Bijvoorbaat kansloos...quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:31 schreef juul. het volgende:
Zou er nu eindelijk eens een opstand komen?
Nee, de dames hebben gedronken en een grote waffel.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:31 schreef juul. het volgende:
Ik zal mijn bril eens opzettenquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:30 schreef snetje het volgende:
[..]
Heb je nu weer mijn rum ingepikt?...
quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zal mijn bril eens opzetten
Wel nee , dan moeten ze zelf de kar gaan trekkenquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:31 schreef juul. het volgende:
Wel vermakelijk.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:32 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben het ineens allemaal uitgevonden en beginnen nu erg in zichzelf te geloven...hoe zou dat nu ineens komen...juist...
Niks... helemaal niks...quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Daar lijkt het op, maar kijken wat er morgen nog van over is.
Hoofdpijn en een aanstaand lijk aan tafel. Revolutie vergeten.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Daar lijkt het op, maar kijken wat er morgen nog van over is.
Om te lezen als mijn ogen moe zijn. En waag het niet het door te kleppen.quote:
Ja valsje he? Vind het btw niet zo vreemd om vragen te stellen als er geen kop en staart aan die behandelingen zit.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
Nee Lexy,de chiropracter kan gewoon komen,nu lieg je.
Was vandaag op de markt. Volgens mij heeft Gerrit haar insta of wat dan ook.quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:33 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Niks,
[..]
Niks... helemaal niks...
Ger,Merel en Jessie op de bank ?quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:31 schreef juul. het volgende:
nou......quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:33 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Hoofdpijn en een aanstaand lijk aan tafel. Revolutie vergeten.
En ze wil geen operatie terwijl dat de echte oplossing is.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:33 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Ja valsje he? Vind het btw niet zo vreemd om vragen te stellen als er geen kop en staart aan die behandelingen zit.
Sorry aannamequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |