abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_188514633


quote:
Zoon Femke Halsema gearresteerd in verband met gewapende inbraak

Burgemeester Femke Halsema (GroenLinks) van Amsterdam is in grote verlegenheid gebracht door de arrestatie van haar minderjarige zoon in verband met een gewapende inbraak. Dat schrijft De Telegraaf woensdag.

De vijftienjarige jongen werd in het weekeinde van 14 juli opgepakt na een achtervolging. De burgemeesterszoon was met een andere jongen op de vlucht omdat zij waren betrapt bij een inbraak op een woonboot.

Na de arrestatie vond de politie op de woonboot twee messen die de jeugdige verdachten kennelijk als wapen hadden meegenomen. Ook werd op de vluchtroute een alarmpistool gevonden. De politie vermoedt dat het tweetal het wapen tijdens het vluchten heeft weggegooid.

Binnen kringen van politie en Openbaar Ministerie is groot ongenoegen omdat de aanhouding al weken ’onder de pet’ wordt gehouden. De officiële reden is dat het onderzoek in alle rust moet plaatsvinden. Veel politiemensen vrezen echter dat het incident in de doofpot gaat.

De affaire is pijnlijk voor Halsema. Dinsdag schreef de burgemeester aan de gemeenteraad dat ze gaat kijken of er extra maatregelen nodig zijn naar aanleiding van de recente geweldsincidenten in de stad.De hoofdstad werd de afgelopen week opgeschrikt door meerdere schietincidenten, waarvan meerdere in Zuidoost, in Geuzenveld en op IJburg. Ook werd er een handgranaat gevonden bij een woning in Zuidoost.

https://tpo.nl/2019/08/14(...)verband-met-inbraak/
pi_188514683
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 23:53 schreef -Chakotay- het volgende: Is de zoon van Femke Halsema een crimineel? Is Femke Halsema de moeder van een crimineel? Is Femke Halsema de burgemeester van de grootste stad van Nederland? Heeft Femke Halsema een feilloze reputatie? Is Femke Halsema geliefd bij alle Amsterdammers zoals haar voorganger dat was? Is Femke Halsema op basis van bovenstaande opvattingen nog geschikt voor het ambt van burgemeester? Laat ik het voor u invullen ja, ja, ja, nee, nee, nee BINGO
Tijd voor gekozen burgemeesters dan was ze het, met of zonder criminele zoon, niet geworden.
pi_188514693
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 00:41 schreef Nober het volgende:

[..]

Tijd voor gekozen burgemeesters dan was ze het, met of zonder criminele zoon, niet geworden.
Ik denk dat ze het dan juist zou zijn geworden in Amsterdam.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_188514711
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 00:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik denk dat ze het dan juist zou zijn geworden in Amsterdam.
Met al die huurstemmers idd
pi_188515654
Kolere, nummer 11 alweer over dit :')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2019 07:29:02 ]
  Moderator maandag 19 augustus 2019 @ 07:53:31 #6
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188515765
ELF?!!!??!

MEEN JE DAT NOU JOH????!!?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_188515771
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 07:53 schreef sp3c het volgende:
ELF?!!!??!

MEEN JE DAT NOU JOH????!!?
Staat dit ook al op de voorpagina van de telegraaf? Oh nee, natuurlijk niet, want dat zou feitelijke nieuwsgeving zijn :+
pi_188515932
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 07:53 schreef sp3c het volgende:
ELF?!!!??!

MEEN JE DAT NOU JOH????!!?
Ja waar is die eigenlijk?
  Moderator maandag 19 augustus 2019 @ 09:06:58 #9
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188516348
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 08:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ja waar is die eigenlijk?
#anoniem
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 19 augustus 2019 @ 09:18:10 #10
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_188516481
11 topics :')

Nederland is gek geworden.
  maandag 19 augustus 2019 @ 09:40:35 #11
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_188516685
Sjeuzes, 11 topics, kappen met die shit joh :').
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_188516803
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 00:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik denk dat ze het dan juist zou zijn geworden in Amsterdam.
Er wonen meer mensen in Amsterdam dan alleen de linkse grachtengordel hippies. :P
  maandag 19 augustus 2019 @ 09:54:18 #13
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188516876
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 09:50 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Er wonen meer mensen in Amsterdam dan alleen de linkse grachtengordel hippies. :P
Mwah, niet heel veel eigenlijk.
https://www.verkiezingensite.nl/uitslag/amsterdam/GR2018
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188516991
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 09:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mwah, niet heel veel eigenlijk.
https://www.verkiezingensite.nl/uitslag/amsterdam/GR2018
Ze zijn misschien overwegend links, maar echt niet allemaal grachtengordel en hippie.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 19 augustus 2019 @ 10:07:32 #15
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188517056
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 10:02 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ze zijn misschien overwegend links, maar echt niet allemaal grachtengordel en hippie.
Klopt, maar de kans dat Femke het geworden was als er een gekozen burgemeester zou zijn is met die uitslag ook nog vrij groot.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188517215
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 10:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Klopt, maar de kans dat Femke het geworden was als er een gekozen burgemeester zou zijn is met die uitslag ook nog vrij groot.
Die kans is zeker wel redelijk aanwezig.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_188520245
WIe zou Femke doen? of gedaan kunnen hebben ooit?
  maandag 19 augustus 2019 @ 14:53:12 #18
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188520822
The show goes on until the star shows up on stage...... waar is Halsema....

bron parool 19aug19 "... Er wordt ook met twee maten gemeten. Wangedrag van kinderen uit gezinnen zoals dat van Halsema wordt goedgepraat, ­afgezwakt, witgewassen, terwijl jongeren van bijvoorbeeld ­Marokkaanse afkomst voor minder ernstige vergrijpen worden verketterd door media en politici – ook door sommigen die het wangedrag van Halsema’s zoon nu juist vergoelijken. ..."

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  maandag 19 augustus 2019 @ 14:57:40 #19
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188520900
Ja? Worden Marokkaanse kinderen met naam en toenaam (of die van de ouders) verketterd?
Kan iemand een linkje geven waarin dat gebeurt?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 19 augustus 2019 @ 15:51:55 #20
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188521645
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 14:57 schreef Leandra het volgende:
Ja? Worden Marokkaanse kinderen met naam en toenaam (of die van de ouders) verketterd?
Kan iemand een linkje geven waarin dat gebeurt?
Erger nog, bepaalde groepen worden rucksichlos over één kam geschoren op grond van hun afkomst. De kans dat die "kinderen" een onbetaalbare topadvocaat krijgen die hun hartje formeel witwast; is hoegenaamd zero.

Net als ik weet je dat dit in algemene zin een feitelijk gegeven is. Mensen worden op grond van hun (sociale) afkomst en vaak uiterlijk bijvoorbaat op achterstand gezet. En dan, stel dat ik in topic bewijs dat "Ahmed A te A" lid Mocromaffia is aangehouden voor vermoedelijk bezit van een verboden vuurwapen..... wat bewijst dat dan verder in deze context ?

Wat het artikel tracht aan te geven dat er een haarzuivere, bijna ongrijpbare vorm is van klassenjustitie in ons systeem. Het doelaccent is niet de publicatie van een naam - wat ook de schrijver van het artikel verwerpelijk vindt - maar het witwassen en vergoelijken van misdaden.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_188524128
Enfin, goed voorbeeld doet goed volgen.

De "actiegroep" We Are Here (lees: uitgeprocedeerde illegalen die clandestien in Amsterdam verblijven) heeft het voorbeeld van de zoon van de burgemeester gevolgd en is weer eens een pand wederrechtelijk binnengetreden.

Het ironische is dat de burgemeester en haar gezin juist op vakantie is in Afrika, waar deze illegalen vandaan komen. She Is There.
  Moderator maandag 19 augustus 2019 @ 20:15:17 #22
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188525583
lekker voor dr

stressvolle baan enzo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_188528771
Zijn de Halsemaatjes al teruggevlogen uit de binnenlanden van Afrika?

Of kan de stad wel even zonder de burgemeester (en zoonlief)?
  Moderator maandag 19 augustus 2019 @ 22:28:46 #24
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188528859
moet je ff op hun facebook gaan neuzen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_188528913
Ik heb geen facebook. Kijk jij even.
pi_188530793
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 14:57 schreef Leandra het volgende:
Ja? Worden Marokkaanse kinderen met naam en toenaam (of die van de ouders) verketterd?
Kan iemand een linkje geven waarin dat gebeurt?
Wat die columnist zegt is wel waar.

‘terwijl jongeren van bijvoorbeeld ­Marokkaanse afkomst voor minder ernstige vergrijpen worden verketterd door media en politici – ook door sommigen die het wangedrag van Halsema’s zoon nu juist vergoelijken. Bij Marokkaanse jongeren gaat het dan meteen over hun ‘herkomst­cultuur’ en de mate van integratie.’
pi_188530840
Ik snap wel dat een zoon van zo'n groenlinksert hier slecht ingeburgerd is ja. Heeft nooit consequenties hoeven voelen van z'n acties, altijd maar als prinsje behandeld.
pi_188531051
Er zijn een paar dingen niet goed gegaan in de opvoeding (wat mij niet verbaast bij een type als Halsema):

Het betreden van andermans boot kan ik nog kwalificeren als vervelend kwajongensgedrag. Het hoort niet, maar als ze niets gesloopt hadden, dan was een flinke schrobbering als straf voldoende geweest.

Maar dan het leegspuiten van de brandblussers: dan heb je als kind dus niet het verschil tussen het mijn en het dijn geleerd. Dat is zeer kwalijk. Van andermans spullen, moet je met je poten afblijven. Deze lacune in de opvoeding valt wel te verklaren vanuit Halsema's communistische achtergrond, waarin het begrip "eigendom" immers niet bestaat.

Je ziet hier dat moeder Halsema dan ook naderhand nog de fout in gaat door deze moedwillige vernieling te baggateliseren. Het was een "oude" boot, en het waren "oude" brandblussers.

En dan het ernstigste delict: het bezit en dragen van een verboden (nep)wapen. Daarover is hier al genoeg geschreven dat ik niet hoef te herhalen. Fouter dan fout.

De knaap zal wel een strafje krijgen, maar of daarmee de schade van een gebrekkige opvoeding wordt hersteld, betwijfel ik. Daarvoor is meer nodig.
pi_188531171
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 01:02 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Er zijn een paar dingen niet goed gegaan in de opvoeding (wat mij niet verbaast bij een type als Halsema):

Het betreden van andermans boot kan ik nog kwalificeren als vervelend kwajongensgedrag. Het hoort niet, maar als ze niets gesloopt hadden, dan was een flinke schrobbering als straf voldoende geweest.

Maar dan het leegspuiten van de brandblussers: dan heb je als kind dus niet het verschil tussen het mijn en het dijn geleerd. Dat is zeer kwalijk. Van andermans spullen, moet je met je poten afblijven. Deze lacune in de opvoeding valt wel te verklaren vanuit Halsema's communistische achtergrond, waarin het begrip "eigendom" immers niet bestaat.

Je ziet hier dat moeder Halsema dan ook naderhand nog de fout in gaat door deze moedwillige vernieling te baggateliseren. Het was een "oude" boot, en het waren "oude" brandblussers.

En dan het ernstigste delict: het bezit en dragen van een verboden (nep)wapen. Daarover is hier al genoeg geschreven dat ik niet hoef te herhalen. Fouter dan fout.

De knaap zal wel een strafje krijgen, maar of daarmee de schade van een gebrekkige opvoeding wordt hersteld, betwijfel ik. Daarvoor is meer nodig.
Herhaal je post nog een stuk of 10x
Iemand zal je mening maar gemist hebben.
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 06:23:05 #30
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_188531557
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 01:02 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Er zijn een paar dingen niet goed gegaan in de opvoeding (wat mij niet verbaast bij een type als Halsema):

Het betreden van andermans boot kan ik nog kwalificeren als vervelend kwajongensgedrag. Het hoort niet, maar als ze niets gesloopt hadden, dan was een flinke schrobbering als straf voldoende geweest.

Maar dan het leegspuiten van de brandblussers: dan heb je als kind dus niet het verschil tussen het mijn en het dijn geleerd. Dat is zeer kwalijk. Van andermans spullen, moet je met je poten afblijven. Deze lacune in de opvoeding valt wel te verklaren vanuit Halsema's communistische achtergrond, waarin het begrip "eigendom" immers niet bestaat.

Je ziet hier dat moeder Halsema dan ook naderhand nog de fout in gaat door deze moedwillige vernieling te baggateliseren. Het was een "oude" boot, en het waren "oude" brandblussers.

En dan het ernstigste delict: het bezit en dragen van een verboden (nep)wapen. Daarover is hier al genoeg geschreven dat ik niet hoef te herhalen. Fouter dan fout.

De knaap zal wel een strafje krijgen, maar of daarmee de schade van een gebrekkige opvoeding wordt hersteld, betwijfel ik. Daarvoor is meer nodig.
Het is duidelijk dat Halsema haar kinderen niet het verschil tussen goed en kwaad bijbrengt, ze heeft geen verstand van opvoeding. Jeugdzorg Nederland en Halt zullen die taak wel gaan overnemen van haar. Het feit dat zij nu onze verdorven hoofdstad mag besturen, is ronduit lachwekkend.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
  Moderator dinsdag 20 augustus 2019 @ 08:09:14 #31
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188531938
krijgt gewoon een boete en een taakstrafje
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 08:32:17 #32
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188532110
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 00:33 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Wat die columnist zegt is wel waar.

‘terwijl jongeren van bijvoorbeeld ­Marokkaanse afkomst voor minder ernstige vergrijpen worden verketterd door media en politici – ook door sommigen die het wangedrag van Halsema’s zoon nu juist vergoelijken. Bij Marokkaanse jongeren gaat het dan meteen over hun ‘herkomst­cultuur’ en de mate van integratie.’
Ik zie graag linkjes van minder ernstige vergrijpen icm verketterende media en politici.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188536825
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 01:02 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Er zijn een paar dingen niet goed gegaan in de opvoeding (wat mij niet verbaast bij een type als Halsema):

Het betreden van andermans boot kan ik nog kwalificeren als vervelend kwajongensgedrag. Het hoort niet, maar als ze niets gesloopt hadden, dan was een flinke schrobbering als straf voldoende geweest.

Maar dan het leegspuiten van de brandblussers: dan heb je als kind dus niet het verschil tussen het mijn en het dijn geleerd. Dat is zeer kwalijk. Van andermans spullen, moet je met je poten afblijven. Deze lacune in de opvoeding valt wel te verklaren vanuit Halsema's communistische achtergrond, waarin het begrip "eigendom" immers niet bestaat.

Je ziet hier dat moeder Halsema dan ook naderhand nog de fout in gaat door deze moedwillige vernieling te baggateliseren. Het was een "oude" boot, en het waren "oude" brandblussers.

En dan het ernstigste delict: het bezit en dragen van een verboden (nep)wapen. Daarover is hier al genoeg geschreven dat ik niet hoef te herhalen. Fouter dan fout.

De knaap zal wel een strafje krijgen, maar of daarmee de schade van een gebrekkige opvoeding wordt hersteld, betwijfel ik. Daarvoor is meer nodig.
:') Jij lijkt me heel erg gezellig op feestjes en ik denk dat je je eigen jeugd vergeten bent, zie je wel vaker bij gefrustreerde ouderen die beweren van tucht en orde te zijn.

Beetje jammer wel dat je je politieke voorkeur er zo bij betrekt en daardoor er niet heel erg objectief naar kunt kijken.
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 15:47:09 #34
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_188538948
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 13:54 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

:') Jij lijkt me heel erg gezellig op feestjes en ik denk dat je je eigen jeugd vergeten bent, zie je wel vaker bij gefrustreerde ouderen die beweren van tucht en orde te zijn.

Beetje jammer wel dat je je politieke voorkeur er zo bij betrekt en daardoor er niet heel erg objectief naar kunt kijken.
Een liberaal die het voor de incompetente Halsema opneemt. :')
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 15:48:50 #35
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188538977
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 15:47 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Een liberaal die het voor de incompetente Halsema opneemt. :')
Want het draait ook echt om de competentie van Halsema als burgemeester.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188539129
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 15:47 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Een liberaal die het voor de incompetente Halsema opneemt. :')
Wat is daar vreemd aan? Is al eerder gebeurt hoor.
https://www.jovd.nl/tijdlijn/femke-halsema
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 17:34:55 #37
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_188540793
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 15:57 schreef Chia het volgende:

[..]

Wat is daar vreemd aan? Is al eerder gebeurt hoor.
https://www.jovd.nl/tijdlijn/femke-halsema
Een echte liberaal laat haar 'links' liggen ipv bewieroken.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
pi_188541973
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 13:54 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

:') Jij lijkt me heel erg gezellig op feestjes en ik denk dat je je eigen jeugd vergeten bent, zie je wel vaker bij gefrustreerde ouderen die beweren van tucht en orde te zijn.

Beetje jammer wel dat je je politieke voorkeur er zo bij betrekt en daardoor er niet heel erg objectief naar kunt kijken.
Ik ben niet zo van tucht en orde, maar het naleven van de wet vind ik toch wel logisch. Zo langzamerhand ga ik echter tot een minderheid behoren die dat vindt. Hiervan twee recente voorbeelden:

In Amsterdam bezet een groep illegalen een bedrijfspand. De eigenaar wordt weggestuurd. De politie beschermt de boeven en de rechtmatige eigenaar moet opdonderen.

In Limburg stuurt een buschauffeur een gemaskeerde persoon uit de bus, conform de wet. Hij wordt aangevallen door zijn eigen werkgever, die niet wil dat de wet wordt nageleefd.

Deze voorbeelden tonen aan dat onze democratie in gevaar is. Onze volksvertegenwoordiging maakt wetten, maar deze worden (deels) niet gehandhaafd.
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 18:43:36 #39
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_188541995
heeft ie appels en peren gestolen? of alleen peren
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 19:54:36 #40
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_188543464
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 18:42 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

In Limburg stuurt een buschauffeur een gemaskeerde persoon uit de bus, conform de wet. Hij wordt aangevallen door zijn eigen werkgever, die niet wil dat de wet wordt nageleefd.

Deze voorbeelden tonen aan dat onze democratie in gevaar is. Onze volksvertegenwoordiging maakt wetten, maar deze worden (deels) niet gehandhaafd.
Wat je zegt is gewoon (wederom) feitelijk onjuist.

de buschauffeur wordt niet aangevallen door zijn werkgever omdat hij een persoon de bus uitstuurde en omdat de werkgever niet wil dat de wet wordt nageleefd.

De buschauffeur wordt niet gesteund door zijn werkgever omdat hij de company policy op dit gebied niet heeft gevolgd:

quote:
Niet handhaven

Maar de handhaving van de nieuwe regel is nog vaag. Vervoersbedrijven zien het niet zitten om voertuigen stil te zetten wanneer iemand met een boerka instapt. Zij vrezen dat de politie niet komt opdagen als zij om ondersteuning vragen

Lees ook: OV-bedrijven worstelen met boerkaverbod: ‘Wij zijn afhankelijk van politie’

“Wij zijn voor handhaving afhankelijk van de politie”, aldus woordvoerder Arjan Vaandrager die namens de grote ov-bedrijven spreekt. “Wanneer de politie niet komt opdagen, kan dat gevolgen hebben voor de veiligheid van het ov-personeel.”

https://www.hartvannederl(...)et-nikab-de-bus-uit/
quote:
Trein-, bus- en trambedrijven zijn bezorgd over het naderende boerkaverbod. Dat schrijft het AD donderdag. Zij zien het niet zitten om voertuigen stil te zetten wanneer iemand met een boerka instapt. Ook vrezen de vervoerders dat de politie niet komt opdagen als daarom wordt gevraagd.

Wij zijn voor handhaving afhankelijk van de politie zegt secretaris Arjan Vaandrager van Koninklijk Nederlands Vervoer (KNV), dat namens negen grote ov-bedrijven spreekt. ”Wat als de politie hieraan geen prioriteit geeft, zoals burgemeester Halsema van Amsterdam nu al heeft gezegd? Wanneer de politie niet komt opdagen, kan dat gevolgen hebben voor de veiligheid van ov-personeel.”

https://www.hartvannederl(...)nkelijk-van-politie/
quote:
Volgens de politie stond het belang van de-escalatie voorop. Arriva laat weten dat de buschauffeur niet helemaal volgens de richtlijnen heeft gehandeld. Hij heeft er goed aan gedaan om de politie te bellen. Maar hij had niet mogen weigeren verder te rijden toen de vrouw niet wilde uitstappen. Want door de bus stil te zetten, is de dienstregeling in gevaar gekomen. Arriva zal de regels intern nog een keer goed onder de aandacht van zijn medewerkers brengen.

https://www.volkskrant.nl(...)or-politie~ba0dab18/
Krekker is de bom!
  Moderator dinsdag 20 augustus 2019 @ 20:18:21 #41
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188543974
buschauffeur moet in de eerste plaats gewoon op tijd van A naar B rijden

als hij dan zijn bus aan de kant zet om politieagentje te spelen dan zou ik hem ook ff aanspreken als werkgever zijnde ... ff de prioriteiten weer op orde
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_188544249
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 20:18 schreef sp3c het volgende:
buschauffeur moet in de eerste plaats gewoon op tijd van A naar B rijden

als hij dan zijn bus aan de kant zet om politieagentje te spelen dan zou ik hem ook ff aanspreken als werkgever zijnde ... ff de prioriteiten weer op orde
En als er 3 met een bivakmuts in de bus stappen wat moet hij dan doen?
  Moderator dinsdag 20 augustus 2019 @ 20:34:06 #43
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188544287
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 20:32 schreef Spectator19 het volgende:

[..]

En als er 3 met een bivakmuts in de bus stappen wat moet hij dan doen?
in de eerste plaats gewoon op tijd van A naar B rijden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 20 augustus 2019 @ 20:34:34 #44
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188544298
het is niet ineens anders met een ander hoofddeksel ofzo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 20:35:25 #45
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188544318
En in het juiste topic misschien, of had de zoon van Halsema ook een bivakmuts op en wilde hij toen hij uit de boot kwam in een bus stappen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator dinsdag 20 augustus 2019 @ 20:36:10 #46
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188544333
dat weten we niet want de boot is verdonkeremaant
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 20:41:00 #47
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188544447
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 20:36 schreef sp3c het volgende:
dat weten we niet want de boot is verdonkeremaant
Dat zal dan rond 1 augustus zijn geweest, toen was het nieuwe maan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator dinsdag 20 augustus 2019 @ 20:41:39 #48
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188544459
ook weer opgelost
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:06:39 #49
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_188545112
Huh wat heeft dat boerkabus-verhaal nu weer met de topcrimineel Halsema te maken?
Huilen dan.
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:36:15 #50
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_188545946
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 21:06 schreef Isdatzo het volgende:
Huh wat heeft dat boerkabus-verhaal nu weer met de topcrimineel Halsema te maken?
Beide issues tonen aan dat SjoukjeHooynaayer tot een minderheid begint te behoren in dit land :(
Krekker is de bom!
pi_188546074
Zolang deze jongen geen meisjes lastig valt of homo's in elkaar slaat beschouw ik het als kwajongensstreken. Strafje om het af te leren en klaar.
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:56:15 #52
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_188546497
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 21:42 schreef Pleun2011 het volgende:
Zolang deze jongen geen meisjes lastig valt of homo's in elkaar slaat beschouw ik het als kwajongensstreken. Strafje om het af te leren en klaar.
Beetje coke dealen moet ook kunnen.
Scooters stelen
Hetero mannen in elkaar slaan.
Bedrijven leegroven.
Af en toe een plofkraakje.

Niets mis mee. Hebben we allemaal wel eens gedaan. ;)
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_188546951
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 19:54 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Wat je zegt is gewoon (wederom) feitelijk onjuist.

de buschauffeur wordt niet aangevallen door zijn werkgever omdat hij een persoon de bus uitstuurde en omdat de werkgever niet wil dat de wet wordt nageleefd.

De buschauffeur wordt niet gesteund door zijn werkgever omdat hij de company policy op dit gebied niet heeft gevolgd:
Haha, je schrijft eerst dat wat ik zeg onjuist is. Daarna herhaal je precies hetzelfde maar dan in iets andere bewoordingen. Je denkt toch niet dat ik onder de indruk ben van de term "company policy", hoop ik? Ik heb 23 jaar in de VS gewerkt, maar ik stel toch voor dat we hier in het Nederlands communiceren.
pi_188547017
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 21:42 schreef Pleun2011 het volgende:
Zolang deze jongen geen meisjes lastig valt of homo's in elkaar slaat beschouw ik het als kwajongensstreken. Strafje om het af te leren en klaar.
Grappige interpretatie van de wet. Volgens deze definitie is Holleeder dus ook een kwajongen.
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 22:14:59 #55
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188547097
Iemand Halsema al ergens gesignaleerd ?... het is alweer een week stil...... zal toch geen doofpot gaan worden en volgende week beginnen de scholen weer.

Gezien al het (tegen)vuur vraagt de situatie om een heldere toelichting -en vervolg.
• 1. Wilde Halsema haar gezin beschermen en met de wet in de hand als burgemeester hopen het stil te houden ?
• 2. Wat is/was de specifieke opdracht aan de advocaat die (kennelijk) namens verdachte; ook namens de burgemeester leek te spreken ?
• 3.Wie nam op welk moment precies het eerste initiatief tot overdracht van de zaak aan een ander arrondissement ?
• 4. Wanneer was nu precies die overdracht aan het Haarlemse OM besproken, besloten en is die zo ja daadwerkelijk overgedragen met welke context ?
• 5. Is of was het Amsterdamse desalniettemin arrondissement competent en capabel ?
• 6. Is er ooit al of niet zijdelings over gesproken in de driehoek of met daaronder ressorterende ambtenaren?
• 7. Aan wie heeft de burgemeester aangegeven dat er geen andere dan normale vervolgbehandeling moest zijn ?
• 8. Waarom die opmerking maken en daarmee de diensten zich bewust laten zijn van die insturende aanwezigheid als extra druk?
• 9. Wist de burgemeester dat gezinsleden in bezit waren van een (nep)vuurwapen ?
• 10. Is het bewuste (nep)wapen ook (ooit?) "thuis" ergens tussen de kolommen aanwezig geweest ?
• 11. Zijn er eerder of ooit andere (nep)wapens in welke vorm dan ook aanwezig geweest ?
• 12. Wie en waarvandaan is het verboden (nep)wapen gefaciliteerd ?
• 13. Weet u als burgemeester waar de bewuste (woon)boot nu is (of is gebleven) ?
• 14. Was de woonboot direct toegankelijk of moest hiervoor eerst een gemeentelijk terrein worden gepasseerd ? Het gaat hierbij om vast te stellen onder "wiens" beheer de boot ressorteerde.
• 15. Is de burgemeester er zicht bewust van dat door haar verklaring, de rechtsgang kan zijn beïnvloedt ?
• 16. Heeft of laat de burgemeester veiligheidsstandpunt in het Algemeen door de pijnlijke situatie beïnvloeden ?
• 17. Hoe gaat het nu met de burgemeester ?
• 18. Heeft u nog een boodschap aan andere ouders en vooral jongeren, in soortgelijke situaties ?

......En zo kan ik nog wel even doorgaan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_188547248
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 22:11 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Haha, je schrijft eerst dat wat ik zeg onjuist is. Daarna herhaal je precies hetzelfde maar dan in iets andere bewoordingen. Je denkt toch niet dat ik onder de indruk ben van de term "company policy", hoop ik? Ik heb 23 jaar in de VS gewerkt, maar ik stel toch voor dat we hier in het Nederlands communiceren.
Zeg dat even tegen @Tingo
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 23:44:54 #57
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_188549786
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 22:11 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Haha, je schrijft eerst dat wat ik zeg onjuist is. Daarna herhaal je precies hetzelfde maar dan in iets andere bewoordingen. Je denkt toch niet dat ik onder de indruk ben van de term "company policy", hoop ik? Ik heb 23 jaar in de VS gewerkt, maar ik stel toch voor dat we hier in het Nederlands communiceren.
Jij:

"Hij wordt aangevallen door zijn eigen werkgever, die niet wil dat de wet wordt nageleefd"

Ik:
"de buschauffeur wordt niet aangevallen door zijn werkgever omdat hij een persoon de bus uitstuurde en omdat de werkgever niet wil dat de wet wordt nageleefd."

Oftewel, ik geef aan dat het "niet willen dat de wet wordt nageleefd" helemaal geen reden is geweest voor de werkgever om de buschauffeur aan te vallen/niet niet te steunen.

Ik geef aan dat de buschauffeur niet gesteund door zijn werkgever omdat hij de company policy op dit gebied niet heeft gevolgd.

Company policy niet volgen is heel iets anders dan "als werknemer de wet naleven, terwijl jouw werkgever juist wil dat je dit niet doet'.

Tevens staat in de wet volgens mij niks over "de bus moeten stillzetten". Het is dus ook niet zo dat de company policy ingaat tegen de wet.
Krekker is de bom!
pi_188555901
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 22:14 schreef Vallon het volgende:
Iemand Halsema al ergens gesignaleerd ?... het is alweer een week stil...... zal toch geen doofpot gaan worden en volgende week beginnen de scholen weer.

Gezien al het (tegen)vuur vraagt de situatie om een heldere toelichting -en vervolg.
• 1. Wilde Halsema haar gezin beschermen en met de wet in de hand als burgemeester hopen het stil te houden ?
• 2. Wat is/was de specifieke opdracht aan de advocaat die (kennelijk) namens verdachte; ook namens de burgemeester leek te spreken ?
• 3.Wie nam op welk moment precies het eerste initiatief tot overdracht van de zaak aan een ander arrondissement ?
• 4. Wanneer was nu precies die overdracht aan het Haarlemse OM besproken, besloten en is die zo ja daadwerkelijk overgedragen met welke context ?
• 5. Is of was het Amsterdamse desalniettemin arrondissement competent en capabel ?
• 6. Is er ooit al of niet zijdelings over gesproken in de driehoek of met daaronder ressorterende ambtenaren?
• 7. Aan wie heeft de burgemeester aangegeven dat er geen andere dan normale vervolgbehandeling moest zijn ?
• 8. Waarom die opmerking maken en daarmee de diensten zich bewust laten zijn van die insturende aanwezigheid als extra druk?
• 9. Wist de burgemeester dat gezinsleden in bezit waren van een (nep)vuurwapen ?
• 10. Is het bewuste (nep)wapen ook (ooit?) "thuis" ergens tussen de kolommen aanwezig geweest ?
• 11. Zijn er eerder of ooit andere (nep)wapens in welke vorm dan ook aanwezig geweest ?
• 12. Wie en waarvandaan is het verboden (nep)wapen gefaciliteerd ?
• 13. Weet u als burgemeester waar de bewuste (woon)boot nu is (of is gebleven) ?
• 14. Was de woonboot direct toegankelijk of moest hiervoor eerst een gemeentelijk terrein worden gepasseerd ? Het gaat hierbij om vast te stellen onder "wiens" beheer de boot ressorteerde.
• 15. Is de burgemeester er zicht bewust van dat door haar verklaring, de rechtsgang kan zijn beïnvloedt ?
• 16. Heeft of laat de burgemeester veiligheidsstandpunt in het Algemeen door de pijnlijke situatie beïnvloeden ?
• 17. Hoe gaat het nu met de burgemeester ?
• 18. Heeft u nog een boodschap aan andere ouders en vooral jongeren, in soortgelijke situaties ?

......En zo kan ik nog wel even doorgaan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zijn terechte vragen, waarop de Halsemaatjes hopen geen antwoord te hoeven geven. Ze houden zich nu gedekt, in de hoop dat het overwaait. Femke zal wel goed op haar flikker hebben gekregen van Plasserman, voor de onnozele brief die ze heeft geschreven als "burgemeester".
  woensdag 21 augustus 2019 @ 14:19:17 #59
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_188556338
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 13:54 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Dit zijn terechte vragen, waarop de Halsemaatjes hopen geen antwoord te hoeven geven. Ze houden zich nu gedekt, in de hoop dat het overwaait. Femke zal wel goed op haar flikker hebben gekregen van Plasserman, voor de onnozele brief die ze heeft geschreven als "burgemeester".
Volgens mij is het ook redelijk overgewaaid, de schuimbekkers in dit topic even buiten beschouwing latende.

Je kan je afvragen of er überhaupt iets was om over te waaien.
Huilen dan.
  Moderator woensdag 21 augustus 2019 @ 14:21:18 #60
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188556378
gok dat die advocaat het grootste deel van die brief heeft geschreven
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 21 augustus 2019 @ 15:07:41 #61
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188557017
quote:
10s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 14:19 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Volgens mij is het ook redelijk overgewaaid, de schuimbekkers in dit topic even buiten beschouwing latende.

Je kan je afvragen of er überhaupt iets was om over te waaien.
Noem het maar niks.... dat een minderjarige joch daden doet die (on)handig ter eigener belang worden gekleineerd door een Burgemeester die wil verbinden.

Reken maar dat het hier in de straat niet is overgewaaid en "we" het goed onthouden wat hier nu gebeurd.Zeg dat maar tegen die inwoner die wordt geconfronteerd met het, zo lijkt het, klassenbeleid. Leg maar uit dat waarom de burgemeester er met een kleinerende topadvocaat mee wegkomt en het kind van tante Sjaan voor gaas gaat en met wat mazzel wat rechtshulp krijgt van een overwerkt raadsman van buurtwerk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De mensen afschilderen als schuimbekkers is weer typisch om "fout" gedrag in de kiem, arbitrair recht te lullen.
Ik ga er vooralsnog vanuit dat Halsema in de raadszaal wel degelijk om commentaar zal worden gevraagd en dat elke journalist het "overgewaaide voorvalletje" zal aangrijpen om haar de "maat" te nemen. Vooral interessant wanneer het gaat om veiligheid en handhaving, wat sws al een probleem is in Amsterdam.
Ook hier gaat het mettertijd meer uit het spoor lopen... hoe langer Halsema wacht om zich te rectificeren en ja dat dient zij te doen als aangesteld vertegenwoordiger die namens alle Amsterdammers als hoofdstads voorbeeld voor Nederland te opereren.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  woensdag 21 augustus 2019 @ 15:17:08 #62
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188557108
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 14:21 schreef sp3c het volgende:
gok dat die advocaat het grootste deel van die brief heeft geschreven
Ik denk dat die advocaat dan niet zijn geld en taak waardig is geweest. Het is niet slim nog handig om zo in reactie misdaden te bekennen. Plasman hanneste daar ook wat mee tijdens zijn Jinek oratie.

Had dan een korter briefje gestuurd; als je al geen enkele betrokkenheid of verantwoordelijkheid voelt, met desnoods een tweet: "Ik herken mij niet in het artikel en als er al een zaak is, is die in handen van het verantwoordelijke OM. Verder geen commentaar. Mvg Femke."
NB: Groot risico dat je dan alsnog door bijthaaien wordt achtervolgd die je dan later in eigen haven aan de kade wel weer attaqueert.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  Moderator woensdag 21 augustus 2019 @ 15:22:24 #63
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188557173
nee man flikker nou eens op metdat matige twitter

was gewoon een nette brief die haar kant van het verhaal weergaf en dat was op dat moment gewoon nodig

de rest is voor de rechter
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_188557177
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 22:14 schreef Vallon het volgende:
Iemand Halsema al ergens gesignaleerd ?... het is alweer een week stil...... zal toch geen doofpot gaan worden en volgende week beginnen de scholen weer.
in de linkse doofpot. Halalsema zal wel een paar stringetjes gepulled hebben.
pi_188557239
quote:
10s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 14:19 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Volgens mij is het ook redelijk overgewaaid, de schuimbekkers in dit topic even buiten beschouwing latende.

Je kan je afvragen of er überhaupt iets was om over te waaien.
Niks overgewaaid, dit gaat echt wel een staartje krijgen.
  woensdag 21 augustus 2019 @ 15:46:52 #66
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188557514
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 15:22 schreef sp3c het volgende:
nee man flikker nou eens op metdat matige twitter

was gewoon een nette brief die haar kant van het verhaal weergaf en dat was op dat moment gewoon nodig

de rest is voor de rechter
Klopt waarbij de brief vooral onhandig is en zorgt voor discussie waarbij Halsema als burgemeester - die de brief schreef op -en via de Amsterdamse gemeentelijke website - zich wmb publiekelijk mag verantwoorden.

Niet voor niets noem ik juist "tweet" op haar eigen "@FemkeHalsema"-tag omdat je daarmee in het riool kunt flikkeren wat je wilt en het daar dan ook bij proberen te laten.

quote:
Bron: "Van mijn weblog komt helaas te weinig. Maar voor al mijn vrienden en vijanden: op twitter (@FemkeHalsema) ben ik heel regelmatig te volgen. En ik heb me heilig voorgenomen om het lang vol te houden (maar vrome voornemens heb ik vaker gehad ..)"
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_188557708
Ik kreeg enkele dagen geleden het verwijt dat ik deze discussie gaande hield maar blijkbaar zijn de ongenuanceerde Femke haters daar ook prima zelf toe in staat.
pi_188558820
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 15:22 schreef sp3c het volgende:
nee man flikker nou eens op metdat matige twitter

was gewoon een nette brief die haar kant van het verhaal weergaf en dat was op dat moment gewoon nodig

de rest is voor de rechter
Nee, het was absoluut geen nette brief. Het verhaal was in een opwelling geschreven, uitsluitend gebaseerd op haar eigen emoties. Wel te begrijpen als een moeder die haar kroost wil beschermen.

Helaas echter had ze besloten de brief te schrijven als burgemeester van Amsterdam en de brief expliciet te richten aan de inwoners van Amsterdam, alsof die er iets mee te maken hebben.

Als burgemeester had ze ook de verdediging en het vonnis al klaar!

Halsema liet met haar brief dus blijken dat zij zowel bestuurder, advocaat en rechter tegelijk is!

Dat is hier in Nederland sinds de 17de eeuw niet meer voorgekomen.
  woensdag 21 augustus 2019 @ 17:33:03 #69
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_188558890
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 17:27 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Nee, het was absoluut geen nette brief. Het verhaal was in een opwelling geschreven, uitsluitend gebaseerd op haar eigen emoties.
Dit is meer van toepassing op jouw posts in dit topic dan op de brief waar je het over hebt.
quote:
Wel te begrijpen als een moeder die haar kroost wil beschermen.

Helaas echter had ze besloten de brief te schrijven als burgemeester van Amsterdam en de brief expliciet te richten aan de inwoners van Amsterdam, alsof die er iets mee te maken hebben.

Als burgemeester had ze ook de verdediging en het vonnis al klaar!

Halsema liet met haar brief dus blijken dat zij zowel bestuurder, advocaat en rechter tegelijk is!

Dat is hier in Nederland sinds de 17de eeuw niet meer voorgekomen.
Wat een gevoel voor drama. Hoe krijg je 't verzonnen.
Huilen dan.
  Moderator woensdag 21 augustus 2019 @ 18:40:06 #70
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188560015
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 17:27 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Nee, het was absoluut geen nette brief. Het verhaal was in een opwelling geschreven, uitsluitend gebaseerd op haar eigen emoties. Wel te begrijpen als een moeder die haar kroost wil beschermen.

Helaas echter had ze besloten de brief te schrijven als burgemeester van Amsterdam en de brief expliciet te richten aan de inwoners van Amsterdam, alsof die er iets mee te maken hebben.

Als burgemeester had ze ook de verdediging en het vonnis al klaar!

Halsema liet met haar brief dus blijken dat zij zowel bestuurder, advocaat en rechter tegelijk is!

Dat is hier in Nederland sinds de 17de eeuw niet meer voorgekomen.
dan hebben we andere teksten gelezen of die iig anders geinterpreteerd

prima joh _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_188560071
Zijn de trolletjes nou nog steeds bezig? :')
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_188560258
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 18:43 schreef Monolith het volgende:
Zijn de trolletjes nou nog steeds bezig? :')
Dat zijn geen trollen hoor.
Die blinde GroenLinks en Halsema haat is oprecht.
pi_188562889
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 18:55 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dat zijn geen trollen hoor.
Die blinde GroenLinks en Halsema haat is oprecht.
Ik vermoed dat de meest in het oog springende hier toch wel echt een troll is, en dat die zo vertrokken is als heel Fok! hem/haar eens een tijdje links (hihihaha) laat liggen.
pi_188563288
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 22:18 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Zeg dat even tegen @:Tingo
Nurhurhur. Twohat.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_188575896
Zijn Halsema en haar criminele zoon al weer terug van hun CO2-vakantie in Afrika?
  donderdag 22 augustus 2019 @ 19:16:49 #76
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_188575915
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 19:15 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Zijn Halsema en haar criminele zoon al weer terug van hun CO2-vakantie in Afrika?
Hoezo, die kopen dat gewoon af bij het boeken lijkt me.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_188575937
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 19:16 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Hoezo, die kopen dat gewoon af bij het boeken lijkt me.
Ja, dat lijkt me ook. Dat zijn wellicht gewoon gemeentelijke kosten.
pi_188576005
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 16:03 schreef MaGNeT het volgende:
Ik kreeg enkele dagen geleden het verwijt dat ik deze discussie gaande hield maar blijkbaar zijn de ongenuanceerde Femke haters daar ook prima zelf toe in staat.
Ik begin inmiddels te vermoeden dat het niet zozeer haat betreft, maar meer een prille vorm van aanbidding. Een beetje als die figuren die heel hard hun best doen homo's te haten omdat ze nog naar zichzelf toe ontkennen ook op hetzelfde geslacht te vallen.
  Moderator donderdag 22 augustus 2019 @ 19:35:54 #79
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188576307
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 19:15 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Zijn Halsema en haar criminele zoon al weer terug van hun CO2-vakantie in Afrika?
hoe de fuck moeten wij dat nou weten man, waarom vraag je dat de hele tijd :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_188576331
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 19:35 schreef sp3c het volgende:

[..]

hoe de fuck moeten wij dat nou weten man, waarom vraag je dat de hele tijd :')
Hij is verliefd, hij mist haar en wil weten wanneer ze terugkomt.
  Moderator donderdag 22 augustus 2019 @ 19:37:15 #81
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188576343
twitter haar gewoon dan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator donderdag 22 augustus 2019 @ 19:38:40 #82
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188576376
volgens mij heeft ze geen twitter

als een boss
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 22 augustus 2019 @ 19:53:33 #83
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188576708
Olie op het vuurtje bij liefhebbers......
quote:
bron: npo1-radio 21aug19 "Wouter de Winther van de Telegraaf staat ondanks zware kritiek pal achter de berichtgeving over de zoon van de Amsterdamse burgemeester Halsema. "Nieuws is nieuws", reageert de chef parlementaire redactie in Spraakmakers. "Het is een relevant nieuwsfeit wanneer de zoon van de burgemeester wordt gearresteerd."
En ja, dat hier ook melden is relevant.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_188576713
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 19:35 schreef sp3c het volgende:

[..]

hoe de fuck moeten wij dat nou weten man, waarom vraag je dat de hele tijd :')
Misschien zijn er Amsterdammers onder ons die het weten. Ik ben wel benieuwd naar de afloop van deze tragedie. En jij ook, anders zou je hier niet steeds komen koekeloeren.
  donderdag 22 augustus 2019 @ 20:00:20 #85
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188576879
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 19:38 schreef sp3c het volgende:
volgens mij heeft ze geen twitter

als een boss
Ze heeft en leest denk ik twitter mits ze in communicado gebied is, zie post #66.
Ik vermoed echter dat Femke (xxzelf) niet zal reageren totdat het onvermijdelijk wordt.
Iets met Gemeentelijk plichten en op advies van haar advocaat verder het zwijgen ertoe zal doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vallon op 22-08-2019 20:15:35 ]
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_188576936
quote:
12s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 20:00 schreef Vallon het volgende:

[..]

Ze heeft en leest denk ik twitter mits ze in communicado gebied is, zie post #66.
Ik vermoed echter dat Femke niet zal reageren totdat het onvermijdelijk wordt.
Iets met Gemeentelijk plichten en op advies van haar advocaat verder het zwijgen ertoe zal doen.
Ze zal het niet zo boeiend vinden allemaal als de fanboys hier, gok ik.
pi_188577055
quote:
7s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 20:02 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ze zal het niet zo boeiend vinden allemaal als de fanboys hier, gok ik.
Toch wel. Staat ook in haar briefje.
  Moderator donderdag 22 augustus 2019 @ 20:31:01 #88
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188577639
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 19:53 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Misschien zijn er Amsterdammers onder ons die het weten. Ik ben wel benieuwd naar de afloop van deze tragedie. En jij ook, anders zou je hier niet steeds komen koekeloeren.
als mod heb ik niet de optie om het niet steeds te komen koekeloeren natuurlijk en dan was dit wel een heel matig bumpje hoor
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_188577715
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 20:06 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Toch wel. Staat ook in haar briefje.
Waarom heb je zo'n interesse in deze zaak en niet in zaken van andere zware criminelen, zoals bijvoorbeeld moordenaars en mensen die schuin oversteken?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_188578974
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 20:33 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Waarom heb je zo'n interesse in deze zaak en niet in zaken van andere zware criminelen, zoals bijvoorbeeld moordenaars en mensen die schuin oversteken?
Omdat ik me verbaas over Amsterdam, dat zich als hoofdstad van ons land maar weinig aantrekt van de landelijke wetgeving. Ik vind dat wonderlijk en tegelijkertijd ook zorgwekkend. En deze casus onderstreept dit fenomeen door het merkwaardige optreden van de burgemeester.
pi_188579042
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 21:15 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Omdat ik me verbaas over Amsterdam, dat zich als hoofdstad van ons land maar weinig aantrekt van de landelijke wetgeving. Ik vind dat wonderlijk en tegelijkertijd ook zorgwekkend. En deze casus onderstreept dit fenomeen door het merkwaardige optreden van de burgemeester.
Okee. Ik vind dan weer de aanval van de Telegraaf op de burgemeester van Amsterdam zorgwekkend.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_188579125
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 21:17 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Okee. Ik vind dan weer de aanval van de Telegraaf op de burgemeester van Amsterdam zorgwekkend.
Dat was toch geen aanval! Kom op, zeg. Een artikel in een krant is geen aanval. Het grootste deel van dat artikel was gewoon waarheidsgetrouw. Het was een beetje aangedikt, wat logisch was om die hier door mij al genoemde redenen: het gaat om de hoofdstad van ons land waar om een of andere reden de normale wetten niet gelden.
  donderdag 22 augustus 2019 @ 21:22:31 #93
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188579168
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 20:33 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Waarom heb je zo'n interesse in deze zaak en niet in zaken van andere zware criminelen, zoals bijvoorbeeld moordenaars en mensen die schuin oversteken?
Neigt dit niet naar persoonlijk vissen...... wat (evt. voor anderen) kan dienen verder te kunnen in steken en te peuren ?
Wat doet het er toe dat iets iemand interesseert. Toets het geheel vooral op of het inhoudelijk iets toevoegt, ook wanneer het jezelf totaal niet boeit. Iemand dan zg. "slim" voor "dom" aanvallen op spelling of voor rotte vis uitmaken, voegt hoegenaamd niets anders toe dan jezelf te kijk zetten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben zelf razend benieuwd hoe dit gaat aflopen en vooral of en bijna zeker hoe, dit van invloed gaat zijn in de Raadszaal.
Wat de burgemeester nu ook doet... ergens zal ze op enig moment, ook gezien de hetze tot nu toe, repliek moeten gaan geven. Bij elk interview of gesprek, ligt anders deze zaak op de loer.

[ Bericht 2% gewijzigd door Vallon op 22-08-2019 21:28:20 ]
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_188579326
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 21:21 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Dat was toch geen aanval! Kom op, zeg. Een artikel in een krant is geen aanval. Het grootste deel van dat artikel was gewoon waarheidsgetrouw. Het was een beetje aangedikt, wat logisch was om die hier door mij al genoemde redenen: het gaat om de hoofdstad van ons land waar om een of andere reden de normale wetten niet gelden.
Iemands persoonlijke leven op straat gooien en de suggestie van een doofpot opwerpen is wel degelijk een aanval.
  donderdag 22 augustus 2019 @ 21:37:54 #95
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_188579553
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 21:29 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Iemands persoonlijke leven op straat gooien en de suggestie van een doofpot opwerpen is wel degelijk een aanval.
Maar niets mis mee als het om publieke figuren gaat zoals burgemeesters.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_188581200
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 21:37 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Maar niets mis mee als het om publieke figuren gaat zoals burgemeesters.
Het gaat echter niet om een burgemeester, maar om een zoon van een burgemeester.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 22 augustus 2019 @ 22:43:18 #97
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188581349
quote:
16s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 19:53 schreef Vallon het volgende:
Olie op het vuurtje bij liefhebbers......
[..]

En ja, dat hier ook melden is relevant.
Saillant..... Wouter de Winther geeft in het "NPO1 radiostuk op tijdstip 16m00" toe dat ER idd bronnen waren binnen de politie waarnaar de Rijksrecherche nu onderzoek doet. Als journalist kan hij die (bronnen natuurlijk) niet bekendmaken.
Zal misschien aan mijn gewortelde argwaan liggen.... wat deed Wouter als "Politiek journalist" bij deze vooral "Politie-achtige" zaak.
Twee dingen zijn (mij) opgehelderd, die ik eerst nog anders aannam:
a) Er zijn dus directe politiebronnen van/omtrent die informatie doorspeelde(n) en een doofpot vermoedden.
b) De Rijksrecherche doet actief onderzoek en niet de korpsleiding zelf.
... opgemerkt dat Frank Paauw dit RR proces dan niet mag verstoren door zijn deur open te zetten voor klikspanen.

Dit kan weer interessant worden waar dit als neveneffect toe gaat leiden.

Sws weer tijd om niet te bellen via journalistieke telefoons.... etc.etc. en je harinkje onder het bankje te laten leggen. Ik krijg nu een beeld dat bedrijfstelefoons worden uitgeplozen of die contact hadden in het café met JvdH (die door de DKDB wordt beveiligd).

[ Bericht 2% gewijzigd door Vallon op 22-08-2019 22:57:23 ]
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_188581452
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 21:29 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Iemands persoonlijke leven op straat gooien en de suggestie van een doofpot opwerpen is wel degelijk een aanval.
Nee, dat vind ik echt overdreven. Er is niets op straat gegooid en al helemaal geen persoonlijk leven. De krant heeft bericht over een opzienbarend misdrijf. Daar zijn kranten voor.

Voor de suggestie van een doofpot geldt hetzelfde. Er zijn binnen het politiekorps nu eenmaal signalen dat deze zaak in de doofpot moet. Het is de taak van een krant om daarover te berichten.
pi_188581511
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 22:47 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Nee, dat vind ik echt overdreven. Er is niets op straat gegooid en al helemaal geen persoonlijk leven.
Er is informatie over het persoonlijk leven van haar gezin op straat gegooid met daarbij de suggestie dat het hier om een doofpot zou gaan. Dat is een beetje een laffe aanval van een krant. Maar goed, Telegraaf enzo.
pi_188581556
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 22:50 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Er is informatie over het persoonlijk leven van haar gezin op straat gegooid met daarbij de suggestie dat het hier om een doofpot zou gaan. Dat is een beetje een laffe aanval van een krant. Maar goed, Telegraaf enzo.
Ik begrijp niet waar je op doelt met "persoonlijk leven". Toch op niet de door die knaap gepleegde misdrijven, mag ik hopen?
pi_188581588
Dus als een boef een misdrijf begaat, dan mag de krant daarover niet berichten, wat dat betreft nu eenmaal zijn "persoonlijke leven".
  donderdag 22 augustus 2019 @ 22:56:10 #102
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_188581646
Als een krant bericht over een misdrijf, dan is dat gepleegd door een 17-jarige Amsterdammer, of door de 53-jarige Henk O. uit Helmond, of zoiets dergelijks. Niet door de zoon van Slager Hendriks, of door de broer van de juffrouw van groep 4 van Basisschool Het Fluitketeltje. Dat is het verschil tussen berichten over misdrijven, of inbreuk doen op de persoonlijke levenssfeer.

Maar dat snapte je zelf ook wel.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_188581731
OK, ik begrijp het verschil nu wel, maar ik vind de termen "persoonlijke levenssfeer" en "persoonlijk leven" niet van toepassing op crimineel gedrag.

Normaal gesproken zou een krant dit ook niet zo breed hebben uitgemeten, ware het niet het feit dat de moeder zich, naar verluidt, in haar functie als burgemeester zich met de strafzaak heeft willen bemoeien. Dat is een zeer ernstige kwestie en het is terecht dat de krant dit aan de kaak stelt. Halsema staat niet boven de wet, hoewel ze graag voordoet alsof dit wel zo is.
  donderdag 22 augustus 2019 @ 23:06:12 #104
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188581823
Nog een keer dan: waar was de berichtgeving over dit voorval toen het net gebeurd was?
Of was het naar Amsterdamse maatstaven zo oninteressant dat het helemaal geen bericht waard was, en werd het pas drie pagina's (incl. voorpagina) interessant toen het om de zoon van de burgemeester ging?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188581845
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 23:06 schreef Leandra het volgende:
Nog een keer dan: waar was de berichtgeving over dit voorval toen het net gebeurd was?
Of was het zo oninteressant naar Amsterdamse maatstaven dat het helemaal geen bericht waard was, en werd het pas drie pagina's (incl. voorpagina) interessant toen het om de zoon van de burgemeester ging?
Hoe kan de krant berichten over een voorval dat niet bekend is? Dat is nu juist die doofpot.
  donderdag 22 augustus 2019 @ 23:09:14 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188581902
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 23:07 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Hoe kan de krant berichten over een voorval dat niet bekend is? Dat is nu juist die doofpot.
Ja?
Alsof niet allerlei zelfbenoemde fotojournalisten de scanners volgen...
Dit was gewoon niet interessant genoeg.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188581943
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 23:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja?
Alsof niet allerlei zelfbenoemde fotojournalisten de scanners volgen...
Dit was gewoon niet interessant genoeg.
Het werd pas interessant toen de burgemeester zich ermee ging bemoeien.
pi_188582080
De zoon van Halsema gebruikt de achternaam van zijn vader heb ik begrepen. Als die vader zijn zoon bij het politiebureau had afgehaald, dan was deze hele affaire waarschijnlijk niet ontstaan. Maar nee, de burgemeester besloot om zelf langs te gaan bij haar ondergeschikten om haar spruit op te halen en tegelijk even haar mening over de zaak bij de dienders onder de neus te wrijven.
pi_188582186
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 23:19 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
De zoon van Halsema gebruikt de achternaam van zijn vader heb ik begrepen. Als die vader zijn zoon bij het politiebureau had afgehaald, dan was deze hele affaire waarschijnlijk niet ontstaan. Maar nee, de burgemeester besloot om zelf langs te gaan bij haar ondergeschikten om haar spruit op te halen en tegelijk even haar mening over de zaak bij de dienders onder de neus te wrijven.
Je bent al 11 delen aan het volplempen met zelfbedachte onzin...
pi_188582211
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 23:24 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Je bent al 11 delen aan het volplempen met zelfbedachte onzin...
Nee, hoor. Er is hier gewoon een levendige discussie gaande over een interessant probleem op het vlak van politiek en openbaar bestuur.
pi_188582238
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 23:26 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Nee, hoor. Er is hier gewoon een levendige discussie gaande over een interessant probleem op het vlak van politiek en openbaar bestuur.
Tuurlijk niet, er is niets meer bekend dan op de datum van het artikel met leugens van de Telegraaf en de brief van Femke.

De rest is allemaal speculatie en jij hebt er inmiddels zoveel omheen verzonnen dat het lachwekkend is, ware het niet dat je er echt in gelooft.

Je verweet mij dat ik het topic gaande hield door te blijven reageren (wat ik nog amper doe) en inmiddels zijn jij en Vallon zelf 5 delen verder.
pi_188582444
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 23:19 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
De zoon van Halsema gebruikt de achternaam van zijn vader heb ik begrepen. Als die vader zijn zoon bij het politiebureau had afgehaald, dan was deze hele affaire waarschijnlijk niet ontstaan. Maar nee, de burgemeester besloot om zelf langs te gaan bij haar ondergeschikten om haar spruit op te halen en tegelijk even haar mening over de zaak bij de dienders onder de neus te wrijven.
Maar als die jongen, de naam van zijn vader gebruikt, dan is hij toch nog steeds de zoon van zijn moeder?

En betekent dit nu dat Halsema ineens een stuk 'minder incapabel' is nu haar zoon een andere achternaam draagt?

Er zijn mensen, die vonden dat Halsema sowieso moest aftreden omdat haar zoon opgepakt was voor dit incident. Houdt dat in het achterhoofd :P
pi_188582521
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 23:26 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Nee, hoor. Er is hier gewoon een levendige discussie gaande over een interessant probleem op het vlak van politiek en openbaar bestuur.
Nee hoor, jij bent aan het doordrammen.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 00:09:20 #114
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188582889
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 23:24 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Je bent al 11 delen aan het volplempen met zelfbedachte onzin...
Dit.
En dan nog verontwaardigd doen over het verloop van zaken zoals je dat zelf bij elkaar gefantaseerd hebt ook.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 09:05:27 #115
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_188584757
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 23:01 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
OK, ik begrijp het verschil nu wel, maar ik vind de termen "persoonlijke levenssfeer" en "persoonlijk leven" niet van toepassing op crimineel gedrag.

Normaal gesproken zou een krant dit ook niet zo breed hebben uitgemeten, ware het niet het feit dat de moeder zich, naar verluidt, in haar functie als burgemeester zich met de strafzaak heeft willen bemoeien. Dat is een zeer ernstige kwestie en het is terecht dat de krant dit aan de kaak stelt. Halsema staat niet boven de wet, hoewel ze graag voordoet alsof dit wel zo is.
En Halsema is ook zo'n hypocriete GroenLinkser die wel van modale Nederlanders verlangt dat zij in armoede gaan leven om de gevolgen van klimaatverandering tegen te gaan maar zelf het vliegtuig neemt naar haar vakantiebestemmingen. De Telegraaf heeft altijd al een fijne neus voor de handel en wandel dit soort ongeloofwaardige mensen gehad.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
  Moderator vrijdag 23 augustus 2019 @ 09:45:49 #116
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188585306
wat een onzin :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_188585649
Uit de brief van FH:
Zij vonden een verwaarloosde en verlaten woonboot, waar zij naar binnen zijn gegaan.

“Vonden” eh waren ze dan specifiek op zoek naar een verlaten en verwaarloosde woonboot?
Is het betreden van een verwaarloosde en verlaten boot minder erg en is het dan geen insluiping?
Om selfies te maken?
Maar was dat wel een woonboot?
Foto’s zijn opgedoken!
  Moderator vrijdag 23 augustus 2019 @ 10:16:32 #118
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188585737
wie beweerd dat dan?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 10:26:29 #119
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188585830
Je kunt alleen maar iets vinden als je er naar op zoek bent?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator vrijdag 23 augustus 2019 @ 10:38:33 #120
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188585994
ik vind wel eens dingen waarvan ik nog geeneens weet dat ik ze kwijt ben _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_188586939
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 09:05 schreef NoPicNic het volgende:
De Telegraaf heeft altijd al een fijne neus voor de handel en wandel dit soort ongeloofwaardige mensen gehad.
Altijd al? Je bedoelt dat er bij de Telegraaf de afgelopen 75 jaar weinig veranderd is?
"Who are you?"
"The Anti-Christ. You get me in a vendetta kind of mood. You tell the angels in heaven you never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you. My name is Vincent Cocotti."
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 11:57:39 #122
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_188587070
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 09:05 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

En Halsema is ook zo'n hypocriete GroenLinkser die wel van modale Nederlanders verlangt dat zij in armoede gaan leven om de gevolgen van klimaatverandering tegen te gaan maar zelf het vliegtuig neemt naar haar vakantiebestemmingen.
Andermans (vermeende) hypocrisie - al dan niet terecht - benoemen is natuurlijk heel makkelijk, maar dat doe je alleen wanneer je inhoudelijk geen argumenten hebt tegen uitspraken, overtuigingen of standpunten van de persoon in kwestie. Je maakt het dan persoonlijk in plaats van inhoudelijk.

Het is in elk geval nogal een zwaktebod in een discussie.
Huilen dan.
pi_188587285
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 10:08 schreef Spectator19 het volgende:
Uit de brief van FH:
Zij vonden een verwaarloosde en verlaten woonboot, waar zij naar binnen zijn gegaan.

“Vonden” eh waren ze dan specifiek op zoek naar een verlaten en verwaarloosde woonboot?
Is het betreden van een verwaarloosde en verlaten boot minder erg en is het dan geen insluiping?
Om selfies te maken?
Maar was dat wel een woonboot?
Foto’s zijn opgedoken!
Ik denk niet dat FH bij ieder woord dat ze uitkoos een uur heeft nagedacht van "hoe zou Specator19 dit gaan interpreteren".

Als je ieder woord gaat wegen... tsja...
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 15:12:14 #124
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_188589286
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 11:57 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Andermans (vermeende) hypocrisie - al dan niet terecht - benoemen is natuurlijk heel makkelijk, maar dat doe je alleen wanneer je inhoudelijk geen argumenten hebt tegen uitspraken, overtuigingen of standpunten van de persoon in kwestie. Je maakt het dan persoonlijk in plaats van inhoudelijk.

Het is in elk geval nogal een zwaktebod in een discussie.
Ik vind van niet. Ik vind haar gebrek aan geloofwaardigheid veel belangrijker dan haar inhoudelijke argumenten die ik overigens bijna altijd onzin vind omdat deze tot stand zijn gekomen door een redenatie vanuit een krankzinnig mens- en wereldbeeld.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
  Moderator vrijdag 23 augustus 2019 @ 15:14:16 #125
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188589320
welk argument bijvoorbeeld?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_188589374
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 15:14 schreef sp3c het volgende:
welk argument bijvoorbeeld?
Don't open that door. Anders is het straks een volledig 'ik haat/hekel Halsema omdat X' topic. Nu doen ze tenminste nog een beetje alsof het ze "echt allemaal om deze zaak gaat hoor".
"Pools are perfect for holding water"
  Moderator vrijdag 23 augustus 2019 @ 15:40:43 #127
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188589670
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 15:17 schreef probeer het volgende:

[..]

Don't open that door. Anders is het straks een volledig 'ik haat/hekel Halsema omdat X' topic. Nu doen ze tenminste nog een beetje alsof het ze "echt allemaal om deze zaak gaat hoor".
topic gaat tot een rechter een uitspraak doet (500 euro en 100 uur schoffelen ofzo (helft voorwaardelijk)) toch helemaal nergens heen en ik ben eigenlijk altijd wel benieuwd waar de halsemahaat vandaan komt

mijn partij is het verder ook niet maar ze is welbespraakt en komt nooit onredelijk over ofzo
misschien mis ik wat
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 15:43:21 #128
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188589701
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 12:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]Ik denk niet dat FH bij ieder woord dat ze uitkoos een uur heeft nagedacht van "hoe zou Specator19 dit gaan interpreteren".
Als je ieder woord gaat wegen... tsja...
Het is wel zeer verstandig om dat als vertegenwoordigend beleidsmaker voor alle Amsterdammers nu eenmaal wel te doen.
FH is onderlegd* genoeg zich dat te moeten realiseren, zeker met haar staat van dienst in de vele slangenkuilen die zij heeft doorlopen.
* FH is afgestudeerd in Sociale Wetenschappen met specialisatie rechtssociologie en criminologie.

Een ambt dienen, zeker die van Amsterdamse burgemeester, is constant leven in een glazenhuis.
Ik ben er redelijk zeker van dat FH haar reactie - uit het moederhart - op afstand in de vredige rimboe schreef met een zeer lovenswaardig behoefte om haar "gezin" te willen beschermen en zich ootmoedig te willen verklaren
De redenen en het doel zijn invoelbaar, maar daar formele legitimiteit aangeven absoluut niet.
Die schijn daarvan is nl. niet rechtvaardig voor noch bij anderen, als dader en als slachtoffer.

Dat de Telegraaf deze voeding en smaak er aan geeft is verwerpelijk maar het is wel nieuws. Hoe onwelgevallig dat ook moge zijn. Je kan ze aan willen klagen voor smaad wat 100% niets zal opleveren. Juridisch is er niets fout, reken maar dat ze dat tot op het woord wel goed hebben onderzocht. In een dorp zou het hele voorval van 10 in een dozijn, hooguit een 5 regel artikel zijn geweest.

Wat het allemaal saillant maakt is - voor mij - nu het plaatje:
a) Een krant die iemand zo opknoopt en dat "journalistiek" meent te kunnen rechtvaardigen
b) Een burgemeester die met een advocaat; in potentie zeer strafbare zaken, bagatelliseert
c) Een overheidsapparaat dat kennelijk (aan a en b, al of niet; actief) voeding geeft.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_188589909
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 15:40 schreef sp3c het volgende:

[..]

topic gaat tot een rechter een uitspraak doet (500 euro en 100 uur schoffelen ofzo (helft voorwaardelijk)) toch helemaal nergens heen en ik ben eigenlijk altijd wel benieuwd waar de halsemahaat vandaan komt

mijn partij is het verder ook niet maar ze is welbespraakt en komt nooit onredelijk over ofzo
misschien mis ik wat
Minderjarige dus rechtzaak achter gesloten deuren. Als het goed is hoor je er niks meer van.
"Who are you?"
"The Anti-Christ. You get me in a vendetta kind of mood. You tell the angels in heaven you never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you. My name is Vincent Cocotti."
pi_188590281
quote:
12s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 15:43 schreef Vallon het volgende:
b) Een burgemeester die met een advocaat; in potentie zeer strafbare zaken, bagatelliseert
Een HALT-waardig-vergrijp =/= 'in potentie zeer strafbare zaken'.
  Moderator vrijdag 23 augustus 2019 @ 16:42:47 #131
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188590303
het zijn in potentie gewoon zeer strafbare zaken

alleen zie ik het bagatelliseren ervan niet zo, ze nuanceert het verhaal in de telegraaf wat ... nou en
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_188590344
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 16:42 schreef sp3c het volgende:
het zijn in potentie gewoon zeer strafbare zaken
Wat is 'in potentie zeer strafbaar'?
  Moderator vrijdag 23 augustus 2019 @ 16:50:44 #133
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188590359
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 16:47 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wat is 'in potentie zeer strafbaar'?
waar hebben we het nu over dan?

inbraak en verboden wapenbezit
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 16:52:31 #134
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188590374
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 16:42 schreef sp3c het volgende:
het zijn in potentie gewoon zeer strafbare zaken

alleen zie ik het bagatelliseren ervan niet zo, ze nuanceert het verhaal in de telegraaf wat ... nou en
Idd "nou en..." maar wanneer een burgemeester in functie dat gaat doen... is het hek van de dam.
Zeg dan niets (en dat zeg ik niet omdat zij wel op en via de officiële gemeentelijke website de situatie zit te kleineren), over het gezwam van die advocaat heb ik het maar verder niet.

Maar goed, dat is weer een herhaling van argumentatie waar we denk ik wel klaar mee zijn dat het niet handigste werkwijze is geweest. Nu nog, dat dit vanuit de burgemeester wordt toegegeven zodat Amsterdammers weer verder kunnen met verwijten maken dat de burgemeester alleen haar idealen belangrijk vindt.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  Moderator vrijdag 23 augustus 2019 @ 16:55:12 #135
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188590400
ik zie nog steeds niet wat het probleem is hoor

krant lult wat over burgemeester, burgemeester zeg lul niet zo joh tegen krant

opgelost
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 17:09:22 #136
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_188590524
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 16:55 schreef sp3c het volgende:
ik zie nog steeds niet wat het probleem is hoor

krant lult wat over burgemeester, burgemeester zeg lul niet zo joh tegen krant

opgelost
Nee, je mist het punt dat vele, met name rechtse burgers zoals ik, Halsema een hypocriete, ongeloofwaardige politica vinden. Er deugt helemaal niks aan dat mens en zeker niet haar corrupte pogingen om de rechtszaak tegen haar criminele, minderjarige zoon te beïnvloeden. Ik hoop werkelijk dat Jeugdzorg of Halt gaan ingrijpen want zij blijkt nu ook een hele, hele slechte moeder te zijn. Maar ja, dat is schering en inslag bij dit soort opvoeders die hun kroost hun wankele en veelal idiote visie op de maatschappij opdringen.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
  Moderator vrijdag 23 augustus 2019 @ 17:11:11 #137
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188590541
ownee dat je haar niet zo'n tof wijf vind was me duidelijk hoor _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 17:13:08 #138
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_188590555
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 16:47 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wat is 'in potentie zeer strafbaar'?
Het tegenovergestelde van 'waarschijnlijk een beetje strafbaar'.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 17:14:35 #139
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188590570
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 16:55 schreef sp3c het volgende:
ik zie nog steeds niet wat het probleem is hoor

krant lult wat over burgemeester, burgemeester zeg lul niet zo joh tegen krant

opgelost
Ze deed wel wat meer dan zeggen "opzouten" met je lulverhaal om haar gezin te criminaliseren.
Was het daar maar bij gebleven.

FH ging/gaat uitgebreid tekst en uitleg geven; en daarmee vervolgens vanuit de driehoek op de positie van de rechter en OM zitten. Zelfs een ingezonden "WUZ" stuk op persoonlijk titel vanuit donker Afrika per tam-tam had nog beter geweest. Je kan het willen uitleggen als persoonlijk maar de werkwijze duidt echt op een andere insteek.

Reken maar dat dit een voorbeeld zal worden voor toekomstige zaken, ook qua jurisprudentie en hoe iets niet te doen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  Moderator vrijdag 23 augustus 2019 @ 18:23:46 #140
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188591398
lol
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 18:39:32 #141
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_188591652
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 17:09 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Nee, je mist het punt dat vele, met name rechtse burgers zoals ik, Halsema een hypocriete, ongeloofwaardige politica vinden.
Daar bestond weinig twijfel over :') .
quote:
Er deugt helemaal niks aan dat mens en zeker niet haar corrupte pogingen om de rechtszaak tegen haar criminele, minderjarige zoon te beïnvloeden. Ik hoop werkelijk dat Jeugdzorg of Halt gaan ingrijpen want zij blijkt nu ook een hele, hele slechte moeder te zijn.
Waarom denk jij ook maar enigszins in staat te zijn om dat te kunnen beoordelen?
quote:
Maar ja, dat is schering en inslag bij dit soort opvoeders die hun kroost hun wankele en veelal idiote visie op de maatschappij opdringen.
Kan je meer voorbeelden noemen? En over wat voor een wankele en idiote visie hebben we het dan? En waaruit maak jij op dat die de kinderen opgedrongen wordt?

Allemaal vragen.
Huilen dan.
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 18:40:43 #142
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_188591674
quote:
18s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 17:14 schreef Vallon het volgende:

[..]

Ze deed wel wat meer dan zeggen "opzouten" met je lulverhaal om haar gezin te criminaliseren.
Was het daar maar bij gebleven.

FH ging/gaat uitgebreid tekst en uitleg geven; en daarmee vervolgens vanuit de driehoek op de positie van de rechter en OM zitten. Zelfs een ingezonden "WUZ" stuk op persoonlijk titel vanuit donker Afrika per tam-tam had nog beter geweest. Je kan het willen uitleggen als persoonlijk maar de werkwijze duidt echt op een andere insteek.

Reken maar dat dit een voorbeeld zal worden voor toekomstige zaken, ook qua jurisprudentie en hoe iets niet te doen.
Je hebt wel een aardig talent ontwikkeld voor het dramatiseren van dingen. Dat weet je?
Huilen dan.
pi_188602630
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 18:40 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Je hebt wel een aardig talent ontwikkeld voor het dramatiseren van dingen. Dat weet je?
Nee hoor, Vallon legt de vinger op de zere plek. Halsema heeft zich als burgemeester bemoeid met een lopende strafzaak en geprobeerd die te beïnvloeden.
pi_188602663
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 14:28 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Nee hoor, Vallon legt de vinger op de zere plek. Halsema heeft zich als burgemeester bemoeid met een lopende strafzaak en geprobeerd die te beïnvloeden.
Je verwijt Halsema wat je zelf doet.
pi_188602696
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 14:32 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Je verwijt Halsema wat je zelf doet.
Nee hoor, ik ben helemaal geen burgemeester. Dus wat je schrijft is, zoals gewoonlijk, weer onzin.
pi_188603059
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 14:35 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Nee hoor, ik ben helemaal geen burgemeester. Dus wat je schrijft is, zoals gewoonlijk, weer onzin.
Je verwijt Halsema te "downplayen" terwijl je zelf constant alles aan het verhevigen bent door jouw fictie toe te voegen aan de feiten.
pi_188603271
quote:
18s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 17:14 schreef Vallon het volgende:

[..]

Ze deed wel wat meer dan zeggen "opzouten" met je lulverhaal om haar gezin te criminaliseren.
Was het daar maar bij gebleven.

FH ging/gaat uitgebreid tekst en uitleg geven; en daarmee vervolgens vanuit de driehoek op de positie van de rechter en OM zitten. Zelfs een ingezonden "WUZ" stuk op persoonlijk titel vanuit donker Afrika per tam-tam had nog beter geweest. Je kan het willen uitleggen als persoonlijk maar de werkwijze duidt echt op een andere insteek.

Reken maar dat dit een voorbeeld zal worden voor toekomstige zaken, ook qua jurisprudentie en hoe iets niet te doen.
Je fantasie slaat weer eens flink op hol.
pi_188603593
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 15:05 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Je verwijt Halsema te "downplayen" terwijl je zelf constant alles aan het verhevigen bent door jouw fictie toe te voegen aan de feiten.
Het verschil is dat ik een gewone burger ben. Dus ik mag zeggen en doen wat ik wil.

Een burgemeester heeft echter een ambtelijke functie. Die mag zij niet misbruiken in haar eigen belang.
pi_188603800
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 16:04 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Het verschil is dat ik een gewone burger ben. Dus ik mag zeggen en doen wat ik wil.

Een burgemeester heeft echter een ambtelijke functie. Die mag zij niet misbruiken in haar eigen belang.
Dat is dan ook niet aan de orde, die suggestie is alleen valselijk door de Telegraaf gewekt.
pi_188603827
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 16:24 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat is dan ook niet aan de orde, die suggestie is alleen valselijk door de Telegraaf gewekt.
Ze heeft het anders zelf toegegeven in haar brief.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')