Wat beweerde Andrea zo'n 2 uur geleden, ik weet het niet meer letterlijk, maar was iets van 'ik ;ul niet achter iemands rug/ ik ben niet achterbaksquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:20 schreef snetje het volgende:
Ha! Andrea wil weer lekker door over Gerrit .. Mariska kapt het af ... Franny is oud genoeg volgens Mariska ...
Lol,wat is ditquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze weet dat ze het heeft. Dat is duidelijk en dat is ook niet moeilijk. Dan moet je blind zijn.
[ afbeelding ]
Ze ziijn nu bij Merel en Jessie aangeland, de recht voor z’n raapjes.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat beweerde Andrea zo'n 2 uur geleden, ik weet het niet meer letterlijk, maar was iets van 'ik ;ul niet achter iemands rug/ ik ben niet achterbaks
Gerrit zag ik er 1 inschenken ... is ook het lievelingsdrankje van Mylene ...quote:
Ik gok dat het haar eigen billen zijn, anders is het goed gelukt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rond de 1 minuut gaat het los. Heel nummer geweldig. Zie je haar gaan?[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
En morgen zijn ze weer allemaal braaf.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze ziijn nu bij Merel en Jessie aangeland, de recht voor z’n raapjes.
Ik wens ze veel succes...quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:29 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Er zit een revolutie aan te komen
Komen beide uit Friesland.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:29 schreef snetje het volgende:
[..]
Gerrit zag ik er 1 inschenken ... is ook het lievelingsdrankje van Mylene ...
Iemand op de courant (met dezelfde avatar als Dotteke, waarmee ik niks wil suggereren) schreef dat dit soort types ook elke zaterdag(?) bij de A1 langs de kant bij Ajax staan. Moest ik wel om lachen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Geen idee of ze nep zijn, maar ik vind de verhouding niet mooi.
Mooi koppie, maar neigt naar ordi.
Tis 4 max tegen de rest.. maar weet de rest het welquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:29 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Heb je nu weer mijn rum ingepikt?quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat beweerde Andrea zo'n 2 uur geleden, ik weet het niet meer letterlijk, maar was iets van 'ik ;ul niet achter iemands rug/ ik ben niet achterbaks
Ja hoor....quote:
Jordi kan ook roddelen en stoken alsof hij er voor geleerd heeft.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:31 schreef Mumbojumbo het volgende:
Ach jezus. Nu is Jordy weer puur. Niemand is puur bij jullie!
Drankpraatjes.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:31 schreef juul. het volgende:
Zou er nu eindelijk eens een opstand komen?
Daar lijkt het op, maar kijken wat er morgen nog van over is.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:29 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |