Ze moet steeds kiezen tussen twee opties. Dit is er een van. De andere is de Mata Hari uithangen ( veel te veel eer voor haar, maar goed) en proberen van daaruit haar ass te redden.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh ik had Frustie leper ingeschat , maar goed, Gerrie heeft zijn score binnen, op naar Sjellie weer , nog twee weken
Nee, Fruts wilde tot St Juttemis blijven knuffelen en "Droge Sex"quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Maar ik snap het ff niet. Zij wilde toch wel neuken, maar hij niet?
Hoe zal dit aflopen?quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:12 schreef DKUp het volgende:
Zometeen de volgende ronde?
Kijk verder om daar achter te komen
Ze kon de depressive slachtofferrol nog pakken , na "bedreigd" te zijn vandaagquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze moet steeds kiezen tussen twee opties. Dit is er een van. De andere is de Mata Hari uithangen ( veel te veel eer voor haar, maar goed) en proberen van daaruit haar ass te redden.
Dat was niet wat ze tegen Merel zei.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee, Fruts wilde tot St Juttemis blijven knuffelen en "Droge Sex"
Anderen doen het ook, maar bij haar valt het op omdat ze mooi is, een goede kont heeft en ook goed kan bewegen. Is bedreigend voor sommige vrouwen. Je ziet er een ook kijken van what the hell.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:10 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja mooi en sexy mag gezegd worden, maar dat wiebelen en uitdagen als je een bezoekster bent op een markt, dat vind ik .... zacht gezegd... apart.
Oja, dat is ook een optie.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze kon de depressive slachtofferrol nog pakken , na "bedreigd" te zijn vandaag
Heb je dat andere gifje nog?quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Anderen doen het ook, maar bij haar valt het op omdat ze mooi is, een goede kont heeft en ook goed kan bewegen. Is bedreigend voor sommige vrouwen. Je ziet er een ook kijken van what the hell.
Ik heb verder geen oordeel over haar. Ze is mooi en ze kan haar lichaam laten praten.
Misschien is ze een Merel of een Franny of wie dan ook. Ik zie het wel. Voor nu.... ze durft en het kan er wat mij betreft nog mee door. Het is niet ordinair. Ze doet wel iets wat weinig vrouwen kunnen. Dat dan weer wel.
quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee, Fruts wilde tot St Juttemis blijven knuffelen en "Droge Sex"
Bedreigend? Echt niet.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Anderen doen het ook, maar bij haar valt het op omdat ze mooi is, een goede kont heeft en ook goed kan bewegen. Is bedreigend voor sommige vrouwen. Je ziet er een ook kijken van what the hell.
Ik heb verder geen oordeel over haar. Ze is mooi en ze kan haar lichaam laten praten.
Misschien is ze een Merel of een Franny of wie dan ook. Ik zie het wel. Voor nu.... ze durft en het kan er wat mij betreft nog mee door. Het is niet ordinair. Ze doet wel iets wat weinig vrouwen kunnen. Dat dan weer wel.
Deze?quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heb je dat andere gifje nog?
En Frustie zou haar beentjes niet meer openen…quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:15 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat was niet wat ze tegen Merel zei.En ze maakte ook steeds toespelingen naar Gerrit toe.
Gerrit heeft gezegd dat hij geen sex meer in Utopia.
Ze krijgt ze in een spuit (vloeibare vorm).quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:20 schreef PoezeligDing het volgende:
Zit Tranny nog steeds in een depressie dan? Dan slikt ze de verkeerde pillen.
Als het haar uitkomt jaquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:20 schreef PoezeligDing het volgende:
Haar hooikoortspillen,ze kent het verschil niet.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:20 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat wijf met die Kardashian reet komt echt om haar geur te verspreiden. Die weet de camera wel te lokken.quote:
Ze weet dat ze het heeft. Dat is duidelijk en dat is ook niet moeilijk. Dan moet je blind zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:21 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Dat wijf met die Kardashian reet komt echt om haar geur te verspreiden. Die weet de camera wel te lokken.
Smaken verschillen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze weet dat ze het heeft. Dat is duidelijk en dat is ook niet moeilijk. Dan moet je blind zijn.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:22 schreef snetje het volgende:
Aha eindelijk aangebroken ...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Ik weet het, ik weet het..... Merel is ook een optie.quote:
Of van die kussens , ze zat steeds haar broek op te hijsen , bang dat ze er uit zouden floepen?quote:
Lelijk wijf net een kerelquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze weet dat ze het heeft. Dat is duidelijk en dat is ook niet moeilijk. Dan moet je blind zijn.
[ afbeelding ]
Geen idee of ze nep zijn, maar ik vind de verhouding niet mooi.quote:
Wie drinkt dat?quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:22 schreef snetje het volgende:
Aha eindelijk aangebroken ...
[ afbeelding ]
schelequote:Op maandag 12 augustus 2019 00:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op dat andere gifje waar ze met Gerrit op de foto gaat wil Gerrit haar kussen bij het draaien ?!quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]Ik ken een Fries liedje,gooi hem straks wel in de SC.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Wat beweerde Andrea zo'n 2 uur geleden, ik weet het niet meer letterlijk, maar was iets van 'ik ;ul niet achter iemands rug/ ik ben niet achterbaksquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:20 schreef snetje het volgende:
Ha! Andrea wil weer lekker door over Gerrit .. Mariska kapt het af ... Franny is oud genoeg volgens Mariska ...
Lol,wat is ditquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze ziijn nu bij Merel en Jessie aangeland, de recht voor z’n raapjes.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat beweerde Andrea zo'n 2 uur geleden, ik weet het niet meer letterlijk, maar was iets van 'ik ;ul niet achter iemands rug/ ik ben niet achterbaks
Gerrit zag ik er 1 inschenken ... is ook het lievelingsdrankje van Mylene ...quote:
Ik gok dat het haar eigen billen zijn, anders is het goed gelukt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rond de 1 minuut gaat het los. Heel nummer geweldig. Zie je haar gaan?[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
En morgen zijn ze weer allemaal braaf.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze ziijn nu bij Merel en Jessie aangeland, de recht voor z’n raapjes.
Ik wens ze veel succes...quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:29 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Er zit een revolutie aan te komen
Komen beide uit Friesland.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:29 schreef snetje het volgende:
[..]
Gerrit zag ik er 1 inschenken ... is ook het lievelingsdrankje van Mylene ...
Iemand op de courant (met dezelfde avatar als Dotteke, waarmee ik niks wil suggereren) schreef dat dit soort types ook elke zaterdag(?) bij de A1 langs de kant bij Ajax staan. Moest ik wel om lachen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Geen idee of ze nep zijn, maar ik vind de verhouding niet mooi.
Mooi koppie, maar neigt naar ordi.
Tis 4 max tegen de rest.. maar weet de rest het welquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:29 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Heb je nu weer mijn rum ingepikt?quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat beweerde Andrea zo'n 2 uur geleden, ik weet het niet meer letterlijk, maar was iets van 'ik ;ul niet achter iemands rug/ ik ben niet achterbaks
Ja hoor....quote:
Jordi kan ook roddelen en stoken alsof hij er voor geleerd heeft.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:31 schreef Mumbojumbo het volgende:
Ach jezus. Nu is Jordy weer puur. Niemand is puur bij jullie!
Drankpraatjes.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:31 schreef juul. het volgende:
Zou er nu eindelijk eens een opstand komen?
Daar lijkt het op, maar kijken wat er morgen nog van over is.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:29 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Bijvoorbaat kansloos...quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:31 schreef juul. het volgende:
Nee, de dames hebben gedronken en een grote waffel.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:31 schreef juul. het volgende:
Ik zal mijn bril eens opzettenquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:30 schreef snetje het volgende:
[..]
Heb je nu weer mijn rum ingepikt?...
quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zal mijn bril eens opzetten
Wel nee , dan moeten ze zelf de kar gaan trekkenquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:31 schreef juul. het volgende:
Wel vermakelijk.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:32 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben het ineens allemaal uitgevonden en beginnen nu erg in zichzelf te geloven...hoe zou dat nu ineens komen...juist...
Niks... helemaal niks...quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Daar lijkt het op, maar kijken wat er morgen nog van over is.
Hoofdpijn en een aanstaand lijk aan tafel. Revolutie vergeten.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Daar lijkt het op, maar kijken wat er morgen nog van over is.
Om te lezen als mijn ogen moe zijn. En waag het niet het door te kleppen.quote:
Ja valsje he? Vind het btw niet zo vreemd om vragen te stellen als er geen kop en staart aan die behandelingen zit.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
Nee Lexy,de chiropracter kan gewoon komen,nu lieg je.
Was vandaag op de markt. Volgens mij heeft Gerrit haar insta of wat dan ook.quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:33 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Niks,
[..]
Niks... helemaal niks...
Ger,Merel en Jessie op de bank ?quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:31 schreef juul. het volgende:
nou......quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:33 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Hoofdpijn en een aanstaand lijk aan tafel. Revolutie vergeten.
En ze wil geen operatie terwijl dat de echte oplossing is.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:33 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Ja valsje he? Vind het btw niet zo vreemd om vragen te stellen als er geen kop en staart aan die behandelingen zit.
Sorry aannamequote:
quote:
Nee ze gaat rokenquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die weet genoeg om morgen weer rond te 'ventileren'....
quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:37 schreef snetje het volgende:
KAN IEMAND MIJ NAAR BED STUREN!!!! ...Dank U ...
Pas maar op, hij breekt zo je poten.quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:37 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Net zei Mylene tegen Jordy dat ze niet huilde omdat ze boos was of verdrietig. Nee, ze huilde omdat ze heel gevoelig is.
Nu lult ze weer iets anders![]()
[ afbeelding ]
Het klopte niet helemaal, twee verschillende interpretaties.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:39 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Volgens mij zei ze precies hetzelfde.
En dan bang worden van Adriaan ...quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:37 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Net zei Mylene tegen Jordy dat ze niet huilde omdat ze boos was of verdrietig. Nee, ze huilde omdat ze heel gevoelig is.
Nu lult ze weer iets anders![]()
[ afbeelding ]
ok, dan heb ik iets gemist.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:40 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Het klopte niet helemaal, twee verschillende interpretaties.
Kan wel een filmpje sturen.quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:41 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Als die aan het woord is draait mijn ui overuren
Zo die is druk zegquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:41 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Als die aan het woord is draait mijn ui overuren
Jup, hij is klaar… taak volbrachtquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:40 schreef Sambalbaai het volgende:
En nu ligt Gerrit weer in zijn eigen bed?
Ik snap het niet. Dit wilde hij en nou ja laat maar.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup, hij is klaar… taak volbracht
[ afbeelding ]
Nee de 2e keer zei ze dat ze huilde omdat ze boos was wat de ze de 1e keer ontkende want toen huilde ze juist niet omdat ze boos of verdrietig wasquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:39 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Volgens mij zei ze precies hetzelfde.
Jens.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Jessie kan nog kutter draaien dan de put van de straatMylene
Wat doet ze? Niet gehoord.quote:
Soms vraag je je af of ze gek zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Volgens Shelley is Hiske goudeerlijk.
Dat vraag ik me niet af.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Soms vraag je je af of ze gek zijn.
Ik begrijp het nog steeds niet. Hoe kunnen ze bijv. Hiske niet doorhebben.quote:
Ik denk dat wij gek zijnquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Of ze probeert haar te bespelen?quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:48 schreef PsychPablo het volgende:
Mariska met haar drukke baan heeft álles gezien kruipt Shelley in de kont .
quote:
Begrijp ik nu dat ze zegt dat het geen zin heeft.....en weer dat ze het letterlijk in haar post heeft gehad.....wie bedoelt ze dan.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Shelly wil een statement maken door op Greet te stemmen, want tijdens de stemming mag hij niks terug zeggen?
Dat heb ik dan weer niet gehoord. Sowwy.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Begrijp ik nu dat ze zegt dat het geen zin heeft.....en weer dat ze het letterlijk in haar post heeft gehad.....wie bedoelt ze dan.
Soms?quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maris heeft aan Andrea doorgespeeld dat Jes, Ger en Merel op haar gaan.quote:
Nou ja aangezien YouTubes gewoon weer mogen blijkbaar ...quote:
Waren 2 verschillende dingen. Volgens Mariska heeft het geen nut om uit principe op Gerrit te stemmen. En in de post van Maris kan stond dat Mariska helemaal n iemand kon en moest vertrouwen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Begrijp ik nu dat ze zegt dat het geen zin heeft.....en weer dat ze het letterlijk in haar post heeft gehad.....wie bedoelt ze dan.
Ze ligt vaak op bed ook.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:53 schreef FOKoffieleut het volgende:
mariska is in de kuil of in de buurt of aan het werk maar heeft alles door, observeert maar door
Drankquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:53 schreef PsychPablo het volgende:
Ik denk dat ik gewoon gek wordt , ik snap helemaal niks van vandaag . De bijzondere rollenswitch van enkele inwoners kan ik niet behappen .
Ik ben niet gek. Weet niet van jou.quote:
Ik ben best een beetje gek.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ben niet gek. Weet niet van jou.![]()
Of vertoeft bij de HAP of is in het ziekenhuis.quote:
Oh ok. Dan vermoed ik dat het Hiske is die ze kan vertrouwen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:52 schreef KeesAnders het volgende:
[..]
Waren 2 verschillende dingen. Volgens Mariska heeft het geen nut om uit principe op Gerrit te stemmen. En in de post van Maris kan stond dat Mariska helemaal n iemand kon en moest vertrouwen.
Ow? Oeps... wist ik niet eens. Had ook Jens kunnen zijn, maar Gerrit haat Andrea.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:52 schreef juul. het volgende:
[..]
Maris heeft aan Andrea doorgespeeld dat Jes, Ger en Merel op haar gaan.
Wat Maris niet weet dat dat al lang vd baan is
Ik ben een heleboel dingen, maar niet gek, Ik stap zo in mijn raket en vlieg naar de maan.quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ben een heleboel dingen, maar niet gek, Ik stap zo in mijn raket en vlieg naar de maan.
Was ook bang voor Jens, vooral omdat hij ook niet buiten populair is en zou het zo zonde vinden.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow? Oeps... wist ik niet eens. Had ook Jens kunnen zijn, maar Gerrit haat Andrea.
Jens moet blijven.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Was ook bang voor Jens, vooral omdat hij ook niet buiten populair is en zou het zo zonde vinden.
Geloof ik niks vanquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ben een heleboel dingen, maar niet gek, Ik stap zo in mijn raket en vlieg naar de maan.
Kift van Lexie , die wil zelf seksquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
Lexy over Gerrit;Hij heeft geneukt.
Het kwam wat langzaam op gang.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:58 schreef Straatverlichting het volgende:
Lol.. wanneer je slechts sinds een paar minuten kijkt op stream 1:![]()
![]()
wtf...
Twas weer gezellie zo te lezenmy god
Goed bezig...quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het kwam wat langzaam op gang.
De kapper niet vergeten hé ... ineens blonde plukken ...quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Of vertoeft bij de HAP of is in het ziekenhuis.
quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:03 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Kost me wel moeite zonder te kokken hoor
quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:05 schreef snetje het volgende:
Shelley: Mijn moeder is niet eng ...
Nou? ...
Jij hebt een goede Usernaam.quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jij hebt een goede Usernaam.
Je vergeet de dromenvangers.quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:16 schreef PsychPablo het volgende:
Heeft Shelley al die beha's al verkocht ? Lippenbalsems ? Lippenstiften ? Lampenkappen ? Oh wacht ze is nu een actrice wachtend op de filmavond
Kijk uit je raam....quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jij hebt een goede Usernaam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
Silent DJ Dylan.quote:
Hair extensions, cursus van 500 euroquote:Op maandag 12 augustus 2019 01:16 schreef PsychPablo het volgende:
Heeft Shelley al die beha's al verkocht ? Lippenbalsems ? Lippenstiften ? Lampenkappen ? Oh wacht ze is nu een actrice wachtend op de filmavond
Dit oogt best standvastig.quote:
Een Burgje op zn tijd.. heerlijk. Maar plz zonder cola. Net zoals whiskey met ijsquote:
Dat is ook zonde,verpest de hele smaak.quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:21 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Een Burgje op zn tijd.. heerlijk. Maar plz zonder cola. Net zoals whiskey met ijs![]()
Yep, heel naar.quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:21 schreef PsychPablo het volgende:
Sneue vrouwen , echt waar . Incluis Dylan .
Kaylee ook.quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:24 schreef Paco55 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gevoel had ik al weken terug. Dyl en Mylene....
Zo hangt Mylene de laatste tijd bij iedereen ... behalve bij Jens ...quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:24 schreef Paco55 het volgende:
[ afbeelding ]
Kaylee was op enig moment nog jaloers, dat weet ik nog.quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:24 schreef Paco55 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat klopt. Vandaag knuffelde ze Gerrit of all people.quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:29 schreef snetje het volgende:
[..]
Zo hangt Mylene de laatste tijd bij iedereen ... behalve bij Jens ...
For old times sake.quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Vandaag knuffelde ze Gerrit of all people.
Ik weet het niet. Na wat ze vanavond aan Jordy vertelde, kan dat ook meespelen. Houd je bullies tevreden, strijk ze niet tegen de haren in en dan ben je safe (vertaald).quote:
Ik denk als Jens weg is dat ze wel weer bij Gerrit in zijn nest kruiptquote:Op maandag 12 augustus 2019 01:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Vandaag knuffelde ze Gerrit of all people.
Ben ik een weeskindje?quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:34 schreef Straatverlichting het volgende:
Het is echt te grappig om te zien hoe die luitjes niet met drank om kunnen gaan. Ik pak nog een biertje. Paco, Duveltje?
Echt te erg om aan te horen, ik doe een bouillon.quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:34 schreef Straatverlichting het volgende:
Het is echt te grappig om te zien hoe die luitjes niet met drank om kunnen gaan. Ik pak nog een biertje. Paco, Duveltje?
Off topic maarquote:
Dat janken moet nog wel even.quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:36 schreef PsychPablo het volgende:
Oke zometeen janken met z'n allen . Blame Gerrit maar ondertussen haat 'mijn 'schoonmoeder mij niet meer , mijn ex had maar een scharrel . Gerrit doet mij niets![]()
Nou moe, heb er nog meer heur..quote:
quote:
Proost.quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:37 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Nou moe, heb er nog meer heur..![]()
Cheersquote:
Eerder bij Dyl.quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:34 schreef Inca het volgende:
[..]
Ik denk als Jens weg is dat ze wel weer bij Gerrit in zijn nest kruipt
nee hoor...ze maakte pas nog een wip met jens.....en dan gaan alle kleren uit....dus de regie kan niks met die beelden.quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:29 schreef snetje het volgende:
[..]
Zo hangt Mylene de laatste tijd bij iedereen ... behalve bij Jens ...
Dat zou zomaar kunnen, maar wat de reden is, weet ik niet. Ze zoekt bescherming en heeft een hele vreemde verdedigingsmechanisme ontwikkeld.quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:34 schreef Inca het volgende:
[..]
Ik denk als Jens weg is dat ze wel weer bij Gerrit in zijn nest kruipt
Nu aan de Duvel Citra. Hiervoor een Cashmere. Ik ben happy.quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:34 schreef Straatverlichting het volgende:
En boven de dekens.quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:41 schreef Maria. het volgende:
[..]
nee hoor...ze maakte pas nog een wip met jens.....en dan gaan alle kleren uit....dus de regie kan niks met die beelden.....gif net voor de sl...hier op fok...
( deed bas en do ook in uto 1 )
quote:
Nee hoor jij mag ook een Duveltje. En er is keus uit: Classic, Cashmere en Citra.quote:
Zolang ze op de tafel staan is dr op zitten nog redelijk sociaal.quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:42 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Nu aan de Duvel Citra. Hiervoor een Cashmere. Ik ben happy.
Proost!quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:36 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Echt te erg om aan te horen, ik doe een bouillon.
Citra klinkt wel heel lekker.quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:43 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Nee hoor jij mag ook een Duveltje. En er is keus uit: Classic, Cashmere en Citra.
Omdat ze tegen Gerrit is.quote:
Precies hij greep onder haar tshirt naar haar borsten en zij trok het uit. En toen SL.quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:41 schreef Maria. het volgende:
[..]
nee hoor...ze maakte pas nog een wip met jens.....en dan gaan alle kleren uit....dus de regie kan niks met die beelden.....gif net voor de sl...hier op fok...
( deed bas en do ook in uto 1 )
Hiske is daar de grootste rat die er rond looptquote:Op maandag 12 augustus 2019 01:46 schreef FOKoffieleut het volgende:
hiske is lief (milani)
we hebben echt zo iemand nodig als hiske (shel)
quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
Die haat van Andrea zit wel heel diep.
ook issuesquote:Op maandag 12 augustus 2019 01:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
Die haat van Andrea zit wel heel diep.
Dat is vanavond wel gebleken . Ze geeft Shelley een cadeautje terwijl haar bff Gerrit niets kreeg . Awkward . Andrea is heel erg ziekelijk bezig overigens .quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:47 schreef Inca het volgende:
[..]
Hiske is daar de grootste rat die er rond loopt
Nee joh hoe kom je daarbij?quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:49 schreef HiDiHo het volgende:
Ze zijn lekker bezig....
Hebben ze gezopen ofzo
quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:50 schreef FOKoffieleut het volgende:
2 wieven die de lul van gerrit kennen en 1 wief die het een oetlul vindt
Nou drempel is vrij laag....quote:
lolquote:Op maandag 12 augustus 2019 01:50 schreef FOKoffieleut het volgende:
quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:50 schreef FOKoffieleut het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |