag gezien dat Jessie en Merel van hun troon werden gestotenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 07:48 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Ze voelt aan alles dat ze daar geen poot aan de grond kreeg...haar zogenaamde leiderschap werkte niet bij de utopiaantjes. Ze heeft zoveel geldingsdrang dat ze daar niet mee over weg kan.
Toch wel een beetje zielig.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 07:48 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Ze voelt aan alles dat ze daar geen poot aan de grond kreeg...haar zogenaamde leiderschap werkte niet bij de utopiaantjes. Ze heeft zoveel geldingsdrang dat ze daar niet mee over weg kan.
Love you toquote:
Ja haha en dan beledigd als iemand je slonzig noemt..Hij had gisteren wel gedoucht trouwensquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 07:57 schreef Dotteke het volgende:
Wippie maken, groene broekie [ afbeelding ] aan en gaan met die banaan
Zo vies kereltje, geen piemel wassen, maar gelijk in je broek stappen die je dag na dag aan hebt
We hebbenn u niet alleen een vieze Franny, maar ook een vieze Jessie
Ja, maar vanmorgen een wippie gemaakt en zo in zijn kleren gestaptquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:00 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja haha en dan beledigd als iemand je slonzig noemt..Hij had gisteren wel gedoucht trouwens
Maar hij heeft wel geprobeerd een sponsordeal te maken voor kleding, is hem dat niet gelukt? En loopt hij daarom in die gekke onderbroek?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar vanmorgen een wippie gemaakt en zo in zijn kleren gestapt
Ik snap hem , als die gekke muts weg wil gaat ze zelf maar , maar owee ze heeft op het moment geen huis en geen geld , moeilijk moeilijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 07:55 schreef Rhosyn het volgende:
Merel en Jessie ruzie. Ze houden zich in.
Jessie is boos over het gekonkel van Merel dat ze wil dat de stemmen naar Mariska gaan.
Eigenlijk wil Jessie daar niet aan meedoen.
Dat vinden ze daar heel gewoonquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar vanmorgen een wippie gemaakt en zo in zijn kleren gestapt
Eerst mocht Mariska blijven van Merel, om haar nog 2 mnd te kunnen zieken. Maar nu ze weten dat ze geen huis en geld heeft, is dat natuurlijk leukerquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:04 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik snap hem , als die gekke muts weg wil gaat ze zelf maar , maar owee ze heeft op het moment geen huis en geen geld , moeilijk moeilijk
Ik heb geen idee, kijk tegenwoordig niet meer zoveelquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:02 schreef magnaal het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel geprobeerd een sponsordeal te maken voor kleding, is hem dat niet gelukt? En loopt hij daarom in die gekke onderbroek?
Merelquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:02 schreef Rhosyn het volgende:
Jessie vindt het stom als ze hun stemmen aan Mariska geven. Merel zucht en steunt. Jessie zemelt maar door over dat ze zich laten leiden door angst en dan stomme keuzes maken. Maar hij vindt alles best. Dan moeten we zo naar het huisje komen zegt Merel en loopt zuchtend weg. Zegt: ik vind alles best. Nu gaat ze douchen.
Hoe loopt dit af.
Wint Merel?
Of.
Wint Jessie.
Ook ik alleen in de ochtend , later op de dag ga ik steeds meer dubbel zien , en ook ik krijg niet alles meer mee , probeer wel te volgen , maar lukt me niet echtquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, kijk tegenwoordig niet meer zoveel
In de ochtend wel.
Heb de afgelopen weken door omstandigheden heel veel niet mee gekregen
Waarom is Franny nu moeilijk aan het doen over de slaapplaats van de visum houders
Misschien komt er wel een leuke man binnen en dan Franny?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:07 schreef Dotteke het volgende:
O ik snap het gezeur van Franny al
Visum houders in haar huisje, dan moet ze al haar kleren weghalen
Zelf slaapt ze nooit in dat huis de laatste dagen
Gekronkel van Franny om maar niet visum houders in haar huisje komt te slapen
Ik vind die frutsel echt zo een raar kind ?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:07 schreef Dotteke het volgende:
O daar wil ze natuurlijk mee in haar huisje gaan liggenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:08 schreef magnaal het volgende:
[..]
Misschien komt er wel een leuke man binnen en dan Franny?
Ja, is ze ook,quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:09 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik vind die frutsel echt zo een raar kind ?
Ook dat van die wurglijst heb ik niet mee gekregen ?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:09 schreef Dotteke het volgende:
Daar hebben we onze eerlijke Mariska, die zegt het niet over een wurglijst te hebben gehad
[ afbeelding ]
https://www.utopiatv.nl/v(...)ip/2019-08-09?fbclid
Ze heeft gisteren met Merel afgesproken dat ze voor elkaar moet krijgen dat er 1 visumhouder daar komt. Dan kan ze hem of haar bespelen om Gerrit te laten blijven. Samen slapen schept een band.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:07 schreef Dotteke het volgende:
De link die ik er bij zet, daar zegt ze het van die wurglijstquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:10 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ook dat van die wurglijst heb ik niet mee gekregen ?
O, dat is het, wat een vies wijf ook die Merel, andere voor haar karretje spannenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze heeft gisteren met Merel afgesproken dat ze voor elkaar moet krijgen dat er 1 visumhouder daar komt. Dan kan ze hem of haar bespelen om Gerrit te laten blijven. Samen slapen schept een band.
Ze willen ook voorkomen dat 1 van de visumhouders in de caravan komt. Daar slapen Gerrit haters.
Ze hebben het er maar druk mee.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:11 schreef magnaal het volgende:
Mariska loopt Katie voorbij in haar zwarte laarzen, leuk bij een zomerjurkje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |