quote:
Nee ze gaat rokenquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die weet genoeg om morgen weer rond te 'ventileren'....
quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:37 schreef snetje het volgende:
KAN IEMAND MIJ NAAR BED STUREN!!!! ...Dank U ...
Pas maar op, hij breekt zo je poten.quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:37 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Net zei Mylene tegen Jordy dat ze niet huilde omdat ze boos was of verdrietig. Nee, ze huilde omdat ze heel gevoelig is.
Nu lult ze weer iets anders![]()
[ afbeelding ]
Het klopte niet helemaal, twee verschillende interpretaties.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:39 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Volgens mij zei ze precies hetzelfde.
En dan bang worden van Adriaan ...quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:37 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Net zei Mylene tegen Jordy dat ze niet huilde omdat ze boos was of verdrietig. Nee, ze huilde omdat ze heel gevoelig is.
Nu lult ze weer iets anders![]()
[ afbeelding ]
ok, dan heb ik iets gemist.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:40 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Het klopte niet helemaal, twee verschillende interpretaties.
Kan wel een filmpje sturen.quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:41 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Als die aan het woord is draait mijn ui overuren
Zo die is druk zegquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:41 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Als die aan het woord is draait mijn ui overuren
Jup, hij is klaar… taak volbrachtquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:40 schreef Sambalbaai het volgende:
En nu ligt Gerrit weer in zijn eigen bed?
Ik snap het niet. Dit wilde hij en nou ja laat maar.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup, hij is klaar… taak volbracht
[ afbeelding ]
Nee de 2e keer zei ze dat ze huilde omdat ze boos was wat de ze de 1e keer ontkende want toen huilde ze juist niet omdat ze boos of verdrietig wasquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:39 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Volgens mij zei ze precies hetzelfde.
Jens.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Jessie kan nog kutter draaien dan de put van de straatMylene
Wat doet ze? Niet gehoord.quote:
Soms vraag je je af of ze gek zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Volgens Shelley is Hiske goudeerlijk.
Dat vraag ik me niet af.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Soms vraag je je af of ze gek zijn.
Ik begrijp het nog steeds niet. Hoe kunnen ze bijv. Hiske niet doorhebben.quote:
Ik denk dat wij gek zijnquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Of ze probeert haar te bespelen?quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:48 schreef PsychPablo het volgende:
Mariska met haar drukke baan heeft álles gezien kruipt Shelley in de kont .
quote:
Begrijp ik nu dat ze zegt dat het geen zin heeft.....en weer dat ze het letterlijk in haar post heeft gehad.....wie bedoelt ze dan.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Shelly wil een statement maken door op Greet te stemmen, want tijdens de stemming mag hij niks terug zeggen?
Dat heb ik dan weer niet gehoord. Sowwy.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Begrijp ik nu dat ze zegt dat het geen zin heeft.....en weer dat ze het letterlijk in haar post heeft gehad.....wie bedoelt ze dan.
Soms?quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maris heeft aan Andrea doorgespeeld dat Jes, Ger en Merel op haar gaan.quote:
Nou ja aangezien YouTubes gewoon weer mogen blijkbaar ...quote:
Waren 2 verschillende dingen. Volgens Mariska heeft het geen nut om uit principe op Gerrit te stemmen. En in de post van Maris kan stond dat Mariska helemaal n iemand kon en moest vertrouwen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Begrijp ik nu dat ze zegt dat het geen zin heeft.....en weer dat ze het letterlijk in haar post heeft gehad.....wie bedoelt ze dan.
Ze ligt vaak op bed ook.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:53 schreef FOKoffieleut het volgende:
mariska is in de kuil of in de buurt of aan het werk maar heeft alles door, observeert maar door
Drankquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:53 schreef PsychPablo het volgende:
Ik denk dat ik gewoon gek wordt , ik snap helemaal niks van vandaag . De bijzondere rollenswitch van enkele inwoners kan ik niet behappen .
Ik ben niet gek. Weet niet van jou.quote:
Ik ben best een beetje gek.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ben niet gek. Weet niet van jou.![]()
Of vertoeft bij de HAP of is in het ziekenhuis.quote:
Oh ok. Dan vermoed ik dat het Hiske is die ze kan vertrouwen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:52 schreef KeesAnders het volgende:
[..]
Waren 2 verschillende dingen. Volgens Mariska heeft het geen nut om uit principe op Gerrit te stemmen. En in de post van Maris kan stond dat Mariska helemaal n iemand kon en moest vertrouwen.
Ow? Oeps... wist ik niet eens. Had ook Jens kunnen zijn, maar Gerrit haat Andrea.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:52 schreef juul. het volgende:
[..]
Maris heeft aan Andrea doorgespeeld dat Jes, Ger en Merel op haar gaan.
Wat Maris niet weet dat dat al lang vd baan is
Ik ben een heleboel dingen, maar niet gek, Ik stap zo in mijn raket en vlieg naar de maan.quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ben een heleboel dingen, maar niet gek, Ik stap zo in mijn raket en vlieg naar de maan.
Was ook bang voor Jens, vooral omdat hij ook niet buiten populair is en zou het zo zonde vinden.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow? Oeps... wist ik niet eens. Had ook Jens kunnen zijn, maar Gerrit haat Andrea.
Jens moet blijven.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Was ook bang voor Jens, vooral omdat hij ook niet buiten populair is en zou het zo zonde vinden.
Geloof ik niks vanquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ben een heleboel dingen, maar niet gek, Ik stap zo in mijn raket en vlieg naar de maan.
Kift van Lexie , die wil zelf seksquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
Lexy over Gerrit;Hij heeft geneukt.
Het kwam wat langzaam op gang.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:58 schreef Straatverlichting het volgende:
Lol.. wanneer je slechts sinds een paar minuten kijkt op stream 1:![]()
![]()
wtf...
Twas weer gezellie zo te lezenmy god
Goed bezig...quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het kwam wat langzaam op gang.
De kapper niet vergeten hé ... ineens blonde plukken ...quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Of vertoeft bij de HAP of is in het ziekenhuis.
quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:03 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Kost me wel moeite zonder te kokken hoor
quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:05 schreef snetje het volgende:
Shelley: Mijn moeder is niet eng ...
Nou? ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |